Ik moest stiekem lachenquote:
dat is ook exact de bedoeling. Dank je.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:45 schreef delano.888 het volgende:
Ik zal er ook niet meer over posten
Nee dat is nuttig aangezien 90% van de posts in dit topic er over gaanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:46 schreef pgrferrari het volgende:
Miss ook wel handig om de tt dan te veranderen
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:46 schreef pgrferrari het volgende:
Miss ook wel handig om de tt dan te veranderen
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee dat is nuttig aangezien 90% van de posts in dit topic er over gaan
quote:
Tja ik kan dr niks aan doenquote:
[..]
Nee dat is nuttig aangezien 90% van de posts in dit topic er over gaan
[..]
Tja ik kan dr niks aan doen KUCH
vooral doorgaan zo, en wij hebben ook funquote:
Doe een stap naar voren doe een stap naar linksquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:48 schreef computerprobleem het volgende:
De harde vuist van FOK! is aanwezig jongens, versterking is gestuurd vanuit het hoofdkwartier. Pas op met wat je doet, één verkeerde stap en je bent geschiedenis.![]()
precies, en dat geldt ook voor fipo hunten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:48 schreef computerprobleem het volgende:
De harde vuist van FOK! is aanwezig jongens, versterking is gestuurd vanuit het hoofdkwartier. Pas op met wat je doet, één verkeerde stap en je bent geschiedenis.![]()
Het is asociaal voor mensen die dingen wel willen hebben. En niemand kan jullie tegenhouden buiten FOK! om, maar dit soort dingen wil FOK! gewoon niet, en groot gelijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:49 schreef ABombali het volgende:
Heeft er niet mee te maken dat iBood vaak advertentieruimte inkoopt bij fok he, nee is gewoon niet netjes natuurlijk
Nooit een samsonite koffer gehad i figure.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
een tas trolly koffer voor 300 euro. Wtf.
Ach ja, je kunt het de jongens niet kwalijk nemen. Ze hadden even een verzetje nodig, al dat staren net als echte veteranen werd ze op een gegeven moment te veel. Was FOK! er niet geweest, zouden er velen niet meer onder ons zijn nu.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
precies, en dat geldt ook voor fipo hunten.
waarom toch zo mega kinderachtig doen is beyond me
T ziet er niet speciaal sterker uit dan een andere koffer?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Nooit een samsonite koffer gehad i figure.
Mijn ouders hebben 26 jaar geleden koffers gekocht van samsonite, die dingen zijn nog steeds niet kapot.
Nee, tuurlijk niet. Ga geen koffer kopen van 300 euro. koop na 10 jaar wel een nieuwe voor 80 euro.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Nooit een samsonite koffer gehad i figure.
Mijn ouders hebben 26 jaar geleden koffers gekocht van samsonite, die dingen zijn nog steeds niet kapot.
Had je mijn bericht gelezen over specials en nieuwsberichten?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
een tas trolly koffer voor 300 euro. Wtf.
FOK! verkoopt aan ibood niets. dat gaat allemaal via een advertentiebureau, en FOK! stelt alleen maar advertentieruimte beschikbaar welke dat advertentiebureau vult (uiteraard betaald) maar welke advertenties bemoeit FOK! zich niet mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:49 schreef ABombali het volgende:
Heeft er niet mee te maken dat iBood vaak advertentieruimte inkoopt bij fok he, nee is gewoon niet netjes natuurlijk
post het in FIL nog een keer svpquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Had je mijn bericht gelezen over specials en nieuwsberichten?
Tja komt dus op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Ga geen koffer kopen van 300 euro. koop na 10 jaar wel een nieuwe voor 80 euro.
Oke, ik zal wel een nieuw bericht maken. Opzoeken heeft geen zin denk ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
post het in FIL nog een keer svp
Wat weerhoud je ervan er een te kopen?quote:
Zijn posts gedeletequote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:55 schreef Bundy. het volgende:
Huh? Ik kan nog gewoon posten na de 302e post?
Ja, surequote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:55 schreef Bundy. het volgende:
Huh? Ik kan nog gewoon posten na de 302e post?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |