Die soort sterft uit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:58 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dat klopt die mensen zijn er ja. Hoe wil je dat veranderen? Je weet hoe het afloopt met dieren die zich niet goed aanpassen aan hun omgeving?
Maar als soort die zich boven de dieren positioneert hebben we de plicht om voor minder goed bedeelden op te komen en te zorgen dat iedereen fatsoenlijk kan leven. Of wil jij voorstellen om een IQ test af te nemen en de falers in een grote omheining te stoppen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:58 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dat klopt die mensen zijn er ja. Hoe wil je dat veranderen? Je weet hoe het afloopt met dieren die zich niet goed aanpassen aan hun omgeving?
Daar wel. Hier plant die soort zich het snelst voort vanwege allerlei sociale voorzieningen.quote:
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:32 schreef Kingstown het volgende:
Om 12.00 uur een statement van Cameron.
Ik kan het nog een keer zeggen. Je komt nu weer met een verhaal van doorzettingsvermogen, prima, dan is dat dus niet het lot van degene met het meeste doorzettingsvermogen. Maar dan heb je de rest nog, degenen die de held achter zich laat door de held te zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus jij bent van mening dat ze er niets aan kunnen doen omdat ze tegengewerkt worden/gewoon geen ruggengraat hebben?
Er zit een fors verschil tussen miljonair worden en krantenjongen blijven. Veel mensen nemen niet eens de moeite krantenjongen te worden, en dáár schuilt je probleem. Als je de kans niet krijgt in Londen, dan ga je ergens naar toe waar je hem wel krijgt. Dan wordt je maar die immigrant die ergens anders de kansen wel krijgt. Neem je verantwoordelijkheid en zet door, in plaats van maar mee te buigen met de wind.
Wat mij betreft zijn al de gegeven argumenten te ondermijnen met instelling en doorzettingsvermogen. Als ze dat niet hebben ligt het in mijn ogen aan de personen zelf, en hebben ze al helemaal geen reden om nu als kippen zonder kop rond te gaan rennen.
Uiteindelijk zal het natuurlijk evenwichtig machtiger zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Daar wel. Hier plant die soort zich het snelst voort vanwege allerlei sociale voorzieningen.
Idiocracy in the making
We zullen zien.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het natuurlijk evenwichtig machtiger zijn.
Menselijke arrogantie, misplaatst in mijn ogen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:59 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Maar als soort die zich boven de dieren positioneert
Prima maar ergens houdt het op. En de grens wordt overschreden zodra die zwakkere groep winkels en huizen in de fik steken.quote:hebben we de plicht om voor minder goed bedeelden op te komen en te zorgen dat iedereen fatsoenlijk kan leven.
Nee dat wil ik niet voorstellen is ook nergens voor nodig.quote:Of wil jij voorstellen om een IQ test af te nemen en de falers in een grote omheining te stoppen?
Eens.quote:Edit: En met fatsoenlijk leven bedoel ik overigens een dak boven het hoofd en eten. Geen plasma TV en X-box.
Mee eens. Die grens ligt wat mij betreft bij een enigszins positieve bijdrage aan de maatschappij. Ookal is het platsoenendienst of vrijwilligerswerk, dat is al een positief gebaar. Zodra iemand alleen leeft om te profiteren van de staat houdt het wat mij betreft ook op, dan zoek je het zelf maar uit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:03 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Menselijke arrogantie, misplaatst in mijn ogen.
[..]
Prima maar ergens houdt het op. En de grens wordt overschreden zodra die zwakkere groep winkels en huizen in de fik steken.
[..]
Nee dat wil ik niet voorstellen is ook nergens voor nodig.
[..]
Eens.
Met opportunistische dieren die pakken wat ze pakken kunnen gaat het doorgaans uitstekend, het zijn lamlendige panda's die op bescherming door anderen vertrouwen. Daarnaast is juist de onderklasse veel succesvoller in voortplanting dan de carrieremakers die snel nog even voor hun veertigste compromissen moeten sluiten op hun ideaalplaatje om er nog nageslacht uit te persen. Die vergelijking gaat dus niet op, en slaat sowieso nergens op.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:58 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat zulke mensen in Nederland wat meer geholpen en gestuurd worden. En ja dat kost geld, maar ik denk dat het efficiënter is om deze mensen een beetje te ondersteunen naar werk en studie dan ze te laten verrotten waardoor ze sowieso nooit productief zullen zijn en alleen maar geld kosten met hun criminele gedragingen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:58 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Waarom zou je de samenleving verbeteren als die je geen drol interesseert?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:04 schreef Intrepidity het volgende:
Er is werkloosheid, maar er is _altijd_ iets wat je kunt doen om de samenleving te verbeteren, al is het het oudje om de hoek helpen.
Daar heb je dus het probleem te pakken. En die mensen moet je dan ook geen uitkering of wat dan ook geven, dan moeten ze het zelf maar uitzoeken. Ik heb het over mensen die werkeloos zijn en geen uitweg hebben, maar de nog wel iets positiefs aan de samenleving bijdragen, niets mis mee. Er zijn momenteel nou eenmaal niet genoeg banen om iedereen bezig te houden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom zou je de samenleving verbeteren als die je geen drol interesseert?
Deze is pijnlijkerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:09 schreef Intrepidity het volgende:
Ik zou dit gebouw wel eens anaal willen inbrengen bij een aantal van die profiteurs overigens:
[ afbeelding ]
Ja en dan gaan ze vast vreedzaam op zoek naar een baan of bedelen bij de supermarkt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Daar heb je dus het probleem te pakken. En die mensen moet je dan ook geen uitkering of wat dan ook geven, dan moeten ze het zelf maar uitzoeken. Ik heb het over mensen die werkeloos zijn en geen uitweg hebben, maar de nog wel iets positiefs aan de samenleving bijdragen, niets mis mee.
en dat ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De politie mag doen wat ze nodig acht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |