nee, die hebben ze niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:15 schreef DDDDDaaf het volgende:
Heeft de Engelse politie überhaupt vrachtwagens met waterkanonnen? Dan heb je als beleidsbepaler toch ook een klap van de molen gehad, wanneer je inzet van waterkanonnen tegen reltrappers "inhumaan" vindt...
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:15 schreef MrJones het volgende:
Misschien ben ik naïef, maar ik verwacht echt minder rellen vanavond.
Nope. Op het hele eiland niet, alleen in noord Ierland gebruiken ze die dingen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:15 schreef DDDDDaaf het volgende:
Heeft de Engelse politie überhaupt vrachtwagens met waterkanonnen? Dan heb je als beleidsbepaler toch ook een klap van de molen gehad, wanneer je inzet van waterkanonnen tegen reltrappers "inhumaan" vindt...
Traangas + waterkanonnen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:15 schreef Stephan1237 het volgende:
Geef de politie gewoon luchtbuksen
Vanavond Watford...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:15 schreef MrJones het volgende:
Misschien ben ik naïef, maar ik verwacht echt minder rellen vanavond.
Nee, die hebben ze niet, alleen in N-Ierland.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:15 schreef DDDDDaaf het volgende:
BS. Ga er zelf eens heen. Engelsen zijn vele malen beter gekleed dan Amerikanen.quote:
Ja Amerikanenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
BS. Ga er zelf eens heen. Engelsen zijn vele malen beter gekleed dan Amerikanen.
Ontopic: Wapens mogen onderhand wel. Beanbags etc.
idd.. die ene verslaggeefster wel ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:15 schreef napoleonfour het volgende:
Die vrouw op de BBC is in hongerstaking ofzo?
Maar wel veelal klassiek.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
BS. Ga er zelf eens heen. Engelsen zijn vele malen beter gekleed dan Amerikanen.
Ontopic: Wapens mogen onderhand wel. Beanbags etc.
Ga dan protesteren bij overheidsgebouwen maar ga niet lopen plunderenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Natuurlijk zit echt geen boodschap achter, van we willen werk etc. etc is puur vandalisme en plunderen.
Dat krijg je geen nieuw laptoppie mee he swaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:19 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ga dan protesteren bij overheidsgebouwen maar ga niet lopen plunderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |