Meestal wel, maar dit keer even niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:50 schreef Bundy. het volgende:
Zit er meestal veel leuke dingen tussen tussen 16:00 en 18:30?
Dikke fail btwquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:49 schreef computerprobleem het volgende:
LAPO HAHAHAHA NOOB DIKKE DROL
er zal een filosofie achter zitten waarom geen enkele ts er mee komtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:50 schreef Rem-koe het volgende:
Ik wou gewoon een keer een topicreeks topic openen
Weet je wat een pokke werk dat is om daarna weer te bestellen, fack offquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:50 schreef BaasXY het volgende:
Verwijder allemaal ff jullie usb shit kijken wat er met die bar gebeurt
Laten we t nou niet nog erger makenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:50 schreef BaasXY het volgende:
Verwijder allemaal ff jullie usb shit kijken wat er met die bar gebeurt
Dank je, ik heb een box.quote:
+1quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dank je, ik heb een box.
Wat?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:51 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
er zal een filosofie achter zitten waarom geen enkele ts er mee komt
Wooot tof, ik bestel er nog 4quote:
Ja maar het maakt niks uit, zodra je geselecteerd heb wat je wilt, en dan op betaal nu klikt, als je daar door heen komt is het zowiezo van jou, maakt niet uit welke methodequote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:51 schreef Maver24 het volgende:
Hoe is trouwens het snelst te betalen. Paypal neem ik aan??
Ik heb een box, dat was echt fantastisch!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wooot tof, ik bestel er nog 4
Paypal inderdeed.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:51 schreef Maver24 het volgende:
Hoe is trouwens het snelst te betalen. Paypal neem ik aan??
Hoop echt dat die ps3 controller nog komt
Zeg dat je er vandaag achter gekomen bent dat je gisteren je toekomst nog niet wist en dat je nu ziek bent geworden. Opgelost. Slotje.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:53 schreef Darkestrah het volgende:
Fijn, ik heb gisteren gezegd dat ik vandaag kon werken.
Nee, ik heb ochtendtypaids sorryquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:53 schreef bambino het volgende:
Rockabella kun jij deze TT aanpassen? zoja dan DM ik je ff naar wat (heb een leuke in gedachten)
Lief dagboek,quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:53 schreef Darkestrah het volgende:
Fijn, ik heb gisteren gezegd dat ik vandaag kon werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:54 schreef bambino het volgende:
[..]
Lief dagboek,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:54 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Nee, ik heb ochtendtypaids sorry
ik, ik vind hem wel chillquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:53 schreef delano.888 het volgende:
Wie kwam er met dat directebanking idee, dat is echt niet handiger
Ja, die heb ik nog niet bij mijn mac book!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:54 schreef Karina het volgende:
[..]
misschien komt er nog een mooi toetsenbord voorbij
Ja, dacht je dat ze speciaal voor jou alles apart gaan zoeken enz?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:55 schreef Fok-now het volgende:
FF een vraagje,
Als je nou 5 verschillende producten hebt besteld,
Dan betaal je dus 5x ¤ 5,95?
Jah, eigenlijk wel ja....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, dacht je dat ze speciaal voor jou alles apart gaan zoeken enz?
anders bestel je effe 5 mooie tassen voor je tannis!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:55 schreef Fok-now het volgende:
FF een vraagje,
Als je nou 5 verschillende producten hebt besteld,
Dan betaal je dus 5x ¤ 5,95?
Dan dacht je verkeert mevrouwquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:56 schreef computerprobleem het volgende:
Wtf moet ik met een tennistas ik zit niet eens op tennis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |