cool broquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:40 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Niets, los van het feit dat ik cool ben.
NEUKEN MET JE LUL, NEUKEN NEUKEN MET JE LULquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:41 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
HET IS EEN ZIJ! NEUKEN ALLEN, NEUKEN!
GODVERDOMME LEKKER PLOMPZAKKEN EN VAN DIE SNOEPLIPPEN AAN MIJN BALLEN VASTMAKEN ZODAT IK HAAR OOK RIM.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:41 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
NEUKEN MET JE LUL, NEUKEN NEUKEN MET JE LUL
Jij ook nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:40 schreef MisterChirrel het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een afscheidsPM van Cactus gehad?
Een website.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:44 schreef vieze_freddie het volgende:
Iemand een leuk idee om te maken met php ?
Iets moeilijks of iets makkelijks? Wat is je niveau?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:44 schreef vieze_freddie het volgende:
Iemand een leuk idee om te maken met php ?
NEUKEN MET SPERMA!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:41 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
HET IS EEN ZIJ! NEUKEN ALLEN, NEUKEN!
Makkelijk, heb al wat vaker geprogrammeerd maar niet echt met php.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:45 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Iets moeilijks of iets makkelijks? Wat is je niveau?
beseft.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:46 schreef muhahaha het volgende:
Chirpels geloofwaardigheid is weg alleen hij beseftdtdtdt dit niet
Ok. Een gastenboekje is altijd wel leuk om te oefenenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:46 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Makkelijk, heb al wat vaker geprogrammeerd maar niet echt met php.
Wel andere talen.
Mja goed ideequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:47 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ok. Een gastenboekje is altijd wel leuk om te oefenenOf een loginscriptje.
JAAAA WRAAAHHH!!!H!H!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:47 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
INVRIEZEN EN DAN MET DIE LEKKERE HALF PLAKKERIGE PEGEL NEUKEN.
Steek die pegel maar in je reet ouwe goorlap dat je der bendtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:47 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
INVRIEZEN EN DAN MET DIE LEKKERE HALF PLAKKERIGE PEGEL NEUKEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |