Bella, Heks als ze komt en VHquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haaii... wie zou er anders meerijden, als MissJ niet mee zou rijden?
*twitterlurkert*
Ow dat gaat per ongelukquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:11 schreef Bellatrix het volgende:
Ik krijg altijd een soort kriebeltje in mijn buik, een gloeiend lampje, als iemand mijn echte naam zegt op FOK!.
Neeeeee, ik vind het fijn.quote:
Ja godver zit ik net keihard te veranderenquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja godver zit ik net keihard te veranderen
Als Patje komt dan zal LISA bij Patje rijden, aangezien dat inderdaad makkelijker is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:17 schreef Kally het volgende:
Nou dus MissJ rijdt met mij mee, Heks als ze gaat ook.
Nu zitten we met VH en LISA, LISA mocht bij mij zei ik, maar misschien komt Patje ook dus dat is dan wel handiger lijkt mij
Dat snap ik, nou weet je wat, ik hoor het welquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als Patje komt dan zal LISA bij Patje rijden, aangezien dat inderdaad makkelijker is.
Maar het maakt LISA eigenlijk niet uit.
VH hoopt op Patje, of het weekend gaat hem klauwen geld kostenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:17 schreef Kally het volgende:
Nou dus MissJ rijdt met mij mee, Heks als ze gaat ook.
Nu zitten we met VH en LISA, LISA mocht bij mij zei ik, maar misschien komt Patje ook dus dat is dan wel handiger lijkt mij
Nou ja het is niet zeker of Heks komt ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
VH hoopt op Patje, of het weekend gaat hem klauwen geld kosten
Ja, dat is nogal wiedes!quote:
bwahahahaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, dat is nogal wiedes!
hihihhahahhoo
Everybody's schoffeling.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:22 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb geen onkruid of wieden grappen paraat
Moest opeens aan je denken, straks is het zover.. maar nee.. wanneer uitgerekend?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:29 schreef Toverheks het volgende:
ben er wel hoor Patrique maar superlief dat je aan me dacht.
was druk hier in huis alles schoon aan de kant boven en beneden, en nee er is nog niet geworpenzit nu op huppelkutje te wachten, want die neemt de boodschappen mee maar ze is er nog niet en ik heb honger.
hoi allemaal en de zieke onder ons een knuffel van mij![]()
op jou feestje de 20equote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Moest opeens aan je denken, straks is het zover.. maar nee.. wanneer uitgerekend?
Nog niet op zeker. Vervoer met auto zou de zaken wel makkelijker maken aangezien ik niet al te veel geld hebquote:
Ah ok..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nog niet op zeker. Vervoer met auto zou de zaken wel makkelijker maken aangezien ik niet al te veel geld heb
Kally dacht wel voor de 20e. Zou wel echt toppie zijn!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah ok..
iemand enig idee wanneer Patjon terug komt uit de U S of A?
quote:
Heeeeeee uhhhh hoe ver is jouw huis van het station in jouw stad?quote:
Ik woon aan het stationquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
Heeeeeee uhhhh hoe ver is jouw huis van het station in jouw stad?
want namelijk enne ik kom dus wel de 20e, maar ga zeer waarschijnlijk wel terug naar huus die avond. Zie ook FB.
oooh hoe cool is datquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik woon aan het stationhad al even gekeken.. de laatste trein die je kan nemen gaat om 21.15 (naja, er gaan wel latere treinen, maar dan kom je niet meer in jouw stad!)
Ah, okquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
oooh hoe cool is dat![]()
En wat lief dat je al had gekeken![]()
ja klopt om 21.14 gaat er ook nog 1, maar dan haal ik in DH de laatste tram nie meer.. maar denk dat ik dan met de fiets naar het station in DH ga zodat ie daar staat en dan dus met de trein naar Kally om met haar mee te rijden op de heenweg. En dan kan ik wel een uur langer bij jou blijven omdat ik dan die van 21.14 kan nemen en dan terug in DH met de fiets naar huis (is een kwartier fietsen)
ja, komt ook goedquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:16 schreef Kally het volgende:
MissJ kun je kijken om rond 12 uur op Schiedam station te zijn?
Helemaal perfect dan zorg ik dat ik er staquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja, komt ook goed![]()
als ik de trein van 11.28 pak ben ik om 11.56 in Schiedam
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Helemaal perfect dan zorg ik dat ik er sta
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]alleen al voor het heldere beeld.
Morgenmiddag, half 2.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan ken je vast en zeker ook het Metallica concert op Monsters of Rock?
Alles mis mee.quote:
Oké!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:29 schreef Patje1987 het volgende:
Dit weekend weet ik het wel, vrijdag ben ik weer in nederland.
Nein.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan ken je zeker en vast ook het Metallica concert op Monsters of Rock?
Kan ik toevallig ook met je meerijden? Als je gaat dan he.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:29 schreef Patje1987 het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:29 schreef Patje1987 het volgende:
ja hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kan ik toevallig ook met je meerijden? Als je gaat dan he.
haha top, ik mis cassis wel een beetjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mooi. Ik zorg voor voldoende cassis.
quote:
Ja, zoietsquote:
Ye.quote:
Ja, ze hadden het ook niet kunnen doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:03 schreef Zeroku het volgende:
Gewonde bestolen jongen krijgt nieuwe PSP
Hoe oud?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:08 schreef Renesite het volgende:
Blonde Deense jongen op.half 6. Zonde van de leeftijd. Buurmeisje die evenoud is, schatting, doet er niets mee![]()
Dom dom dom.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:10 schreef ValHallen het volgende:
Vriendin gaat ervandoor met mijn beste vriend... na 4 jaar. de tering wat een verhaal
quote:
Auto waarschijnlijk, maar die blijft slapen, en komt zelf wel thuusquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:50 schreef Renesite het volgende:
Ik.zou voor vroege vogels als Bob kunnen fungeren op Groningen cs. Afhankelijk hoe door naar Patrick komt
voldoet aan alle Deense standaarden. Blond, sportief, dat Scandinavische taaltje, klein van stuk, spreekt vet goed engels - wat ik er van hoor.quote:
Omdat het kan, en het is gratis!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:25 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom woon je trouwens in groningen?
okokok. Rijd ik zelf met evt. Wokset. Comming earlyquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Auto waarschijnlijk, maar die blijft slapen, en komt zelf wel thuus
Okan!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
okokok. Rijd ik zelf met evt. Wokset. Comming early
Joah!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:50 schreef Patje1987 het volgende:
Maarja als je meer dan 6500km in amerika kan rijden, dan kun je ook naar groningen toch?
Nu er nog iets mee doen, succes!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
Ik kom even melden dat Deense wijven lekkerder zijn dan de Zweedse.
Zover ik gezien heb dan.
Ga ervoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
Ik kom even melden dat Deense wijven lekkerder zijn dan de Zweedse.
Zover ik gezien heb dan.
Ja, tuurlijk..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb jij hem geschreven
Dood gaan op een feestje
Ja hallo daar had ik het dus niet over.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nu er nog iets mee doen, succes!
Veel plezier manquote:
voor je kutgaatje? apart!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet morgenmiddag naar de tandarts![]()
Kut gaatje
Cool! Veel plezier!quote:
Sterkte!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet morgenmiddag naar de tandarts![]()
Kut gaatje
quote:
Ik heb ook een harde Baasch..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb ook een harde Baasch..Ik dacht dat jij die ging wassen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik heb ook een harde Baasch..PicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Klopt, het is dan ook een kinderfilmquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil naar de smurfen
Draait alleen de nederlandse versie in rotterdam
ja maar.... grote mensen vinden die film ook leuk.... jeugdsentiment enzoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt, het is dan ook een kinderfilm
Uhm bij de Pathe naar dat water lopen en dan daarzo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar.... grote mensen vinden die film ook leuk.... jeugdsentiment enzo
Ow wacht ik zie dat hij in cinerama draait in rotterdam, waar ligt die bios
[..]
Ik heb ook een harde Baasch..Smeerlap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
ben je er wel eens geweest?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm bij de Pathe naar dat water lopen en dan daarzo.
Ja volgens mij heb ik Basic Instinct daar toen gezien, jezus way way backquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben je er wel eens geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Moet je de 20ste maar hier komen he!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
Hij draait wel in Groningen
In de Mustsee Groningen bioscoop
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb ik Basic Instinct daar toen gezien, jezus way way back
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil die Smurfen film op Blu-ray.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil die Smurfen film op Blu-ray.Ik vond hem stiekem wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Ik wil die Smurfen film op Blu-ray.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja toen wel, nu weet ik nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ziet die bios er nog een beetje ok uit
Ik kan echt nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Moet je de 20ste maar hier komen he!
Man ik kwam gillendquote:
We plannen nieuwe meets waar je wel bij kan zijn mopquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan echt niet
En daar baal ik wel van, zei ik net nog tegen siep aan de telefoon
Maar 4 dagen later ga ik op vakantie en ben echt een stresskip enzo. En geld heb ik nodig voor de vakantie
Ja, het is ook zo jammer dat die meet 103940 euro p.p kost he?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan echt niet
En daar baal ik wel van, zei ik net nog tegen siep aan de telefoon
Maar 4 dagen later ga ik op vakantie en ben echt een stresskip enzo. En geld heb ik nodig voor de vakantie
Waarom is het voor haar goedkoper?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, het is ook zo jammer dat die meet 103940 euro p.p kost he?
Ja mooi verhaal voor mij is het 104940quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
om haar te lokkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom is het voor haar goedkoper?
GMTA, nogal.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja mooi verhaal voor mij is het 104940
Ja het is wel erg latelyquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
We plannen nieuwe meets waar je wel bij kan zijn mop
Ja er moet toch ook vlees gekocht worden en drank. En als ik met Siep mee zou rijden, dan laat ik haar niet alleen benzine betalen enzoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Smurfen, meets en geldquote:
In mijn DMquote:
Groningen? Jezus dat is ver.quote:
Het einde van de wereld ver ja, 277 km van mij vandaanquote:
Als er 4 of 5 mensen in een auto zitten betaal je elk een tientje, vlees krijg ik voor 33% van de prijs, en alcohol hoeft ook niet super duur te zijn..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ja er moet toch ook vlees gekocht worden en drank. En als ik met Siep mee zou rijden, dan laat ik haar niet alleen benzine betalen enzo
Dus kost toch even wat geld, wat ik weer kan gebruiken op de vakantie
Een expeditie van verdomme ruim 3 uur met het OV.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Het einde van de wereld ver ja, 277 km van mij vandaan
Ja en dan heb ik het probleem nog dat ik bijna op vakantie gaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als er 4 of 5 mensen in een auto zitten betaal je elk een tientje, vlees krijg ik voor 33% van de prijs, en alcohol hoeft ook niet super duur te zijn..
hooguit 3 tientjes dus
Uhh schat, ik rij met 1 tank heen en 1 tank terug ik tank 50 euro per keerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als er 4 of 5 mensen in een auto zitten betaal je elk een tientje, vlees krijg ik voor 33% van de prijs, en alcohol hoeft ook niet super duur te zijn..
hooguit 3 tientjes dus
Je kan ook te ver gaan!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
en alcohol hoeft ook niet super duur te zijn..
3 uur en 37 minuten!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Een expeditie van verdomme ruim 3 uur met het OV.
dat ook nogquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhh schat, ik rij met 1 tank heen en 1 tank terug ik tank 50 euro per keer
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus, durft TriQue niet met ons alleen te zijn ofzeaux?
Nee, hij is bang voor gangbang rapequote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus, durft TriQue niet met ons alleen te zijn ofzeaux?
Ik zijn handtasjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben zijn charming beschermengel
Of hij hoopt er op en wil daarom méér mensen aanwezig hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, hij is bang voor gangbang rape
Denkt aan Utrechtmeet in klein café.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben zijn charming beschermengel
kutauto!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhh schat, ik rij met 1 tank heen en 1 tank terug ik tank 50 euro per keer
dus dat!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of hij hoopt er op en wil daarom méér mensen aanwezig hebben
Ik tel voor 6quote:
Uiteraard, alsof wij geen feestje kunnen bouwen zonder Miranquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
en rené voor 22 dus komt goed
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Uiteraard, alsof wij geen feestje kunnen bouwen zonder Miran![]()
Moeilijk ik geef het toe maar het lukt vast
Whatsapp staat openquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tuurlijk lukt dat
Ik ben geestelijk aanwezig bij jullie
Nu durf ik niet meerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben geestelijk aanwezig bij jullie
HATER!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ga fok uitzetten denk ik
Ik ook zo, nog wat pillen scoren en lekker slapenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ga fok uitzetten denk ik
ja keelpijn enzo, mijn stem moet weer ok zijn voor de karaoke vrijdagnachtquote:
Ja ik slik er ook even een paar, en nog 1 aflevering gooische vrouwen kijken en dan slapenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook zo, nog wat pillen scoren en lekker slapen
God ik zit me gezond te doen, allemaal voor jouquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja keelpijn enzo, mijn stem moet weer ok zijn voor de karaoke vrijdagnacht![]()
[..]
Ja ik slik er ook even een paar, en nog 1 aflevering gooische vrouwen kijken en dan slapen
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
AHHHHH
ik kan tegenwoordig die dingen die miran op dr hoofd heeft, met dr haar, dat gedraaide, ook bij mezelf
Die dingenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
AHHHHH
ik kan tegenwoordig die dingen die miran op dr hoofd heeft, met dr haar, dat gedraaide, ook bij mezelf
Ohja, verdomme!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja keelpijn enzo, mijn stem moet weer ok zijn voor de karaoke vrijdagnacht![]()
Zal ik even Echte Liefde meebrengen?quote:
Ik zet 'm meteen even aanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Zal ik even Echte Liefde meebrengen?
Whehehehehequote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Zal ik even Echte Liefde meebrengen?
gewoon veel drinkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, ja.
Daar kom ik niet meer onderuit denk ik
2 bier en ik ga loesoe, geen zorgenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
gewoon veel drinken
Rob ging ook opeens karaoke toen hij veel gedronken had
Weet ik niet meer, ik maak me meer zorgen om mijn stem nu, zo lekker nasaal atmquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Welk lied bracht hij met verve ten gehore?
O jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, wat had ik daar ook al weer over gezegd?
Nee, hij heeft geloof ik zooi daarvanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je krijgt hem voor je verjaardag?
CMquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
en rené voor 22 dus komt goed
Uhuhquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:26 schreef Renesite het volgende:
Siepieeeee
Wij gaan elkaar ziehiennnn
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet niet of ik vrijdag kan zingen hoor, ik heb het een beetje aan mijn kleine agina, voel ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wil bellen en dan codeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in wil vullen...
krijgt 1.30 van me op de meet![]()
Spelletje.. ik was heldhaftig en deed al mijn credits in zetten...;( alles weg.. speel er al een heule tijd, en nog nooit hoeven betalen omdat credits opquote:
tenttttttttquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
Wat is het toch heerlijk om in een hotel te slapen.
Ik ben jaloers.quote:
hotel... hoeveel mensen gingen je voor? Altijdddd kut vering. Geef mij maar een luxe villaquote:
jou recht in de ogen kijken om te zien wat jij voor stouts hebt uitgespookt zonder mij!!!quote:
Dat zie je niet in mijn ogen, wel aan de krassen op mijn rug!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
jou recht in de ogen kijken om te zien wat jij voor stouts hebt uitgespookt zonder mij!!!
Nog sorry daarvoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat zie je niet in mijn ogen, wel aan de krassen op mijn rug!
- 3 landen gezienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je het nu ook nog wel leuk gehad of was het een paar weken afzien?
Ik moest lachen.quote:
- mensen observeren. Waarvan 2 Sloveense homos en naaktlopers wjehehe.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, zitten toch ook wel veel hele leuke dingen tussen. Ik ben gerustgesteld.
En blij dat ik ben!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohja, jij was er niet bij he.. bij Heks thuis!
Ik haat niet.quote:
Wie ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
Nee dat is vanmiddag al gebeurd onder douche.![]()
Maar hoezo dat dan?ehm... ieuwl!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoezo dat dan?tmiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
I know, ik stond echt zo van: wtf is dit nou weer?quote:
Maar hoezo dat dan?wat de fuqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ja ik vond het zo schokkend dat ik het gewoon even moest melden.quote:
echt TMI x19033quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
I know, ik stond echt zo van: wtf is dit nou weer?
quote:
Ja ik weet het.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:00 schreef Renesite het volgende:
Dat je sperma hebt vermengt met water en je er daarna lijmballtjes van kunt maken
Nouquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:02 schreef Renesite het volgende:
Dit wordt een goede titel voor volgend tipic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |