Schatje ik kan echt wel van de wiet af blijvenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:39 schreef MissVanity het volgende:
Vanavond bezoek
Ik moet zo dus heel hard naar de winkel fietsen. Snel naar huis.
Wiet verstoppen, schoonmaken en opruimen en dan koken. Allemaal voor een vriend van mijn vriend
Dat is een verschil als tussen jou en UNKLE.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:40 schreef vieze_freddie het volgende:
Wat doet antipsychotica eigenlijk ...
Je maakt me verlegenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schatje ik kan echt wel van de wiet af blijven
Maak je nou maar zorgen dat ik van jou af kan blijven hihihi
is deze opmerking positief op te vatten ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:41 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat is een verschil als tussen jou en UNKLE.
aocphone.exe, internet, outlook, xschedulerservice.exequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:40 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Welke nemen er het meeste geheugen in?
Ik heb laxeerpillen bij me die ik in zijn koffie/thee stop. Zodra hij gaat kakken vergrijp ik me aan jequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:42 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je maakt me verlegen
Wat nou als mijn vriend boos wordt?
Ga je dan voor me vechten?
Lekker hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb laxeerpillen bij me die ik in zijn koffie/thee stop. Zodra hij gaat kakken vergrijp ik me aan je
mooiste tactiek ooitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb laxeerpillen bij me die ik in zijn koffie/thee stop. Zodra hij gaat kakken vergrijp ik me aan je
Dan heb je gewoon een baggerpc.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:43 schreef MissVanity het volgende:
[..]
aocphone.exe, internet, outlook, xschedulerservice.exe
IT manager zegt dat ik me aanstelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:45 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een baggerpc.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:45 schreef muhahaha het volgende:
Ik vond het ook wel brilliant gevonden. Als dat niet werkt gooi ik mijn eigen pillen in zijn cake
Dat zegt ie alleen om je stil te houdenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:46 schreef MissVanity het volgende:
[..]
IT manager zegt dat ik me aanstelMaar het is wel degelijk een kutpc.
Vertel een fapverhaaltje, IT-gasten vinden dat leuk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:46 schreef MissVanity het volgende:
[..]
IT manager zegt dat ik me aanstelMaar het is wel degelijk een kutpc.
Ik wil een nieuwe pcquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zegt ie alleen om je stil te houden
ZUCHTTTT, is die echt zo sloomquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe pcDit is geen doen hoor!
Klaag bij je directe leidinggevende, IT baas heeft zich ook te houden aan de regeltjes opgelegd door de directie. Bij de directie moet je wezen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe pcDit is geen doen hoor!
Laten we beginnen met opnieuw opstarten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:48 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
ZUCHTTTT, is die echt zo sloom
Alle standaard dingen al geprobeerd, zoals anti spyware,virus, en schijf defragmentatie ?
Kon dat bij jou maarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:49 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Laten we beginnen met opnieuw opstarten.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kon dat bij jou maar
Zo een format over je brein, je zou er warempel een stuk aangenamer van worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |