voor je kutgaatje? apart!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet morgenmiddag naar de tandarts![]()
Kut gaatje
Cool! Veel plezier!quote:
Sterkte!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet morgenmiddag naar de tandarts![]()
Kut gaatje
quote:
Ik heb ook een harde Baasch..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb ook een harde Baasch..Ik dacht dat jij die ging wassen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik heb ook een harde Baasch..PicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Klopt, het is dan ook een kinderfilmquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil naar de smurfen
Draait alleen de nederlandse versie in rotterdam
ja maar.... grote mensen vinden die film ook leuk.... jeugdsentiment enzoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt, het is dan ook een kinderfilm
Uhm bij de Pathe naar dat water lopen en dan daarzo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar.... grote mensen vinden die film ook leuk.... jeugdsentiment enzo
Ow wacht ik zie dat hij in cinerama draait in rotterdam, waar ligt die bios
[..]
Ik heb ook een harde Baasch..Smeerlap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
ben je er wel eens geweest?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm bij de Pathe naar dat water lopen en dan daarzo.
Ja volgens mij heb ik Basic Instinct daar toen gezien, jezus way way backquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben je er wel eens geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Moet je de 20ste maar hier komen he!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
Hij draait wel in Groningen
In de Mustsee Groningen bioscoop
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb ik Basic Instinct daar toen gezien, jezus way way back
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |