abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100545739
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:58 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Dat klopt die mensen zijn er ja. Hoe wil je dat veranderen? Je weet hoe het afloopt met dieren die zich niet goed aanpassen aan hun omgeving?
Die soort sterft uit.
pi_100545755
quote:

[..]

Dat klopt die mensen zijn er ja. Hoe wil je dat veranderen? Je weet hoe het afloopt met dieren die zich niet goed aanpassen aan hun omgeving?
Maar als soort die zich boven de dieren positioneert hebben we de plicht om voor minder goed bedeelden op te komen en te zorgen dat iedereen fatsoenlijk kan leven. Of wil jij voorstellen om een IQ test af te nemen en de falers in een grote omheining te stoppen?
Edit: En met fatsoenlijk leven bedoel ik overigens een dak boven het hoofd en eten. Geen plasma TV en X-box.
pi_100545802
quote:
3s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:59 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die soort sterft uit.
Daar wel. Hier plant die soort zich het snelst voort vanwege allerlei sociale voorzieningen.

Idiocracy in the making :{
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 12:01:38 #279
104871 remlof
Europees federalist
pi_100545842
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:32 schreef Kingstown het volgende:
Om 12.00 uur een statement van Cameron.
Ben benieuwd.
pi_100545847
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:55 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Dus jij bent van mening dat ze er niets aan kunnen doen omdat ze tegengewerkt worden/gewoon geen ruggengraat hebben?

Er zit een fors verschil tussen miljonair worden en krantenjongen blijven. Veel mensen nemen niet eens de moeite krantenjongen te worden, en dáár schuilt je probleem. Als je de kans niet krijgt in Londen, dan ga je ergens naar toe waar je hem wel krijgt. Dan wordt je maar die immigrant die ergens anders de kansen wel krijgt. Neem je verantwoordelijkheid en zet door, in plaats van maar mee te buigen met de wind.

Wat mij betreft zijn al de gegeven argumenten te ondermijnen met instelling en doorzettingsvermogen. Als ze dat niet hebben ligt het in mijn ogen aan de personen zelf, en hebben ze al helemaal geen reden om nu als kippen zonder kop rond te gaan rennen.
Ik kan het nog een keer zeggen. Je komt nu weer met een verhaal van doorzettingsvermogen, prima, dan is dat dus niet het lot van degene met het meeste doorzettingsvermogen. Maar dan heb je de rest nog, degenen die de held achter zich laat door de held te zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_100545859
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Daar wel. Hier plant die soort zich het snelst voort vanwege allerlei sociale voorzieningen.

Idiocracy in the making :{
Uiteindelijk zal het natuurlijk evenwichtig machtiger zijn.
pi_100545878
quote:
3s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:02 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Uiteindelijk zal het natuurlijk evenwichtig machtiger zijn.
We zullen zien.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 12:03:24 #283
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_100545899
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:59 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Maar als soort die zich boven de dieren positioneert
Menselijke arrogantie, misplaatst in mijn ogen.
quote:
hebben we de plicht om voor minder goed bedeelden op te komen en te zorgen dat iedereen fatsoenlijk kan leven.
Prima maar ergens houdt het op. En de grens wordt overschreden zodra die zwakkere groep winkels en huizen in de fik steken.
quote:
Of wil jij voorstellen om een IQ test af te nemen en de falers in een grote omheining te stoppen?
Nee dat wil ik niet voorstellen is ook nergens voor nodig.
quote:
Edit: En met fatsoenlijk leven bedoel ik overigens een dak boven het hoofd en eten. Geen plasma TV en X-box.
Eens.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_100545920
2
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

We zullen zien.
2012 toch?
pi_100545955
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:03 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Menselijke arrogantie, misplaatst in mijn ogen.

[..]

Prima maar ergens houdt het op. En de grens wordt overschreden zodra die zwakkere groep winkels en huizen in de fik steken.

[..]

Nee dat wil ik niet voorstellen is ook nergens voor nodig.

[..]

Eens.
Mee eens. Die grens ligt wat mij betreft bij een enigszins positieve bijdrage aan de maatschappij. Ookal is het platsoenendienst of vrijwilligerswerk, dat is al een positief gebaar. Zodra iemand alleen leeft om te profiteren van de staat houdt het wat mij betreft ook op, dan zoek je het zelf maar uit.
Er is werkloosheid, maar er is _altijd_ iets wat je kunt doen om de samenleving te verbeteren, al is het het oudje om de hoek helpen.
pi_100546020
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:01 schreef remlof het volgende:

[..]

Ben benieuwd.
We sturen 16.000 politieagenten naar Manchester :')
pi_100546035
quote:

[..]

Met opportunistische dieren die pakken wat ze pakken kunnen gaat het doorgaans uitstekend, het zijn lamlendige panda's die op bescherming door anderen vertrouwen. Daarnaast is juist de onderklasse veel succesvoller in voortplanting dan de carrieremakers die snel nog even voor hun veertigste compromissen moeten sluiten op hun ideaalplaatje om er nog nageslacht uit te persen. Die vergelijking gaat dus niet op, en slaat sowieso nergens op.

Maar als je actief het talent van iedereen probeert te gebruiken, dan heb je dit soort toestanden niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_100546080
quote:

[..]

Ik heb het idee dat zulke mensen in Nederland wat meer geholpen en gestuurd worden. En ja dat kost geld, maar ik denk dat het efficiënter is om deze mensen een beetje te ondersteunen naar werk en studie dan ze te laten verrotten waardoor ze sowieso nooit productief zullen zijn en alleen maar geld kosten met hun criminele gedragingen.
know'm sayin?
word? word.
pi_100546091
In het westen kan iedereen fatsoenlijk leven: Een huis, eten, kleding en opleiding. Er zullen altijd mensen blijven die menen dat het niet genoeg is en dat ze recht hebben op meer en tegelijkertijd denken dat ze niet hogerop kunnen komen. Volgens mij houdt je dat altijd, in ieder systeem. Het enige dat je daar tegen kan doen, is ze in de hand houden. Meer geld er heen brengen helpt niet. Denk je nu echt dat ze nu ze hun ipad, 42" tv en playstation hebben, tevreden zijn?
pi_100546095
Ik zou dit gebouw wel eens anaal willen inbrengen bij een aantal van die profiteurs overigens:
pi_100546106
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:04 schreef Intrepidity het volgende:

Er is werkloosheid, maar er is _altijd_ iets wat je kunt doen om de samenleving te verbeteren, al is het het oudje om de hoek helpen.
Waarom zou je de samenleving verbeteren als die je geen drol interesseert?
pi_100546110
Cameron nu op BBC Live (en vast ook op andere zenders)
Ja doei.
pi_100546136
quote:
5s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:09 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Waarom zou je de samenleving verbeteren als die je geen drol interesseert?
Daar heb je dus het probleem te pakken. En die mensen moet je dan ook geen uitkering of wat dan ook geven, dan moeten ze het zelf maar uitzoeken. Ik heb het over mensen die werkeloos zijn en geen uitweg hebben, maar de nog wel iets positiefs aan de samenleving bijdragen, niets mis mee. Er zijn momenteel nou eenmaal niet genoeg banen om iedereen bezig te houden.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 12:10:50 #294
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_100546152
Cameron nu Live.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 12:11:48 #295
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_100546185
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:09 schreef Intrepidity het volgende:
Ik zou dit gebouw wel eens anaal willen inbrengen bij een aantal van die profiteurs overigens:
[ afbeelding ]
Deze is pijnlijker ;) (alleen pas over een half jaar af helaas)

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=418897&page=395
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_100546190
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:10 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Daar heb je dus het probleem te pakken. En die mensen moet je dan ook geen uitkering of wat dan ook geven, dan moeten ze het zelf maar uitzoeken. Ik heb het over mensen die werkeloos zijn en geen uitweg hebben, maar de nog wel iets positiefs aan de samenleving bijdragen, niets mis mee.
Ja en dan gaan ze vast vreedzaam op zoek naar een baan of bedelen bij de supermarkt.
know'm sayin?
word? word.
pi_100546208
Waterkanonnen ^O^ eindelijk
Ja doei.
pi_100546232
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
Waterkanonnen ^O^ eindelijk
:{w Spoiler. Mijn stream loopt achter. :P
  woensdag 10 augustus 2011 @ 12:13:36 #299
319097 Dekatria