poepquote:
ik een broerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:26 schreef Rockfire het volgende:
shit die printer had ik wel gewild...
fixedquote:
Haha, dank je fok broeders voor het cheaten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:26 schreef Rockfire het volgende:
shit die printer had ik wel gewild...
Ik een broerquote:
quote:
fixedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:28 schreef bambino het volgende:
Ik had de verkeerde gequote
herkansing:
[..]
Ik een roer
Hij kan t ook niet ontcijferen, alleen 1 op 1 naar je pc overzettenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:28 schreef zatoichi het volgende:
Die pen? Onthoudt wat ik schrijf? Ik geloof er geen zak van; ik kan mijn eigen handschrift amper lezen...
Sommige mensen zelfs met 16!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:29 schreef BaasXY het volgende:
Schrijven jullie ook altijd met 4 pennen tegelijk (tussen elke vinger één)?
Ik met 16 (handen en voeten) multitask jwzquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:29 schreef BaasXY het volgende:
ja inderdaadquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:27 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Haha, dank je fok broeders voor het cheaten.
Het is een memorecorder die alles opneemt wat je zegt of hoort en dat koppelt aan de woorden die je op dat moment schrijft. Handig voor colleges en vergaderingen dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:28 schreef zatoichi het volgende:
Die pen? Onthoudt wat ik schrijf? Ik geloof er geen zak van; ik kan mijn eigen handschrift amper lezen...
ik gebruik er 450 en dat is echt fantastisch !quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:29 schreef BaasXY het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |