Misschien dat ze boos zijn op de regering weet ik veel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kwaad over wat zich er allemaal in Engeland afspeelt.
Pure parasieten en ratten die een land naar de klote willen helpen en de meeste doen gewoon maar wat mee omdat het 'stoer' is
Deze rellen dreigden natuurlijk al jaren. In Engeland is er geen maatschappelijk vangnet (zoals we dat in Nederland wel kennen, bijv uitkering, WAO etc.) en de scheiding tussen rijk en arm is daarom ernstig aanwezig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vraag me ook af waarom die Britten nou zo boos zijn ... volgens mij hebben ze daar helemaal geen reden voor.
Alleen omdat die studentjes graag rellen.
Ik voel me ... neutraal, maar wel een klein beetje paniekerig. Alweer.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:58 schreef nohansienokraaij het volgende:
[..]
Deze rellen dreigden natuurlijk al jaren. In Engeland is er geen maatschappelijk vangnet (zoals we dat in Nederland wel kennen, bijv uitkering, WAO etc.) en de scheiding tussen rijk en arm is daarom ernstig aanwezig.
Verder is een politieagent in de ogen van die "arme burgers" een fascist. Als de fascist een arme medestander doodschiet is het natuurlijk de schuld van de "elite regering". Dat was voor de arme britten de druppel die de emmer deed overlopen, en nu is het hek van de dam.
Zet slaapliedjes opquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:55 schreef Mishu het volgende:
Ehm altijd als ik slaperig ben is fokken wel leuk. Alleen als ik dan over mijn slaap heen ben is het stom
Ik weet niet waar jij zit, maar hier is het niets minder dan prettig weer.quote:
zuid limburg, maar heb iets onder de ledenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij zit, maar hier is het niets minder dan prettig weer.
Extra zuur dat ik toch maar eens moet gaan slapen.
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:05 schreef BGTes het volgende:
ben net genezen, thans het ging die kant op, krijg ik er vandaag een volle klap van in mijn gezichtOftewel; au
Het ziet er hier ook erg fijn uit buiten, maar toch zit ik met een dik vest aan omdat ik het te koud hebquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij zit, maar hier is het niets minder dan prettig weer.
Extra zuur dat ik toch maar eens moet gaan slapen.
roestig hee...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:22 schreef Høken het volgende:
Ik zou bepaalde personen nu graag door hun kop knallen, al kreeg ik d'r levenslang voor.WOEST!
+1quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:22 schreef Høken het volgende:
Ik zou bepaalde personen nu graag door hun kop knallen, al kreeg ik d'r levenslang voor.WOEST!
Nu denk ik een flashback te hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:25 schreef cafpow het volgende:
moe...en wachtend op een antwoord van een familielid
ow, hoezo een flashback?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nu denk ik een flashback te hebben.
En nu is het weer grauw grafweer.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het ziet er hier ook erg fijn uit buiten, maar toch zit ik met een dik vest aan omdat ik het te koud heb
Ik word bang als jij je niet goed voelt... :Squote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:07 schreef Mishu het volgende:
Eigenlijk eventjes niet zo goed zonder reden.
Ehm nee niet ziek, gewoon een beetje lusteloos. Chillquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik word bang als jij je niet goed voelt... :S![]()
![]()
![]()
Zoek die dokter even op alsjeblieft, heb je wel een huisgenoot / vriend / man waarmee je samenwoont?
Goed bezig hermanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:39 schreef HÞken het volgende:
Dom. Op 't zuipen zetten is geen oplossing voor 't gedonder. MAAR WHO CARES. ;d
Een jaar?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:34 schreef cafpow het volgende:
goed, alleen mis mijn beste vriendnog even een jaartje uithouden en zo hard mogelijk sparen en ik zie hem weer
Wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mensen die helemaal kwaad worden om een klein grapje
Bij mij heb je dan al gelijk je krediet verspeeld.
Het is pas over een uur ochtend.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:03 schreef Trashcanman het volgende:
Volgens mij heb ik een ochtendhumeur
Doe ik dan wel een repost.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is pas over een uur ochtend.![]()
Ik voel me beter nu ik gedoucht heb.
Als dit je geen overvolle PM inbox oplevert...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 06:58 schreef zwartedoos het volgende:
Volgens mij heb ik te lang geen sex gehad, stomme droom![]()
Vertelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 06:58 schreef zwartedoos het volgende:
Volgens mij heb ik te lang geen sex gehad, stomme droom![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:19 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Als dit je geen overvolle PM inbox oplevert...
Oh te laatquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:48 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat is hun probleem. Zit niet op wanhopige fokkers te wachten
Op een lot van 15 euroquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:40 schreef formerjellybean het volgende:
blij, heb een heel klein maar toch leuk meevallertje. 7,50 gewonnen bij de staatsloterij. Het is ook wel eens leuk wat te winnen
Dat kan best wezen maar momenteel kan ik even dat soort kleine meevallertjes gebruiken dus zanik nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:53 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Op een lot van 15 euro
OT: Beetje moe, geen zin, wil weekend!
sorry hoor, bekijk het graag in perspectief...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat kan best wezen maar momenteel kan ik even dat soort kleine meevallertjes gebruiken dus zanik niet
sportschool waar ik vroeger heen ging is gister afgebrand en dat zette ik op facebook met het bericht dat ik m"n 10 euro borg van het lidmaatschapspasje terug wil.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan?
OT: ok
Damn, als je daar al over valtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
sportschool waar ik vroeger heen ging is gister afgebrand en dat zette ik op facebook met het bericht dat ik m"n 10 euro borg van het lidmaatschapspasje terug wil.
Dus zo'n jongen helemaal schelden over dat een tientje niks is bij de brandschade en dat ik moet ophouden met zeiken over die 10 euro.
Ik heb hem toen verzocht het woord 'grap' op te zoeken in de vandale
Ot: lekker op m'n werk, straks nieuwe huisgenoot aannemen
zatte huisgenoten?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:05 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Damn, als je daar al over valt
OT: goed, zin om liggende zaken aan te pakken.
Kom maar gauw naar huis danquote:
was toevalling in de straat daar, bij mijn moeder, was wel heftig.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
sportschool waar ik vroeger heen ging is gister afgebrand en dat zette ik op facebook met het bericht dat ik m"n 10 euro borg van het lidmaatschapspasje terug wil.
Dus zo'n jongen helemaal schelden over dat een tientje niks is bij de brandschade en dat ik moet ophouden met zeiken over die 10 euro.
Ik heb hem toen verzocht het woord 'grap' op te zoeken in de vandale
Ot: lekker op m'n werk, straks nieuwe huisgenoot aannemen
Oeh herkenbaar van 2 jaar terug. Toen ging ik na een half jaar Wajong beginnen aan mijn huidige studie. Inmiddels 2 jaar verder en nu derdejaars alquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:55 schreef cafpow het volgende:
wel goed. Ongeduldig want ik kan niet wachten om met school te beginnen en nuttige daginvulling te hebben
why?quote:
hahaha..hier na 2 jaar thuiszitten, eerste jaar niet eens de kans om me te vervelen zo slecht ging het. Maar het 2e jaar...thuis zitten een ramp. nu thuiszitten een hel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:43 schreef Mishu het volgende:
[..]
Oeh herkenbaar van 2 jaar terug. Toen ging ik na een half jaar Wajong beginnen aan mijn huidige studie. Inmiddels 2 jaar verder en nu derdejaars al
kutopmerking, maar door de zelfspot weer vrij geniaalquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 02:06 schreef kingtoppie het volgende:
Super, net een nieuwe fiets gevonden bij me werk
Onzin voor je leven!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 02:06 schreef kingtoppie het volgende:
Super, net een nieuwe fiets gevonden bij me werk
Ik zeg: gaan met die banaan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, zit nog maar net in m'n nieuwe kamer, maar het kan nog wel eens heel leuk worden met een huisgenootje van me
Of is een huisgenootje een no-go?
Hoezo?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:09 schreef pl4kkie het volgende:
Nu dus ex geworden. Wel geteld 6 dagen een relatie gehad. Voel me eigenlijk wel opgelucht nu.
na viel mee. Maar we waren aant kijken of we relatie materiaal waren voor elkaar. Zaterdag nam zij het initiatief en zei dat ze ons een stelletje vond. En net zei ze van een paar weken daarvoor miste ik je al niet zo erg meer en dacht dat klopt niet. Maar waarom ga je dan initiatief nemen. Zeg dan gewoon dat het niet werkt. Kan niet moeilijk zijn toch?quote:
dit dus. Verder geirriteerd, heb al 3 nachten moeite met inslapen en wordt meer dan 4x per nacht wakkerquote:
Oke het was leuk voor even vind mijn lichaam blijkbaar. Fuck wat een spierpijn. Dit is echt een hel. :/ al voel ik me nog steeds goed dat ik het gedaan heb.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:59 schreef Tamashii het volgende:
Bekaf! Ongelofelijk. Wauw. Koning.
succes!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:36 schreef kingtoppie het volgende:
Theorie-examen doen om 3 uur, beter haal ik em
Nadeel met medicijnen als je zelf dosissen gaat verdubbelen is dat de werking minder kan worden, en je resistent kan worden....quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:07 schreef BGTes het volgende:
Man oh man.. heb de nacht niet kunnen slapen van de pijn. Ben vandaag terug naar het ziekenhuis geweest, krijg ik weer dezelfde medicijnen maar dan in een lagere dosis..Heb de neiging om zelf gewoon de dosis weer te verdubbelen want toen duurde het ook een week voordat ik weer normaal kon leven
Goed punt. Begon ook al te twijfelen.. maar ik wil verdikkeme gewoon van die pijn afquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nadeel met medicijnen als je zelf dosissen gaat verdubbelen is dat de werking minder kan worden, en je resistent kan worden....
Ik herken het, en spreek helaas uit ervaring.. Snie verstandigquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:26 schreef BGTes het volgende:
[..]
Goed punt. Begon ook al te twijfelen.. maar ik wil verdikkeme gewoon van die pijn af
Klinkt een beetje als de situatie waar ik in zat vorig jaar met mijn hernia. Heb je wel goede pijnstilling?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
Gewoon pure pijn, kan wel janken
En de pillen werken ook al niet meer nu
whatsup?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:38 schreef Madame_Paon het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@$))$)$#%($#^%)^##
Fucking waardeloos.![]()
![]()
![]()
![]()
Er waren wat dingen verkeerd doorgegeven en daar kan m'n hele stemming door omslaan.quote:
Ik heb een hernia ook ja. En het ging goed vooruit tot ik gisteren een mri kreegquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als de situatie waar ik in zat vorig jaar met mijn hernia. Heb je wel goede pijnstilling?
OT: Ga ik dan toch nog een weekje naar de zon?
bekend probleem .. mooi dat je je inmiddels wat beter voelt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er waren wat dingen verkeerd doorgegeven en daar kan m'n hele stemming door omslaan.
Ik voel me nu nog steeds niet fantastisch, maar wel een stuk beter.
Zelf heb ik veel gehad aan Zaldiar. Pas vanaf het moment dat ik die medicijnen ben gaan slikken werd de pijn voor mij wat dragelijk. Echter, verder functioneren voor mij ging niet meer. Werd er super duf en wazig van.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb een hernia ook ja. En het ging goed vooruit tot ik gisteren een mri kreeg
Slik nu morfinepillen, maar werken
Prettige vakantie
Ah nee, absoluut geen operatiequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Zelf heb ik veel gehad aan Zaldiar. Pas vanaf het moment dat ik die medicijnen ben gaan slikken werd de pijn voor mij wat dragelijk. Echter, verder functioneren voor mij ging niet meer. Werd er super duf en wazig van.
Hoop dat ze je opereren! Zelf moest ik een jaar rust nemen.. (schijn hetzelfde te doen als operatie)maar mocht ik ooit nog een keer een hernia krijgen neem ik daar geen genoegen mee. Wat een hel was dat
Maar ik snap niet waarom ze mij de eerste keer 40mg per dag gaven, en nu de pijn erger is maar 20mgquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik herken het, en spreek helaas uit ervaring.. Snie verstandig
Draai radio 49 er is nu drumm & bass op best goede voorbereide r op feestjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:59 schreef pl4kkie het volgende:
lekker, voorbereiden op een avondje feesten, heb al een paar biertjes op en die slaan goed aan na een week hard werken
Neeh ik heb nu ff Endymion opstaan. Ff lekker knallen uit die speakers voordat we weg gaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Draai radio 49 er is nu drumm & bass op best goede voorbereide r op feestjes
Ik wou dat ik dat kon, ik moet er altijd gelijk iets aan doen als iets me frustreert..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:31 schreef SeeNoEvil het volgende:
Zit me allemaal niet lekker. Even nachtje over slapen, morgen eerst de frustratie eruit sporten en tot rust komen in de sauna en douche om vervolgens alles op te lossen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:20 schreef candygirl het volgende:
maar de laatste dingetjes in aan het pakken en dan naar Schevenngen met zwarte doos voor twee dagen
Ok voelen en de huisartsenpost moeten bellen klinkt niet al te logischquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:16 schreef Mishu het volgende:
Wel ok. Zo even de huisartsenpost bellen.
Chuckquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:14 schreef cafpow het volgende:
verveeldmaar even nieuwe series zoeken om de laatste weekjes tot school begint te vullen
r.j berger / chuck / 2 and a half menquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:14 schreef cafpow het volgende:
verveeldmaar even nieuwe series zoeken om de laatste weekjes tot school begint te vullen
Ik zou een moord plegen om een paar weken vakantie te hebbenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:44 schreef Miam het volgende:
Als een emotioneel wrak. Ik kijk altijd zo tegen vakanties op
the wire!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:14 schreef cafpow het volgende:
vat het niet verkeerd op, als ik eenmaal op plaats van bestemming ben is het goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik zou een moord plegen om een paar weken vakantie te hebben
Een weekje voordat m'n school begint, en dat ook alleen maar doordat ik ontslag nam.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:31 schreef Miam het volgende:
[..]
vat het niet verkeerd op, als ik eenmaal op plaats van bestemming ben is het goed.
Jij geen vakantie dan?
Wie? Waarom?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Woedend. Ik zou nu echt een bepaald iemand kunnen vermoorden.
Het wijf dat ik ongelofelijk haat om wat ze me heeft aangedaan.quote:
Meid! Ontspan is een keer! Je bent maar altijd boos als je hier post!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het wijf dat ik ongelofelijk haat om wat ze me heeft aangedaan.
God wat haat ik dat mens.
Niet altijd hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meid! Ontspan is een keer! Je bent maar altijd boos als je hier post!
Ga een rondje rijden in je auto anders?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:23 schreef tuintegel het volgende:
Ik voel me verveeld, ben te moe om weg te gaan maar te wakker om op de bank te blijven zitten.
Wat? Oor verstopt? Hoe moet ik me dat voorstellen dan... ik zie nu een shitload of oorsmeer voor me dat je oren uit stroomtquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oor verstoptWaarom moet dit in het weekend
Was het maar waar dat het er uitkomt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat? Oor verstopt? Hoe moet ik me dat voorstellen dan... ik zie nu een shitload of oorsmeer voor me dat je oren uit stroomt
quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:22 schreef ayumu het volgende:
Ja hij wou bijna zel... kun je even komen? Im not happy.
Dank je, het is al iets beter na veel gepruts en heel veel geduld.quote:
Helemaal eens...quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:20 schreef Semisane het volgende:
Ik voel me wat minder nu...het meest briljante topic van dit jaar is net keihard dicht gegooit door Daniel1976.
In geen tijden zo gelachen...en nu komt de klap wel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |