Misschien dat ze boos zijn op de regering weet ik veel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kwaad over wat zich er allemaal in Engeland afspeelt.
Pure parasieten en ratten die een land naar de klote willen helpen en de meeste doen gewoon maar wat mee omdat het 'stoer' is
Deze rellen dreigden natuurlijk al jaren. In Engeland is er geen maatschappelijk vangnet (zoals we dat in Nederland wel kennen, bijv uitkering, WAO etc.) en de scheiding tussen rijk en arm is daarom ernstig aanwezig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vraag me ook af waarom die Britten nou zo boos zijn ... volgens mij hebben ze daar helemaal geen reden voor.
Alleen omdat die studentjes graag rellen.
Ik voel me ... neutraal, maar wel een klein beetje paniekerig. Alweer.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:58 schreef nohansienokraaij het volgende:
[..]
Deze rellen dreigden natuurlijk al jaren. In Engeland is er geen maatschappelijk vangnet (zoals we dat in Nederland wel kennen, bijv uitkering, WAO etc.) en de scheiding tussen rijk en arm is daarom ernstig aanwezig.
Verder is een politieagent in de ogen van die "arme burgers" een fascist. Als de fascist een arme medestander doodschiet is het natuurlijk de schuld van de "elite regering". Dat was voor de arme britten de druppel die de emmer deed overlopen, en nu is het hek van de dam.
Zet slaapliedjes opquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:55 schreef Mishu het volgende:
Ehm altijd als ik slaperig ben is fokken wel leuk. Alleen als ik dan over mijn slaap heen ben is het stom
Ik weet niet waar jij zit, maar hier is het niets minder dan prettig weer.quote:
zuid limburg, maar heb iets onder de ledenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij zit, maar hier is het niets minder dan prettig weer.
Extra zuur dat ik toch maar eens moet gaan slapen.
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:05 schreef BGTes het volgende:
ben net genezen, thans het ging die kant op, krijg ik er vandaag een volle klap van in mijn gezichtOftewel; au
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |