SPOILER: StatisticsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle OP'sSPOILER: #1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #15Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #16Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #17Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #19Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #20Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #21Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #22Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #24Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HoiOp dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.![]()
Door al dat gelul heb ik nu wel zin in geile neukseks
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Hou op aub, dalijk stroomt je pm box volquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:22 schreef MissVanity het volgende:
Door al dat gelul heb ik nu wel zin in geile neukseks![]()
![]()
PM PM PM PM PMquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:22 schreef MissVanity het volgende:
Door al dat gelul heb ik nu wel zin in geile neukseks![]()
![]()
Ik heb echt een pmEven kijken hoor.
Van freddyquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:26 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb echt een pmEven kijken hoor.
![]()
Whaha!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:25 schreef muhahaha het volgende:
Door al dat gekut loop ik met een stijfje
PM was niet van 1 van jullie
Neequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:34 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ging het wel over geile neuk seks ?Niet eens
NEEEquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:40 schreef MisterChirrel het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een afscheidsPM van Cactus gehad?wat is er ???
![]()
cool broquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:40 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Niets, los van het feit dat ik cool ben.![]()
NEUKEN MET JE LUL, NEUKEN NEUKEN MET JE LULquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:41 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
HET IS EEN ZIJ! NEUKEN ALLEN, NEUKEN!![]()
GODVERDOMME LEKKER PLOMPZAKKEN EN VAN DIE SNOEPLIPPEN AAN MIJN BALLEN VASTMAKEN ZODAT IK HAAR OOK RIM.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:41 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
NEUKEN MET JE LUL, NEUKEN NEUKEN MET JE LUL![]()
Jij ook nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:40 schreef MisterChirrel het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een afscheidsPM van Cactus gehad?
Sloeber![]()
Een website.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:44 schreef vieze_freddie het volgende:
Iemand een leuk idee om te maken met php ?![]()
Iets moeilijks of iets makkelijks? Wat is je niveau?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:44 schreef vieze_freddie het volgende:
Iemand een leuk idee om te maken met php ?Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl![]()
NEUKEN MET SPERMA!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:41 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
HET IS EEN ZIJ! NEUKEN ALLEN, NEUKEN!![]()
Makkelijk, heb al wat vaker geprogrammeerd maar niet echt met php.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:45 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Iets moeilijks of iets makkelijks? Wat is je niveau?
Wel andere talen.![]()
beseft.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:46 schreef muhahaha het volgende:
Chirpels geloofwaardigheid is weg alleen hij beseftdtdtdt dit niet![]()
Ok. Een gastenboekje is altijd wel leuk om te oefenenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:46 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Makkelijk, heb al wat vaker geprogrammeerd maar niet echt met php.
Wel andere talen.Of een loginscriptje.
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
Mja goed ideequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:47 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ok. Een gastenboekje is altijd wel leuk om te oefenenOf een loginscriptje.
![]()
JAAAA WRAAAHHH!!!H!H!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:47 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
INVRIEZEN EN DAN MET DIE LEKKERE HALF PLAKKERIGE PEGEL NEUKEN.![]()
Steek die pegel maar in je reet ouwe goorlap dat je der bendtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:47 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
INVRIEZEN EN DAN MET DIE LEKKERE HALF PLAKKERIGE PEGEL NEUKEN.![]()
En het was al niet hoog, kun je nagaan
mee eens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:53 schreef MisterChirrel het volgende:
Het kwaliteitsniveau van deze reactiereeks is aanzienlijk verhoogd met deze reactie.Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
![]()
Meer iets in de trant van:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:57 schreef muhahaha het volgende:
Muahah; die is makkelijk op te lichten
MV: geile filf
Chirpel: ouwe sok in stoel
Zoiets?SPOILER: MuhahahaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MissVanityOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:00 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Meer iets in de trant van:SPOILER: MuhahahaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu ik nu ikSPOILER: MissVanityOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze dame weet van wanten, helaas niet op het internet
Wat is dit?Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:03 schreef MissVanity het volgende:
Deze dame weet van wanten, helaas niet op het internet
Wat is dit?![]()
je doet je beschrijving eer aan![]()
Lachen jullie me uit?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:03 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
![]()
je doet je beschrijving eer aan
SPOILER: Vieze_freddieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: SaiSaiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben ook beter in het serieuze gedeelte... Misschien hoor ik niet op ONZ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:08 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben ook beter in het serieuze gedeelte... Misschien hoor ik niet op ONZ...Ga jij maar lekker met je tweede accountje te werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze kan beter een nieuw kloontje makenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:09 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker met je tweede accountje te werk.![]()
![]()
Vind je? Moet ik MV wegdoen en een nieuwe identiteit aannemen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze kan beter een nieuw kloontje makenOp dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Neenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:11 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Vind je? Moet ik MV wegdoen en een nieuwe identiteit aannemen?![]()
Heey hallo
Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
![]()
Wat een vriendelijkheid wederom. Ik zal onze roodhuidige vrind wel verwelkomen.
Hallo, Pafwang. Wij hebben hier kamp opgeslagen in verband met de regen vandaag, wij komen in vrede!quote:![]()
neuken neuken neuken neuken
rammen raggen rossen lekker beuken
ik neuk je helemaal schraal
ja met mijn harde paal
filmpie terrasje pakken lekker ijsje
want je bent een uberlekker meisje
ik zou wel eens lekker met je willen zoenen
de vloer is vies, schiet eens op met boenenOp dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Halloquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:15 schreef MissVanity het volgende:
neuken neuken neuken neuken
rammen raggen rossen lekker beuken
ik neuk je helemaal schraal
ja met mijn harde paal
filmpie terrasje pakken lekker ijsje
want je bent een uberlekker meisje
ik zou wel eens lekker met je willen zoenen
de vloer is vies, schiet eens op met boenen![]()
![]()
Ook goedenavond.quote:Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
quote:
Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
Een pauper natuurlijk.quote:Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
Het is altijd Vieze Freddie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:17 schreef muhahaha het volgende:
Welke pauper
VIEZE FREEDY BEN JIJ T? SMEERPIJP
Ik mag helaas niet bekendmaken wie mij dat stuurt
Maar het is een lief iemand. Hij meent die dingen ook niet hoor
Hij maakt grapjes
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: