quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil die Smurfen film op Blu-ray.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil die Smurfen film op Blu-ray.Ik vond hem stiekem wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik wil die Smurfen film op Blu-ray.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja toen wel, nu weet ik nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ziet die bios er nog een beetje ok uit
Ik kan echt nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Moet je de 20ste maar hier komen he!
Man ik kwam gillendquote:
We plannen nieuwe meets waar je wel bij kan zijn mopquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan echt niet
En daar baal ik wel van, zei ik net nog tegen siep aan de telefoon
Maar 4 dagen later ga ik op vakantie en ben echt een stresskip enzo. En geld heb ik nodig voor de vakantie
Ja, het is ook zo jammer dat die meet 103940 euro p.p kost he?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan echt niet
En daar baal ik wel van, zei ik net nog tegen siep aan de telefoon
Maar 4 dagen later ga ik op vakantie en ben echt een stresskip enzo. En geld heb ik nodig voor de vakantie
Waarom is het voor haar goedkoper?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, het is ook zo jammer dat die meet 103940 euro p.p kost he?
Ja mooi verhaal voor mij is het 104940quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
om haar te lokkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom is het voor haar goedkoper?
GMTA, nogal.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja mooi verhaal voor mij is het 104940
Ja het is wel erg latelyquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
We plannen nieuwe meets waar je wel bij kan zijn mop
Ja er moet toch ook vlees gekocht worden en drank. En als ik met Siep mee zou rijden, dan laat ik haar niet alleen benzine betalen enzoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Smurfen, meets en geldquote:
In mijn DMquote:
Groningen? Jezus dat is ver.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |