Auto waarschijnlijk, maar die blijft slapen, en komt zelf wel thuusquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:50 schreef Renesite het volgende:
Ik.zou voor vroege vogels als Bob kunnen fungeren op Groningen cs. Afhankelijk hoe door naar Patrick komt
voldoet aan alle Deense standaarden. Blond, sportief, dat Scandinavische taaltje, klein van stuk, spreekt vet goed engels - wat ik er van hoor.quote:
Omdat het kan, en het is gratis!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:25 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom woon je trouwens in groningen?
okokok. Rijd ik zelf met evt. Wokset. Comming earlyquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Auto waarschijnlijk, maar die blijft slapen, en komt zelf wel thuus
Okan!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
okokok. Rijd ik zelf met evt. Wokset. Comming early
Joah!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:50 schreef Patje1987 het volgende:
Maarja als je meer dan 6500km in amerika kan rijden, dan kun je ook naar groningen toch?
Nu er nog iets mee doen, succes!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
Ik kom even melden dat Deense wijven lekkerder zijn dan de Zweedse.
Zover ik gezien heb dan.
Ga ervoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
Ik kom even melden dat Deense wijven lekkerder zijn dan de Zweedse.
Zover ik gezien heb dan.
Ja, tuurlijk..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb jij hem geschreven
Dood gaan op een feestje
Ja hallo daar had ik het dus niet over.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nu er nog iets mee doen, succes!
Veel plezier manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |