Ga gewoon naar je baas en zeg dat je pc takketraag is waardoor je produktiviteit te lijden heeftquote:
Niet geloofwaardigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga gewoon naar je baas en zeg dat je pc takketraag is waardoor je produktiviteit te lijden heeft
Beter ga je daarmee naar een managerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga gewoon naar je baas en zeg dat je pc takketraag is waardoor je produktiviteit te lijden heeft
HOUDOEEEquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:54 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben even 10 minuten ofzo 'werken' Oftewel eindedag ronde, schoonmaken en opruimen
Ja mijn pc gaf iets van stuxnet aanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maak melding van een virus melding, kijken hoe hard ze aan komen rennen
Ja sorry schat ik ben even druk, vanavondquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:02 schreef MissVanity het volgende:
Liefje waarom reageer je niet op mijn laatste DM?
Helaas nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:16 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Helleuuuuu!
Wat heb ik gemist, wat heb ik gemist!?
Ik had net sjans met een heule leuke jongen bij het stoplicht.Niemand hier die toevallig bij een badkamermaakiets werkt en een witte bus heeft?
JA IKKUH, NEUKUH ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:16 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Helleuuuuu!
Wat heb ik gemist, wat heb ik gemist!?
Ik had net sjans met een heule leuke jongen bij het stoplicht.Niemand hier die toevallig bij een badkamermaakiets werkt en een witte bus heeft?
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Doe je daarna ook zo lief naar me lachen las je net deed?quote:
natuurlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:26 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Doe je daarna ook zo lief naar me lachen las je net deed?
Alsof er maar een kansloze fokker is die daar nee tegen zou zeggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:32 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Mijn "ja" was een grapje, jou vraag ook he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |