Bella, Heks als ze komt en VHquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haaii... wie zou er anders meerijden, als MissJ niet mee zou rijden?
*twitterlurkert*
Ow dat gaat per ongelukquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:11 schreef Bellatrix het volgende:
Ik krijg altijd een soort kriebeltje in mijn buik, een gloeiend lampje, als iemand mijn echte naam zegt op FOK!.
Neeeeee, ik vind het fijn.quote:
Ja godver zit ik net keihard te veranderenquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja godver zit ik net keihard te veranderen
Als Patje komt dan zal LISA bij Patje rijden, aangezien dat inderdaad makkelijker is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:17 schreef Kally het volgende:
Nou dus MissJ rijdt met mij mee, Heks als ze gaat ook.
Nu zitten we met VH en LISA, LISA mocht bij mij zei ik, maar misschien komt Patje ook dus dat is dan wel handiger lijkt mij
Dat snap ik, nou weet je wat, ik hoor het welquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als Patje komt dan zal LISA bij Patje rijden, aangezien dat inderdaad makkelijker is.
Maar het maakt LISA eigenlijk niet uit.
VH hoopt op Patje, of het weekend gaat hem klauwen geld kostenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:17 schreef Kally het volgende:
Nou dus MissJ rijdt met mij mee, Heks als ze gaat ook.
Nu zitten we met VH en LISA, LISA mocht bij mij zei ik, maar misschien komt Patje ook dus dat is dan wel handiger lijkt mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |