SPOILER: StatisticsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle OP'sSPOILER: #1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #15Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #16Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #17Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #19Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #20Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #21Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #22Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #24Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HoiOp dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.![]()
Door al dat gelul heb ik nu wel zin in geile neukseks
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Hou op aub, dalijk stroomt je pm box volquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:22 schreef MissVanity het volgende:
Door al dat gelul heb ik nu wel zin in geile neukseks![]()
![]()
PM PM PM PM PMquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:22 schreef MissVanity het volgende:
Door al dat gelul heb ik nu wel zin in geile neukseks![]()
![]()
Ik heb echt een pmEven kijken hoor.
Van freddyquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:26 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb echt een pmEven kijken hoor.
![]()
Whaha!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:25 schreef muhahaha het volgende:
Door al dat gekut loop ik met een stijfje
PM was niet van 1 van jullie
Neequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:34 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ging het wel over geile neuk seks ?Niet eens
NEEEquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:40 schreef MisterChirrel het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een afscheidsPM van Cactus gehad?wat is er ???
![]()
cool broquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:40 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Niets, los van het feit dat ik cool ben.![]()
NEUKEN MET JE LUL, NEUKEN NEUKEN MET JE LULquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:41 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
HET IS EEN ZIJ! NEUKEN ALLEN, NEUKEN!![]()
GODVERDOMME LEKKER PLOMPZAKKEN EN VAN DIE SNOEPLIPPEN AAN MIJN BALLEN VASTMAKEN ZODAT IK HAAR OOK RIM.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:41 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
NEUKEN MET JE LUL, NEUKEN NEUKEN MET JE LUL![]()
Jij ook nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:40 schreef MisterChirrel het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een afscheidsPM van Cactus gehad?
Sloeber![]()
Een website.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:44 schreef vieze_freddie het volgende:
Iemand een leuk idee om te maken met php ?![]()
Iets moeilijks of iets makkelijks? Wat is je niveau?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:44 schreef vieze_freddie het volgende:
Iemand een leuk idee om te maken met php ?Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl![]()
NEUKEN MET SPERMA!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:41 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
HET IS EEN ZIJ! NEUKEN ALLEN, NEUKEN!![]()
Makkelijk, heb al wat vaker geprogrammeerd maar niet echt met php.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:45 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Iets moeilijks of iets makkelijks? Wat is je niveau?
Wel andere talen.![]()
beseft.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:46 schreef muhahaha het volgende:
Chirpels geloofwaardigheid is weg alleen hij beseftdtdtdt dit niet![]()
Ok. Een gastenboekje is altijd wel leuk om te oefenenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:46 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Makkelijk, heb al wat vaker geprogrammeerd maar niet echt met php.
Wel andere talen.Of een loginscriptje.
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
Mja goed ideequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:47 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ok. Een gastenboekje is altijd wel leuk om te oefenenOf een loginscriptje.
![]()
JAAAA WRAAAHHH!!!H!H!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:47 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
INVRIEZEN EN DAN MET DIE LEKKERE HALF PLAKKERIGE PEGEL NEUKEN.![]()
Steek die pegel maar in je reet ouwe goorlap dat je der bendtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:47 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
INVRIEZEN EN DAN MET DIE LEKKERE HALF PLAKKERIGE PEGEL NEUKEN.![]()
En het was al niet hoog, kun je nagaan
mee eens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:53 schreef MisterChirrel het volgende:
Het kwaliteitsniveau van deze reactiereeks is aanzienlijk verhoogd met deze reactie.Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
![]()
Meer iets in de trant van:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:57 schreef muhahaha het volgende:
Muahah; die is makkelijk op te lichten
MV: geile filf
Chirpel: ouwe sok in stoel
Zoiets?SPOILER: MuhahahaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MissVanityOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:00 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Meer iets in de trant van:SPOILER: MuhahahaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu ik nu ikSPOILER: MissVanityOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze dame weet van wanten, helaas niet op het internet
Wat is dit?Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:03 schreef MissVanity het volgende:
Deze dame weet van wanten, helaas niet op het internet
Wat is dit?![]()
je doet je beschrijving eer aan![]()
Lachen jullie me uit?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:03 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
![]()
je doet je beschrijving eer aan
SPOILER: Vieze_freddieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: SaiSaiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben ook beter in het serieuze gedeelte... Misschien hoor ik niet op ONZ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:08 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben ook beter in het serieuze gedeelte... Misschien hoor ik niet op ONZ...Ga jij maar lekker met je tweede accountje te werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze kan beter een nieuw kloontje makenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:09 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker met je tweede accountje te werk.![]()
![]()
Vind je? Moet ik MV wegdoen en een nieuwe identiteit aannemen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze kan beter een nieuw kloontje makenOp dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Neenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:11 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Vind je? Moet ik MV wegdoen en een nieuwe identiteit aannemen?![]()
Heey hallo
Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
![]()
Wat een vriendelijkheid wederom. Ik zal onze roodhuidige vrind wel verwelkomen.
Hallo, Pafwang. Wij hebben hier kamp opgeslagen in verband met de regen vandaag, wij komen in vrede!quote:![]()
neuken neuken neuken neuken
rammen raggen rossen lekker beuken
ik neuk je helemaal schraal
ja met mijn harde paal
filmpie terrasje pakken lekker ijsje
want je bent een uberlekker meisje
ik zou wel eens lekker met je willen zoenen
de vloer is vies, schiet eens op met boenenOp dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Halloquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:15 schreef MissVanity het volgende:
neuken neuken neuken neuken
rammen raggen rossen lekker beuken
ik neuk je helemaal schraal
ja met mijn harde paal
filmpie terrasje pakken lekker ijsje
want je bent een uberlekker meisje
ik zou wel eens lekker met je willen zoenen
de vloer is vies, schiet eens op met boenen![]()
![]()
Ook goedenavond.quote:Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
quote:
Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
Een pauper natuurlijk.quote:Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
Het is altijd Vieze Freddie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:17 schreef muhahaha het volgende:
Welke pauper
VIEZE FREEDY BEN JIJ T? SMEERPIJP
Ik mag helaas niet bekendmaken wie mij dat stuurt
Maar het is een lief iemand. Hij meent die dingen ook niet hoor
Hij maakt grapjes
Ow nou dan doe ik wel mee
Erma erma erma erma
Lust jij zo graag een emmer sperma
Ikken ikken ikken ikken
Ik zeg doe maar lekker slikken![]()
Die is TE erg...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:21 schreef muhahaha het volgende:
Ow nou dan doe ik wel mee
Erma erma erma erma
Lust jij zo graag een emmer sperma
Ikken ikken ikken ikken
Ik zeg doe maar lekker slikken
Nee. Heb ook niet meegeschreven aan Family Guy dus!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:22 schreef MisterChirrel het volgende:
Zeg Missvanity,
ben jij een manatee?Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat is dat voor een vraag eigenlijk?
Het rijmde.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:25 schreef MissVanity het volgende:
Wat is dat voor een vraag eigenlijk?![]()
![]()
lmgtfy.comquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:28 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Wat was die ene website nou, dan kon je heel het internet doorzoeken.
Die?![]()
Ach ja. Chirrel mag dat. Want Chirrel is toch gekquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:31 schreef muhahaha het volgende:
Ow je noemt MV dus een zeekoe
Nouja zeg
quote:
Dan ga je nu al te ver.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:33 schreef muhahaha het volgende:
Ow dan ben ik benieuwd hoever ik mag gaan![]()
Mijn computer loopt constant vast. Vandaar dat ik langzaam reageer...Welke wortel?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Doe eens cntr_shift_esc en kijk eens bij processen wat er allemaal loopt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:36 schreef MissVanity het volgende:
Mijn computer loopt constant vast. Vandaar dat ik langzaam reageer...
[..]HAARWORTEL HIOOOHAHAHA.quote:Welke wortel?![]()
Vanavond bezoek
Ik moet zo dus heel hard naar de winkel fietsen. Snel naar huis.
Wiet verstoppen, schoonmaken en opruimen en dan koken. Allemaal voor een vriend van mijn vriend
Veel!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:38 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Doe eens cntr_shift_esc en kijk eens bij processen wat er allemaal loopt.
[..]
HAARWORTEL HIOOOHAHAHA.
[quote]Op dinsdag 9 augustus 2011 16:39 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dan is het geen vriend.
...Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Schatje ik kan echt wel van de wiet af blijvenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:39 schreef MissVanity het volgende:
Vanavond bezoek
Ik moet zo dus heel hard naar de winkel fietsen. Snel naar huis.
Wiet verstoppen, schoonmaken en opruimen en dan koken. Allemaal voor een vriend van mijn vriend
Maak je nou maar zorgen dat ik van jou af kan blijven hihihi![]()
![]()
Dat is een verschil als tussen jou en UNKLE.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:40 schreef vieze_freddie het volgende:
Wat doet antipsychotica eigenlijk ...![]()
Je maakt me verlegenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schatje ik kan echt wel van de wiet af blijven
Maak je nou maar zorgen dat ik van jou af kan blijven hihihi
Wat nou als mijn vriend boos wordt?
Ga je dan voor me vechten?Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
is deze opmerking positief op te vatten ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:41 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat is een verschil als tussen jou en UNKLE.![]()
aocphone.exe, internet, outlook, xschedulerservice.exequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:40 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Welke nemen er het meeste geheugen in?Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb laxeerpillen bij me die ik in zijn koffie/thee stop. Zodra hij gaat kakken vergrijp ik me aan jequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:42 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je maakt me verlegen
Wat nou als mijn vriend boos wordt?
Ga je dan voor me vechten?![]()
![]()
Lekker hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb laxeerpillen bij me die ik in zijn koffie/thee stop. Zodra hij gaat kakken vergrijp ik me aan je![]()
Ik verheug me erop
mooiste tactiek ooitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb laxeerpillen bij me die ik in zijn koffie/thee stop. Zodra hij gaat kakken vergrijp ik me aan je![]()
![]()
Dan heb je gewoon een baggerpc.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:43 schreef MissVanity het volgende:
[..]
aocphone.exe, internet, outlook, xschedulerservice.exe![]()
IT manager zegt dat ik me aanstelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:45 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een baggerpc.Maar het is wel degelijk een kutpc.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:45 schreef muhahaha het volgende:
Ik vond het ook wel brilliant gevonden. Als dat niet werkt gooi ik mijn eigen pillen in zijn cakeOp dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat zegt ie alleen om je stil te houdenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:46 schreef MissVanity het volgende:
[..]
IT manager zegt dat ik me aanstelMaar het is wel degelijk een kutpc.
![]()
![]()
Vertel een fapverhaaltje, IT-gasten vinden dat leuk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:46 schreef MissVanity het volgende:
[..]
IT manager zegt dat ik me aanstelMaar het is wel degelijk een kutpc.
![]()
Ik wil een nieuwe pcquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zegt ie alleen om je stil te houdenDit is geen doen hoor!
ZUCHTTTT, is die echt zo sloomquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe pcDit is geen doen hoor!
Alle standaard dingen al geprobeerd, zoals anti spyware,virus, en schijf defragmentatie ?![]()
Klaag bij je directe leidinggevende, IT baas heeft zich ook te houden aan de regeltjes opgelegd door de directie. Bij de directie moet je wezen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe pcDit is geen doen hoor!
Ow en freddie, ik mag hopen dat ze dat juist niet kan. Beetje zelf gaan klooien is een prachtig recept voor meer drama.
![]()
Laten we beginnen met opnieuw opstarten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:48 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
ZUCHTTTT, is die echt zo sloom
Alle standaard dingen al geprobeerd, zoals anti spyware,virus, en schijf defragmentatie ?![]()
Kon dat bij jou maarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:49 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Laten we beginnen met opnieuw opstarten.
Zo een format over je brein, je zou er warempel een stuk aangenamer van worden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kon dat bij jou maar
Zo een format over je brein, je zou er warempel een stuk aangenamer van worden![]()
Godverdomme, ik was hartstikke aardig vandaag, krijg allemaal de vinkentering op een bedje van pleuris.![]()
Ik mag niet zelf kutten aan de pc
Ga gewoon naar je baas en zeg dat je pc takketraag is waardoor je produktiviteit te lijden heeftquote:![]()
![]()
Niet geloofwaardigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga gewoon naar je baas en zeg dat je pc takketraag is waardoor je produktiviteit te lijden heeft
Beter ga je daarmee naar een managerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga gewoon naar je baas en zeg dat je pc takketraag is waardoor je produktiviteit te lijden heeft![]()
![]()
Ik ben even 10 minuten ofzo 'werken' Oftewel eindedag ronde, schoonmaken en opruimen
HOUDOEEEquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:54 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben even 10 minuten ofzo 'werken' Oftewel eindedag ronde, schoonmaken en opruimen![]()
Ja mijn pc gaf iets van stuxnet aanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maak melding van een virus melding, kijken hoe hard ze aan komen rennen![]()
![]()
Liefje waarom reageer je niet op mijn laatste DM?Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja sorry schat ik ben even druk, vanavondquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:02 schreef MissVanity het volgende:
Liefje waarom reageer je niet op mijn laatste DM?![]()
![]()
Degene om wie het gaat zo te zien niet
Ik mis een rocksmiley...Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Helleuuuuu!
Wat heb ik gemist, wat heb ik gemist!?
Ik had net sjans met een heule leuke jongen bij het stoplicht.Niemand hier die toevallig bij een badkamermaakiets werkt en een witte bus heeft?
![]()
![]()
Helaas nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:16 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Helleuuuuu!
Ik had net sjans met een heule leuke jongen bij het stoplicht.Niemand hier die toevallig bij een badkamermaakiets werkt en een witte bus heeft?
![]()
![]()
JA IKKUH, NEUKUH ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:16 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Helleuuuuu!
![]()
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Doe je daarna ook zo lief naar me lachen las je net deed?quote:![]()
natuurlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:26 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Doe je daarna ook zo lief naar me lachen las je net deed?![]()
![]()
Alsof er maar een kansloze fokker is die daar nee tegen zou zeggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:32 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Mijn "ja" was een grapje, jou vraag ook he?![]()
Ik ben er weer
De uitspraak kloptquote:
Ik voel me eenzaam nu
Waar zijn jullie?Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door MissVanity op 09-08-2011 18:11:35 ]Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Je hebt het verdiend. Mijn poes vraagt om aandacht. Ik zal even plaatje posten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:11 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben hier, spelletje aan het doen. Zo hard gewerkt
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:13 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je hebt het verdiend. Mijn poes vraagt om aandacht. Ik zal even plaatje posten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje vage foto. Maar dat is haar
Lekker poesje. Ze miauwt alleen alsof er iets vastloopt
Ze is niet lief... Ze wil nooit knuffelen en krabt me vaak open.quote:
Maar ik houd van haar dus ik vind het maar goed
Soms is ze wel lief. Dan mag ik haar ineens aaien
Mooie combo man!quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Tongquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja he, dat is zeg maar 1 persoon die zijn tong gebruikt![]()
![]()
Ik heb best leuke foto's gemaakt
Ik zit ze ondertussen even te bekijken
Ik heb een foto van een poes in een doos
![]()
Wat schattigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:35 schreef muhahaha het volgende:
[ afbeelding ]
Die van mij toen ik ze net had(dat was ik meen in 2001)
Ik ben weg. Fijne avond lief
Ben je er nog?Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
NiceDe jongens zijn stomme dingen aan het doen
eindelijk klaar met tekenen... hels karwei... Sommige dingen zijn zo lastig te tekenen
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.![]()
Wat heb je getekend?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:39 schreef mctwigt het volgende:
eindelijk klaar met tekenen... hels karwei... Sommige dingen zijn zo lastig te tekenen![]()
![]()
dit:quote:quote:Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.![]()
Wat denk je wel niet van mequote:Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Nee. Ze praten over gamesquote:Niet leuk
Ik verveel me!Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Eis een rondje op hun joysticks.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:36 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee. Ze praten over gamesNiet leuk
Ik verveel me!![]()
Niemand hier?Ik moet zo weer terug...
Anders gaat het opvallen
Hihiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:38 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Eis een rondje op hun joysticks.Dat vind mijn vriend vast niet goed
Ik ga weerFijne avond allemaal
Yeehquote:Ik kom steeds stiekem even kijken
Stiekem vingeren op de posts hier terwijl de mannen over games praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:18 schreef muhahaha het volgende:
Stiekem vingeren op de posts hier terwijl de mannen over games praten
Vingeren op welke posts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scroll eens naar boven. Word jij er geil van?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Vingeren op welke posts?Scroll eens naar boven. Word jij er geil van?
quote:![]()
Ik word er niet eens een beetje warm vanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:23 schreef muhahaha het volgende:
Dat geil worden geldt voor jou natuurlijk
Ik ga nog een wijntje scoren.
Kut nu heb ik zin om te vingeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Van wijn ga ik wat? Ik ga het wel even halen nu.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:26 schreef muhahaha het volgende:
Ik las het, dacht ZIE JE WEL en toen las ik de spoiler
Je bent gemeen...
Van wijn ging je wel toch?
Misschien ga ik toch wel stiekem vingeren straksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik praat weer eens tegen mezelf
Als ik het over me heen gooi wel ja.quote:
Van wiet word ik nat
Raar eigenlijk... Zomaar spontaan nat worden...Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Dit zijn geen gesprekken trouwens
Dit is vulgair!Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Waarom verdrietig?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik hoop dat men niet gaat terug lezen
Ik sta al bekend als iemand die alleen maar over seks kan praten
Typisch
Ik ga doen alsof ik ook over andere dingen kan praten.
Hoe was je dag?Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb je nog plannen vanavond?Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh, ze vragen zich af wat ik doe hier
Oei pluizen ze dadelijk alles naquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:36 schreef MissVanity het volgende:
Oh, ze vragen zich af wat ik doe hier![]()
![]()
Ze gaan hun gang maar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Denk niet dat dat de grootste zorg isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:39 schreef muhahaha het volgende:
WIE IS DIE MUJAUHAUHAUHAHAHA ??????
IK SLOA M TOT MOES
Als hij mijn pm's leest ben ik pas de sjaak
Met iemand
Nee. Het is iemand waarmee ik open gesprekken voer.quote:
We zijn wel gewoon vrienden hoor. Niet meer
Ik kreeg net deze pm: wat heb je nu aan schatje?
Ik heb geantwoord: Kleren. En schoenen ook trouwens.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Krijg dit terug: ah ok, geil zeg ! ik vind kleren geiler dan naakt
Heb geantwoord dat ik niet zo goed weet wat ik met die info moet...
Dat ben jij nietquote:
Anders zou ik niet zo flauw doen
Ik geloof dat hij er nu ook klaar mee is. Oh nee... Ik krijg al weer een pm
Heb maar gewoon duidelijk gezegd dat hij bij mij niet goed zat voor geile gesprekken
Ik deed juist geen geile pm's...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:50 schreef muhahaha het volgende:
Nee bedoelde meer dat je met hem allemaal geile pm's doet en ik krijg pics van je huisdieren
Niet boos zijn
Sorry ik ben super jaloers aangelegd, eigenlijk mag je alleen nog maar met mij pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:52 schreef muhahaha het volgende:
Sorry ik ben super jaloers aangelegd, eigenlijk mag je alleen nog maar met mij pratenHij is nu gestopt met pm'en hij snapt de boodschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je hebt me weer voor jou alleen
Ik reageer wel in andere topics
Dus misschien moet je me een beetje delen
Kippenquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik snapquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:54 schreef muhahaha het volgende:
Was een grapje lieverd ik ben niet zo jaloers aangelegd, klein beetje maar
dat jij maakt een grap
ik ging er gewoon in mee
zo hup allee
Ja. Met jou ook?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Trouwens, vind je plaatjes van mijn poes dan niet leuk?
Mwah, 6:45 begonnen met werken en was 21:00 pas thuisquote:
En moet er straks ook weer om 5:15 uit
Ben me aan het uitsloven voor mijn baas zodat mijn contract verlengd wordt![]()
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit is dus een veredelde chatbox?
Arme kerel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mwah, 6:45 begonnen met werken en was 21:00 pas thuis
En moet er straks ook weer om 5:15 uit
Ben me aan het uitsloven voor mijn baas zodat mijn contract verlengd wordtOp dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ga even mijn gezicht laten zien aan het bezoek
La la la la la la laTwo guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
La la la la la la laquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik snap het nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Jullie zijn niet mijn bezoekquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dacht dat je jezelf aan ons liet zien
Daarbij weet je hoe ik eruit zie.
Post jij maar eens een pic!Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Pic dus!Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Stiekem ben ik nu wel benieuwd natuurlijk!Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Stuur dan maar per pm.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Nog 9Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
8Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Niet van onderwerp veranderen!
PICS!!!!Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
5Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: