Dat is echt hilarisch!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:15 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
en twitter heb ik ook van duckstad
gijs gans dan, die is altijd moe, en gaat altijd slapen, en heeft altijd zin in een dutje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:16 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat is echt hilarisch!
Ruzies tussen Donald en Bolderbast, Dagobert met rare uitspattingen en het lopende conflict tussen de Duckstadkrant en meester 'Warboel' met z'n ingezonden brieven.
Bolderbast die elke avond gaat barbecuenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:15 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
en twitter heb ik ook van duckstad
En waarom staat er geen #2 in de TT?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Waarom open je al een nieuw topic als het oude niet eens vol is
Ik heb eens slechtere voorbij zien komenquote:
Ik bied mij aanquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:39 schreef ThA-W0W3R het volgende:
Ok, wie gaat een nieuwe brief in sturen?
Nee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:30 schreef Haantje_pappie het volgende:
Donald duck pockets zijn veel vetter meer om te lezen
Iemand die pics kan maken van dat verhaal ?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:06 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Deze brief is geplaatst in de Donald Duck van afgelopen week met je naam Sabine 't Ront.
Veel plezier met je Donald USB stick.
Welk topic? ;oquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:46 schreef luckass het volgende:
Het beste topic dat ik ooit geopend heb weer gekicked.
Mwoa,a angezien het topic al meer dan een jaar oud is, moet je het al wel meer dan 12 maanden van plan zijn geweest, wilde je de ingezonden brief voor zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:44 schreef Ezio het volgende:
Godverdomme, ik was al maanden van plan om dit eens te doen en nu heb ik dus te lang gewacht
Nou ja ik wil dit eigenlijk al jaren doen maar een paar maanden geleden stond ik ook werkelijk op het punt om het te doenquote:Op zaterdag 24 november 2012 02:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mwoa,a angezien het topic al meer dan een jaar oud is, moet je het al wel meer dan 12 maanden van plan zijn geweest, wilde je de ingezonden brief voor zijn.
Kneusje.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:39 schreef Kiyoaki het volgende:
Wie heeft als kind nog meer een dreigbrief naar de donald duck geschreven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |