SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wil bellen en dan codeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in wil vullen...
krijgt 1.30 van me op de meet![]()
Spelletje.. ik was heldhaftig en deed al mijn credits in zetten...;( alles weg.. speel er al een heule tijd, en nog nooit hoeven betalen omdat credits opquote:
tenttttttttquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
Wat is het toch heerlijk om in een hotel te slapen.
Ik ben jaloers.quote:
hotel... hoeveel mensen gingen je voor? Altijdddd kut vering. Geef mij maar een luxe villaquote:
jou recht in de ogen kijken om te zien wat jij voor stouts hebt uitgespookt zonder mij!!!quote:
Dat zie je niet in mijn ogen, wel aan de krassen op mijn rug!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
jou recht in de ogen kijken om te zien wat jij voor stouts hebt uitgespookt zonder mij!!!
Nog sorry daarvoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat zie je niet in mijn ogen, wel aan de krassen op mijn rug!
- 3 landen gezienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je het nu ook nog wel leuk gehad of was het een paar weken afzien?
Ik moest lachen.quote:
- mensen observeren. Waarvan 2 Sloveense homos en naaktlopers wjehehe.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, zitten toch ook wel veel hele leuke dingen tussen. Ik ben gerustgesteld.
En blij dat ik ben!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohja, jij was er niet bij he.. bij Heks thuis!
Ik haat niet.quote:
Wie ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
Nee dat is vanmiddag al gebeurd onder douche.![]()
Maar hoezo dat dan?ehm... ieuwl!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoezo dat dan?tmiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
I know, ik stond echt zo van: wtf is dit nou weer?quote:
Maar hoezo dat dan?wat de fuqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ja ik vond het zo schokkend dat ik het gewoon even moest melden.quote:
echt TMI x19033quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
I know, ik stond echt zo van: wtf is dit nou weer?
quote:
Ja ik weet het.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:00 schreef Renesite het volgende:
Dat je sperma hebt vermengt met water en je er daarna lijmballtjes van kunt maken
Nouquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:02 schreef Renesite het volgende:
Dit wordt een goede titel voor volgend tipic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |