Post van iemand uit Engeland op militaryphotos.net.quote:
Interessante speech (ik ken deze man via de programma's van Max Keiser), maar hij geeft de situatie teveel eer. Alsof het een soort klassenstrijd is tussen de onvergelijkte jongeren versus de volgevreten babyboom. Helaas is er niets zo ideologisch aan. Dat filmpje waarin de aangevallen Aziatische jongen vervolgens ook nog bestolen wordt door omstanders (volop hier geplaatst) is een openbaring voor mij. Het is zuurderig om te zien dat die jongeren slechts een amoreel sensatiezucht zoekende materialistisch volkje is geworden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hij is net al door iemand anders geplaatst maar ik doe het gewoon opnieuw!
Beetje filosofie en wetenschap in deze discussie.
Ik heb toch al behoorlijk wat kleurlingen voorbij zien komen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:28 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
White trash is het, goedkoop volk. Niet meer, niet minder. Er zit niets ideologisch aan
had hem al gezien vanmiddag,quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:31 schreef MrVanBraun het volgende:
Check dit dan
http://www.liveleak.com/view?i=2d6_1312854614
Helma Nepperus heeft zo'n grote aardappel in haar keel zitten dat ze het 'normale' volk in wassenaar niet eens kan overtuigen, maar wat dat met londen te maken heeft begrijp ik niet helemaalquote:
volgensmij bedoel je dat een dienstpistool is ontnomen van een van de agentenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:26 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Politie beschoten in Birmingham?
wat autobrandjes, geplunderde panden.. meer nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:33 schreef YazooW het volgende:
Net klaar met werken![]()
Nog interessante dingen gebeurd deze avond?
Echt het laagste van het laagste iddquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
had hem al gezien vanmiddag,
Dat is echt het laagste van het laagste..
al gezien, maar diep triestquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:31 schreef MrVanBraun het volgende:
Check dit dan
Als ik een pistool had, had ik dr daar een paar door de knieën geschoten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:31 schreef MrVanBraun het volgende:
Check dit dan
Nou ja trash dan. Je weet toch wel, die Engelsen tijdens een goedkope dumpvakantie?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:31 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ik heb toch al behoorlijk wat kleurlingen voorbij zien komen.
Ik dacht dat ik erica Terpstra hoorde.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Helma Nepperus heeft zo'n grote aardappel in haar keel zitten dat ze het 'normale' volk in wassenaar niet eens kan overtuigen, maar wat dat met londen te maken heeft begrijp ik niet helemaal
Is waarschijnlijk zelfde soort volk inderdaad.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:35 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Nou ja trash dan. Je weet toch wel, die Engelsen tijdens een goedkope dumpvakantie?
helemaal niks....poste hem in de verkeerde topic...fautjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Helma Nepperus heeft zo'n grote aardappel in haar keel zitten dat ze het 'normale' volk in wassenaar niet eens kan overtuigen, maar wat dat met londen te maken heeft begrijp ik niet helemaal
die neger ging net zo goed even door z'n rugzak heen hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:38 schreef MrVanBraun het volgende:
Maar die neger 'hielp' hem overeind te komen en die blanke gast jatte z'n spullen.
Tja fucking triest.
Mensen in het publiek lopen te schreeuwen, interviewer doet gewoon lekker mee met schreeuwen midden in z'n interviewquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:38 schreef YazooW het volgende:
Één of andere paki stream vanuit Birmingham: http://magic-tv.co/wordpress/?page_id=10
Lach mezelf kapot hier
Die neger checkte ook z'n zakken en tasje nog even hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:38 schreef MrVanBraun het volgende:
Maar die neger 'hielp' hem overeind te komen en die blanke gast jatte z'n spullen.
Tja fucking triest.
Dat was een Duo Penotti actie.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:38 schreef MrVanBraun het volgende:
Tja fucking triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |