Misschien dat ze boos zijn op de regering weet ik veel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kwaad over wat zich er allemaal in Engeland afspeelt.
Pure parasieten en ratten die een land naar de klote willen helpen en de meeste doen gewoon maar wat mee omdat het 'stoer' is
Deze rellen dreigden natuurlijk al jaren. In Engeland is er geen maatschappelijk vangnet (zoals we dat in Nederland wel kennen, bijv uitkering, WAO etc.) en de scheiding tussen rijk en arm is daarom ernstig aanwezig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vraag me ook af waarom die Britten nou zo boos zijn ... volgens mij hebben ze daar helemaal geen reden voor.
Alleen omdat die studentjes graag rellen.
Ik voel me ... neutraal, maar wel een klein beetje paniekerig. Alweer.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:58 schreef nohansienokraaij het volgende:
[..]
Deze rellen dreigden natuurlijk al jaren. In Engeland is er geen maatschappelijk vangnet (zoals we dat in Nederland wel kennen, bijv uitkering, WAO etc.) en de scheiding tussen rijk en arm is daarom ernstig aanwezig.
Verder is een politieagent in de ogen van die "arme burgers" een fascist. Als de fascist een arme medestander doodschiet is het natuurlijk de schuld van de "elite regering". Dat was voor de arme britten de druppel die de emmer deed overlopen, en nu is het hek van de dam.
Zet slaapliedjes opquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:55 schreef Mishu het volgende:
Ehm altijd als ik slaperig ben is fokken wel leuk. Alleen als ik dan over mijn slaap heen ben is het stom
Ik weet niet waar jij zit, maar hier is het niets minder dan prettig weer.quote:
zuid limburg, maar heb iets onder de ledenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij zit, maar hier is het niets minder dan prettig weer.
Extra zuur dat ik toch maar eens moet gaan slapen.
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:05 schreef BGTes het volgende:
ben net genezen, thans het ging die kant op, krijg ik er vandaag een volle klap van in mijn gezichtOftewel; au
Het ziet er hier ook erg fijn uit buiten, maar toch zit ik met een dik vest aan omdat ik het te koud hebquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij zit, maar hier is het niets minder dan prettig weer.
Extra zuur dat ik toch maar eens moet gaan slapen.
roestig hee...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:22 schreef Høken het volgende:
Ik zou bepaalde personen nu graag door hun kop knallen, al kreeg ik d'r levenslang voor.WOEST!
+1quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:22 schreef Høken het volgende:
Ik zou bepaalde personen nu graag door hun kop knallen, al kreeg ik d'r levenslang voor.WOEST!
Nu denk ik een flashback te hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:25 schreef cafpow het volgende:
moe...en wachtend op een antwoord van een familielid
ow, hoezo een flashback?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nu denk ik een flashback te hebben.
En nu is het weer grauw grafweer.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het ziet er hier ook erg fijn uit buiten, maar toch zit ik met een dik vest aan omdat ik het te koud heb
Ik word bang als jij je niet goed voelt... :Squote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:07 schreef Mishu het volgende:
Eigenlijk eventjes niet zo goed zonder reden.
Ehm nee niet ziek, gewoon een beetje lusteloos. Chillquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik word bang als jij je niet goed voelt... :S![]()
![]()
![]()
Zoek die dokter even op alsjeblieft, heb je wel een huisgenoot / vriend / man waarmee je samenwoont?
Goed bezig hermanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:39 schreef Høken het volgende:
Dom. Op 't zuipen zetten is geen oplossing voor 't gedonder. MAAR WHO CARES. ;d
Een jaar?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:34 schreef cafpow het volgende:
goed, alleen mis mijn beste vriendnog even een jaartje uithouden en zo hard mogelijk sparen en ik zie hem weer
Wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mensen die helemaal kwaad worden om een klein grapje
Bij mij heb je dan al gelijk je krediet verspeeld.
Het is pas over een uur ochtend.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:03 schreef Trashcanman het volgende:
Volgens mij heb ik een ochtendhumeur
Doe ik dan wel een repost.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is pas over een uur ochtend.![]()
Ik voel me beter nu ik gedoucht heb.
Als dit je geen overvolle PM inbox oplevert...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 06:58 schreef zwartedoos het volgende:
Volgens mij heb ik te lang geen sex gehad, stomme droom![]()
Vertelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 06:58 schreef zwartedoos het volgende:
Volgens mij heb ik te lang geen sex gehad, stomme droom![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:19 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Als dit je geen overvolle PM inbox oplevert...
Oh te laatquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:48 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat is hun probleem. Zit niet op wanhopige fokkers te wachten
Op een lot van 15 euroquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:40 schreef formerjellybean het volgende:
blij, heb een heel klein maar toch leuk meevallertje. 7,50 gewonnen bij de staatsloterij. Het is ook wel eens leuk wat te winnen
Dat kan best wezen maar momenteel kan ik even dat soort kleine meevallertjes gebruiken dus zanik nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:53 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Op een lot van 15 euro
OT: Beetje moe, geen zin, wil weekend!
sorry hoor, bekijk het graag in perspectief...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat kan best wezen maar momenteel kan ik even dat soort kleine meevallertjes gebruiken dus zanik niet
sportschool waar ik vroeger heen ging is gister afgebrand en dat zette ik op facebook met het bericht dat ik m"n 10 euro borg van het lidmaatschapspasje terug wil.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan?
OT: ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |