Waar zou die rechterhand van Hans wel niet zitten?quote:
Wat een kind nog.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:11 schreef Jac0bus het volgende:
[ afbeelding ]
Ja golfer, dat is een lekkertje, wacht maar tot vanavond
Wacht maar joh tot je vanavond met een blije plasser zit te kijkenquote:
Ben ik negert? Nee. Ben jij gay als je haar niet zou doen? Ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:03 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ Jac0bus
Ben jij een negert of zo ? (Die schijnen alles was blond is nogal erg leuk te vinden...)
[ afbeelding ]
Strakke plasser waarschuwing ingetrokken.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:08 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ben ik negert? Nee. Ben jij gay als je haar niet zou doen? Ja.
Staat ze goed op hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:11 schreef Jac0bus het volgende:
[ afbeelding ]
Ja golfer, dat is een lekkertje, wacht maar tot vanavond
Hoezo vervelend?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:23 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een vervelend, maar lekker mokkel.
Dat heb je gewoon met sommige wijven.quote:
Gek hé als je jaren in Engeland woontquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
'hij heeft horen ruiten breken ja!'
godsamme wat een erbarmelijk Nederlands
Zeker.quote:
Is behoorlijk heftig van wat ik op tv zag, maar dat kan ook aangedikt zijn natuurlijk door al die muziek enz.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:18 schreef Apostrof het volgende:
Benieuwd naar de discussie over over de streep. Mijn school heeft er ook aan meegedaan, zieke Amerikaanse emotv.
Op zich kan het best werken denk ik, maar het is wel echt enorm Amerikaans.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:18 schreef Apostrof het volgende:
Benieuwd naar de discussie over over de streep. Mijn school heeft er ook aan meegedaan, zieke Amerikaanse emotv.
Zit je op een middelbare school en ben je zelf bij de opnames geweest?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:18 schreef Apostrof het volgende:
Goed knip- en plakwerk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Is behoorlijk heftig van wat ik op tv zag, maar dat kan ook aangedikt zijn natuurlijk door al die muziek enz.
Klopt, in Amerika laten ze die gasten gewoon verzuipen.... hmmz.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:25 schreef UncleDolan het volgende:
Gewoon met scherp schieten. Waarom gebeuren dit soort dingen niet in America? Precies.
alsof je kinderen en zeker pubers altijd onder controle kunt houdenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Moeder plukt haar kind eruit, goede moeder
een goede moeder zorgt dat zijn kind daar niet terecht komt
Heb er genoeg gezien in Turkije ( en dat waren dan misschien nog niet eens de ergste)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:25 schreef golfer het volgende:
Totale Tokkiemaatschappij, die onderklasse in Engeland.
Duizenden van dat soort gezinnen.
???quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, in Amerika laten ze die gasten gewoon verzuipen.... hmmz.
Dan vergeet je gemakshalve even de rassenrellen die daar in de jaren 60 en 70 plaatsvonden of de grote rellen in LA van 1992 n.a.v. Rodney King?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:25 schreef UncleDolan het volgende:
Gewoon met scherp schieten. Waarom gebeuren dit soort dingen niet in America? Precies.
Ja, mijn school is de laatste die uitgezonden wordt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Zit je op een middelbare school en ben je zelf bij de opnames geweest?
Vond je het een positieve ervaring of is het een beetje too much emo tv?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:27 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ja, mijn school is de laatste die uitgezonden wordt.
Dat is op een hele andere schaal. Dat geplunder en vernieling komt door de softe houding van de politie.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan vergeet je gemakshalve even de rassenrellen die daar in de jaren 60 en 70 plaatsvonden of de grote rellen in LA van 1992 n.a.v. Rodney King?
Echt zo een hoogleraar ouwehoerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik versta deze man moeilijk af en toe.
Je geheugen werkt niet of je hebt het niet meegemaakt, maar die rellen waren minstens even erg als in de UK.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:28 schreef UncleDolan het volgende:
Dat is op een hele andere schaal. Dat geplunder en vernieling komt door de softe houding van de politie.
Maar daar zijn toch van die prachtige beelden van dat je een heel Koreaanse buurt een gunfight ziet houden tegen de riot? Dan is de pret snel over.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan vergeet je gemakshalve even de rassenrellen die daar in de jaren 60 en 70 plaatsvonden of de grote rellen in LA van 1992 n.a.v. Rodney King?
Ik vind hem meer een PvdA-kop hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Beunders is dus echt het prototype van een VVD-er
Zoek maar eens op YouTube LA riots. Staan nog wel wat filmpjes op van destijds, het duurde bijna een weekquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:28 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Dat is op een hele andere schaal. Dat geplunder en vernieling komt door de softe houding van de politie.
Misschien heb je wel gelijk. Ik ben toch van mening dat gericht schieten op relschoppers beter is dan ze maar hun gang laten gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Je geheugen werkt niet of je hebt het niet meegemaakt, maar die rellen waren minstens even erg als in de UK.
En het optreden van de politie had daar dus ook niets mee te maken.
Er is dus niets veranderd in 100 jaar...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zijn er toch een hoop mongolen ind e wereld
Eerste helft van de dag is soort van sociale spelletjes zodat je hele gene weg is, rest van de dag is zielig verhaaltje vertellen en een muziekje opzetten en hopen dat iemand gaat huilen voor de camera. In mijn opzicht dan hè. Sommigen vonden het geweldig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:28 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Vond je het een positieve ervaring of is het een beetje too much emo tv?
Dacht ik ook gelijk, zou me niks verbazen als ze ook moeten zeggen: I'M NOT A VICTIM enzquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Dat lijkt me ook niks, veel te Amerikaans, overdreven emoties.
Dit had zo een quote van Derksen kunnen zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
Truttige zweef-TV met kinderlijke emoties dus.
Hoef ik niet te zien.
Ja das denk ik ook ja. Jij was hier bij?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:39 schreef Apostrof het volgende:
Dat respect symbool is meteen een groepsdruk ding, omdat als je je hand niet opsteekt ben je een klootzak.
Scholieren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar halen ze de deelnemers vandaan?
eensch. dit is typisch een 'wees lekker gek en later heb je een kort pittig kapsel' gedoequote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
Truttige zweef-TV met kinderlijke emoties dus.
Hoef ik niet te zien.
Ik denk dat Derksen er ook gehakt van maakt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit had zo een quote van Derksen kunnen zijn
Nee, dat was een andere vrouw.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:40 schreef UncleDolan het volgende:
Is dat niet diezelfde meid, die laatst met die bijlmer Crips of Bloods ook bij Knevel en van den Brink was?
Neenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:40 schreef UncleDolan het volgende:
Is dat niet diezelfde meid, die laatst met die bijlmer Crips of Bloods ook bij Knevel en van den Brink was?
Gaat er waarschijnlijk (terecht) op wijzen dat KRO nergens meer over gaat sinds ze totaal niet meer Katholieke programma's maken whatsoeverquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat Derksen er ook gehakt van maakt.
Het was ook als compliment bedoeld, golferquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat Derksen er ook gehakt van maakt.
Zie pagina's terug en over de streep topic.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja das denk ik ook ja. Jij was hier bij?
neequote:
Oohquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
neede uitzending is zo kut dat we speculeren wat er zou gebeuren als derksen er zou zitten
Geen idee. Snap er helemaal niks vanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat probeert hij nou te zeggen
Ze hebben een deadline en deze man schiet niet opquote:
Over de rellen in Engeland: "We moeten niet onze oren laten hangen naar die patjepeeërs met capuchons."quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ooh![]()
We fantaseren Derksen er gewoon bij, pak de bingokaart maar dan stel je zo een aantal quotes samen.
Laat toch gaan joh, Is toch heerlijk man. beetje rellen! Vind je nie?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Over de rellen in Engeland: "We moeten niet onze oren laten hangen naar die patjepeeërs met capuchons."
dat meisje toch wel een stuk meer hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:46 schreef Apostrof het volgende:
Weetje, ze lullen allebei uit hun nek.
Kneef en die pestdeskundige?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:46 schreef Apostrof het volgende:
Weetje, ze lullen allebei uit hun nek.
Ik vind het een sympathieke man maar dat zieleknijperige heb ik geen zin inquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
Die man zal er ongetwijfeld veel verstand van hebben, maar ik kan zijn warrige theorieën niet volgen.
Wat ik wel begrijp is dat Arie Boomsma het dus presenteert, dus dan haak ik al helemaal af als ik die gristelijke krypto-homo een programma aan elkaar zie lispelen.
Noem hem gewoon frank visser. vind ik wel op lijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kneef en die pestdeskundige?
Nou niet zo bekrompen golfert het is 2011 hequote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
Wat ik wel begrijp is dat Arie Boomsma het dus presenteert, dus dan haak ik al helemaal af als ik die gristelijke krypto-homo een programma aan elkaar zie lispelen.
Waarschijnlijk ben je zelf nooit gepestquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:47 schreef UncleDolan het volgende:
Gepest worden is goed voor je weerstand.
Alleen door racisten, en die heb ik in elkaar getimmerd. Toen hield het op.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je zelf nooit gepest
Cyberpesten is overrated, er is een block-knopquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:48 schreef DrDentz het volgende:
golfer heeft makkelijk praten, in zijn jeugd bestond er nog geen cyberpesten
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
Die man zal er ongetwijfeld veel verstand van hebben, maar ik kan zijn warrige theorieën niet volgen.
Niemand begrijpt wat hij bedoelt...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:48 schreef Apostrof het volgende:
Nou, hij sloeg de spijker op zijn kop
Hoe bedoel je ?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:49 schreef Eenskijken het volgende:
cyberpesten is bullshit. dan kies je er zelf voor om gepest te worden.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Cyberpesten is overrated, er is een block-knop
Maar dan word je gehackt door cyberpestersquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
of het kruisje rechtsbovenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat gehackt, mensen raden je MSN wachtwoordje? Weten je inlog van je hyves?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[..]
Maar dan word je gehackt door cyberpesters
Móest je meedoen aan het programma?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:51 schreef Apostrof het volgende:
Nu Sara Kroos. Weg. Als er nog vragen zijn over over de streep, kan dat.
Kom je in beeld met je persoonlijke verhaal?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:51 schreef Apostrof het volgende:
Nu Sara Kroos. Weg. Als er nog vragen zijn over over de streep, kan dat.
Zou ze ook verstand van voetbal hebben? Misschien iets voor VI Oranje 2012quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Zelfs Tijl is grappiger dan Kroos
Als Dries Roelvink mag zingen in TdJ, dan moet Kroos idd grappen kunnen maken in VI Oranje 2012...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zou ze ook verstand van voetbal hebben? Misschien iets voor VI Oranje 2012
Bedankt, nu proberen die kop van hem uit mijn kop te krijgenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Jordy van Loon zou zeggen: "Geweldig! ... Applaus!!"
Ik dacht al, waarom is ze in Godsnaam uitgenodigd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu komt het geloof van Kroos aan bod
EO lijkt de enige omroep die nog iets met het geloof doetquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:56 schreef golfer het volgende:
Ha, het geloof. Het kon niet uitblijven bij de Kwezels.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bedankt, nu proberen die kop van hem uit mijn kop te krijgen
Zou hij er ondertussen al in en uit zijn geweestquote:
Ja, bij mijn school wel. Het was een verplichte schoolactiviteit. Er was trouwens vooraf niets tot weinig informatie wat we die dag gingen doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Móest je meedoen aan het programma?
Klapten mensen niet dicht door camera's?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:58 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ja, bij mijn school wel. Het was een verplichte schoolactiviteit. Er was trouwens vooraf niets tot weinig informatie wat we die dag gingen doen.
NOOIT MEER...!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Hier ga ik echt van over mijn nek...Wanneer komen P&W weer terug?
Maar is het effectief geweestquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:58 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ja, bij mijn school wel. Het was een verplichte schoolactiviteit. Er was trouwens vooraf niets tot weinig informatie wat we die dag gingen doen.
Nee, godzijdank niet. Had ook niks om te huilen, vertel mijn problemen liever aan ouders en vrienden dan vier random mensen en vijf cameramannenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kom je in beeld met je persoonlijke verhaal?
Onze jaarlaag was al erg close. Het is een gymnasiumschool, ons kent ons weet wel. Je kent iedereen wel een beetje en kan met ze praten. Maar dat ik nu meer vrienden heb of dat ik meer met mensen waar ik eerst niks mee had om ga, nee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar is het effectief geweest
Ik zou denken dat een doorgewinterde etterbak het enkel voor kennisgeving aanneemt
Nee, verrassend genoeg niet. Je bent een hele dag met cameras op je he, na een tijd vergeet je ze.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Klapten mensen niet dicht door camera's?
Jammer genoeg ken ik haar tegenwoordig alleen nog maar van c1000 reclames.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:06 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk vind ik Tineke Schouten nog wel heel erg leuk dan voor een vrouwelijke cabaretier. Ik zie Sara Kroos alleen maar erg druk doen maar ze zegt niks leuks. Tineke Schouten doet veel typetjes (eigenlijk alleen Lenie uit de Takkestraat in verschillende vormen maar toch) en ze heeft liedjes en woordgrapjes.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
Het I love you sign?_!
dat is een teken voor telefoneren.
Die namen in 1 zin. Hoe reli kan je zijn?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:40 schreef Taurus het volgende:
Och, Jezus, wat mooi. En dan ontkennen dat er een God bestaat
Of juist niet. Een mengsel van Jezus als krachtterm en God als respectabel figuur. Prima balans, lijkt me.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Die namen in 1 zin. Hoe reli kan je zijn?
Ik snap het ergens ook niet helemaal...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:14 schreef Taurus het volgende:
Waarom verwachten jullie dat Knevel en van den Brink op de EO dezelfde stijl hanteren als Pauw en Witteman bij de vara? Raar hoor.
Ik vind P&W ook leuker om naar te kijken alleen het enige minpunt is dat ze soms teveel de lolbroek uithangen, wat K&B niet doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:14 schreef Taurus het volgende:
Ik vond die Sara Kroos absoluut niet tenenkrommend slecht. Ik moest niet heel hard lachen maar last van plaatsvervangende schaamte heb ik nou ook weer niet. En dat er in een EO programma van nota bene Knevel en van den Brink een religieus onderwerp komt is toch ook niet verbazend? Beetje naief, om maar niet te zeggen raar, dat mensen in dit topic zich daar toch weer aan ergeren of zich er over verbazen![]()
Ik heb sowieso het idee dat het gekanker op de gasten of op de toon van het programma daar vandaan komt: Dawkins-aanhangers van fok. Waarom verwachten jullie dat Knevel en van den Brink op de EO dezelfde stijl hanteren als Pauw en Witteman bij de vara? Raar hoor.
Overigens vind ik Pauw en Witteman ook interessanter, maar vooral vanwege eigen persoonlijke voorkeuren. Zij hebben iets minder SBS6-gehalte, naar mijn idee. Maar ik heb niets tegen het format van K&vdB, vooral omdat het voorspelbaar is dat zij op deze manier dit programma presenteren. Niets mis mee.
god en jezus standaard met hoofdletters tikken is altijd het overduidelijke christen. Vooral als kritieklevers op K&B met dawkins-aanhangers worden vergeleken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Die namen in 1 zin. Hoe reli kan je zijn?
Dit duo is dan ook stukken beter als dat andere lolbroekende/sarcastisch duo .quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:09 schreef Caland het volgende:
Ik vind Knevel een veel betere interviewer dan Pauw en Witteman samen, kijk ook graag naar het programma. Dat religieuze gelul neem ik maar op de koop toe.
Mwoah beter? Nee. Serieuzer? Ja. Ik heb liever de kwaliteit van P&W met de serieusheid van K&B. K&B weten de balans met humor en serieusheid veel beter te vinden dan P&W, die met flauwe grapjes als de rolstoeldoelgroep van Frans Bauer soms de plank volledig misslaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dit duo is dan ook stukken beter als dat andere lolbroekende/sarcastisch duo .
Als het waar is wat je zegt vind ik dit schokkend.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:58 schreef Apostrof het volgende:
[..]
quote:
Epic facepalm voor mezelfquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie wel Martin Gaus aangekondigd:
Programmamaker en dierenvriend Martin Gaus over zijn nieuwe tv-programma.
Staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid Paul de Krom, die van mening is dat het aantal bijstandsuitkeringen gehalveerd kan worden.
Hoogleraar forensische psychologie Corine de Ruiter over de relschoppers in Engeland en over Wilders die zij in Trouw vergeleek met een tbs’er.
wat een stoned hoofdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:52 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast achter Kroos gaf precies haar humorniveau aan.
En behalve deze gasten schuift ook nog de advocaat van Marc Dutroux, Ronny Baudewyn aan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:43 schreef golfer het volgende:
Programmamaker en dierenvriend Martin Gaus over zijn nieuwe tv-programma.
Staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid Paul de Krom, die van mening is dat het aantal bijstandsuitkeringen gehalveerd kan worden.
Hoogleraar forensische psychologie Corine de Ruiter over de relschoppers in Engeland en over Wilders die zij in Trouw vergeleek met een tbs’er.
Waar?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:57 schreef alors het volgende:
Het W-woordnet nu je dacht dat je er even vanaf was.
Hoogleraar forensische psychologie Corine de Ruiter over de relschoppers in Engeland en over Wilders die zij in Trouw vergeleek met een tbs’er.quote:
Ja, dat mens die zonder anamnese op afstand diagnoses kan stellen.quote:
Inderdaadquote:
*zet kan water klaarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat mens die zonder anamnese op afstand diagnoses kan stellen.
Een soort Jomanda dus.
UvA, dan weet je het al.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad
Heeft deze tuthola ook een opleiding gevolgd of haalt ze al haar kennis uit de Viva en de Libelle?
Die heeft waarschijnlijk al de complete persoonlijkheid van Dutroux doorgrond....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:14 schreef golfer het volgende:
Heeft mevrouw de afstands-psychologe niet ook een mening over Dutroux?
Ik heb niet maar toch gevoel. Vind hem mooi praten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:18 schreef golfer het volgende:
Knap hoor om als advocaat van zo'n compleet psychopathische moordenaar op te treden.
Ik weet het: het is z'n vak en iedereen heeft recht op verdediging, maar toch.....
Ik hang aan haar lippen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:22 schreef alors het volgende:
Eindelijk gaat zij er wat over zeggenOpletten jongens!
Nouja ik snap het wel, hoe wil je zo iemand nog verdedigen? Het beste voor zijn cliënt is ook dat hij zijn leven lang opgesloten blijft.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Die advocaat verdedigt zijn cliënt niet echt...
Inderdaad, maar je kunt je sowieso afvragen waarom Dutroux een advocaat heeft. Hij heeft toch levenslang?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja ik snap het wel, hoe wil je zo iemand nog verdedigen? Het beste voor zijn cliënt is ook dat hij zijn leven lang opgesloten blijft.
Misschien om dingen te regelen waarvoor hij zelf niet bevoegd is ofzo...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, maar je kunt je sowieso afvragen waarom Dutroux een advocaat heeft. Hij heeft toch levenslang?
Dat dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:28 schreef alors het volgende:
Misschien om dingen te regelen waarvoor hij zelf niet bevoegd is ofzo...
Uitkeringtrekkers voor allerlei klusjes oproepen. Sneeuwruimen, rotzooi prikken, helpen bij straten leggen. Van alles. Er is genoeg te doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Principieel ben ik het er ook wel mee eens. Het is wel de vraag doe het e.e.a wordt ingevuld.
dat ook ja, genoeg mensen die dolgraag willen werken kunnen niet eens aan de slag, laat staan mensen die geen zin hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:31 schreef golfer het volgende:
Die staatssecretaris heeft een leuke fantasie en proefballon opgelaten, maar neem van mij aan dat er niets van zijn plan terecht komt.
Er zijn gewoon geen banen genoeg voor de mensen die nu in de bijstand zitten en dan wil hij ook nog zwaar bezuinigen op de re-integratietrajecten.
No way dat hem het gaat lukken.
Ja, dat haalt ze echt uit de bijstand. Vrijwilligerswerk gaan doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:32 schreef UncleDolan het volgende:
Uitkeringtrekkers voor allerlei klusjes oproepen. Sneeuwruimen, rotzooi prikken, helpen bij straten leggen. Van alles. Er is genoeg te doen.
Er worden jaarlijks honderden/duizenden Polen binnengehaald voor de tuinbouw. Waarom zouden gezonde mensen dat werk niet kunnen verrichten? Het lijkt me voor werklozen ook sociaal een stuk beter een baan te hebben i.p.v. iedere maand hun maand op te houden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:31 schreef golfer het volgende:
Die staatssecretaris heeft een leuke fantasie en proefballon opgelaten, maar neem van mij aan dat er niets van zijn plan terecht komt.
Er zijn gewoon geen banen genoeg voor de mensen die nu in de bijstand zitten en dan wil hij ook nog zwaar bezuinigen op de re-integratietrajecten.
No way dat hem het gaat lukken.
Beter dan tot 11 uur uitslapen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat haalt ze echt uit de bijstand. Vrijwilligerswerk gaan doen.
Ik had het over het vorige item.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:34 schreef tong80 het volgende:
Rot op vent je pikt er dingen uit om te bezuinigen bij de zwaksten in de samenleving.
Walgelijk.
Omdat iemand met een gezin uit Groningen geen zin heeft om in een caravan in Brabant te gaan wonen voor 3 maanden en dan weer werkloos thuis te zitten. Tevens zijn die helemaal niet gewild omdat Polen weer harder werken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er worden jaarlijks honderden/duizenden Polen binnengehaald voor de tuinbouw. Waarom zouden gezonde mensen dat werk niet kunnen verrichten? Het lijkt me voor werklozen ook sociaal een stuk beter een baan te hebben i.p.v. iedere maand hun maand op te houden.
HOU OP MET GEERTJE DEMONISEREN!! LEAVE GEERTJE ALONE!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
Wilders als TBS-er.
Dat lijkt mij wel wat.
Hem in zo'n kliniek opsluiten.
Want een beetje gestoord is ie natuurlijk wel.
Als die zelf niet komt moeten ze het maar anders oplossenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:40 schreef Paul-89 het volgende:
Iedere keer als ik eens Knevel en Van den Brink kijk hebben ze het weer over Wilders.
Maar om er dan iedere week weer een paar keer over te beginnen is ook overdreven. Er is meer in de wereld.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Als die zelf niet komt moeten ze het maar anders oplossen.
Hoe kom je er bijquote:
Die is bang dat de Grote Blonde Leider volgende week niet wil aanschuiven...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
Knevel probeert haar woorden in de mond te leggen.
Samen met Wilders.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:42 schreef michaelmoore het volgende:
kunnen ze die trut niet snel opsluiten in een TBS kliniek
Nee, hij zei te’ streven om ‘de islam’ met wortel en tak uit te roeien, en dat zou dan immers gelijkstaan aan het uitroeien van moslims zelf. Om dat verband te voorkomen, introduceerde de PVV-leider – geïnspireerd door arabist Hans Jansen en jurist Afshin Ellian – omstreeks 2006 dan ook dat beruchte onderscheid tussen ‘de islam’ (die intrinsiek kwaadaardig is) en ‘moslims’ (die wél gematigd kunnen zijn).quote:
Ah.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, hij zei te’ streven om ‘de islam’ met wortel en tak uit te roeien, en dat zou dan immers gelijkstaan aan het uitroeien van moslims zelf. Om dat verband te voorkomen, introduceerde de PVV-leider – geïnspireerd door arabist Hans Jansen en jurist Afshin Ellian – omstreeks 2006 dan ook dat beruchte onderscheid tussen ‘de islam’ (die intrinsiek kwaadaardig is) en ‘moslims’ (die wél gematigd kunnen zijn).
Ze komst slecht uit haar woorden, maar ik begrijp haar redenatie wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:44 schreef Nuchterheid het volgende:
Die kan toch niet serieus hoogopgeleid zijn?
Iedereen heeft wel eens een punt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze komst slecht uit haar woorden, maar ik begrijp haar redenatie wel.
Ben het niet eens met alles wat ze zegt, maar ze heeft wel een punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |