quote:Rellen Londen eisen leven
AMSTERDAM - De rellen in Groot-Brittannië hebben een eerste leven geëist. Een 26-jarige man die in de nacht van maandag op dinsdag werd neergeschoten in het Zuid-Londense Croydon, is dinsdag aan zijn verwondingen bezweken.
Dat meldt de BBC op basis van informatie van de Londense politie.
quote:Cameron roept parlement terug om crisis
(Novum/AP) - LONDEN - De Britse premier David Cameron heeft dinsdag het parlement teruggeroepen van reces om de crisis in Londen en andere Engelse steden te bestrijden. Cameron zei niet het leger te zullen inzetten om de orde te herstellen. Tim Godwin, commissaris van Scotland Yard, deelde mee dat alle verloven van politieagenten zijn ingetrokken.
Cameron roept parlement terug om crisis
Cameron sprak van 'misselijke' taferelen in Londen, die hard zullen worden aangepakt. De komende 24 uur worden zestienduizend agenten ingezet. Momenteel zijn 450 personen ingerekend, maar dit aantal neemt de komende dagen nog veel verder op, beloofde hij. De premier veroordeelde de rellen en plunderingen, die veelal door jongeren worden gepleegd. "Als je oud genoeg bent om deze misdrijven te plegen, ben je oud genoeg om de straf te ondergaan", zei hij.
quote:NOS: Live rellen Engeland
11.09 uur: politie zet zwaarder geschut in
De politie in Londen zet sinds vanochtend zwaarder geschut in om een einde te maken aan de rellen. Er rijden gepantserde voertuigen door de straten bij station Clapham Junction. Het gaat om 'Jenkels', een soort zwaar bepantserde politiebusjes. Ze werden ingezet nadat relschoppers een kledingwinkel in lichterlaaie hadden gezet en winkels hadden geplunderd.
10.56 uur: Rellen kosten verzekeraars tientallen miljoenen
Drie nachten rellen in Londen en andere grote steden gaan Britse verzekeraars waarschijnlijk tientallen miljoenen ponden. "Het is nog te vroeg om het volledige beeld van de schade te hebben, maar verzekeraars zijn druk aan het werk om alle claims te verwerken. Daarna hebben we een precies beeld van de totale kosten."
10.38 uur: Engeland - Nederland gaat niet door
De oefenwedstrijd Engeland - Nederland gaat niet door in verband met de rellen in Londen. Dat heeft de KNVB bevestigd.
09.37 uur: Premier Cameron houdt crisisbijeenkomst
Een speciaal crisisteam onder leiding van de Britse premier Cameron komt rond 10.00 uur bij elkaar. De zogenoemde Cobra-groep moet een strategie verzinnen om de rellen tegen te gaan. Ook zal een verklaring worden gezocht waarom de autoriteiten volledig verrast zijn door de geweldsuitbarsting. Premier Cameron brak gisteren zijn vakantie in Italië af vanwege de rellen
quote:Onrusten verspreiden zich over andere steden
(Novum/AP) - LONDEN - De golf van geweld en plunderingen in Londen heeft zich nu ook verspreid naar drie andere steden, waaronder Liverpool. In Londen gingen jongeren maandagnacht opnieuw op rooftocht. Zij staken gebouwen, voertuigen en vuilnisbakken in brand, plunderden winkels en bekogelden de politie met flessen en vuurwerk. In enkele districten waar het geweld het hevigst was, zette de politie pantservoertuigen in.
Geïnspireerd door de onlusten in Londen, gingen ook in Birmingham, Bristol en Liverpool jongeren de straat op. De autoriteiten erkenden bijna niet bij machte te zijn om het geweld in te dammen.
Waar eerst gewezen werd naar armoede, bezuinigingen en werkloosheid als onderliggende oorzaken voor de onrust, lijkt het er nu sterk op dat veel jongeren worden aangetrokken door het spannende vooruitzicht van geweldplegingen, vandalisme en plunderingen. "Kom, sluit je aan bij de pret", riep een jongere in de Londense buitenwijk Hackney, waar winkelpuien het moesten ontgelden en auto's in brand werden gestoken.
In sommige wijken konden relschoppers vrijwel ongestraft hun gang gaan. Restaurants en winkels in heel Londen sloten de deuren uit voorzorg eerder.
De chaos verspreidde zich maandagnacht over de hele stad, van de armoedige buitenwijken aan de rand van de stad tot chique buurten als Notting Hill in het centrum. De Londense ambulancedienst zei zestien personen te hebben behandeld. Vijftien van hen zijn in het ziekenhuis opgenomen. De politie verrichtte 334 arrestaties. Drie personen zijn aangeklaagd voor poging tot moord op een politieagent, die zij in Noord-Londen met hun auto hadden aangereden.
Na het ochtendgloren keerde de rust weer in de Britse hoofdstad. De meeste relschoppers keerden huiswaarts, uit vrije wil of daartoe gedwongen door de politie.
In Birmingham, een kleine tweehonderd kilometer ten noordwesten van Londen, vielen tientallen lieden eveneens winkels aan. De politie arresteerde 35 personen. In Bristol waren honderdvijftig relschoppers op de been en ook in Liverpool werd de confrontatie met de politie gezocht.
Bron? Dan breekt namelijk echt de hel los!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:01 schreef SpecialK het volgende:
Wow. Ze hebben een politieagent doodgereden?
WAT?
het hek is er weerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:01 schreef Bosbeetle het volgende:
jammer dat ze het hek filmpje niet afgemaakt hebben, ben benieuwd of het ze gelukt is.
owquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:01 schreef SpecialK het volgende:
Wow. Ze hebben een politieagent doodgereden?
WAT?
rubber! rubber! rubber bullets!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bron? Dan breekt namelijk echt de hel los!
Of gewoon extra JP's en magistraten uit de omliggende counties laten komen zodat de daders sneller vervolgd en gestrafd kunnen worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:00 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Met 10 man in een cel. Met een beetje geluk elimineren ze elkaar ook nog een beetje.
ah gelukkigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:02 schreef SpecialK het volgende:
Sorry ik las het verkeerd. POGING tot moord
laat Yarden ze levend resomeren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:02 schreef TheFastOne het volgende:
Stop ze allemaal in een kooi en gooi er 100 messen en 1000 geweren in.
drop ze in de zee voor de visjesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:02 schreef TheFastOne het volgende:
Stop ze allemaal in een kooi en gooi er 100 messen en 1000 geweren in.
Sluit ze 10 weken op in een cel met heel veel plasma tv's maar geen drinken of eten. Oh, de ironie.quote:
In het avondnieuws van het Belgische één gaf het ministerie van Buitenlandse zaken ook een tip mee aan Belgen die naar UK reizen: neem niet deel aan nachtelijke evenementen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:04 schreef Aether het volgende:
Reisadvies voor het Verenigd Koninkrijk aangescherpt
Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft vanwege de rellen in Londen en andere grote steden het reisadvies voor het Verenigd Koninkrijk tijdelijk aangescherpt.
Het ministerie adviseert mensen die naar het land reizen om samenscholingen te mijden, de berichtgeving in de lokale media goed in de gaten te houden en de instructies van de autoriteiten op te volgen. De incidenten laten zich niet of nauwelijks voorspellen, waarschuwt het departement.
Scotland Yard, het hoofdbureau van de Londense politie, heeft zojuist gemeld dat sinds de rellen afgelopen zaterdag begonnen, 111 politieagenten gewond zijn geraakt. In de rellen van afgelopen nacht is de eerste dode gevallen.
Daar kan ik ook nog wel mee leven.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:04 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Sluit ze 10 weken op in een cel met heel veel plasma tv's maar geen drinken of eten. Oh, de ironie.
Een glImlach.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:04 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Sluit ze 10 weken op in een cel met heel veel plasma tv's maar geen drinken of eten. Oh, de ironie.
Dit denk ik ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:06 schreef beantherio het volgende:
Ik denk niet dat deze rellen nog heel lang gaan duren. Misschien dat de politie het nog niet overal onder controle heeft, maar de publieke weerstand tegen de plunderingen en het geweld groeit met het uur. Nu in Londen al allerlei groeperingen de straat op gaan om zich te verzetten en te protesteren wordt het al een stuk onaantrekkelijker om te plunderen en brand te stichten. Veel van die lui deden alleen mee omdat er geen weerstand was: dat is heel rap aan het veranderen.
Ik denk dat vandaag zo'n beetje de laatste nacht is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:06 schreef beantherio het volgende:
Ik denk niet dat deze rellen nog heel lang gaan duren. Misschien dat de politie het nog niet overal onder controle heeft, maar de publieke weerstand tegen de plunderingen en het geweld groeit met het uur. Nu in Londen al allerlei groeperingen de straat op gaan om zich te verzetten en te protesteren wordt het al een stuk onaantrekkelijker om te plunderen en brand te stichten. Veel van die lui deden alleen mee omdat er geen weerstand was: dat is heel rap aan het veranderen.
via http://kenanmalik.wordpress.com/quote:The polarisation between the claim that ‘the riots are a response to unemployment and wasted lives’ and the insistence ‘the violence constitutes mere criminality’ makes little sense. There is clearly more to the riots than simple random hooliganism. But that does not mean that the riots, as many have claimed, are protests against disenfranchisement, social exclusion and wasted lives. In fact, it’s precisely because of disenfranchisement, social exclusion and wasted lives that these are not ‘protests’ in any meaningful sense, but a mixture of incoherent rage, gang thuggery and teenage mayhem. Disengaged not just from the political process (largely because politicians, especially those on the left, have disengaged from them), there is a generation (in fact more than a generation) with no focus for their anger and resentment, no sense that they can change society and no reason to feel responsible for the consequences of their actions. That is very different from suggesting that the riots were caused by, a response to, or a protest against, unemployment, austerity and the cuts.
Gemaakt door moeders. Veel plezier met plunderen, zoonquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:07 schreef Marie30 het volgende:
Die looters met die rugzakjes alsof ze op schoolreis zijn.Zouden daar ook boterhammetjes met ei inzitten?
denk dat de grote steden nu wat uitblussen, maar dat de jochies in kleinere stadjes ook nog wat willen doen, en even een nachtje gaan rellen morgen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat vandaag zo'n beetje de laatste nacht is.
Toch wel beduidend minder volk dan op de andere dagen nachten...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:09 schreef yavanna het volgende:
Manchester
[ afbeelding ]
Lots of young kids being chased by police down Canal St. They sound like they're loving it
Goed dat er verzet is, maar het is al te laatquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat vandaag zo'n beetje de laatste nacht is.
Vooral ook: de mensen die het moeten horen kijken echt geen nieuws maar zijn nu buiten...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:08 schreef SpecialK het volgende:
Ik vind het interessant dat de mensen die persconferenties houden zo streng in proberen te spelen op gevoelens van fatsoen en schaamte en rechtvaardigheid.
Dat zegt dit tuig niks. Die lachen daar om. Die horen dat en beginnen die giegelen. Het is een spelletje voor ze. Een spelletje wat ze allang gewonnen hebben.
die hebben hun nieuwe plasma's nog helemaal niet opgesteld hoor...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:08 schreef SpecialK het volgende:
...
Dat zegt dit tuig niks. Die lachen daar om. Die horen dat en beginnen die giegelen. Het is een spelletje voor ze. Een spelletje wat ze allang gewonnen hebben.
Dit is één van de meer doordachte reacties die ik gehoord heb.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:07 schreef .aeon het volgende:
[..]
via http://kenanmalik.wordpress.com/
En veel hebben al een aardige buit binnen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:06 schreef beantherio het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:12 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
die hebben hun nieuwe plasma's nog helemaal niet opgesteld hoor...
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit is één van de meer doordachte reacties die ik gehoord heb.
quote:5
Mindless though the rioters may be, those who call for the army to be unleashed, curfews to be imposed, or ‘robust policing’ to be used, are more mindless still, and more dangerous.
Viel mij ook al op ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:17 schreef Ketchupcurry het volgende:
In Manchester zijn het echt alleen maar kids. Ziet er tamelijk anders uit dan in Londen.
Ik dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is, want iedereen zegt wel schiet er maar op los, maar dat kan natuurlijk niet. Hoe meer gewonden/doden er vallen, hoe slechter de situatie wordt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:14 schreef yavanna het volgende:
Politiek heeft te lang gewacht met echt ingrijpen/ voldoende mankracht. Dat Cameron pas vannacht van vakantie terug keerde deed de boel ook geen goed.
Nu zit het tuig met hun nieuwe kledij, electronica en god weet wat thuis te genieten en zijn honderden mensen zwaar gedupeerd.
huldequote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:24 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
Wel tof dat een BNvillage (afro-community site) dit stuurt naar de members
WE NEED TO STOP THIS LOOTING AND STUPID RIOTING, IF YOU HAVE CHILDREN UNDER THE AGE OF 16 YOU SHOULD MAKE SURE THEY DON'T LEAVE THE HOUSE UNLESS THEY ARE GOING SOMEWHERE THAT YOU ARE SURE OF, IF THEY ARE OVER THAT THAT AGE YOU SHLOUD ENCOURAGE THEM NOT TO GET INVOLVED WITH THIS TYPE OF CRIMINAL ACTIVITY AND TELL THEM TO NOTIFY THE POLICE OF ANYTHING THEY KNOW THAT COULD CAUSE HARM OR DAMAGE TO SOMEONE OR THEIR PROPERTY. I WOULD ASK PEOPLE TO CUT AND PASTE THIS OR CREATE YOUR OWN AND SEND IT OUT BY ANY MEANS AVAILIABLE.
Hoppaquote:
Fijn dat ze dat doen... Maar je moet toch wel al flink achterlijk zijn als je dit soort advies als ouder nodig hebt. Dat spreekt toch voor zich zeker.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:24 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
Wel tof dat een BNvillage (afro-community site) dit stuurt naar de members
WE NEED TO STOP THIS LOOTING AND STUPID RIOTING, IF YOU HAVE CHILDREN UNDER THE AGE OF 16 YOU SHOULD MAKE SURE THEY DON'T LEAVE THE HOUSE UNLESS THEY ARE GOING SOMEWHERE THAT YOU ARE SURE OF, IF THEY ARE OVER THAT THAT AGE YOU SHLOUD ENCOURAGE THEM NOT TO GET INVOLVED WITH THIS TYPE OF CRIMINAL ACTIVITY AND TELL THEM TO NOTIFY THE POLICE OF ANYTHING THEY KNOW THAT COULD CAUSE HARM OR DAMAGE TO SOMEONE OR THEIR PROPERTY. I WOULD ASK PEOPLE TO CUT AND PASTE THIS OR CREATE YOUR OWN AND SEND IT OUT BY ANY MEANS AVAILIABLE.
Nopequote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:27 schreef Kirov het volgende:
Met die toename van verkoop op amazone, is dat niet 40 komma 000 % ?
Vind je dat grof?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Fijn dat ze dat doen... Maar je moet toch wel al flink achterlijk zijn als je dit soort advies als ouder nodig hebt. Dat spreekt toch voor zich zeker.
Sorry dat ik het zo grof zeg...
zullen z'n kinderen blij mee zijn, dat 'ie zo'n laag beeld van ze heeft.quote:"if my children can succeed in this country, surely they (the looters, red.) can"
Ik ken ouders, die totaal geen grip hebben op hun kinderen. Of ze durven niks te zeggen, in iedergeval als ik moeder was waren mijn zonen binnen gebleven, en gingen ze weg, dan kwamen ze er ook niet meer in ..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Fijn dat ze dat doen... Maar je moet toch wel al flink achterlijk zijn als je dit soort advies als ouder nodig hebt. Dat spreekt toch voor zich zeker.
Sorry dat ik het zo grof zeg...
mjah, als er normaal 1 verkocht wordt, en nu 400, dan krijg je dat getal al.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:27 schreef Kirov het volgende:
Met die toename van verkoop op amazone, is dat niet 40 komma 000 % ?
Hij zal eerder bedoelen; kinderen uit een minderheidsgroep en niet zozeer persoonlijk... Hoop ik toch voor zijn kinderen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:29 schreef SeanFerdi het volgende:
die man in die winkel:
[..]
zullen z'n kinderen blij mee zijn, dat 'ie zo'n laag beeld van ze heeft.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:28 schreef SpecialK het volgende:
Heineken is de enige die de plannen van deze reljongeren ook maar een strobreedte in de weg heeft gelegen.
Normaal 1 nu 40000 krijg je dat getal..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:30 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
mjah, als er normaal 1 verkocht wordt, en nu 400, dan krijg je dat getal al.
1 is 100% van normaal, hoeveel stuks zijn dan 40000%? 40000/100 = 400 dus.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Normaal 1 nu 40000 krijg je dat getal..
het zijn procenten...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Normaal 1 nu 40000 krijg je dat getal..
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat hij blank was zeker hè.
En dat hebben ze er zelf van gemaakt. Ik ben zelf moeder en geloof me het is helemaal niet moeilijk om brave en fatsoenlijke kinderen hebben. Je zorgt voor structuur, zorg, liefde en je bent streng en consequent. Het is niet moeilijk, maar het is zwaar en je moet veel van jezelf opofferen...en dat is er voor sommige luierikken te veel aan...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:30 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
Ik ken ouders, die totaal geen grip hebben op hun kinderen. Of ze durven niks te zeggen, in iedergeval als ik moeder was waren mijn zonen binnen gebleven, en gingen ze weg, dan kwamen ze er ook niet meer in ..
dat is waar, ik snap het soms ook niet. Ik zou nooit winkels in brand kunnen steken, ervandoor gaan met andermans spullen, echt heel laag. Waarom niet een peacefull protestquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En dat hebben ze er zelf van gemaakt. Ik ben zelf moeder en geloof me het is helemaal niet moeilijk om brave en fatsoenlijke kinderen hebben. Je zorgt voor structuur, zorg, liefde en je bent streng en consequent. Het is niet moeilijk, maar het is zwaar en je moet veel van jezelf opofferen...en dat is er voor sommige luierikken te veel aan...
Omdat dat in de Britse cultuur een laatste redmiddel is. Het gebruik van rubberen kogels is al absoluut ondenkbaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:34 schreef Kirov het volgende:
Waarom hangen er eigenlijk geen goede oude traangas wolken boven de steden daar? Het is een beetje zwak allemaal
omdat er mensen wonenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:34 schreef Kirov het volgende:
Waarom hangen er eigenlijk geen goede oude traangas wolken boven de steden daar? Het is een beetje zwak allemaal
Hier gebruiken ze op z'n minst waterkanonnenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:37 schreef Mestras het volgende:
denk je dat ze hier in NL harder zouden optreden?
Het is niet voor niets een groep die kanslozer is dan de kinderen van een immigrantquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En dat hebben ze er zelf van gemaakt. Ik ben zelf moeder en geloof me het is helemaal niet moeilijk om brave en fatsoenlijke kinderen hebben. Je zorgt voor structuur, zorg, liefde en je bent streng en consequent. Het is niet moeilijk, maar het is zwaar en je moet veel van jezelf opofferen...en dat is er voor sommige luierikken te veel aan...
Dat snap ik ook niet... Dat had veel meer indruk gemaakt, sympathie opgewekt en ze hadden misschien zelfs iets kunnen bereiken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:35 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
dat is waar, ik snap het soms ook niet. Ik zou nooit winkels in brand kunnen steken, ervandoor gaan met andermans spullen, echt heel laag. Waarom niet een peacefull protest
Gaat de staat ook nog een flinke duit kosten aan ziekteverloven...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:35 schreef Mestras het volgende:
111 politiemannen en vrouwtjes gewond zich zaterdag
neequote:
Ja dat klopt. Het is ook een vicieuze cirkel, deze ouders werden ook zo opgevoed, hun ouders ook, en zo verder en zo verder... Triest.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is niet voor niets een groep die kanslozer is dan de kinderen van een immigrant
Hun kansloosheid komt iig niet door hun paspoort.
Jij niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je snapt nog niet helemaal hoe het werkt blijkbaar.
Ja, want de VS, daar willen we op gaan lijken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:43 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Jij niet?
Kan prima hoor? Dan leren ze het wel af als de politie met scherp gaat schieten.
In Amerika worden ook mensen neergeschoten die gaan plunderen tijdens een natuurramp bijv.
liever dan het appeasement-optreden nu in engeland.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:44 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja, want de VS, daar willen we op gaan lijken.
Neequote:
Kansloos wijf zeg. Meneer zijn verhaal niet laten doen, eerst onderbreken met voorbereide vragen en dan als het te moeilijk voor dr wordt het maar gewoon afkappen. Bah.quote:
Noodverordening?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:44 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja, want de VS, daar willen we op gaan lijken.
Eens.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:47 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Noodverordening?
Laat ze eerst maar de avondklok instellen, dan zien we wel verder. M'kay?
Had 'm in de vorige topic gezet maar het boeide men niet zo erg, op 2 reacties na of zoquote:
Er zijn daar heel wat onderbuik gevoelens, en daarom ook deze riots. Maar waarom geven ze daar ook niet karatelessen ofzoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Had 'm in de vorige topic gezet maar het boeide men niet zo erg, op 2 reacties na of zo
Geeft toch wel aan dat er nogal wat onderbuikgevoelens zijn in Engeland, ondanks dat men anders beweert/denkt.
En toch zijn er mensen, ook hier, die het zo omdraaien dat die kerel weggezet wordt als de slechterikquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:49 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
Er zijn daar heel wat onderbuik gevoelens, en daarom ook deze riots. Maar waarom geven ze daar ook niet karatelessen ofzo
God verdomme dat is gewoon een Britse Bill Cosbyquote:
Als die vent zegt dat ie 't niet erg vindt dat er lokale ondernemingen worden geplunderd en er een winkel wordt afgefikt moet ik ook wel even fronsen ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:52 schreef msnk het volgende:
[..]
En toch zijn er mensen, ook hier, die het zo omdraaien dat die kerel weggezet wordt als de slechterik
Ah oké, ik kom het net pas tegen én ben net pas thuis van werkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Had 'm in de vorige topic gezet maar het boeide men niet zo erg, op 2 reacties na of zo
Geeft toch wel aan dat er nogal wat onderbuikgevoelens zijn in Engeland, ondanks dat men anders beweert/denkt.
Dat was vanmiddag al bekend toch?quote:
inderdaad, die schreeuwen neger-dit neger-dat. Ik kan deze riots nooit rechtvaardigen, ik ben zo ie zo tegen geweld en vernielingen. Maar ik denk dat de grote Engelse steden op springen stond en de dood van die jongen de bom deed knallen. Het zou me niks verbazen dat het nu of ooit binnen korte tijd overslaat naar een andere europese stad (steden) , misschien weer parijsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:52 schreef msnk het volgende:
[..]
En toch zijn er mensen, ook hier, die het zo omdraaien dat die kerel weggezet wordt als de slechterik
Sorry, dat heb ik dan even gemist zag het net op 3xw.bbc.co.uk langskomen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag al bekend toch?
Aan OP toegevoegd.quote:
het gaat alang niet meer om hem. En hij was gewoon een aanleiding om dit geweld te beginnen, niet eens de redenquote:
Het feit dat hij een wapen had maakte hem een gevaar voor de agenten. En voor dat iemand begint dat de politie op zijn benen had moeten schieten. Zo werkt dat niet, als je er op de benen gericht wordt is de kans te groot dat men mist, daarom richten ze op het grootste lichaamsoppervlak.quote:
Waardoor staan steden/jongeren "op springen"?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:01 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
inderdaad, die schreeuwen neger-dit neger-dat. Ik kan deze riots nooit rechtvaardigen, ik ben zo ie zo tegen geweld en vernielingen. Maar ik denk dat de grote Engelse steden op springen stond en de dood van die jongen de bom deed knallen. Het zou me niks verbazen dat het nu of ooit binnen korte tijd overslaat naar een andere europese stad (steden) , misschien weer parijs
Weet ik ook wel. Maar het zou ze alleen maar extra munitie opleveren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:03 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
het gaat alang niet meer om hem. En hij was gewoon een aanleiding om dit geweld te beginnen, niet eens de reden
Ik denk dat de rellende jongeren, nu gewoon hun x-box willenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:05 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Weet ik ook wel. Maar het zou ze alleen maar extra munitie opleveren.
idd mooi filmpje;quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:04 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
mooi filmpje gemaakt door youtube user
De grootste anti overheid meneer van youtube heeft gelijk. Zijn speech mag dan misschien niet overeenkomen met wat je onderbuik zegt maar hij heeft wel gelijk in de echte wereld.quote:
Ga maar met je nieuwe Canon 7D tussen dat tuig staanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:04 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
werkloosheid, en het gat tussen de autoriteiten en veelal allochtonen jongeren. De autoriteiten geeft ze echt wel genoeg kansen, zoals scholing etc. Maar in de achterstandswijken is dit een ander verhaal, ook iets waar je moeilijk uitkomtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:04 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Waardoor staan steden/jongeren "op springen"?
nou zeg!, inderdaadquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:07 schreef Downstar het volgende:
[..]
idd mooi filmpje;
mooie actie van die agent op 0.20 sec!
Hij had een pistool bij zeg.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:01 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
inderdaad, die schreeuwen neger-dit neger-dat. Ik kan deze riots nooit rechtvaardigen, ik ben zo ie zo tegen geweld en vernielingen. Maar ik denk dat de grote Engelse steden op springen stond en de dood van die jongen de bom deed knallen. Het zou me niks verbazen dat het nu of ooit binnen korte tijd overslaat naar een andere europese stad (steden) , misschien weer parijs
Geen probleem bij mij en een terechte arrestatie. Maar die minderbegaafden daar grijpen dat soort berichten aan als een bevestiging dat ze goed bezig zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:03 schreef bascross het volgende:
Niet geschoten, wel een paupertje met een pistool op zak. Wat is het probleem?
Was het niet gewoon iemand van hen? Zo komt het over tenminste. Dat filmen ging wel erg eenvoudig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:04 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
Gewoon nog een nep-prijskaartje aan je camera hangen dan lijkt het net alsof je 'em bij de currys hebt weggejat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Was het niet gewoon iemand van hen? Zo komt het over tenminste. Dat filmen ging wel erg eenvoudig.
Je mist iets. Ik had het over de users die niet alleen over zwarte britse jongeren beginnen, maar ook maar gelijk over zuid-afrika, kolonisatie, afrika, slavernij en noem maar op. Terwijl deze jongeren ouders en grootouders hebben die vaak al in engeland zijn geboren, opgegroeid.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:10 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hij had een pistool bij zeg.
Punt...
Ik zag de RESPECTTTTT live verschijnen... Is wel een grappig einde.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:12 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Gewoon nog een nep-prijskaartje aan je camera hangen dan lijkt het net alsof je 'em bij de currys hebt weggejat.
RESPECTTTTT
Heel Zwitserland, half Scandinavië en de VS moeten dus tegen de muur?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:10 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hij had een pistool bij zeg.
Punt...
je bent me net voorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:15 schreef yavanna het volgende:
Dat is 1.
Metropolitan Police: Man arrested following arson attack on House of Reeves furniture store in Croydon last night
Kolere zeg! En dan neem je een misdadiger die zelf als eerste schoot op de agenten als je voorbeeld? En ga je vervolgens kleine winkels die net hun hoofd boven water kunnen houden de afgrond in storten? Hebben we het nog niet over de normale auto's die vast geen all-risk hadden en volledig uitgebrand zijn.....dus waar de eigenaar weer opnieuw kan sappelen om een vervoersmiddel te krijgen. Een stel egoïstisch tuig is hetquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:09 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
werkloosheid, en het gat tussen de autoriteiten en veelal allochtonen jongeren. De autoriteiten geeft ze echt wel genoeg kansen, zoals scholing etc. Maar in de achterstandswijken is dit een ander verhaal, ook iets waar je moeilijk uitkomt
quote:"Is rioting the correct way to express your discontent?" --TV reporter
Rioter:"Yes. You wouldn't be talking to me now if we didn't riot Two months ago we marched and it was peaceful. Not a word in the press. Last night a bit of rioting and looting and look around you. Press everywhere"
Ja en nu keert iedereen zich tegen de relschoppers.quote:
Hij is net al door iemand anders geplaatst maar ik doe het gewoon opnieuw!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Kolere zeg! En dan neem je een misdadiger die zelf als eerste schoot op de agenten als je voorbeeld? En ga je vervolgens kleine winkels die net hun hoofd boven water kunnen houden de afgrond in storten? Hebben we het nog niet over de normale auto's die vast geen all-risk hadden en volledig uitgebrand zijn.....dus waar de eigenaar weer opnieuw kan sappelen om een vervoersmiddel te krijgen. Een stel egoïstisch tuig is het
Hij kon de rellers wel eenvoudig filmen. Ik denk niet dat het een gejatte camera is, want denk dat dit soort sukkels er niet eens aan denken er iets bij te jatten zodat je kan draaien.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:12 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Gewoon nog een nep-prijskaartje aan je camera hangen dan lijkt het net alsof je 'em bij de currys hebt weggejat.
RESPECTTTTT
dat realiseren die gasten zich niet eens, zo dom zijn ze.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:18 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Ja en nu keert iedereen zich tegen de relschoppers.
Is van gisteren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:18 schreef boekenplank het volgende:
[ afbeelding ]
En weer een pandje down.
Erg jammer van die politiehonden idd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:16 schreef yavanna het volgende:
685 mensen gearresteerd so far.
5 politiehonden gewond geraakt.
zoals ik op engelse sites las, die lui branden winkels af, terwijl die juist werkgelegenheid geven. Als ze boos zijn op de politie/overheid, moeten ze dat op een andere manier doen dat engeland afbranden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Kolere zeg! En dan neem je een misdadiger die zelf als eerste schoot op de agenten als je voorbeeld? En ga je vervolgens kleine winkels die net hun hoofd boven water kunnen houden de afgrond in storten? Hebben we het nog niet over de normale auto's die vast geen all-risk hadden en volledig uitgebrand zijn.....dus waar de eigenaar weer opnieuw kan sappelen om een vervoersmiddel te krijgen. Een stel egoïstisch tuig is het
Echt? Was een meubelzaak in Croydon. De 21 jarige dader is gearresteerd.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Erg jammer van die politiehonden idd.
Je zegt het zelf, zo dom zijn ze dat ze dat ook geen reet interesseert.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat realiseren die gasten zich niet eens, zo dom zijn ze.
ja, ze zijn in het nieuws, maar vervolgens hebben ze jaren de publieke opinie tegen zich.....
Waarom zouden ze de publieke opinie voor zich willen hebben? Ze proberen helemaal niks meer te verkrijgen dan een nieuwe flatscreen en wat lol tijdens het relletje schoppen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat realiseren die gasten zich niet eens, zo dom zijn ze.
ja, ze zijn in het nieuws, maar vervolgens hebben ze jaren de publieke opinie tegen zich.....
waar haal je dat vandaan ?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:26 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Politie beschoten in Birmingham?
Vandaag zijn nagenoeg alle wedstrijden al doorgegaan in Engeland hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:19 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Als de EPL wedstrijden van dit weekend worden uitgesteld vanwege de rellen gaan de relschoppers flinke problemen krijgen met de verschillende firms.
Post van iemand uit Engeland op militaryphotos.net.quote:
Interessante speech (ik ken deze man via de programma's van Max Keiser), maar hij geeft de situatie teveel eer. Alsof het een soort klassenstrijd is tussen de onvergelijkte jongeren versus de volgevreten babyboom. Helaas is er niets zo ideologisch aan. Dat filmpje waarin de aangevallen Aziatische jongen vervolgens ook nog bestolen wordt door omstanders (volop hier geplaatst) is een openbaring voor mij. Het is zuurderig om te zien dat die jongeren slechts een amoreel sensatiezucht zoekende materialistisch volkje is geworden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hij is net al door iemand anders geplaatst maar ik doe het gewoon opnieuw!
Beetje filosofie en wetenschap in deze discussie.
Ik heb toch al behoorlijk wat kleurlingen voorbij zien komen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:28 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
White trash is het, goedkoop volk. Niet meer, niet minder. Er zit niets ideologisch aan
had hem al gezien vanmiddag,quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:31 schreef MrVanBraun het volgende:
Check dit dan
http://www.liveleak.com/view?i=2d6_1312854614
Helma Nepperus heeft zo'n grote aardappel in haar keel zitten dat ze het 'normale' volk in wassenaar niet eens kan overtuigen, maar wat dat met londen te maken heeft begrijp ik niet helemaalquote:
volgensmij bedoel je dat een dienstpistool is ontnomen van een van de agentenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:26 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Politie beschoten in Birmingham?
wat autobrandjes, geplunderde panden.. meer nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:33 schreef YazooW het volgende:
Net klaar met werken![]()
Nog interessante dingen gebeurd deze avond?
Echt het laagste van het laagste iddquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
had hem al gezien vanmiddag,
Dat is echt het laagste van het laagste..
al gezien, maar diep triestquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:31 schreef MrVanBraun het volgende:
Check dit dan
Als ik een pistool had, had ik dr daar een paar door de knieën geschoten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:31 schreef MrVanBraun het volgende:
Check dit dan
Nou ja trash dan. Je weet toch wel, die Engelsen tijdens een goedkope dumpvakantie?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:31 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ik heb toch al behoorlijk wat kleurlingen voorbij zien komen.
Ik dacht dat ik erica Terpstra hoorde.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Helma Nepperus heeft zo'n grote aardappel in haar keel zitten dat ze het 'normale' volk in wassenaar niet eens kan overtuigen, maar wat dat met londen te maken heeft begrijp ik niet helemaal
Is waarschijnlijk zelfde soort volk inderdaad.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:35 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Nou ja trash dan. Je weet toch wel, die Engelsen tijdens een goedkope dumpvakantie?
helemaal niks....poste hem in de verkeerde topic...fautjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Helma Nepperus heeft zo'n grote aardappel in haar keel zitten dat ze het 'normale' volk in wassenaar niet eens kan overtuigen, maar wat dat met londen te maken heeft begrijp ik niet helemaal
die neger ging net zo goed even door z'n rugzak heen hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:38 schreef MrVanBraun het volgende:
Maar die neger 'hielp' hem overeind te komen en die blanke gast jatte z'n spullen.
Tja fucking triest.
Mensen in het publiek lopen te schreeuwen, interviewer doet gewoon lekker mee met schreeuwen midden in z'n interviewquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:38 schreef YazooW het volgende:
Één of andere paki stream vanuit Birmingham: http://magic-tv.co/wordpress/?page_id=10
Lach mezelf kapot hier
Die neger checkte ook z'n zakken en tasje nog even hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:38 schreef MrVanBraun het volgende:
Maar die neger 'hielp' hem overeind te komen en die blanke gast jatte z'n spullen.
Tja fucking triest.
Dat was een Duo Penotti actie.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:38 schreef MrVanBraun het volgende:
Tja fucking triest.
Nooit meer zal mijn lunch hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:40 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Dat was een Duo Penotti actie.
quote:We are the children of the night
And fight for the future of our nation
Let's come together and unite
Nothing's gonna stop us now
Let the fire burn inside
Nobody can stop this generation
Cause we're the children of the night
Don't ever let them put you down
Lol, jij kent die reclame nog. En je hebt gelijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:41 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nooit meer zal mijn lunch hetzelfde zijn.
Juist de premier league clubs zouden een soort van voortouw moeten nemen. Veel laf rel tuig komt uit die hoek, laat hun verantwoordelijk zijn dat hun club niet gaat spelen wanneer zij rellen. Kan een pressie middel zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Vandaag zijn nagenoeg alle wedstrijden al doorgegaan in Engeland hoor.
Ik zie het ja, maar niet meteen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:39 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
die neger ging net zo goed even door z'n rugzak heen hoor.
Duo penotti is niet de enige schuldige.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:42 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Lol, jij kent die reclame nog. En je hebt gelijk.
Teamwork. Het zijn gelukkig geen rassenrellen. Ze beroven vredig samen die kut Aziaten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:42 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Ik zie het ja, maar niet meteen.
Die blanke sukkel wel.
Bullshit, veel publiek bij PL wedstrijden zijn gewoon nette mensen. Vergeet ook niet dat de meeste van die paupers die nu aan het rellen zijn niet eens een toegangskaart voor zo'n wedstrijd kunnen betalen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Juist de premier league clubs zouden een soort van voortouw moeten nemen. Veel laf rel tuig komt uit die hoek, laat hun verantwoordelijk zijn dat hun club niet gaat spelen wanneer zij rellen. Kan een pressie middel zijn.
Wat een onzin. Ieder mens weet dat het een tijd duurt voor je geld op de bank hebt en dat je daar voor moet werken. De jeugd heeft recht op wat een oudere door jaren studeren en ploeteren voor elkaar gekregen heeft? Dit begrijp ik uit het verhaal dat dit de oorzaak is. En natuurlijk de regering die zeggen dat een opleiding je kansen geeft? Nee, logisch hoor. Naar school gaan en verwachten dat het geld gaat binnenstromen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hij is net al door iemand anders geplaatst maar ik doe het gewoon opnieuw!
Beetje filosofie en wetenschap in deze discussie.
In Engeland niet nee. Peperduur die kaarten daar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:43 schreef YazooW het volgende:
[..]
Bullshit, veel publiek bij PL wedstrijden zijn gewoon nette mensen. Vergeet ook niet dat de meeste van die paupers die nu aan het rellen zijn niet eens een toegangskaart voor zo'n wedstrijd kunnen betalen.
Ok ik doelde meer op de algehele achterban vanuit de suburbs, niet de "echte" nette voetbal fan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:43 schreef YazooW het volgende:
[..]
Bullshit, veel publiek bij PL wedstrijden zijn gewoon nette mensen. Vergeet ook niet dat de meeste van die paupers die nu aan het rellen zijn niet eens een toegangskaart voor zo'n wedstrijd kunnen betalen.
En je punt is?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
In Engeland niet nee. Peperduur die kaarten daar.
In Nederland zijn alle korte zijdes gevuld met bijstandtuig.
Idioot. Hopelijk kan de politie hier een mannetje opzetten nu de rust enigszins is wedergekeerd.quote:
'de onderklasse'quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:49 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Ergens vind ik dit allemaal wel komisch, afgezien van het letsel aan mensen. De onderklasse wil meedoen aan het egoïsme en het plunderen van de bovenklasse. Lijkt me logisch.
quote:
lol wat jij wil, t is niet dat die iPhones van mij zijn ofzoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:55 schreef paddy het volgende:
[..]maar heb hem toch maar even verwijderd. Volgens mij mag dit niet
Daarom kan zoiets niet snel in nederland plaatsvinden, hier lopen dat soort gasten bij de eerste de beste klap van een gummiknuppel meteen naar het MDI toe.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
'de onderklasse'![]()
'meedoen '![]()
Een paar duizend jongeren schoppen alles kort en klein. Ze zijn helemaal niet arm, ze hebben allemaal een blackberry en lopen rond in G-star.
Weet niet of die al voorbij is gekomen hier...quote:>00.23 Reports on Sky of someone shooting at police in Aston, Birmingham.
Het waren idd allemaal rijke jongeren uit de bovenklasse. Heel logisch.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
'de onderklasse'![]()
'meedoen '![]()
Een paar duizend jongeren schoppen alles kort en klein. Ze zijn helemaal niet arm, ze hebben allemaal een blackberry en lopen rond in G-star.
M'n post is gewijzigd maar toch ook niet?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:52 schreef waht het volgende:
[..]
Idioot. Hopelijk kan de politie hier een mannetje opzetten nu de rust enigszins is wedergekeerd.
Weet ik. En snap ook heus hoe je het bedoelde hoor, maar toch maar even weggehaaldquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:55 schreef YazooW het volgende:
[..]
lol wat jij wil, t is niet dat die iPhones van mij zijn ofzo
De quote is gewijzigdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:56 schreef waht het volgende:
[..]
M'n post is gewijzigd maar toch ook niet?
De jongeren komen wel uit de onderklasse. Maar het is niet DE onderklasse die in opstand komt ofzoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:56 schreef yavanna het volgende:
[..]
Het waren idd allemaal rijke jongeren uit de bovenklasse. Heel logisch.
Je kunt een rel altijd probern te voeden om je ongelijk te bewijzenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Misschien al gepost:
01.31 uur: Extreem-rechts bemoeit zich ermee
Een leider van een extreem-rechtse groepering heeft gezegd dat 1000 van zijn leden de straat op zijn gegaan om de relschoppers te verjagen. Dat meldt persbureau AP
(NOS.nl)
Knokploegen?
De bankmensen waren ook niet arm toen ze hun extra bonussen over onze rug binnenhaalden, domme tea party drone. Verder heeft de working class wel haar best gedaan om de politie te helpen. Ongetwijfeld ben jij een enorme onwetende.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
'de onderklasse'![]()
'meedoen '![]()
Het is daar al niet anders. Eerst de daders hun gang laten gaan en dan de slachtoffers laten stikken. De daders wisten niet wat ze deden....ahum...zoiets.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:58 schreef Shreyas het volgende:
Is het leger inmiddels al ingezet? Of moeten er eerst nog wat meer gebouwen sneuvelen en slachtoffers vallen?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:28 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Interessante speech (ik ken deze man via de programma's van Max Keiser), maar hij geeft de situatie teveel eer. Alsof het een soort klassenstrijd is tussen de onvergelijkte jongeren versus de volgevreten babyboom. Helaas is er niets zo ideologisch aan. Dat filmpje waarin de aangevallen Aziatische jongen vervolgens ook nog bestolen wordt door omstanders (volop hier geplaatst) is een openbaring voor mij. Het is zuurderig om te zien dat die jongeren slechts een amoreel sensatiezucht zoekende materialistisch volkje is geworden.
Wie kent de Engelsen niet als je op vakantie gaat naar Spanje? Trash is het, goedkoop volk. Niet meer, niet minder. Er zit niets ideologisch aan
quote:12.50am: Peter Beaumont of the Observer has been in touch to report a number of loud explosions at a council-run recycling and storage depot near his house in Tottenham.
"The police warning people on that street to stay away from the windows because of the risk of another large explosion that might shatter windows," says Peter, who has gone out on to the street.
"We just heard voices shouting, and the first boom."
Fire tenders are now attending the scene.
wtf hebben de tea party en bankmensen en bonussen hier nou weer mee te maken????quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:59 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
De bankmensen waren ook niet arm toen ze hun extra bonussen over onze rug binnenhaalden, domme tea party drone. Verder heeft de working class wel haar best gedaan om de politie te helpen. Ongetwijfeld ben jij een enorme onwetende.
Als je in de jaren 90 geboren bent heb je dan ook een kut jeugd gehad waarbij aandacht werd afgekocht met tvs, consoles en dure kleding, als je dan een jaar of 16-17 bent en je ouders vinden dat je zelf de kost moet gaan verdienen kom je al snel van een koude kermis thuis.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
De jongeren komen wel uit de onderklasse. Maar het is niet DE onderklasse die in opstand komt ofzo![]()
+ de onderklasse heeft in Europa een blackberry, playstation 3, flatscreen en g-star kleren.
Echt. Ik heb geen jongere in een versleten broek of shirt gezien. En heel veel jongeren liepen met een mobiel te bellen. Ow, die waren natuurlijk gejat van jongeren die er niet gettogroove uitzagen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:59 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
De bankmensen waren ook niet arm toen ze hun extra bonussen over onze rug binnenhaalden, domme tea party drone. Verder heeft de working class wel haar best gedaan om de politie te helpen. Ongetwijfeld ben jij een enorme onwetende.
Ow, dus rellen ze om juist niets te krijgen dan moeder en vaderliefde. Kunnen ze dan niet beter een mama en papa stelen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je in de jaren 90 geboren bent heb je dan ook een kut jeugd gehad waarbij aandacht werd afgekocht met tvs, consoles en dure kleding, als je dan een jaar of 16-17 bent en je ouders vinden dat je zelf de kost moet gaan verdienen kom je al snel van een koude kermis thuis.
Deze mensen imiteren de graaiers van de banken, en jij bent daar boos over. Als zij ons belastinggeld mochten stelen, waarom dan niet een neger loslaten in de footlocker?? LOLquote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
wtf hebben de tea party en bankmensen en bonussen hier nou weer mee te maken????
Als papa en mama te weinig aandacht kunnen geven omdat ze twee full-time banen nodig hebben om rond te komen, en er continu op onderwijs bezuinigd word, denk ik dat de meesten wel een aardige garderobe hebben voordat ze zelf de boontjes moeten doppen en er achterkomen dat ze met hun part-time baantje net de aflossing van hun internetlening kunnen dekken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Ow, dus rellen ze om juist niets te krijgen dan moeder en vaderliefde. Kunnen ze dan niet beter een mama en papa stelen?
Lekker dom, het gaat om status en bling bling, niet alsof hun kleren versleten zijn en ze honger hebben oid. Als de mensen in de City egoïstisch alles kapot maken voor status, waarom zij dan niet?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Echt. Ik heb geen jongere in een versleten broek of shirt gezien. En heel veel jongeren liepen met een mobiel te bellen. Ow, die waren natuurlijk gejat van jongeren die er niet gettogroove uitzagen?
Wat maken de mensen in de stad kapot dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:10 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Lekker dom, het gaat om status en bling bling, niet alsof hun kleren versleten zijn en ze honger hebben oid. Als de mensen in de City egoïstisch alles kapot maken voor status, waarom zij dan niet?
Onze economie, werkgelegenheid, en zadelen ons op met een flinke schuldenlast. Maar dat was je ongetwijfeld niet opgevallen. Of weet je niet wat ik met de City bedoel?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat maken de mensen in de stad kapot dan?
Er steelt helemaal niemand belastinggeld. Vrije markt = stelen ???quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:07 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Deze mensen imiteren de graaiers van de banken, en jij bent daar boos over. Als zij ons belastinggeld mochten stelen, waarom dan niet een neger loslaten in de footlocker?? LOL
De Tea Party uit de VS is ook voor deze anarchie, nog meer vrijheid, vrije markt, doen waar je zin in hebt........en dan het niet leuk vinden dat mensen los gaan, tja.
En daar moet de kleine ondernemer en de werkende die lang sparen voor een tweedehands auto of een huizenhoge hypotheek heeft en die net kan betalen voor boeten? Logischquote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:17 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Onze economie, werkgelegenheid, en zadelen ons op met een flinke schuldenlast. Maar dat was je ongetwijfeld niet opgevallen. Of weet je niet wat ik met de City bedoel?
Dan heb je het weer over de 'verwende' jongere, die gaan geen gevecht aan met een colonne op trafalgar of piccadilly voor een zgn 'ideaal', maar kiezen liever voor de 'onschuldige' middenstander aangezien die deze merken en artikelen ook verkoopt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:23 schreef paddy het volgende:
[..]
En daar moet de kleine ondernemer en de werkende die lang sparen voor een tweedehands auto of een huizenhoge hypotheek heeft en die net kan betalen voor boeten? LogischOf sluit je daar je ogen voor? Wel een stuk eenvoudiger dan te zien wat ze doen hè?
Is het al vanaf het beginquote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:27 schreef Leandra het volgende:
Zie je ze net een hoedenwinkel plunderen... waarom in hemelsnaam??
Dat is toch alleen maar slopen om het slopen?!
Die namen het advies 'wees op uw hoede' iets te letterlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:27 schreef Leandra het volgende:
Waarom warum...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:27 schreef Leandra het volgende:
http://cjstreems.blogspot.com/index.htmlquote:Sangat TV reporting outside a hospital in Dudley where 3 Muslim boys are critical inside. Many young muslims outside praying.
Bron.quote:“The way we police in Britain is not through use of water cannon, the way we police in Britain is through consent of communities,”
En de mainstream media, BBC en SKY, melden er niets over.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:55 schreef YazooW het volgende:
Broer van overleden persoon draait door buiten, probeert politie aan te vallen. Verslaggever begint spontaan te huilen voor de camera... Situatie lijkt uit de hand te lopen daar.
Inmiddels zijn er 2 personen overleden.
http://sangattelevision.org/quote:Op woensdag 10 augustus 2011 04:34 schreef YazooW het volgende:
BBC en SKY falen behoorlijk hard ja.
Sangat TV nu trouwens live vanaf de achterbank van een auto rijdend door Birmingham, wat een helden
http://cjstreems.blogspot.com/index.htmlquote:Op woensdag 10 augustus 2011 04:37 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
http://sangattelevision.org/
Fucked up dat de site eruit ligt...
Bij jou niet?
Zit op youtube filmpjes te kijken uit Manchester.
Totale chaos gewoon..![]()
100'en mensen met vreten, TV's, en andere shit...
Server not found. Welke channel kijk je?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 04:38 schreef YazooW het volgende:
[..]
http://cjstreems.blogspot.com/index.html
Thanks.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 04:38 schreef YazooW het volgende:
[..]
http://cjstreems.blogspot.com/index.html
OK, thanks voor de link by the way!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 04:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
ja, zullen zo wel weer terug zijn, is al heel de avond zo.
quote:
Haha ja kdacht al wtf. Was aan het twijfelen of het wel de goeie channel was.quote:
Wat een chaos, vermoed dat dat nog niks is vergeleken met het ergste!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 04:45 schreef YazooW het volgende:
Deze is van een paar uur terug, geven ze een agent een lift. Bazen.
upinder is de reporter
Ik wacht nog even ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 04:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik wacht nog 5 minuten, anders ga ik slapen
edit. ze zijn er weer
Twee dood en volgens geruchten alle drie.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:45 schreef YazooW het volgende:
[..]
Sangat TV reporting outside a hospital in Dudley where 3 Muslim boys are critical inside. Many young muslims outside praying.
These riots were about race. Why ignore the fact?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 06:50 schreef Pipo1234 het volgende:
Nu nog rassenrellen en het cirkeltje is rond...
Waar zie jij ze roepen dat het discriminatie is?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 06:05 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Twee dood en volgens geruchten alle drie.
Twee of drie moslim/aziatische jongeren doodgereden door vier zwarten die aan het looten waren en wedden dat de blanken de schuld krijgen?
Ze zijn nu al "discriminatie" aan het roepen dat de blanke media het niet snel genoeg meldt.
[ afbeelding ]
Dat was met de Vancouver riots, dus oud.quote:
waarom rellen er dan blankenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 07:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
These riots were about race. Why ignore the fact?
Een minderheid die meedoet voor het rellen om het rellenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 07:33 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
waarom rellen er dan blanken
O er zijn altijd opportunisten, tokkies en wiggers ed. die lekker meedoen. Maar het zijn maar een handjevol als je het geheel bekijkt. Het zijn 90%, als het niet meer zijn, zwarte jongeren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 07:33 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
waarom rellen er dan blanken
En waarom nou weer dan? Omdat de politie z'n rellende broer een pak slaag had gegeven?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:55 schreef YazooW het volgende:
Broer van overleden persoon draait door buiten, probeert politie aan te vallen.
Het is de vraag of het verstandig is om het er dik bovenop te leggen. Uiteindelijk stookt het rassenhaat alleen maar op...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 07:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
O er zijn altijd opportunisten, tokkies en wiggers ed. die lekker meedoen. Maar het zijn maar een handjevol als je het geheel bekijkt. Het zijn 90%, als het niet meer zijn, zwarte jongeren.
Vooral de ruwe beelden op youtube ed laat het goed zien. De msm lijken er vooral op uit te zijn om ook vooral de enkele blanke te tonen. Soort misplaatste politieke correctheid.
Al een paar dagen hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:27 schreef Leandra het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |