Kennelijk is er een behoorlijk verschil tussen de meningen over het in de hand hebben van toekomst. Ik ben van mening dat je het hoe dan ook kunt veranderen, bepaalde mensen hier kennelijk niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
No future and nothing to lose.
In de slachtofferrol kruipen en het criminele pad kiezen is veel makkelijker.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kennelijk is er een behoorlijk verschil tussen de meningen over het in de hand hebben van toekomst. Ik ben van mening dat je het hoe dan ook kunt veranderen, bepaalde mensen hier kennelijk niet.
Leg eens uit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je zit op het verkeerde forum.
Hij moet naar nikita.nlquote:
"Dit is schandalig. Ik zet nog eens 10.000 politiemensen in, die toch niks mogen doen".quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:32 schreef Kingstown het volgende:
Om 12.00 uur een statement van Cameron.
Dat ligt wat genuanceerder, heb er zelf wat van weten maken maar heleboel jeugdvrienden zijn begin jaren 80 volledig ontspoord.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kennelijk is er een behoorlijk verschil tussen de meningen over het in de hand hebben van toekomst. Ik ben van mening dat je het hoe dan ook kunt veranderen, jij kennelijk niet.
Hij schijnt zelf mee te gaan vechten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:33 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
"Dit is schandalig. Ik zet nog eens 10.000 politiemensen in, die toch niks mogen doen".
Dan ben je de uitgelezen persoon om te kunnen beargumenteren dat het dus mogelijk is er iets van te maken, in plaats van 'de makkelijke weg' te kiezen. Het komt dan in mijn ogen neer op een sterk principegevoel en de juiste moraal. Desalniettemin is dat natuurlijk ook een deel dat je mee krijgt uit opvoeding, maar je maakt nog steeds je eigen keuzes.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat ligt wat genuanceerder, heb er zelf wat van weten maken maar heleboel jeugdvrienden zijn begin jaren 80 volledig ontspoord.
Toevallig was het toen ook crisis, hun vaders al jaren werkeloos, drugs, beetje inbreken en wanneer ze de kans kregen rellen.
Best vergelijkbaar eigenlijk.
Je omgeving bepaalt voor een groot deel wie je bent.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan ben je de uitgelezen persoon om te kunnen beargumenteren dat het dus mogelijk is er iets van te maken, in plaats van 'de makkelijke weg' te kiezen. Het komt dan in mijn ogen neer op een sterk principegevoel en de juiste moraal. Desalniettemin is dat natuurlijk ook een deel dat je mee krijgt uit opvoeding, maar je maakt nog steeds je eigen keuzes.
Dat klopt, maar je maakt nog altijd je eigen keuzesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:37 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Je omgeving bepaalt voor een groot deel wie je bent.
Schrikken die zich even de pleurisquote:
Interessant! Ook Kohlberg's stadia van morele ontwikkeling:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:26 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)of_moral_development
Ik ben van mening dat het verdomd moeilijk is om je eigen keuze te maken als je ouders geen aansluiting bij de maatschappij vinden, maargoed dat gaat te ver offtopic.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan ben je de uitgelezen persoon om te kunnen beargumenteren dat het dus mogelijk is er iets van te maken, in plaats van 'de makkelijke weg' te kiezen. Het komt dan in mijn ogen neer op een sterk principegevoel en de juiste moraal. Desalniettemin is dat natuurlijk ook een deel dat je mee krijgt uit opvoeding, maar je maakt nog steeds je eigen keuzes.
Hoe je de maatschappij ook inricht er zullen altijd mensen buiten de boot vallen en hoe meer dat er zijn, hoe meer problemen je hebt. Vervang mensen door machines en het wordt allemaal iets goedkoper, maar sociaal gezien krijg je dat 3 dubbel terug in je gezicht.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik had het geluk om een hele goede Cito toets te maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eigen keuzes maken is altijd mogelijk, alleen vaak is de druk te groot om af te wijken van de 'standaard' keuze in je leefomgeving. Er is daarom een heel groot verschil tussen keuzes kunnen maken en het daadwerkelijk maken van eigen keuzes.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:39 schreef t-8one het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het verdomd moeilijk is om je eigen keuze te maken als je ouders geen aansluiting bij de maatschappij vinden, maargoed dat gaat te ver offtopic.
Verdomd moeilijk is niet onmogelijk. Het komt dan dus neer op persoonlijkheid, en de kansen die je krijgt/zelf creeërt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:39 schreef t-8one het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het verdomd moeilijk is om je eigen keuze te maken als je ouders geen aansluiting bij de maatschappij vinden, maargoed dat gaat te ver offtopic.
En anders had je dus per definitie geen mogelijkheden gehad om je leven positief te wenden?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had het geluk om een hele goede Cito toets te maken.
Was beetje de nerd van de buurtgang zeg maar, daardoor is het met mij beter afgelopen.
Zit ook grote geluksfactor in.
prcs, als je ouders een opleiding maar stom vinden is het verdomd moeilijk om als 12 jarige toch door te zetten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Eigen keuzes maken is altijd mogelijk, alleen vaak is de druk te groot om af te wijken van de 'standaard' keuze in je leefomgeving. Er is daarom een heel groot verschil tussen keuzes kunnen maken en het daadwerkelijk maken van eigen keuzes.
Die persoonlijkheid vorm je deels tijdens het opgroeien, je persoonlijkheid wordt ook gevormd door je omgeving. Ik denk dat iemand zelf weinig invloed heeft op zijn/haar persoonlijkheid.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Verdomd moeilijk is niet onmogelijk. Het komt dan dus neer op persoonlijkheid, en de kansen die je krijgt/zelf creeërt.
Alleen krijg je vanuit je opvoeding en milieu een enorme bias mee richting de ene of de andere keuze. We kunnen dus wel stellen dat het afhankelijk van de omgeving waarin je opgroeit een heeeeel stuk moeilijker is om de juiste keuze te maken. En of jij die keuze zou maken in die omstandigheden is ook nog maar de vraag.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Verdomd moeilijk is niet onmogelijk. Het komt dan dus neer op persoonlijkheid, en de kansen die je krijgt/zelf creeërt.
Absoluut, maar dan heb je nog altijd de kans om op latere leeftijd te gaan leren, of op een andere manier iets van je leven te makenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:43 schreef t-8one het volgende:
[..]
prcs, als je ouders een opleiding maar stom vinden is het verdomd moeilijk om als 12 jarige toch door te zetten.
Cito toetsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had het geluk om een hele goede Cito toets te maken.
Was beetje de nerd van de buurtgang zeg maar, daardoor is het met mij beter afgelopen.
Zit ook grote geluksfactor in.
quote:
Dat betekent niet dat het ook gezonde financiën heeft.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:44 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Cito toetsIk ken mensen met een eigen zaak terwijl ze nul diploma's hebben.
Klopt, maar dan heb je nog steeds de mogelijkheid om op ieder moment in je leven te zeggen 'en nu ga ik het anders doen'.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:43 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Alleen krijg je vanuit je opvoeding en milieu een enorme bias mee richting de ene of de andere keuze. We kunnen dus wel stellen dat het afhankelijk van de omgeving waarin je opgroeit een heeeeel stuk moeilijker is om de juiste keuze te maken. En of jij die keuze zou maken in die omstandigheden is ook nog maar de vraag.
Niet per definitie nee, maar de mensen waar ik het over heb gelukkig welquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:45 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat het ook gezonde financiën heeft.
Eens, als je dan al niet te ver bent afgedwaald.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Absoluut, maar dan heb je nog altijd de kans om op latere leeftijd te gaan leren, of op een andere manier iets van je leven te maken
Fair enough...dan neuk je dus kleine jongetjes.quote:
Ik heb geen idee en dat hebben die relschoppers ook niet, die doen maar wat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En anders had je dus per definitie geen mogelijkheden gehad om je leven positief te wenden?
Mja, ik kan blijven zeggen dat je keuzes kunt maken, maar de mensen zullen het toch echt zelf moeten doen. Feit is dat ze het in Londen kennelijk niet gedaan hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:46 schreef t-8one het volgende:
[..]
Eens, als je dan al niet te ver bent afgedwaald.
Inderdaad, en het groepsbelang is doorgaans verweven met het eigenbelang. Het heeft er de schijn van dat dat hier en daar is losgetornd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:25 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Mensen zijn kuddedieren, naast het eigenbelang is er ook nog iets als groepsbelang.
Klopt, en er zijn ook mensen uit betere milieus die het veel verder schoppen dan de rest. Maar wat die dus doen is zich onderscheiden van de rest, applaus daarvoor, maar wat nu met de rest?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijk mensen in die milieus die zich (keihard) inspannen om iets beters te bereiken, en daar in slagen.
Je hebt natuurlijk ook veel mensen die gewoon niet zoveel kunnen. Die zijn niet intelligent, niet bijzoner sociaal vaardig, niet bijzonder energiek. En misschien hebben ze ook gewoon niet zoveel wilskracht. Dat verander je natuurlijk niet door iemand aan te wijzen die wel zijn weinige capaciteiten en mogelijkheden goed gebruikt met lef, energie en waarschijnlijk ook een beetje geluk.quote:Ik heb sterk het vermoeden dat het overgrote deel helaas puur overtuigd is van het feit 'dat het wel niet beter zal worden' en er dus zijn best niet voor doet. Hetzelfde zie je in ons land, met veel mensen die uit gemak een uitkering ontvangen (omdat het verschil tussen minimumloon en de uitkering waarschijnlijk voor deze mensen de moeite van het werken niet waard is).
Als iedereen een goede instelling heeft is er nog steeds geen volledige werkgelegenheid. En als er volledige werkgelegenheid dreigt worden er immigranten gehaald, anders hou je geen onderklasse over namelijk, en dat is niet de bedoeling natuurlijk.quote:Het afschuiven op geen betere toekomst mogelijk vind ik dan echt belachelijk. Ik verwacht niet dat iedereen zijn best zal gaan doen, want dat is niet realistisch, maar met een andere instelling zouden ze stukken verder komen.
Klopt, maar opportunisme ook een soort van moraal. Eentje die je overigens al jaren in London ziet, maar dan in de City. Mensen respecteren een bepaalde orde omdat ze daar direct of indirect belang bij hebben, als de orde hen weinig of niks brengt, wordt de neiging om die helpen in stand te houden ook minder.quote:En als iemand het eigenbelang anders inschat is er voor die persoon waarschijnlijk inderdaad een andere moraal. Het komt uiteindelijk voor de meeste mensen toch neer op het 'wat gij niet wilt...'. Helaas zijn de opportunisten echter van mening dat het afnemen van andermans goederen ze echter wel verder brengt. Zij schatten het eigenbelang zo in dat het hen niet zal gebeuren, terwijl ze het een ander aandoen. Zie daar je veranderde moraal onder deze groep.
In libie en syrie zijn geen eerlijke verkiezingen, worden oppositie partijen door de geheime dienst bestreden, is geen vrije pers.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:45 schreef vosss het volgende:
Het zal waarschijnlijk wel al gezegd zijn in eerdere topics, maar ik vroeg het me af.
In Libië en Syrië en meer van die derderangs kutlanden noemen we dit soort mensen demonstranten en hier noemen we ze relschoppers.
Wat is precies het verschil, want volgens mij komt het beide vanwege onvrede over de regering.
Deze "relschoppers" doen het voor de fun omdat hun vrienden dat ook doen, het is stoerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:45 schreef vosss het volgende:
Het zal waarschijnlijk wel al gezegd zijn in eerdere topics, maar ik vroeg het me af.
In Libië en Syrië en meer van die derderangs kutlanden noemen we dit soort mensen demonstranten en hier noemen we ze relschoppers.
Wat is precies het verschil, want volgens mij komt het beide vanwege onvrede over de regering.
De mensen in die contreien werken naar een doel toe, namelijk de regering omver werpen in een poging hun onderdrukking te stoppen. De mensen in London werken ook naar een doel toe, namelijk een 46" plasma-tv. Dit heeft niets met een boodschap te maken, maar gewoon met plunderen omdat het kan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:45 schreef vosss het volgende:
Daar heb je goed punt, ook die kanslozen zien het graaigedrag daar en denken dat kunnen wij ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Klopt, maar opportunisme ook een soort van moraal. Eentje die je overigens al jaren in London ziet, maar dan in de City. Mensen respecteren een bepaalde orde omdat ze daar direct of indirect belang bij hebben, als de orde hen weinig of niks brengt, wordt de neiging om die helpen in stand te houden ook minder.
Het verschil is dat in L & S men tegen dictatoriale militaire regimes protesteert die zichzelf verrijken terwijl de bevolking onderdrukt en uitgeknepen wordt terwijl ze geen enkele vrijheid en invloed op het beleid hebben en als je er wat van zegt verdwijn jij en je hele familie zonder dat je ooit weer teruggezien wordt. Daar tegen protesteren is terecht.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:45 schreef vosss het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:52 schreef SemperSenseo het volgende:
BBC audio: 'I'll keep looting 'til I get caught'
Dus jij bent van mening dat ze er niets aan kunnen doen omdat ze tegengewerkt worden/gewoon geen ruggengraat hebben?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Je hebt natuurlijk ook veel mensen die gewoon niet zoveel kunnen. Die zijn niet intelligent, niet bijzoner sociaal vaardig, niet bijzonder energiek. En misschien hebben ze ook gewoon niet zoveel wilskracht. Dat verander je natuurlijk niet door iemand aan te wijzen die wel zijn weinige capaciteiten en mogelijkheden goed gebruikt met lef, energie en waarschijnlijk ook een beetje geluk.
Ik ben ook een groot bewonderaar van de miljonairs die als krantenjongen begonnen, maar omdat dat bijzonder is, niet omdat het ieereen dat kan.
Als iedereen een goede instelling heeft is er nog steeds geen volledige werkgelegenheid. En als er volledige werkgelegenheid dreigt worden er immigranten gehaald, anders hou je geen onderklasse over namelijk, en dat is niet de bedoeling natuurlijk.
In Egypte had het er ook alles mee te maken dat mensen ineens de helft van hun inkomen kwijt waren aan eten ipv een kwart.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:52 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Deze "relschoppers" doen het voor de fun omdat hun vrienden dat ook doen, het is stoer
In Libie/Syrie doen ze het echt voor de regering
Dat klopt die mensen zijn er ja. Hoe wil je dat veranderen? Je weet hoe het afloopt met dieren die zich niet goed aanpassen aan hun omgeving?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Je hebt natuurlijk ook veel mensen die gewoon niet zoveel kunnen. Die zijn niet intelligent, niet bijzoner sociaal vaardig, niet bijzonder energiek. En misschien hebben ze ook gewoon niet zoveel wilskracht. Dat verander je natuurlijk niet door iemand aan te wijzen die wel zijn weinige capaciteiten en mogelijkheden goed gebruikt met lef, energie en waarschijnlijk ook een beetje geluk.
Jij ziet echt het verschil niet tussen mensen die demonstreren tegen een dictatoriaal corrupt regime en een stel paupers die even snel een gratis PS3 willen scoren?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:45 schreef vosss het volgende:
Die soort sterft uit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:58 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dat klopt die mensen zijn er ja. Hoe wil je dat veranderen? Je weet hoe het afloopt met dieren die zich niet goed aanpassen aan hun omgeving?
Maar als soort die zich boven de dieren positioneert hebben we de plicht om voor minder goed bedeelden op te komen en te zorgen dat iedereen fatsoenlijk kan leven. Of wil jij voorstellen om een IQ test af te nemen en de falers in een grote omheining te stoppen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:58 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dat klopt die mensen zijn er ja. Hoe wil je dat veranderen? Je weet hoe het afloopt met dieren die zich niet goed aanpassen aan hun omgeving?
Daar wel. Hier plant die soort zich het snelst voort vanwege allerlei sociale voorzieningen.quote:
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:32 schreef Kingstown het volgende:
Om 12.00 uur een statement van Cameron.
Ik kan het nog een keer zeggen. Je komt nu weer met een verhaal van doorzettingsvermogen, prima, dan is dat dus niet het lot van degene met het meeste doorzettingsvermogen. Maar dan heb je de rest nog, degenen die de held achter zich laat door de held te zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus jij bent van mening dat ze er niets aan kunnen doen omdat ze tegengewerkt worden/gewoon geen ruggengraat hebben?
Er zit een fors verschil tussen miljonair worden en krantenjongen blijven. Veel mensen nemen niet eens de moeite krantenjongen te worden, en dáár schuilt je probleem. Als je de kans niet krijgt in Londen, dan ga je ergens naar toe waar je hem wel krijgt. Dan wordt je maar die immigrant die ergens anders de kansen wel krijgt. Neem je verantwoordelijkheid en zet door, in plaats van maar mee te buigen met de wind.
Wat mij betreft zijn al de gegeven argumenten te ondermijnen met instelling en doorzettingsvermogen. Als ze dat niet hebben ligt het in mijn ogen aan de personen zelf, en hebben ze al helemaal geen reden om nu als kippen zonder kop rond te gaan rennen.
Uiteindelijk zal het natuurlijk evenwichtig machtiger zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Daar wel. Hier plant die soort zich het snelst voort vanwege allerlei sociale voorzieningen.
Idiocracy in the making
We zullen zien.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het natuurlijk evenwichtig machtiger zijn.
Menselijke arrogantie, misplaatst in mijn ogen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:59 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Maar als soort die zich boven de dieren positioneert
Prima maar ergens houdt het op. En de grens wordt overschreden zodra die zwakkere groep winkels en huizen in de fik steken.quote:hebben we de plicht om voor minder goed bedeelden op te komen en te zorgen dat iedereen fatsoenlijk kan leven.
Nee dat wil ik niet voorstellen is ook nergens voor nodig.quote:Of wil jij voorstellen om een IQ test af te nemen en de falers in een grote omheining te stoppen?
Eens.quote:Edit: En met fatsoenlijk leven bedoel ik overigens een dak boven het hoofd en eten. Geen plasma TV en X-box.
Mee eens. Die grens ligt wat mij betreft bij een enigszins positieve bijdrage aan de maatschappij. Ookal is het platsoenendienst of vrijwilligerswerk, dat is al een positief gebaar. Zodra iemand alleen leeft om te profiteren van de staat houdt het wat mij betreft ook op, dan zoek je het zelf maar uit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:03 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Menselijke arrogantie, misplaatst in mijn ogen.
[..]
Prima maar ergens houdt het op. En de grens wordt overschreden zodra die zwakkere groep winkels en huizen in de fik steken.
[..]
Nee dat wil ik niet voorstellen is ook nergens voor nodig.
[..]
Eens.
Met opportunistische dieren die pakken wat ze pakken kunnen gaat het doorgaans uitstekend, het zijn lamlendige panda's die op bescherming door anderen vertrouwen. Daarnaast is juist de onderklasse veel succesvoller in voortplanting dan de carrieremakers die snel nog even voor hun veertigste compromissen moeten sluiten op hun ideaalplaatje om er nog nageslacht uit te persen. Die vergelijking gaat dus niet op, en slaat sowieso nergens op.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:58 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat zulke mensen in Nederland wat meer geholpen en gestuurd worden. En ja dat kost geld, maar ik denk dat het efficiënter is om deze mensen een beetje te ondersteunen naar werk en studie dan ze te laten verrotten waardoor ze sowieso nooit productief zullen zijn en alleen maar geld kosten met hun criminele gedragingen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:58 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Waarom zou je de samenleving verbeteren als die je geen drol interesseert?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:04 schreef Intrepidity het volgende:
Er is werkloosheid, maar er is _altijd_ iets wat je kunt doen om de samenleving te verbeteren, al is het het oudje om de hoek helpen.
Daar heb je dus het probleem te pakken. En die mensen moet je dan ook geen uitkering of wat dan ook geven, dan moeten ze het zelf maar uitzoeken. Ik heb het over mensen die werkeloos zijn en geen uitweg hebben, maar de nog wel iets positiefs aan de samenleving bijdragen, niets mis mee. Er zijn momenteel nou eenmaal niet genoeg banen om iedereen bezig te houden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom zou je de samenleving verbeteren als die je geen drol interesseert?
Deze is pijnlijkerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:09 schreef Intrepidity het volgende:
Ik zou dit gebouw wel eens anaal willen inbrengen bij een aantal van die profiteurs overigens:
[ afbeelding ]
Ja en dan gaan ze vast vreedzaam op zoek naar een baan of bedelen bij de supermarkt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Daar heb je dus het probleem te pakken. En die mensen moet je dan ook geen uitkering of wat dan ook geven, dan moeten ze het zelf maar uitzoeken. Ik heb het over mensen die werkeloos zijn en geen uitweg hebben, maar de nog wel iets positiefs aan de samenleving bijdragen, niets mis mee.
en dat ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De politie mag doen wat ze nodig acht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |