Die is TE erg...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:21 schreef muhahaha het volgende:
Ow nou dan doe ik wel mee
Erma erma erma erma
Lust jij zo graag een emmer sperma
Ikken ikken ikken ikken
Ik zeg doe maar lekker slikken
Nee. Heb ook niet meegeschreven aan Family Guy dus!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:22 schreef MisterChirrel het volgende:
Zeg Missvanity,
ben jij een manatee?
Het rijmde.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:25 schreef MissVanity het volgende:
Wat is dat voor een vraag eigenlijk?
lmgtfy.comquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:28 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Wat was die ene website nou, dan kon je heel het internet doorzoeken.
Ach ja. Chirrel mag dat. Want Chirrel is toch gekquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:31 schreef muhahaha het volgende:
Ow je noemt MV dus een zeekoe
Nouja zeg
quote:
Dan ga je nu al te ver.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:33 schreef muhahaha het volgende:
Ow dan ben ik benieuwd hoever ik mag gaan
Welke wortel?quote:
Doe eens cntr_shift_esc en kijk eens bij processen wat er allemaal loopt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:36 schreef MissVanity het volgende:
Mijn computer loopt constant vast. Vandaar dat ik langzaam reageer...
[..]
HAARWORTEL HIOOOHAHAHA.quote:Welke wortel?
Veel!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:38 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Doe eens cntr_shift_esc en kijk eens bij processen wat er allemaal loopt.
[..]
HAARWORTEL HIOOOHAHAHA.
Op dinsdag 9 augustus 2011 16:39 schreef MisterChirrel het volgende:
Schatje ik kan echt wel van de wiet af blijvenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:39 schreef MissVanity het volgende:
Vanavond bezoek
Ik moet zo dus heel hard naar de winkel fietsen. Snel naar huis.
Wiet verstoppen, schoonmaken en opruimen en dan koken. Allemaal voor een vriend van mijn vriend
Dat is een verschil als tussen jou en UNKLE.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:40 schreef vieze_freddie het volgende:
Wat doet antipsychotica eigenlijk ...
Je maakt me verlegenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schatje ik kan echt wel van de wiet af blijven
Maak je nou maar zorgen dat ik van jou af kan blijven hihihi
is deze opmerking positief op te vatten ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:41 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat is een verschil als tussen jou en UNKLE.
aocphone.exe, internet, outlook, xschedulerservice.exequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:40 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Welke nemen er het meeste geheugen in?
Ik heb laxeerpillen bij me die ik in zijn koffie/thee stop. Zodra hij gaat kakken vergrijp ik me aan jequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:42 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je maakt me verlegen
Wat nou als mijn vriend boos wordt?
Ga je dan voor me vechten?
Lekker hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb laxeerpillen bij me die ik in zijn koffie/thee stop. Zodra hij gaat kakken vergrijp ik me aan je
mooiste tactiek ooitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb laxeerpillen bij me die ik in zijn koffie/thee stop. Zodra hij gaat kakken vergrijp ik me aan je
Dan heb je gewoon een baggerpc.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:43 schreef MissVanity het volgende:
[..]
aocphone.exe, internet, outlook, xschedulerservice.exe
IT manager zegt dat ik me aanstelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:45 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een baggerpc.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:45 schreef muhahaha het volgende:
Ik vond het ook wel brilliant gevonden. Als dat niet werkt gooi ik mijn eigen pillen in zijn cake
Dat zegt ie alleen om je stil te houdenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:46 schreef MissVanity het volgende:
[..]
IT manager zegt dat ik me aanstelMaar het is wel degelijk een kutpc.
Vertel een fapverhaaltje, IT-gasten vinden dat leuk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:46 schreef MissVanity het volgende:
[..]
IT manager zegt dat ik me aanstelMaar het is wel degelijk een kutpc.
Ik wil een nieuwe pcquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zegt ie alleen om je stil te houden
ZUCHTTTT, is die echt zo sloomquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe pcDit is geen doen hoor!
Klaag bij je directe leidinggevende, IT baas heeft zich ook te houden aan de regeltjes opgelegd door de directie. Bij de directie moet je wezen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe pcDit is geen doen hoor!
Laten we beginnen met opnieuw opstarten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:48 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
ZUCHTTTT, is die echt zo sloom
Alle standaard dingen al geprobeerd, zoals anti spyware,virus, en schijf defragmentatie ?
Kon dat bij jou maarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:49 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Laten we beginnen met opnieuw opstarten.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kon dat bij jou maar
Zo een format over je brein, je zou er warempel een stuk aangenamer van worden
Ga gewoon naar je baas en zeg dat je pc takketraag is waardoor je produktiviteit te lijden heeftquote:
Niet geloofwaardigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga gewoon naar je baas en zeg dat je pc takketraag is waardoor je produktiviteit te lijden heeft
Beter ga je daarmee naar een managerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga gewoon naar je baas en zeg dat je pc takketraag is waardoor je produktiviteit te lijden heeft
HOUDOEEEquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:54 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben even 10 minuten ofzo 'werken' Oftewel eindedag ronde, schoonmaken en opruimen
Ja mijn pc gaf iets van stuxnet aanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maak melding van een virus melding, kijken hoe hard ze aan komen rennen
Ja sorry schat ik ben even druk, vanavondquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:02 schreef MissVanity het volgende:
Liefje waarom reageer je niet op mijn laatste DM?
Helaas nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:16 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Helleuuuuu!
Wat heb ik gemist, wat heb ik gemist!?
Ik had net sjans met een heule leuke jongen bij het stoplicht.Niemand hier die toevallig bij een badkamermaakiets werkt en een witte bus heeft?
JA IKKUH, NEUKUH ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:16 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Helleuuuuu!
Wat heb ik gemist, wat heb ik gemist!?
Ik had net sjans met een heule leuke jongen bij het stoplicht.Niemand hier die toevallig bij een badkamermaakiets werkt en een witte bus heeft?
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Doe je daarna ook zo lief naar me lachen las je net deed?quote:
natuurlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:26 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Doe je daarna ook zo lief naar me lachen las je net deed?
Alsof er maar een kansloze fokker is die daar nee tegen zou zeggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:32 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Mijn "ja" was een grapje, jou vraag ook he?
De uitspraak kloptquote:
Je hebt het verdiend. Mijn poes vraagt om aandacht. Ik zal even plaatje posten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:11 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben hier, spelletje aan het doen. Zo hard gewerkt
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:13 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je hebt het verdiend. Mijn poes vraagt om aandacht. Ik zal even plaatje posten.
Ze is niet lief... Ze wil nooit knuffelen en krabt me vaak open.quote:
Mooie combo man!quote:
Tongquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja he, dat is zeg maar 1 persoon die zijn tong gebruikt
Wat schattigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:35 schreef muhahaha het volgende:
[ afbeelding ]
Die van mij toen ik ze net had(dat was ik meen in 2001)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |