Wat heb je getekend?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:39 schreef mctwigt het volgende:
eindelijk klaar met tekenen... hels karwei... Sommige dingen zijn zo lastig te tekenen
dit:quote:
quote:
Wat denk je wel niet van mequote:
Nee. Ze praten over gamesquote:
Eis een rondje op hun joysticks.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:36 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee. Ze praten over gamesNiet leuk
Ik verveel me!
Hihiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:38 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Eis een rondje op hun joysticks.
Yeehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:18 schreef muhahaha het volgende:
Stiekem vingeren op de posts hier terwijl de mannen over games praten
Vingeren op welke posts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scroll eens naar boven. Word jij er geil van?
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Vingeren op welke posts?Scroll eens naar boven. Word jij er geil van?
quote:
Ik word er niet eens een beetje warm vanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:23 schreef muhahaha het volgende:
Dat geil worden geldt voor jou natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Van wijn ga ik wat? Ik ga het wel even halen nu.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:26 schreef muhahaha het volgende:
Ik las het, dacht ZIE JE WEL en toen las ik de spoiler
Je bent gemeen...
Van wijn ging je wel toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Als ik het over me heen gooi wel ja.quote:
Waarom verdrietig?quote:
Oei pluizen ze dadelijk alles naquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:36 schreef MissVanity het volgende:
Oh, ze vragen zich af wat ik doe hier
Ze gaan hun gang maar.quote:
Denk niet dat dat de grootste zorg isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:39 schreef muhahaha het volgende:
WIE IS DIE MUJAUHAUHAUHAHAHA ??????
IK SLOA M TOT MOES
Nee. Het is iemand waarmee ik open gesprekken voer.quote:
Dat ben jij nietquote:
Ik deed juist geen geile pm's...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:50 schreef muhahaha het volgende:
Nee bedoelde meer dat je met hem allemaal geile pm's doet en ik krijg pics van je huisdieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:52 schreef muhahaha het volgende:
Sorry ik ben super jaloers aangelegd, eigenlijk mag je alleen nog maar met mij pratenHij is nu gestopt met pm'en hij snapt de boodschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je hebt me weer voor jou alleen
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Kippenquote:
Ik snapquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:54 schreef muhahaha het volgende:
Was een grapje lieverd ik ben niet zo jaloers aangelegd, klein beetje maar
Ja. Met jou ook?quote:
Wat?quote:
Mwah, 6:45 begonnen met werken en was 21:00 pas thuisquote:
Ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit is dus een veredelde chatbox?
Arme kerel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mwah, 6:45 begonnen met werken en was 21:00 pas thuis
En moet er straks ook weer om 5:15 uit
Ben me aan het uitsloven voor mijn baas zodat mijn contract verlengd wordt
quote:
La la la la la la laquote:
Ik snap het nietquote:
Jullie zijn niet mijn bezoekquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dacht dat je jezelf aan ons liet zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |