SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wil bellen en dan codeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in wil vullen...
krijgt 1.30 van me op de meet![]()
Spelletje.. ik was heldhaftig en deed al mijn credits in zetten...;( alles weg.. speel er al een heule tijd, en nog nooit hoeven betalen omdat credits opquote:
tenttttttttquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
Wat is het toch heerlijk om in een hotel te slapen.
Ik ben jaloers.quote:
hotel... hoeveel mensen gingen je voor? Altijdddd kut vering. Geef mij maar een luxe villaquote:
jou recht in de ogen kijken om te zien wat jij voor stouts hebt uitgespookt zonder mij!!!quote:
Dat zie je niet in mijn ogen, wel aan de krassen op mijn rug!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
jou recht in de ogen kijken om te zien wat jij voor stouts hebt uitgespookt zonder mij!!!
Nog sorry daarvoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat zie je niet in mijn ogen, wel aan de krassen op mijn rug!
- 3 landen gezienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je het nu ook nog wel leuk gehad of was het een paar weken afzien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |