Nooit meer zal mijn lunch hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:40 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Dat was een Duo Penotti actie.
quote:We are the children of the night
And fight for the future of our nation
Let's come together and unite
Nothing's gonna stop us now
Let the fire burn inside
Nobody can stop this generation
Cause we're the children of the night
Don't ever let them put you down
Lol, jij kent die reclame nog. En je hebt gelijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:41 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nooit meer zal mijn lunch hetzelfde zijn.
Juist de premier league clubs zouden een soort van voortouw moeten nemen. Veel laf rel tuig komt uit die hoek, laat hun verantwoordelijk zijn dat hun club niet gaat spelen wanneer zij rellen. Kan een pressie middel zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Vandaag zijn nagenoeg alle wedstrijden al doorgegaan in Engeland hoor.
Ik zie het ja, maar niet meteen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:39 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
die neger ging net zo goed even door z'n rugzak heen hoor.
Duo penotti is niet de enige schuldige.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:42 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Lol, jij kent die reclame nog. En je hebt gelijk.
Teamwork. Het zijn gelukkig geen rassenrellen. Ze beroven vredig samen die kut Aziaten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:42 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Ik zie het ja, maar niet meteen.
Die blanke sukkel wel.
Bullshit, veel publiek bij PL wedstrijden zijn gewoon nette mensen. Vergeet ook niet dat de meeste van die paupers die nu aan het rellen zijn niet eens een toegangskaart voor zo'n wedstrijd kunnen betalen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Juist de premier league clubs zouden een soort van voortouw moeten nemen. Veel laf rel tuig komt uit die hoek, laat hun verantwoordelijk zijn dat hun club niet gaat spelen wanneer zij rellen. Kan een pressie middel zijn.
Wat een onzin. Ieder mens weet dat het een tijd duurt voor je geld op de bank hebt en dat je daar voor moet werken. De jeugd heeft recht op wat een oudere door jaren studeren en ploeteren voor elkaar gekregen heeft? Dit begrijp ik uit het verhaal dat dit de oorzaak is. En natuurlijk de regering die zeggen dat een opleiding je kansen geeft? Nee, logisch hoor. Naar school gaan en verwachten dat het geld gaat binnenstromen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hij is net al door iemand anders geplaatst maar ik doe het gewoon opnieuw!
Beetje filosofie en wetenschap in deze discussie.
In Engeland niet nee. Peperduur die kaarten daar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:43 schreef YazooW het volgende:
[..]
Bullshit, veel publiek bij PL wedstrijden zijn gewoon nette mensen. Vergeet ook niet dat de meeste van die paupers die nu aan het rellen zijn niet eens een toegangskaart voor zo'n wedstrijd kunnen betalen.
Ok ik doelde meer op de algehele achterban vanuit de suburbs, niet de "echte" nette voetbal fan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:43 schreef YazooW het volgende:
[..]
Bullshit, veel publiek bij PL wedstrijden zijn gewoon nette mensen. Vergeet ook niet dat de meeste van die paupers die nu aan het rellen zijn niet eens een toegangskaart voor zo'n wedstrijd kunnen betalen.
En je punt is?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
In Engeland niet nee. Peperduur die kaarten daar.
In Nederland zijn alle korte zijdes gevuld met bijstandtuig.
Idioot. Hopelijk kan de politie hier een mannetje opzetten nu de rust enigszins is wedergekeerd.quote:
'de onderklasse'quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:49 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Ergens vind ik dit allemaal wel komisch, afgezien van het letsel aan mensen. De onderklasse wil meedoen aan het egoïsme en het plunderen van de bovenklasse. Lijkt me logisch.
quote:
lol wat jij wil, t is niet dat die iPhones van mij zijn ofzoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:55 schreef paddy het volgende:
[..]maar heb hem toch maar even verwijderd. Volgens mij mag dit niet
Daarom kan zoiets niet snel in nederland plaatsvinden, hier lopen dat soort gasten bij de eerste de beste klap van een gummiknuppel meteen naar het MDI toe.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
'de onderklasse'![]()
'meedoen '![]()
Een paar duizend jongeren schoppen alles kort en klein. Ze zijn helemaal niet arm, ze hebben allemaal een blackberry en lopen rond in G-star.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |