LOLquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:51 schreef Kingstown het volgende:
twitter:madfly1 twitterde op woensdag 10-08-2011 om 09:48:04RT @WaitForIt101: How long to Libya declares a no-fly zone over the UK? #UKRiots #birminghamriots reageer retweet
Zal ik nog steeds mijn hotel moeten annuleren, maar voorlopig nog niks aanpassen. Zijn vooral copy-cats in Birmingham, dus dat moeten ze toch snel kunnen oprollen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ga vanuit Birmingham naar Stratford-upon-Avon!
Niet in Manchester, niet op de beelden van gisteren. Dat waren witte pubers. Kijk maar na. Maar goed. Constant dat wit/zwart gedoe hier. Echt min.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op het gros van de beelden wat ik heb gezien, hebben de meeste een kleurtje. Sterker nog; de tokkies beschermen nu hun eigen straten.
In Manchester waren het toch vooral witte engelsen...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op het gros van de beelden wat ik heb gezien, hebben de meeste een kleurtje. Sterker nog; de tokkies beschermen nu hun eigen straten.
avondklokquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:56 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Het probleem is dat ze ongrijpbaar zijn, tenzij ze een avondklok instellen , dan kunnen ze iedereen buiten oppakken
De tokkies mogen in een heropvoedingskamp. En ik discrimineer zoveel als ik wil. Waarom moet Europa zo nodig multi-ethnisch worden? Ons is niks gevraagd. Het is voor ons beslist. =edit=quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:50 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh en de tokkies die rellen in Manchester zijn ook immigranten? Misschien moet je niet zo generaliseren en discrimineren.
Birmingham is de tweede stad van Engeland en er zijn slechts 500 agenten daar nu om de boel onder controle te houden. Als de 3 doden idd met de rellen van doen hebben, dan is het afwachten wat voor gevolgen dat heeft. Kan beide kanten opslaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:54 schreef tcr het volgende:
[..]
Zal ik nog steeds mijn hotel moeten annuleren, maar voorlopig nog niks aanpassen. Zijn vooral copy-cats in Birmingham, dus dat moeten ze toch snel kunnen oprollen.
Dus tijd om het leger in te zetten, niet dat ik hiervoor ben. Volgens mij mag in heel veel landen het leger niet ingezet worden tegen je eigen bevolking. Dus het kan misschien niet eens.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Birmingham is de tweede stad van Engeland en er zijn slechts 500 agenten daar nu om de boel onder controle te houden. Als de 3 doden idd met de rellen van doen hebben, dan is het afwachten wat voor gevolgen dat heeft. Kan beide kanten opslaan.
De wil van de bevolking? Spreek voor jezelf, alsjeblieft. Gelukkig zijn er nog zat mensen die niet zo bang zijn voor andere culturen. Verder voor jou:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De tokkies mogen in een heropvoedingskamp. En ik discrimineer zoveel als ik wil. Waarom moet Europa zo nodig multi-ethnisch worden? Ons is niks gevraagd. Het is voor ons beslist. =
Manchester laat zien dat tuig gewoon tuig is, welke kleur ze ook hebben. Persoonlijk ben ik niet zo bang voor allochtonen als sommigen. Als ze willen mogen ze komen. En als ze zich niet gedragen, moeten ze op de blaren zitten. Dan pak je ze even hard aan als ons eigen tuig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De tokkies mogen in een heropvoedingskamp. En ik discrimineer zoveel als ik wil. Waarom moet Europa zo nodig multi-ethnisch worden? Ons is niks gevraagd. Het is voor ons beslist.
Het leger tegen de eigen bevolking inzetten zal idd niet gebeuren. Niet in NW-Europa iig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:00 schreef tcr het volgende:
[..]
Dus tijd om het leger in te zetten, niet dat ik hiervoor ben. Volgens mij mag in heel veel landen het leger niet ingezet worden tegen je eigen bevolking. Dus het kan misschien niet eens.
quote:In a significant intervention, the London mayor, Boris Johnson, has called for the government to rethink its plans to cut police numbers. In an interview on the Today programme on BBC Radio 4, he said the case for the Government's police cuts had "always been frail" and that "this is not a time to think about making substantial cuts in police numbers".
quote:Martin Wainwright is in Birmingham and has more on the tragic events in Winson Green that led to the deaths of three men, one of whom has been named by the BBC as Haroon Jahan, 21. Martin reports that the victims were British Asians, and that the incident has raised fresh tensions over protection for neighbouhoods and businesses from young looters.
A tearful and resentful crowd gathered outside the City hospital following the incident early this morning, with police protecting the building against any incursion as feelings ran high.
A man has been arrested and a car impounded following the tragedy near a mosque in the Dudley Road area of England's second city. Neighbours said that the men had just left the mosque and were among large numbers of local people determined not to allow the fluid series of grab-and-run attacks in the city centre to spread to their area.
Emergency ambulances found about 80 people already trying to help the victims when they arrived at the scene, which is also close to a petrol station on Dudley Road. Throughout Tuesday, large numbers of British Asians had gathered outside shops and other businesses in Handsworth, Lozells and other inner-city areas, sometimes in tense face-offs with small gaggles of mostly Afro-Caribbean youths.
Confrontation with the British Asian community or inter-communal violence would take current troubles on to a new scale and police have worked rapidly on the murder inquiry. It comes on top of 19 court appearances due today after 43 arrests yesterday and a further 37 last night as violence dogged pockets of Birmingham and the neighbouring centres of West Bromwich and Wolverhampton.
West Midlands ambulance service said that two of the victims died at the scene and the third in the City hospital early this morning. Forensic experts are examining the scene and the impounded car and an appeal has made for witnesses.
Police do not yet know if there was any link to the troubles beyond the fact that unusually large numbers of people were on the streets in Winson Green and neighbouring suburbs
Mjah geloof maar dat het zien fikken van die gebouwen bij heel wat mensen een heel andere emotie dan angst heeft losgemaakt. Xenofoob, racist, discriminatie etc. sorry dat hebben we al zo lang gehoord, al veel te veel moeten slikken, tolereren, jezelf stilhouden om er maar niet voor worden uitgemaakt. Op een gegeven moment verliest het zijn waarde.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Manchester laat zien dat tuig gewoon tuig is, welke kleur ze ook hebben. Persoonlijk ben ik niet zo bang voor allochtonen als sommigen. Als ze willen mogen ze komen. En als ze zich niet gedragen, moeten ze op de blaren zitten. Dan pak je ze even hard aan als ons eigen tuig.
Rotte appels zitten overal tussen, daar hoef je niet xenofoob van te worden.
Ja, blagen van 9 jaar oudquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:13 schreef Dekatria het volgende:
Toch interessant, dat verslag net op Sky. Het is gewoon de onderlaag van de jeugd, die geen uitzicht heeft op een toekomst en geen geld heeft om te studeren.
Ach, dat laatste hindert niet: zo te zien ontbeert hen daar ook duidelijk de geestelijke capaciteiten voor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:13 schreef Dekatria het volgende:
Toch interessant, dat verslag net op Sky. Het is gewoon de onderlaag van de jeugd, die geen uitzicht heeft op een toekomst en geen geld heeft om te studeren.
Who are the rioters? Young men from poor areas ... but that's not the full storyquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:13 schreef Dekatria het volgende:
Het levert wel mooie beelden op, dat wel...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:13 schreef Mylene het volgende:
Ik weet niet of dit filmpje al geplaatst is.
Henk en Ingrid in opstand!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:11 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Mjah geloof maar dat het zien fikken van die gebouwen bij heel wat mensen een heel andere emotie dan angst heeft losgemaakt. Xenofoob, racist, discriminatie etc. sorry dat hebben we al zo lang gehoord, al veel te veel moeten slikken, tolereren, jezelf stilhouden om er maar niet voor worden uitgemaakt. Op een gegeven moment verliest het zijn waarde.
Jullie mogen zoveelsmileys plaatsen als je willen, er is een hele grote omslag bezig. De mensen hebben genoeg gehad.
Zoals in Manchester bedoel je?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:11 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Mjah geloof maar dat het zien fikken van die gebouwen bij heel wat mensen een heel andere emotie dan angst heeft losgemaakt. Xenofoob, racist, discriminatie etc. sorry dat hebben we al zo lang gehoord, al veel te veel moeten slikken, tolereren, jezelf stilhouden om er maar niet voor worden uitgemaakt. Op een gegeven moment verliest het zijn waarde.
Jullie mogen zoveelsmileys plaatsen als je willen, er is een hele grote omslag bezig. De mensen hebben genoeg gehad.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:19 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Zoals in Manchester bedoel je?
Deze rellen hebben met laagopgeleid (of gewoon niet opgeleid) tuig te maken dat te lui is om iets van hun leven te maken, ras staat er los van. Londen is zeer multicultureel en er zijn net zoveel donkere mensen succesvol in hun carriere als dat er tv's halen uit een lokale winkel.
Amenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:19 schreef Jabberwocky het volgende:
Deze rellen hebben met laagopgeleid (of gewoon niet opgeleid) tuig te maken dat te lui is om iets van hun leven te maken, ras staat er los van. Londen is zeer multicultureel en er zijn net zoveel donkere mensen succesvol in hun carriere als dat er tv's halen uit een lokale winkel.
Het lijkt wel alsof sommige mensen zitten te duimen voor de start van een race war. Terwijl dat hier zo ontzettend niet de issue lijkt te zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:19 schreef Jabberwocky het volgende:
Díe vergat je nog, NorthernStarr: het denigreren!quote:
Jij vind het niet nodig je aan de Nederlandse Grondwet te houden? Maar anderen moeten zich zeker wel aan de wet houden?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De tokkies mogen in een heropvoedingskamp. En ik discrimineer zoveel als ik wil. Waarom moet Europa zo nodig multi-ethnisch worden? Ons is niks gevraagd. Het is voor ons beslist. =edit=
sowieso schrik ik een beetje van de aard van mensen, in dit topic. Gister met popcorn voor de streams hopend dat gauw de pleuris uit zou breken, ter vermaak kijken naar winkels die geplunderd worden, en rellers die geslagen wordenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof sommige mensen zitten te duimen voor de start van een race war. Terwijl dat hier zo ontzettend niet de issue lijkt te zijn.
Bang?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:02 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
De wil van de bevolking? Spreek voor jezelf, alsjeblieft. Gelukkig zijn er nog zat mensen die niet zo bang zijn voor andere culturen. Verder voor jou:
Omdat die pakis, die afghanen, al die allochtonen het hier veel beter hebben dan waar ze vandaan komen. Dan haal je rotte appels binnen, maar die zitten er bij ons even hard tussen, hard straffen, voorkomen dat ze weer in de fout gaan. Maar in essentie is het dus uit liefde voor je medemens. De meeste mensen nemen liever mensen op dan ze buiten sluiten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Bang?
Standaardtactiek altijd naast de nazi-vergelijking.
Of je bent een nazi/extreem-rechts/tokkie OF je bent bang.
Het komt echt niet in die botte hoofdjes op dat mensen het gewoon niet willen he? Omdat het geen positieve ontwikkeling is, ons armer maakt en de sociale samenhang en cultuur vernietigd?
Geef mij eens een reden waarom je het WEL zou willen en graag 1 die verder gaat dan een broodje Donner.
Ik denk dat een groot deel ook gewoon kijkt uit ontsteldheid. Ben er zelf ook een van. Kijken hoe zoiets in vredesnaam zo uit de hand kan lopen, het letterlijk zíen gebeuren. Het is zo simpel en je ziet het van mijlenver aankomen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
sowieso schrik ik een beetje van de aard van mensen, in dit topic. Gister met popcorn voor de streams hopend dat gauw de pleuris uit zou breken, ter vermaak kijken naar winkels die geplunderd worden, en rellers die geslagen worden
Precies. Met Egypte precies hetzelfde. Toen ook gewoon urenlang zitten kijken wat daar allemaal gebeurde. Het is ook zo makkelijk tegenwoordig met Twitter, live streams en dergelijke. Heeft weinig met ramptoerisme te maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik denk dat een groot deel ook gewoon kijkt uit ontsteldheid. Ben er zelf ook een van. Kijken hoe zoiets in vredesnaam zo uit de hand kan lopen, het letterlijk zíen gebeuren. Het is zo simpel en je ziet het van mijlenver aankomen.
Het meest bizarre is dat het hier net zo 'makkelijk' kan gebeuren, als de juiste aanleiding/gemoedstoestand er maar is
daar zullen ze zo nix durven te plunderen nee,quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:29 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Sikhs die hun tempel verdedigen. Met zwaarden en al.
[..]
Precies. Met Egypte precies hetzelfde. Toen ook gewoon urenlang zitten kijken wat daar allemaal gebeurde. Het is ook zo makkelijk tegenwoordig met Twitter, live streams en dergelijke. Heeft weinig met ramptoerisme te maken.
Dan is dat hogeropgeleide tuig verantwoordelijk voor de allochtone kinderen die nu geen warm huis meer hebben omdat ze boven een winkel woonden. Dan is dat hogeropgeleide tuig verantwoordelijk voor het meetrekken van een allochtone winkelier (die 12 uur open was...7 dagen per week) in de bijstand.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:24 schreef Happel het volgende:
Voor degene die denken dat het alleen maar te maken heeft met laagopgeleid tuig. Er zit in London zeker wel een achterliggende reden achter. Al zal ik niet ontkennen dat er ook gewoon veel tuig tussen zit dat komt te rellen om het rellen.
O vandaar, ik dacht alquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:30 schreef t-8one het volgende:
[..]
was sarcastisch bedoeld, vandaar de smilie
Ik geef die mannen groot gelijk hun tempel te beschermenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:29 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Precies. Met Egypte precies hetzelfde. Toen ook gewoon urenlang zitten kijken wat daar allemaal gebeurde. Het is ook zo makkelijk tegenwoordig met Twitter, live streams en dergelijke. Heeft weinig met ramptoerisme te maken.
Die burgerinitiatieven zijn aan de ene kant echt ontzettend bewonderenswaardig. Samen staan tegen de overmacht van relschoppers.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
deze sikhs die samen een muur maken tegen het geweld. Dat is dan wel weer mooi om te zien.
Zelfde met Marokkaanse en Turkse ondernemers die hun zaak stonden te verdedigen. En wat mij opviel, was dat het tuig juist zo'n beetje iedere kleur had van de regenboog, en juist niet 'Caribische =edit= nee..waren, zoals hier een paar keer gezegd werd door een aantal users.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:29 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |