Meestal wel, maar dit keer even niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:50 schreef Bundy. het volgende:
Zit er meestal veel leuke dingen tussen tussen 16:00 en 18:30?
Dikke fail btwquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:49 schreef computerprobleem het volgende:
LAPO HAHAHAHA NOOB DIKKE DROL
er zal een filosofie achter zitten waarom geen enkele ts er mee komtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:50 schreef Rem-koe het volgende:
Ik wou gewoon een keer een topicreeks topic openen
Weet je wat een pokke werk dat is om daarna weer te bestellen, fack offquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:50 schreef BaasXY het volgende:
Verwijder allemaal ff jullie usb shit kijken wat er met die bar gebeurt
Laten we t nou niet nog erger makenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:50 schreef BaasXY het volgende:
Verwijder allemaal ff jullie usb shit kijken wat er met die bar gebeurt
Dank je, ik heb een box.quote:
+1quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dank je, ik heb een box.
Wat?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:51 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
er zal een filosofie achter zitten waarom geen enkele ts er mee komt
Wooot tof, ik bestel er nog 4quote:
Ja maar het maakt niks uit, zodra je geselecteerd heb wat je wilt, en dan op betaal nu klikt, als je daar door heen komt is het zowiezo van jou, maakt niet uit welke methodequote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:51 schreef Maver24 het volgende:
Hoe is trouwens het snelst te betalen. Paypal neem ik aan??
Ik heb een box, dat was echt fantastisch!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wooot tof, ik bestel er nog 4
Paypal inderdeed.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:51 schreef Maver24 het volgende:
Hoe is trouwens het snelst te betalen. Paypal neem ik aan??
Hoop echt dat die ps3 controller nog komt
Zeg dat je er vandaag achter gekomen bent dat je gisteren je toekomst nog niet wist en dat je nu ziek bent geworden. Opgelost. Slotje.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:53 schreef Darkestrah het volgende:
Fijn, ik heb gisteren gezegd dat ik vandaag kon werken.
Nee, ik heb ochtendtypaids sorryquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:53 schreef bambino het volgende:
Rockabella kun jij deze TT aanpassen? zoja dan DM ik je ff naar wat (heb een leuke in gedachten)
Lief dagboek,quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:53 schreef Darkestrah het volgende:
Fijn, ik heb gisteren gezegd dat ik vandaag kon werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:54 schreef bambino het volgende:
[..]
Lief dagboek,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:54 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Nee, ik heb ochtendtypaids sorry
ik, ik vind hem wel chillquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:53 schreef delano.888 het volgende:
Wie kwam er met dat directebanking idee, dat is echt niet handiger
Ja, die heb ik nog niet bij mijn mac book!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:54 schreef Karina het volgende:
[..]
misschien komt er nog een mooi toetsenbord voorbij
Ja, dacht je dat ze speciaal voor jou alles apart gaan zoeken enz?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:55 schreef Fok-now het volgende:
FF een vraagje,
Als je nou 5 verschillende producten hebt besteld,
Dan betaal je dus 5x ¤ 5,95?
Jah, eigenlijk wel ja....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, dacht je dat ze speciaal voor jou alles apart gaan zoeken enz?
anders bestel je effe 5 mooie tassen voor je tannis!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:55 schreef Fok-now het volgende:
FF een vraagje,
Als je nou 5 verschillende producten hebt besteld,
Dan betaal je dus 5x ¤ 5,95?
Dan dacht je verkeert mevrouwquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:56 schreef computerprobleem het volgende:
Wtf moet ik met een tennistas ik zit niet eens op tennis
Heb ik alquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:57 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
anders bestel je effe 5 mooie tassen voor je tannis!
4 lijkt me een mooier aantal!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:57 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
anders bestel je effe 5 mooie tassen voor je tannis!
Niet eens? Wat slecht zegquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:55 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nog niet bij mijn mac book!
Dat heb ik dus ook al 20x gedachtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:57 schreef BaasXY het volgende:
Serieus dat ik hiervoor wakker ben gebleven
Ik niet want ik heb een boxquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook al 20x gedacht
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:58 schreef Rem-koe het volgende:
Ik vind het zo fucking vervelend dat je niet op oude producten kan zoeken op iBood wtf....
er zitten 40 van die usb-zeepdispensers in. Nice! Van harte!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:58 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik niet want ik heb een box
Ik had vernomen dat jij er geen hebt... klopt dat... ja? Echt? Ah, wat jammer nou. Hihi
Met energiedrankjesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:59 schreef delano.888 het volgende:
Ik besef me net dat ik nog 11 uur wakker moet blijven ongeveer.. Hoe ga ik dit overleven
Ja, maar ik wil een link naar die productbeschrijvingen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
ECHT WAAR? WAJO VET!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:59 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
er zitten 40 van die usb-zeepdispensers in. Nice! Van harte!
ipv hier te zeiken had je het op goooooogle al gevondenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:00 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil een link naar die productbeschrijvingen.
Ik hoop het ook!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:02 schreef Cortax het volgende:
Hopelijk komt die Wake-up light nog een keer langs, kan ik goed gebruiken
Die had ik kunnen bestellen maar ik vond hem te duurquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:03 schreef Maver24 het volgende:
Ik hoop dat er nog een ps3 controller komt
was maar 30 euroquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:04 schreef BaasXY het volgende:
[..]
Die had ik kunnen bestellen maar ik vond hem te duur
Ja +6 euro verzendkosten en het was niet eens een dualshock, in de winkel liggen die controllers voor 50 euroquote:
Ja was t welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:05 schreef BaasXY het volgende:
[..]
Ja +6 euro verzendkosten en het was niet eens een dualshock, in de winkel liggen die controllers voor 50 euro
Totdat t op isquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:07 schreef zatoichi het volgende:
Hehe voor het eerst sinds jaren weer ingelogt op Ibood; die hunt is wel een goede marketingtruc zeg... vraag me af of ik uberhaupt iets ga kopen; duurt die hunt de hele dag?
hihi je zegt het alsof er poep is op iboodquote:
Ze bieden poep aan hihiquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:13 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
hihi je zegt het alsof er poep is op ibood
wat is daar nou grappig aan lolololquote:
gekocht voor 50 en er zit volgens sommigen 200 ibood waarde in, kan dus ook b.v. 600 of 700 adviesprijs waarde zijn, ligt er maar net aan wat. we zien het over 1 week.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:14 schreef zatoichi het volgende:
Wat een kutproducten zeg, gaat dit de hele dag zo door? En die doos van Ibood; daar zitten een paar producten in toch? Nou als dat dit is, laat dan maar
hihi ik zei poepquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:14 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
wat is daar nou grappig aan lololol
ow dat zag ik niet sorrie, dat is wel grappig ja, broodje poep van ome willem hihiquote:
Was je wel op tijd, want het is uitverkocht al? Zou kut zijn als je net te laat was met betalen:(quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:15 schreef bambino het volgende:
Ik hou van dolby stereo, ik neem er 16
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:15 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ow dat zag ik niet sorrie, dat is wel grappig ja, broodje poep van ome willem hihi
ipad 129 euro, ik was te laat:(quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat zijn de klappers tot nu toe geweest?
doos voor 50 euro en ipad 2 voor 130 euroquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat zijn de klappers tot nu toe geweest?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:17 schreef Rem-koe het volgende:
Vriendin: "Hey, wat ben jij vroeg wakker!"
*Jaaaa, zoiets
Oef, da's een mooie deal. Wel refurbished, neem ik aan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
doos voor 50 euro en ipad 2 voor 130 euro
Nope, ik heb 3 ipadsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Oef, da's een mooie deal. Wel refurbished, neem ik aan?
Nee nieuw in doos inclusief dock en leather casingquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Oef, da's een mooie deal. Wel refurbished, neem ik aan?
Ik vind het okquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:18 schreef Bundy. het volgende:
Weekendtas.. kunnen we deze niet cheaten?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:19 schreef ABombali het volgende:
knop doet het niet, wilde er 4 kopen:(
Ja ik heb er wel 4 nodig...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:19 schreef delano.888 het volgende:
https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/
Hier kan je altijd bestellen als de knop weer eens stuk is.
oh wacht, kan je er geen 4 kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk het niet aangezien die direct link gewoon werktquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:23 schreef delano.888 het volgende:
Zijn we niet gewoon geband allemaal?
neequote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:23 schreef delano.888 het volgende:
Nee kijk ibood forumquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:23 schreef delano.888 het volgende:
poepquote:
ik een broerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:26 schreef Rockfire het volgende:
shit die printer had ik wel gewild...
fixedquote:
Haha, dank je fok broeders voor het cheaten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:26 schreef Rockfire het volgende:
shit die printer had ik wel gewild...
Ik een broerquote:
quote:
fixedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:28 schreef bambino het volgende:
Ik had de verkeerde gequote
herkansing:
[..]
Ik een roer
Hij kan t ook niet ontcijferen, alleen 1 op 1 naar je pc overzettenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:28 schreef zatoichi het volgende:
Die pen? Onthoudt wat ik schrijf? Ik geloof er geen zak van; ik kan mijn eigen handschrift amper lezen...
Sommige mensen zelfs met 16!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:29 schreef BaasXY het volgende:
Schrijven jullie ook altijd met 4 pennen tegelijk (tussen elke vinger één)?
Ik met 16 (handen en voeten) multitask jwzquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:29 schreef BaasXY het volgende:
ja inderdaadquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:27 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Haha, dank je fok broeders voor het cheaten.
Het is een memorecorder die alles opneemt wat je zegt of hoort en dat koppelt aan de woorden die je op dat moment schrijft. Handig voor colleges en vergaderingen dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:28 schreef zatoichi het volgende:
Die pen? Onthoudt wat ik schrijf? Ik geloof er geen zak van; ik kan mijn eigen handschrift amper lezen...
ik gebruik er 450 en dat is echt fantastisch !quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:29 schreef BaasXY het volgende:
koelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:29 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik gebruik er 450 en dat is echt fantastisch !
poepquote:
Die zit in de box als t goed is.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:33 schreef BaasXY het volgende:
Een Zweedse vriendin kan ik wel gebruiken
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:32 schreef bambino het volgende:
Ik zie net dat ik gen kladblokken meer heb.
Kan er wel 16 gebruiken
Een blonde met dikke tetten en een lekker kontje?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:33 schreef BaasXY het volgende:
Een Zweedse vriendin kan ik wel gebruiken
doos?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die zit in de box als t goed is.
doos in doos, inception!quote:
Volgens mij zijn er meer mensen met datzelfde ideequote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:32 schreef bambino het volgende:
Ik zie net dat ik gen kladblokken meer heb.
Kan er wel 16 gebruiken
damn google eens op ibood hunt 2e linkjequote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:33 schreef automatic_ het volgende:
Wat is ook al weer die link naar de producten die geweest zijn....?
Zoiets jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Een blonde met dikke tetten en een lekker kontje?
quote:
Macaroni?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:35 schreef delano.888 het volgende:
Is Macararamaca weetikveel al wakker?
Nee die ene toffe modquote:
Ik heb hem nu gecancelled staanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:34 schreef jna het volgende:
Zo te zien niet echt iets gemist vannacht. Hoewel ik band hero wel had willen hebben voor 50 euro
Das mooi, koop ik joue vanmiddagquote:
Ik kwam er ff niet op ik dacht het is iets met ma en ca en ra dus dacht het is macararacama ofzoquote:
hahahahahahahaha ik heb een box en jij nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik kwam er ff niet op ik dacht het is iets met ma en ca en ra dus dacht het is macararacama ofzo
carambaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik kwam er ff niet op ik dacht het is iets met ma en ca en ra dus dacht het is macararacama ofzo
Hahah jij hebt een doos.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
hahahahahahahaha ik heb een box en jij niet
hahahaha jij hebt geen boxquote:
Hallo, hoe is het?quote:
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
hahahaha jij hebt geen box
Dit was een stuk goedkoper ivm 30 stuksquote:
goed, nieuwsposten jij!quote:
Ja absoluutquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:42 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Ik proef bijna geen verschil eerlijk gezegd, jij well?
Gisteren nog een Sin City 2 nieuwsbericht geplaatst.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
goed, nieuwsposten jij!
hunten doe je maar tussendoor.
lees 3 topics terugquote:
Ik heb altijd nee gezegd, check maar.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:44 schreef BrandX het volgende:
[warning]svp per direct stoppen met cheaten, jullie gebruiken FOK! als medium met zijn allen om dit te doen en dat is NIET de bedoeling! FOK! wil hier niet mee geassocieerd worden [/warning]
Mailtje van ibood gehad?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:44 schreef BrandX het volgende:
[warning]svp per direct stoppen met cheaten, jullie gebruiken FOK! als medium met zijn allen om dit te doen en dat is NIET de bedoeling! FOK! wil hier niet mee geassocieerd worden [/warning]
Nee van bibood nou goed?quote:
Ik moest stiekem lachenquote:
dat is ook exact de bedoeling. Dank je.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:45 schreef delano.888 het volgende:
Ik zal er ook niet meer over posten
Nee dat is nuttig aangezien 90% van de posts in dit topic er over gaanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:46 schreef pgrferrari het volgende:
Miss ook wel handig om de tt dan te veranderen
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:46 schreef pgrferrari het volgende:
Miss ook wel handig om de tt dan te veranderen
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee dat is nuttig aangezien 90% van de posts in dit topic er over gaan
quote:
Tja ik kan dr niks aan doenquote:
[..]
Nee dat is nuttig aangezien 90% van de posts in dit topic er over gaan
[..]
Tja ik kan dr niks aan doen KUCH
vooral doorgaan zo, en wij hebben ook funquote:
Doe een stap naar voren doe een stap naar linksquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:48 schreef computerprobleem het volgende:
De harde vuist van FOK! is aanwezig jongens, versterking is gestuurd vanuit het hoofdkwartier. Pas op met wat je doet, één verkeerde stap en je bent geschiedenis.![]()
precies, en dat geldt ook voor fipo hunten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:48 schreef computerprobleem het volgende:
De harde vuist van FOK! is aanwezig jongens, versterking is gestuurd vanuit het hoofdkwartier. Pas op met wat je doet, één verkeerde stap en je bent geschiedenis.![]()
Het is asociaal voor mensen die dingen wel willen hebben. En niemand kan jullie tegenhouden buiten FOK! om, maar dit soort dingen wil FOK! gewoon niet, en groot gelijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:49 schreef ABombali het volgende:
Heeft er niet mee te maken dat iBood vaak advertentieruimte inkoopt bij fok he, nee is gewoon niet netjes natuurlijk
Nooit een samsonite koffer gehad i figure.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
een tas trolly koffer voor 300 euro. Wtf.
Ach ja, je kunt het de jongens niet kwalijk nemen. Ze hadden even een verzetje nodig, al dat staren net als echte veteranen werd ze op een gegeven moment te veel. Was FOK! er niet geweest, zouden er velen niet meer onder ons zijn nu.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
precies, en dat geldt ook voor fipo hunten.
waarom toch zo mega kinderachtig doen is beyond me
T ziet er niet speciaal sterker uit dan een andere koffer?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Nooit een samsonite koffer gehad i figure.
Mijn ouders hebben 26 jaar geleden koffers gekocht van samsonite, die dingen zijn nog steeds niet kapot.
Nee, tuurlijk niet. Ga geen koffer kopen van 300 euro. koop na 10 jaar wel een nieuwe voor 80 euro.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Nooit een samsonite koffer gehad i figure.
Mijn ouders hebben 26 jaar geleden koffers gekocht van samsonite, die dingen zijn nog steeds niet kapot.
Had je mijn bericht gelezen over specials en nieuwsberichten?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
een tas trolly koffer voor 300 euro. Wtf.
FOK! verkoopt aan ibood niets. dat gaat allemaal via een advertentiebureau, en FOK! stelt alleen maar advertentieruimte beschikbaar welke dat advertentiebureau vult (uiteraard betaald) maar welke advertenties bemoeit FOK! zich niet mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:49 schreef ABombali het volgende:
Heeft er niet mee te maken dat iBood vaak advertentieruimte inkoopt bij fok he, nee is gewoon niet netjes natuurlijk
post het in FIL nog een keer svpquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Had je mijn bericht gelezen over specials en nieuwsberichten?
Tja komt dus op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Ga geen koffer kopen van 300 euro. koop na 10 jaar wel een nieuwe voor 80 euro.
Oke, ik zal wel een nieuw bericht maken. Opzoeken heeft geen zin denk ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
post het in FIL nog een keer svp
Wat weerhoud je ervan er een te kopen?quote:
Zijn posts gedeletequote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:55 schreef Bundy. het volgende:
Huh? Ik kan nog gewoon posten na de 302e post?
Ja, surequote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:55 schreef Bundy. het volgende:
Huh? Ik kan nog gewoon posten na de 302e post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |