Waar zou die rechterhand van Hans wel niet zitten?quote:
Wat een kind nog.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:11 schreef Jac0bus het volgende:
[ afbeelding ]
Ja golfer, dat is een lekkertje, wacht maar tot vanavond
Wacht maar joh tot je vanavond met een blije plasser zit te kijkenquote:
Ben ik negert? Nee. Ben jij gay als je haar niet zou doen? Ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:03 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ Jac0bus
Ben jij een negert of zo ? (Die schijnen alles was blond is nogal erg leuk te vinden...)
[ afbeelding ]
Strakke plasser waarschuwing ingetrokken.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:08 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ben ik negert? Nee. Ben jij gay als je haar niet zou doen? Ja.
Staat ze goed op hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:11 schreef Jac0bus het volgende:
[ afbeelding ]
Ja golfer, dat is een lekkertje, wacht maar tot vanavond
Hoezo vervelend?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:23 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een vervelend, maar lekker mokkel.
Dat heb je gewoon met sommige wijven.quote:
Gek hé als je jaren in Engeland woontquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
'hij heeft horen ruiten breken ja!'
godsamme wat een erbarmelijk Nederlands
Zeker.quote:
Is behoorlijk heftig van wat ik op tv zag, maar dat kan ook aangedikt zijn natuurlijk door al die muziek enz.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:18 schreef Apostrof het volgende:
Benieuwd naar de discussie over over de streep. Mijn school heeft er ook aan meegedaan, zieke Amerikaanse emotv.
Op zich kan het best werken denk ik, maar het is wel echt enorm Amerikaans.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:18 schreef Apostrof het volgende:
Benieuwd naar de discussie over over de streep. Mijn school heeft er ook aan meegedaan, zieke Amerikaanse emotv.
Zit je op een middelbare school en ben je zelf bij de opnames geweest?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:18 schreef Apostrof het volgende:
Goed knip- en plakwerk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Is behoorlijk heftig van wat ik op tv zag, maar dat kan ook aangedikt zijn natuurlijk door al die muziek enz.
Klopt, in Amerika laten ze die gasten gewoon verzuipen.... hmmz.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:25 schreef UncleDolan het volgende:
Gewoon met scherp schieten. Waarom gebeuren dit soort dingen niet in America? Precies.
alsof je kinderen en zeker pubers altijd onder controle kunt houdenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Moeder plukt haar kind eruit, goede moeder
een goede moeder zorgt dat zijn kind daar niet terecht komt
Heb er genoeg gezien in Turkije ( en dat waren dan misschien nog niet eens de ergste)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:25 schreef golfer het volgende:
Totale Tokkiemaatschappij, die onderklasse in Engeland.
Duizenden van dat soort gezinnen.
???quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, in Amerika laten ze die gasten gewoon verzuipen.... hmmz.
Dan vergeet je gemakshalve even de rassenrellen die daar in de jaren 60 en 70 plaatsvonden of de grote rellen in LA van 1992 n.a.v. Rodney King?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:25 schreef UncleDolan het volgende:
Gewoon met scherp schieten. Waarom gebeuren dit soort dingen niet in America? Precies.
Ja, mijn school is de laatste die uitgezonden wordt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Zit je op een middelbare school en ben je zelf bij de opnames geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |