Waar zou die rechterhand van Hans wel niet zitten?quote:
Wat een kind nog.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:11 schreef Jac0bus het volgende:
[ afbeelding ]
Ja golfer, dat is een lekkertje, wacht maar tot vanavond
Wacht maar joh tot je vanavond met een blije plasser zit te kijkenquote:
Ben ik negert? Nee. Ben jij gay als je haar niet zou doen? Ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:03 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ Jac0bus
Ben jij een negert of zo ? (Die schijnen alles was blond is nogal erg leuk te vinden...)
[ afbeelding ]
Strakke plasser waarschuwing ingetrokken.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:08 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ben ik negert? Nee. Ben jij gay als je haar niet zou doen? Ja.
Staat ze goed op hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:11 schreef Jac0bus het volgende:
[ afbeelding ]
Ja golfer, dat is een lekkertje, wacht maar tot vanavond
Hoezo vervelend?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:23 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een vervelend, maar lekker mokkel.
Dat heb je gewoon met sommige wijven.quote:
Gek hé als je jaren in Engeland woontquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
'hij heeft horen ruiten breken ja!'
godsamme wat een erbarmelijk Nederlands
Zeker.quote:
Is behoorlijk heftig van wat ik op tv zag, maar dat kan ook aangedikt zijn natuurlijk door al die muziek enz.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:18 schreef Apostrof het volgende:
Benieuwd naar de discussie over over de streep. Mijn school heeft er ook aan meegedaan, zieke Amerikaanse emotv.
Op zich kan het best werken denk ik, maar het is wel echt enorm Amerikaans.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:18 schreef Apostrof het volgende:
Benieuwd naar de discussie over over de streep. Mijn school heeft er ook aan meegedaan, zieke Amerikaanse emotv.
Zit je op een middelbare school en ben je zelf bij de opnames geweest?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:18 schreef Apostrof het volgende:
Goed knip- en plakwerk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Is behoorlijk heftig van wat ik op tv zag, maar dat kan ook aangedikt zijn natuurlijk door al die muziek enz.
Klopt, in Amerika laten ze die gasten gewoon verzuipen.... hmmz.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:25 schreef UncleDolan het volgende:
Gewoon met scherp schieten. Waarom gebeuren dit soort dingen niet in America? Precies.
alsof je kinderen en zeker pubers altijd onder controle kunt houdenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Moeder plukt haar kind eruit, goede moeder
een goede moeder zorgt dat zijn kind daar niet terecht komt
Heb er genoeg gezien in Turkije ( en dat waren dan misschien nog niet eens de ergste)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:25 schreef golfer het volgende:
Totale Tokkiemaatschappij, die onderklasse in Engeland.
Duizenden van dat soort gezinnen.
???quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, in Amerika laten ze die gasten gewoon verzuipen.... hmmz.
Dan vergeet je gemakshalve even de rassenrellen die daar in de jaren 60 en 70 plaatsvonden of de grote rellen in LA van 1992 n.a.v. Rodney King?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:25 schreef UncleDolan het volgende:
Gewoon met scherp schieten. Waarom gebeuren dit soort dingen niet in America? Precies.
Ja, mijn school is de laatste die uitgezonden wordt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Zit je op een middelbare school en ben je zelf bij de opnames geweest?
Vond je het een positieve ervaring of is het een beetje too much emo tv?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:27 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ja, mijn school is de laatste die uitgezonden wordt.
Dat is op een hele andere schaal. Dat geplunder en vernieling komt door de softe houding van de politie.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan vergeet je gemakshalve even de rassenrellen die daar in de jaren 60 en 70 plaatsvonden of de grote rellen in LA van 1992 n.a.v. Rodney King?
Echt zo een hoogleraar ouwehoerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik versta deze man moeilijk af en toe.
Je geheugen werkt niet of je hebt het niet meegemaakt, maar die rellen waren minstens even erg als in de UK.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:28 schreef UncleDolan het volgende:
Dat is op een hele andere schaal. Dat geplunder en vernieling komt door de softe houding van de politie.
Maar daar zijn toch van die prachtige beelden van dat je een heel Koreaanse buurt een gunfight ziet houden tegen de riot? Dan is de pret snel over.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan vergeet je gemakshalve even de rassenrellen die daar in de jaren 60 en 70 plaatsvonden of de grote rellen in LA van 1992 n.a.v. Rodney King?
Ik vind hem meer een PvdA-kop hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Beunders is dus echt het prototype van een VVD-er
Zoek maar eens op YouTube LA riots. Staan nog wel wat filmpjes op van destijds, het duurde bijna een weekquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:28 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Dat is op een hele andere schaal. Dat geplunder en vernieling komt door de softe houding van de politie.
Misschien heb je wel gelijk. Ik ben toch van mening dat gericht schieten op relschoppers beter is dan ze maar hun gang laten gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Je geheugen werkt niet of je hebt het niet meegemaakt, maar die rellen waren minstens even erg als in de UK.
En het optreden van de politie had daar dus ook niets mee te maken.
Er is dus niets veranderd in 100 jaar...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zijn er toch een hoop mongolen ind e wereld
Eerste helft van de dag is soort van sociale spelletjes zodat je hele gene weg is, rest van de dag is zielig verhaaltje vertellen en een muziekje opzetten en hopen dat iemand gaat huilen voor de camera. In mijn opzicht dan hè. Sommigen vonden het geweldig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:28 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Vond je het een positieve ervaring of is het een beetje too much emo tv?
Dacht ik ook gelijk, zou me niks verbazen als ze ook moeten zeggen: I'M NOT A VICTIM enzquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Dat lijkt me ook niks, veel te Amerikaans, overdreven emoties.
Dit had zo een quote van Derksen kunnen zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
Truttige zweef-TV met kinderlijke emoties dus.
Hoef ik niet te zien.
Ja das denk ik ook ja. Jij was hier bij?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:39 schreef Apostrof het volgende:
Dat respect symbool is meteen een groepsdruk ding, omdat als je je hand niet opsteekt ben je een klootzak.
Scholieren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar halen ze de deelnemers vandaan?
eensch. dit is typisch een 'wees lekker gek en later heb je een kort pittig kapsel' gedoequote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
Truttige zweef-TV met kinderlijke emoties dus.
Hoef ik niet te zien.
Ik denk dat Derksen er ook gehakt van maakt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit had zo een quote van Derksen kunnen zijn
Nee, dat was een andere vrouw.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:40 schreef UncleDolan het volgende:
Is dat niet diezelfde meid, die laatst met die bijlmer Crips of Bloods ook bij Knevel en van den Brink was?
Neenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:40 schreef UncleDolan het volgende:
Is dat niet diezelfde meid, die laatst met die bijlmer Crips of Bloods ook bij Knevel en van den Brink was?
Gaat er waarschijnlijk (terecht) op wijzen dat KRO nergens meer over gaat sinds ze totaal niet meer Katholieke programma's maken whatsoeverquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat Derksen er ook gehakt van maakt.
Het was ook als compliment bedoeld, golferquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat Derksen er ook gehakt van maakt.
Zie pagina's terug en over de streep topic.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja das denk ik ook ja. Jij was hier bij?
neequote:
Oohquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
neede uitzending is zo kut dat we speculeren wat er zou gebeuren als derksen er zou zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |