Aan OP toegevoegd.quote:
het gaat alang niet meer om hem. En hij was gewoon een aanleiding om dit geweld te beginnen, niet eens de redenquote:
Het feit dat hij een wapen had maakte hem een gevaar voor de agenten. En voor dat iemand begint dat de politie op zijn benen had moeten schieten. Zo werkt dat niet, als je er op de benen gericht wordt is de kans te groot dat men mist, daarom richten ze op het grootste lichaamsoppervlak.quote:
Waardoor staan steden/jongeren "op springen"?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:01 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
inderdaad, die schreeuwen neger-dit neger-dat. Ik kan deze riots nooit rechtvaardigen, ik ben zo ie zo tegen geweld en vernielingen. Maar ik denk dat de grote Engelse steden op springen stond en de dood van die jongen de bom deed knallen. Het zou me niks verbazen dat het nu of ooit binnen korte tijd overslaat naar een andere europese stad (steden) , misschien weer parijs
Weet ik ook wel. Maar het zou ze alleen maar extra munitie opleveren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:03 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
het gaat alang niet meer om hem. En hij was gewoon een aanleiding om dit geweld te beginnen, niet eens de reden
Ik denk dat de rellende jongeren, nu gewoon hun x-box willenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:05 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Weet ik ook wel. Maar het zou ze alleen maar extra munitie opleveren.
idd mooi filmpje;quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:04 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
mooi filmpje gemaakt door youtube user
De grootste anti overheid meneer van youtube heeft gelijk. Zijn speech mag dan misschien niet overeenkomen met wat je onderbuik zegt maar hij heeft wel gelijk in de echte wereld.quote:
Ga maar met je nieuwe Canon 7D tussen dat tuig staanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:04 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
werkloosheid, en het gat tussen de autoriteiten en veelal allochtonen jongeren. De autoriteiten geeft ze echt wel genoeg kansen, zoals scholing etc. Maar in de achterstandswijken is dit een ander verhaal, ook iets waar je moeilijk uitkomtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:04 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Waardoor staan steden/jongeren "op springen"?
nou zeg!, inderdaadquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:07 schreef Downstar het volgende:
[..]
idd mooi filmpje;
mooie actie van die agent op 0.20 sec!
Hij had een pistool bij zeg.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:01 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
inderdaad, die schreeuwen neger-dit neger-dat. Ik kan deze riots nooit rechtvaardigen, ik ben zo ie zo tegen geweld en vernielingen. Maar ik denk dat de grote Engelse steden op springen stond en de dood van die jongen de bom deed knallen. Het zou me niks verbazen dat het nu of ooit binnen korte tijd overslaat naar een andere europese stad (steden) , misschien weer parijs
Geen probleem bij mij en een terechte arrestatie. Maar die minderbegaafden daar grijpen dat soort berichten aan als een bevestiging dat ze goed bezig zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:03 schreef bascross het volgende:
Niet geschoten, wel een paupertje met een pistool op zak. Wat is het probleem?
Was het niet gewoon iemand van hen? Zo komt het over tenminste. Dat filmen ging wel erg eenvoudig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:04 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
Gewoon nog een nep-prijskaartje aan je camera hangen dan lijkt het net alsof je 'em bij de currys hebt weggejat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Was het niet gewoon iemand van hen? Zo komt het over tenminste. Dat filmen ging wel erg eenvoudig.
Je mist iets. Ik had het over de users die niet alleen over zwarte britse jongeren beginnen, maar ook maar gelijk over zuid-afrika, kolonisatie, afrika, slavernij en noem maar op. Terwijl deze jongeren ouders en grootouders hebben die vaak al in engeland zijn geboren, opgegroeid.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:10 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hij had een pistool bij zeg.
Punt...
Ik zag de RESPECTTTTT live verschijnen... Is wel een grappig einde.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:12 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Gewoon nog een nep-prijskaartje aan je camera hangen dan lijkt het net alsof je 'em bij de currys hebt weggejat.
RESPECTTTTT
Heel Zwitserland, half Scandinavië en de VS moeten dus tegen de muur?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:10 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hij had een pistool bij zeg.
Punt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |