Hongersnood, waar dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:42 schreef penny-wise het volgende:
Gaat wel lekker in de wereld.
Beurzen die kelderen
Rellen overal in de wereld
Gekken die hun eigen mensen afschieten
Hongersnood
Nog ff en de 2012 voorspelling komt wel heel dichtbij....
Je zou bijna denken dat je een vrouw bent.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:42 schreef penny-wise het volgende:
Beurzen die kelderen
Hongersnood
Stel je niet aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:42 schreef penny-wise het volgende:
Beurzen die kelderen
Hongersnood
Over een paar tiental jaren is de olie ook op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:42 schreef penny-wise het volgende:
Beurzen die kelderen
Hongersnood
En dan gaan ze gewoon lekker naar een andere stad vlakbijquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:45 schreef The_Seeker het volgende:
Er zijn 16.000 politie mensen in londen. Thanks voor de link trouwens!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Verslag van skynews gisternacht dat een paar gasten, een rap video aan het opnemen waren,
Voor het M.E peleton was toch wel het toppunt
quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:43 schreef Stephan1237 het volgende:
A senior Iranian lawmaker says Iran's Majlis (parliament) is ready to send a group of human rights rapporteurs to the UK to investigate human rights violations in the country.
[ afbeelding ]
Dat risico loop je ook nog...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:47 schreef Darklight het volgende:
Zijn alle agenten in London, gaan ze naar andere steden, schiet lekker op
En dan zegt Cameron morgen :There will be 16.000 police men in Oxford.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat risico loop je ook nog...
Hebben wij al extra kustbewaking?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:47 schreef Darklight het volgende:
Want in die andere plaatsen zijn geen agenten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:47 schreef Darklight het volgende:
Geen 16000quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Want in die andere plaatsen zijn geen agenten?
Je vergeet:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:42 schreef penny-wise het volgende:
Beurzen die kelderen
Hongersnood
Niet 16.000quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, die zijn in Londonquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dan mogen we Den Haag ook wel platbombarderenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
Als ze rellen vanwege bezuinigingen, waarom staat de City dan nog niet in de brand?
quote:
Vast nog wel een hoop en anders leger inzetten + avondklok.quote:
Jij gelooft dat er maar 16.000 agenten in heel de UK zijn?quote:
Waar denk je dat die 16000 agenten vandaan komen? Juist: uit die andere plaatsen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vast nog wel een hoop en anders leger inzetten + avondklok.
Die gaan hoeren verkrachten en knetter stoned worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja misschien hebben ze de nieuwe Mediamarkt folder ontdekt.
En denk je dat een avondklok helpt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Welk leger?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Een avondklok kan wel degelijk helpen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:51 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En denk je dat een avondklok helpt?
Waarom nog geen avondklok? Lijkt mij een doeltreffende (eerste) oplossing.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah, jij let ook op de aanbiedingen als je plundert?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja misschien hebben ze de nieuwe Mediamarkt folder ontdekt.
Jazeker, iedereen oppakken die dan nog op straat rond loopt. En gewoon gericht schieten (met rubberen kogels, niet dodelijk).quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:51 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ook, ik had dan eindelijk tijd om zonder schuldgevoel lekker voetbal te kijken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:52 schreef Stezo het volgende:
![]()
Ik had me zo verheugd op de wedstrijd. Laat ze anders in Nederland spelen zou ik zeggen.
Hehe inderdaad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat je een vrouw bent.
Maar de engelse politie heeft geen wapensquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jazeker, iedereen oppakken die dan nog op straat rond loopt. En gewoon gericht schieten (met rubberen kogels, niet dodelijk).
Het leger welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Maar de engelse politie heeft geen wapens
In Gouda bijvoorbeeld, en anders in het sportpark van Bos en Lommerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:52 schreef Stezo het volgende:
![]()
Ik had me zo verheugd op de wedstrijd. Laat ze anders in Nederland spelen zou ik zeggen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jazeker, iedereen oppakken die dan nog op straat rond loopt. En gewoon gericht schieten (met rubberen kogels, niet dodelijk).
Ja. Er zijn volgens de politie te veel `spectators` op straat om adequaat op te kunnen treden tegen het tuig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:51 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
die hebben toch pistolen? En hoezo rubberen kogels???quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Maar de engelse politie heeft geen wapens
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je vergeet:
Prijzen van een Evisu broek tegenwoordig
De makkelijke smatjeschimeids op straat
Hahahaha ik zie het al helemaal voor me; Jeremy Clarkson in een ME pakquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:55 schreef henkde_j het volgende:
Ik zie een mooie Top Gear challenge liggen
Nee die hebben ze niet en je eigen volk doodschieten werkt erg slecht. Hebben ze in andere landen ook geprobeerd en is slecht bevallen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:56 schreef Darklight het volgende:
[..]
die hebben toch pistolen? En hoezo rubberen kogels???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |