Goh, da's een origineel geluid, nog niet gehoord in de vorige 8 delenquote:
Waarom sturen ze niet Cohen met een pot thee?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:03 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Goh, da's een origineel geluid, nog niet gehoord in de vorige 8 delen
Daar was ik niet dus stel je niet aan. Gewoon keiharde maatregelen nemen tegen dit tuig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:03 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Goh, da's een origineel geluid, nog niet gehoord in de vorige 8 delen
Natuurlijk zit echt geen boodschap achter, van we willen werk etc. etc is puur vandalisme en plunderen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:02 schreef Guitar93 het volgende:
Die rellen zijn puur om winkels te plunderen. Gewoon een dekmantel
Omdat ze er bij de PVDA inmiddels ook achtergekomen zijn dat dat niet de juiste aanpak was.. "het roer moet om" las ik een paar weken geledenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:04 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Waarom sturen ze niet Cohen met een pot thee?
Ik ben voor Mark, met een leuk dansje moet dit toch ook op te lossen zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:04 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Niet alleen de NOS, zie bijvoorbeeld de voorpagina van de Metro. Een klein blokje met een verwijzing naar pagina 7.quote:
Stoere taalquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar was ik niet dus stel je niet aan. Gewoon keiharde maatregelen nemen tegen dit tuig.
Dat maakt niet zoveel indruk in een land waar het thee drinken zo'n beetje is uitgevonden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:04 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |