abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100508481
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:02 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Als Wilders zo'n grote bek heeft moet hij de politiek mobiliseren en keihard met de bezem door die wijken gaan. In plaats van een beetje te staan janken op tv/Twitter elke keer.

Zijn PVV is inmiddels na de VVD al bijna 2 jaar de grootste partij dus aan mandaat zal het hem niet ontbreken.
Eens. Geertje heeft alleen maar een grote bek op twitter, draagt totaal niets bij.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:32:25 #102
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_100508520
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Waarom nou weer die kopvoddentax erbij halen.
Waarom niet? Dat is namelijk waar Wilders o.a voor staat. Als je op de pvv/ wilders stemt kies je er ook voor dat onschuldige mensen worden gediscrimineerd, beledigd en beperkt in hun vrijheden. Alleen dat zou al een reden moeten zijn om niet op de PVV te stemmen, sterker nog dit enge racistenclubje af te keuren.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:06 schreef Gia het volgende:

[..]

Sterker nog: je wordt aangeklaagd wegens haatzaaien en moet, volgens velen, vooral je toon matigen.
Wat is daar mis mee? :')
pi_100508523
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:29 schreef amenth het volgende:
weet ej wat het is .. nederlanders zijn over het algemeen te grote watjes en dit zien die marokannen natuurlijk gelijk. jullie verwachten te veel dat de overheid julie beschermd dit dat en dan zie je word je geterroriseerd als het ff wat tegen valt met de popo enzo zoals in nederland. Ik heb wel een paar nederlandse vrienden als alle nederlanders zo waren keken die marokanen jullie niet eens aan maar over het algemeen zijn nederlanders echt watjes en dat is heel het probleem
Ja omdat als je er fatsoenlijk wat van zegt je een steen door je ruit krijgt
Met je popo-straattaal. Zeker jouw 'matties' die dit soort onzin flikken?

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 09-08-2011 14:43:43 ]
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_100508588
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:32 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja omdat als je er fatsoenlijk wat van zegt je een steen door je ruit krijgt,
Met je popo-straattaal. Zeker jouw 'matties' die dit soort onzin flikken?
ik terroriseer nooit wat alleen vechten als mensen ons uitdagen toen ik 16 was misschien ja maar al gooit iemand steen door je ruit heb je geen familie die genen ff goed terug te pakken of vrienden? ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 09-08-2011 14:43:53 ]
Ne mutlu Türküm diyene
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:34:27 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100508605
quote:
weet ej wat het is .. nederlanders zijn over het algemeen te grote watjes en dit zien die marokannen natuurlijk gelijk. jullie verwachten te veel dat de overheid julie beschermd dit dat en dan zie je word je geterroriseerd als het ff wat tegen valt met de popo enzo zoals in nederland. Ik heb wel een paar nederlandse vrienden als alle nederlanders zo waren keken die marokanen jullie niet eens aan maar over het algemeen zijn nederlanders echt watjes en dat is heel het probleem
Dus het is de schuld van de ontwikkelde westerlingen dat onontwikkeld tuig zich zo achterlijk misdraagt?

Leuk hoor dat jullie 1 op 1 zo mans zijn, ga vooral zo door en het wordt op een gegeven moment gewoon legaal om met scherp te schieten.

En dat is dan natuurlijk weer de schuld van de ontwikkelde mens :').

Tikje overtrokken taalgebruik, maar je snapt het wel denk ik :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:35:47 #106
249559 crew  Lavenderr
pi_100508664
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef amenth het volgende:

[..]

ik terroriseer nooit wat alleen vechten als mensen ons uitdagen toen ik 16 was misschien ja maar al gooit iemand steen door je ruit heb je geen familie die genen ff goed terug te pakken of vrienden? ;)
Ja, die genen . Dat is juist het probleem.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:36:41 #107
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_100508715
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Wederom helemaal gelijk. Het gevaar is in Nederland, dat wanneer je als politieke partij dingen benoemt, hetgeen moet voordat je een probleem kunt aanpakken. Heel links Nederland (en FOK!) je wegzet als een racist.

Dus er moet EN hard worden aangepakt EN 'de linksen' moeten diegene die gaan aanpakken met rust laten.
Onzin. Wilders word racist genoemd omdat hij het is niet omdat hij tuig wil aanpakken.
pi_100508745
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef inZanity het volgende:
Ah dus het Helmondse PVV-stemmende tokkietuig gaat voor eigen rechter spelen, en is daarmee dus geen haar beter dan die door hun zo verfoeide Marokkaantjes die werkend wat rottigheid uit halen. Als ik dan zie dat het hier nog volop word toegejuicht vraag ik me echt weer af in wat voor land we toch in hemelsnaam leven ondertussen.. Mag toch hopen dat deze 'eigen rechters' keihard aangepakt worden wanneer ze dit belachelijke plannetje doorzetten.

En die Wilders inderdaad ook weer. Meteen weer een slaatje eruit proberen te slaan in de hoop weer een zeteltje te stijgen in de pijlingen.. In plaatse van deze verwerpelijke criminelen plannetjes keihard af te keuren kondigt hij aan deze criminelen te zullen steunen.. :r
*O* *O* *O* ze hebben het topic gevonden!
pi_100508760
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dus het is de schuld van de ontwikkelde westerlingen dat onontwikkeld tuig zich zo achterlijk misdraagt?

Leuk hoor dat jullie 1 op 1 zo mans zijn, ga vooral zo door en het wordt op een gegeven moment gewoon legaal om met scherp te schieten.

Hij heeft natuurlijk wel gelijk, Nederlanders zijn watjes.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:37:50 #110
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_100508769
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar hij heeft wel een punt; belaag je een Nederlander, dan komt er hoogstwaarschijnlijk geen reactie. Belaag je bijvoorbeeld een Molukker, dan komt er een significante groep op de proppen.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:37:59 #111
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_100508774
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

*O* *O* *O* ze hebben het topic gevonden!
Het gebash is begonnen. :')
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:38:35 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100508807
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:37 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Dus mag je maar crimineel zijn? Hele goeie redenering. Vrouwen zijn ook zwakker, maar vogelvrij verklaren, iedereen mag elk meisje verkrachten, want het zijn watjes?

Tief toch op, dit is een beschaafd land.
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:40:05 #113
249559 crew  Lavenderr
pi_100508879
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dus mag je maar crimineel zijn? Hele goeie redenering. Vrouwen zijn ook zwakker, maar vogelvrij verklaren, iedereen mag elk meisje verkrachten, want het zijn watjes?

Tja, we moeten ons blijkbaar verlagen naar het niveau van dat tuig.
pi_100508917
quote:

[..]

Ik zocht deze woorden, jij vond ze.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:41:19 #115
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_100508948
quote:

[..]Dus mag je maar crimineel zijn?
Uiteraard niet, maar wat weerbaarheid is nooit weg.
Maar nogmaals: vorming van knokploegen is een slechte zaak. Meer bevoegdheden voor politie/overheid om straattereur de kop in te drukken valt te prefereren.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:42:02 #116
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100508975
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, die genen . Dat is juist het probleem.
Ik moet toegeven, ik moest lachen _O- Maar dit kan natuurlijk niet :') Wat is er mis met mijn genen? Niets ;(
AFC AJAX
pi_100508983
quote:

[..]

Natuurlijk niet. Maar wie houdt je tegen als de watjes je niet aanpakken als jij lak aan hun regels hebt?
Sterker nog, als je thuiskomt in je gesubsidieerde huis staat er weer een maatschappelijk werkster (ook zo'n watje) voor te rekenen waar je allemaal recht op hebt.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:42:27 #118
351780 Piye
King of Kush
pi_100509000
quote:

[..]

Hier lag ik toch wel even in een deuk en je hebt gelijk natuurlijk. Alleen hij heeft ook een punt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:48:25 #119
8369 speknek
Another day another slay
pi_100509287
Terug naar de schutterij. Moet er natuurlijk wel iemand van de hoogste klasse aan het roer gezet worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:51:03 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100509427
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:42 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Maar wie houdt je tegen als de watjes je niet aanpakken als jij lak aan hun regels hebt?
Sterker nog, als je thuiskomt in je gesubsidieerde huis staat er weer een maatschappelijk werkster (ook zo'n watje) voor te rekenen waar je allemaal recht op hebt.
Dan is het dus gewoon een mentaliteitskwestie, en dat zou koren op de molen van de PVV zijn, ze WILLEN gewoon tuig zijn. Ik voorspel 100 zetels als dit uit zou komen ;).

Dus dat is jouw argument? ;).
Get woke, go broke!
pi_100509645
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan is het dus gewoon een mentaliteitskwestie, en dat zou koren op de molen van de PVV zijn, ze WILLEN gewoon tuig zijn. Ik voorspel 100 zetels als dit uit zou komen ;).

Dus dat is jouw argument? ;).
Het feit dat de Nederlanders te scheiterig zijn om er wat aan te doen maakt ze alleen maar sterker, denk je niet?
Nederlandse vrouwen worden uitgemaakt voor alles en nog wat, al jarenlang. Hoe vaak zie je dat er dan koene ridders opstaan en die jochies even terecht wijst?
pi_100509896
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:41 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Uiteraard niet, maar wat weerbaarheid is nooit weg.
Maar nogmaals: vorming van knokploegen is een slechte zaak. Meer bevoegdheden voor politie/overheid om straattereur de kop in te drukken valt te prefereren.
Trust me, mentale weerbaarheid gaat je niet helpen als je door 20 van die varkens wordt aangevallen.
Molukse gemeenschap laat inderdaad niet met zich fucken. Maar die eerste generatie komt ook van een eiland af waar geweld en vechten aan de orde van de dag waren, dus die kunnen wel een potje knokken.
Als het moet trouwens ook tegen politie en ME:

Als Nederlander en inwoner van een fatsoenlijk land hoort de politie dit soort zaken af te handelen. De gemiddelde Nederlander en zijn familie is nu eenmaal niet in staat om 200 tot 300 man te mobiliseren om zichzelf of zijn eigendommen te verdedigen.
Voor de gemiddelde Molukker is dit totaal geen probleem omdat ze een hechte samenleving vormen. Waar geweld dus ook nog eens min of meer ingebakken zit.
Groetjes, Ezio.
pi_100510244
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Inderdaad... het moeten Nederlandse militie tegen marokanen worden.... Ik hoop echt dat Helmond een voorbeeld gaat stellen voor de rest van Nederland.
Dan zou het in de rest van Nederland ook net zo kut moeten gaan als in deze wijk in Helmond. Wat natuurlijk niet het geval is.
pi_100510741
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:37 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Zo zijn we gemaakt.

Slaat een groep marokkanen constant homo's en buurtbewoners in elkaar en zelfs met de dood bedreigen dat moeten we dat 'negeren, hoe moeilijk dat ook is' (PvdA utrecht).

Neem jij een keer wraak en sla je met de buurt een paar kutmarokkanen die lopen te dealen in elkaar dan wordt je met z'n allen opgepakt en eengeklaagt wegens racisme (weer Utrecht).

Wordt je al jaren lastig gevallen door kutmarokkanen in je buurt, bel je 100 x de politie die steeds maar weer niet op komt dagen.
Word er de laatste keer je vrouw en dochter bedreigt en neem je zelf het recht in je handen (samen met een mes) dan staat de politie binnen 5 minuten in je buurt om je dood te schieten (goh alweer Utrecht, ondiep)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:19:08 #125
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_100510896
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:16 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Zo zijn we gemaakt.

Slaat een groep marokkanen constant homo's en buurtbewoners in elkaar en zelfs met de dood bedreigen dat moeten we dat 'negeren, hoe moeilijk dat ook is' (PvdA utrecht).

Neem jij een keer wraak en sla je met de buurt een paar kutmarokkanen die lopen te dealen in elkaar dan wordt je met z'n allen opgepakt en eengeklaagt wegens racisme (weer Utrecht).

Wordt je al jaren lastig gevallen door kutmarokkanen in je buurt, bel je 100 x de politie die steeds maar weer niet op komt dagen.
Word er de laatste keer je vrouw en dochter bedreigt en neem je zelf het recht in je handen (samen met een mes) dan staat de politie binnen 5 minuten in je buurt om je dood te schieten (goh alweer Utrecht, ondiep)
En terecht. Moet je maar geen eigen rechter spelen.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:19:48 #126
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100510929
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:19 schreef inZanity het volgende:

[..]

ja, wat is het nou, moeten we watjes blijven of juist niet? :').
Get woke, go broke!
pi_100510997
Juist niet ben je er trots op dat Nederlandeers over het algemeen zulke watejs zijn? en dat licht niet aan dat je blank benm kijk de polen en russen eens moet je daar eens zulke grappe mee uithalen _O-
Ne mutlu Türküm diyene
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:23:33 #128
8369 speknek
Another day another slay
pi_100511081
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:21 schreef amenth het volgende:
Juist niet ben je er trots op dat Nederlandeers over het algemeen zulke watejs zijn? en dat licht niet aan dat je blank benm kijk de polen en russen eens moet je daar eens zulke grappe mee uithalen _O-
Ja. Nederlanders zijn tof wat dat betreft. Hier gelegerde Duitsers tijdens de Tweede Wereldoorlog merkten het ook al op "Als zodadelijk de Engelsen in Nederland aankomen om met ons te vechten, zullen de Nederlanders waarschijnlijk stoelen en een drankje pakken en rustig gaan toekijken wie er wint".
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:23:34 #129
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_100511083
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:19 schreef inZanity het volgende:

[..]

Jij meet dus met twee maten.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:26:36 #130
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_100511245
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:23 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Jij meet dus met twee maten.
Want?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:30:18 #131
3542 Gia
User under construction
pi_100511400
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:17 schreef Tauchmeister het volgende:
Omdat je net doet of het onterecht is dat Wilders zijn toon moest matigen.
Was het ook, hij is tenslotte vrijgesproken. Oftewel, niet over de grens gegaan van wat toelaatbaar is.

Ben net even door binnenstad-oost gereden, maar was allemaal vrij rustig.

Zo jammer hè. Die wijk is prachtig opgeknapt en dan gaan enkele tientallen rotzakken het verpesten voor al die gezinnen die daar rustig willen wonen.

Overal staan bordjes: "Verboden voor honden", maar ik denk dat ze niet kunnen lezen.
pi_100511425
quote:
Onzin, de grootste mietjes zijn juist Marokkanen. Als ze alleen zijn heb je geen kind aan ze, zodra ze in een groep zijn, zijn het echt totaal andere individuen. En dan nog doen ze alleen iets als ze in de meerderheid zijn, anders gaan ze op de loop.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:31:24 #133
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_100511443
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:26 schreef inZanity het volgende:

[..]

Want?
Je acht het terecht dat relschoppers die bewoners belagen met fluwelen handschoenen aangepakt worden, en dat bewoners die relschoppers 'belagen' hard worden aangepakt. Feitelijk ben je voorstander van een 'geweldsmonopolie' (voor zover je van geweld kunt spreken) voor de relschoppers.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:32:54 #134
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100511520
quote:
beter gedraag je je gewoon als mens ipv losgeslagen wild beest.
Get woke, go broke!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:34:54 #135
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100511653
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:30 schreef Gia het volgende:

Overal staan bordjes: "Verboden voor honden", maar ik denk dat ze niet kunnen lezen.
:D
The truth was in here.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:40:31 #136
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_100512020
quote:
Marokkaantjes die wat rottigheid uit halen
:')
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:41:23 #137
3542 Gia
User under construction
pi_100512078
quote:
Mag toch hopen dat deze 'eigen rechters' keihard aangepakt worden wanneer ze dit belachelijke plannetje doorzetten.
Niet als het noodweer is. Ze zullen niet zomaar die wijk in trekken en het tuig in elkaar rammen. Dit gaat hooguit gebeuren als reaktie op.

Tja, en als 'hunnie' beginnen.......
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:29 schreef MissionPhailed het volgende:
Overigens is het zeldzaam dat Nederlanders enige cohesie vertonen, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Molukkers en Marokkanen.
Dan ken je de Helmonders nog niet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:41 schreef MissionPhailed het volgende:
Meer bevoegdheden voor politie/overheid om straattereur de kop in te drukken valt te prefereren.
De watjes in Helmond zitten vooral bij ons politiekorps. Die durven echt niks.
Ja, het uitgaanspubliek lastig vallen, fietsertjes op de bon slingeren omdat ze geen licht hebben, en vooral surveilleren in de rustige wijken. Binnenstad-oost? Daar rijd je als politie op surveillance liefst zo snel mogelijk doorheen, want stel je voor dat je moet ingrijpen!

Nee hoor, helemaal niet gek als mensen zich gaan organiseren en elkaar te hulp komen als er iets gebeurt. En ja, je mag tegenwoordig je eigen have en goed beschermen tegen tuig.
pi_100512176
Wat voor broeken hebben de belhamels aan?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100512327
quote:
dat vind ik juist goed aan de nederlanders, hun rust en kalmte. maar daar moet je geen misbruik van maken ;)
dehket, ya3ni hassat hawak!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:49:58 #140
351780 Piye
King of Kush
pi_100512598
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:31 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Onzin, de grootste mietjes zijn juist Marokkanen. Als ze alleen zijn heb je geen kind aan ze, zodra ze in een groep zijn, zijn het echt totaal andere individuen. En dan nog doen ze alleen iets als ze in de meerderheid zijn, anders gaan ze op de loop.
Nee nee Marokkanen zijn inderdaad mietjes, maar Nederlanders zijn erger. ;)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:50:38 #141
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_100512638
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:41 schreef Gia het volgende:

Dan ken je de Helmonders nog niet.
Jawel, want ik ben zelf woonachtig in Helmond. En ik sprak over Nederlanders in het algemeen, Helmonders vormen inderdaad sneller groepen in bepaalde situaties.

quote:
De watjes in Helmond zitten vooral bij ons politiekorps. Die durven echt niks.
Ja, het uitgaanspubliek lastig vallen, fietsertjes op de bon slingeren omdat ze geen licht hebben, en vooral surveilleren in de rustige wijken. Binnenstad-oost? Daar rijd je als politie op surveillance liefst zo snel mogelijk doorheen, want stel je voor dat je moet ingrijpen!

Nee hoor, helemaal niet gek als mensen zich gaan organiseren en elkaar te hulp komen als er iets gebeurt. En ja, je mag tegenwoordig je eigen have en goed beschermen tegen tuig.
Gezien de situatie is het inderdaad logisch en begrijpelijk dat er wellicht knokploegen gevormd worden. Afgezien daarvan is het echter een riskante ontwikkeling ...
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:55:28 #142
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_100512910
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:16 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Zo zijn we gemaakt.

Mensen zijn bang, met name overheid, om maar een iets verheven woord te laten klinken over die kansarme allochtoontjes. Het enige juiste volgens hen is erboven staan met fatsoen en begrip. Dat is namelijk "humaan".
Dat daarmee de zaak enkel erger wordt omdat ze overlopen worden door dat tuig wat er lak aan heeft, sluiten ze hun ogen voor. Het woord "humaan" is hun walhalla en daarmee vinden ze zichzelf helemaal top. Soort verafgoding van hunzelf.

Je ziet ook dat links er totaal geen controle meer op heeft. En dat proberen ze continue te verdoezelen door het de andere kant aan te rekenen in elke vorm van racisme.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  Moderator dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:57:27 #143
249559 crew  Lavenderr
pi_100513027
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:55 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Mensen zijn bang, met name overheid, om maar een iets verheven woord te laten klinken over die kansarme allochtoontjes. Het enige juiste volgens hen is erboven staan met fatsoen en begrip. Dat is namelijk "humaan".
Dat daarmee de zaak enkel erger wordt omdat ze overlopen worden door dat tuig wat er lak aan heeft, sluiten ze hun ogen voor. Het woord "humaan" is hun walhalla en daarmee vinden ze zichzelf helemaal top. Soort verafgoding van hunzelf.

Je ziet ook dat links er totaal geen controle meer op heeft. En dat proberen ze continue te verdoezelen door het de andere kant aan te rekenen in elke vorm van racisme.
Juist. En dat gaat nu al een paar decennia zo en het werkt niet meer.
Mensen trappen er niet meer in en zijn het zat.
Zelfs bij een Nederlander komt er een eind aan het geduld met dit soort gasten.
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:00:16 #144
341203 3-voud
pi_100513200
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Juist. En dat gaat nu al een paar decennia zo en het werkt niet meer.
Mensen trappen er niet meer in en zijn het zat.
Ik hoop het. Ben zelf bang dat het nog wel een paar jaar duurt.

Bij die gekke linkse hippies heb ik altijd zo'n beeld voor me dat wanneer ze in Canada op vakantie zijn en in het wild een beer tegen het lijf lopen die dreigend uithaalt, ze met hun handen in de zij hun hoofd schudden en tegen de beer zeggen:"Dat mag niet hoor".
pi_100513234
Badr Hari op afsturen in het kader van zijn training.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:02:29 #146
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_100513334
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:56 schreef Irakeesje het volgende:

[..]

tot zover jouw fantasieën :P
Je, waar haal ik ze vandaan he :')
pi_100513902
quote:
Straks in groep 3 zal je leren dat je kijk op de wereld niet correct is.
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:21:59 #148
341203 3-voud
pi_100514260
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Straks in groep 3 zal je leren dat je kijk op de wereld niet correct is.
8-)
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:31:04 #149
137949 Disana
pi_100514764
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:31 schreef Disana het volgende:
Wilders wil het vuurtje nog wat verder opstoken

http://www.nu.nl/politiek(...)s-straatterreur.html
Dat gaat het tuig dat Helmond onveilig maakt duidelijk zelf uitstekend af.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_100514810
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:02 schreef Plus_Ultra het volgende:

[..]

Je, waar haal ik ze vandaan he :')
geen idee aangezien het juridisch gezien al heel moeilijk is dan even eruit knikkeren ;).
dehket, ya3ni hassat hawak!
pi_100514855
Keihard aanpakken dat tuig. Schoften zijn het.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:38:12 #153
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_100514987
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:40 schreef Chooselife het volgende:
Zaterdag nog getuige van een mocro vs. mocro gevecht.

Die hebben echt een agressie-probleem met z'n allen. De wanhoop en onmacht spatte er vanaf. Het ging totáál nergens over.
Eeuwenlange inteelt.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_100515201
quote:

En gelijk heeft ie. Waarom moeten Nederlanders dit pikken van smerig tuig? :r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_100515553
quote:

Nee hij wil het benoemen. Dit soort postings bedoelde ik eerder in dit topic. ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:43 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En gelijk heeft ie. Waarom moeten Nederlanders dit pikken van smerig tuig? :r
Nou diep van binnen zullen de Disana's ook wel tegen deze jongens zijn. Maar het je maakt jezelf populairder door Wilders te bashen daar waar het mogelijk is :)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:52:17 #156
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100515580
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nee hij wil het benoemen. Dit soort postings bedoelde ik eerder in dit topic. ^O^
Precies, wat is het probleem precies?
Get woke, go broke!
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:53:47 #157
137949 Disana
pi_100515642
Wilders gebruikt dit alleen maar voor eigen gewin: nog meer aandacht, nog meer stemmen. Een oplossing heeft hij niet.
pi_100515670
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:53 schreef Disana het volgende:
Wilders gebruikt dit alleen maar voor eigen gewin: nog meer aandacht, nog meer stemmen. Een oplossing heeft hij niet.
Het heeft ook aandacht nodig schat...ontkennen heeft geen zin.
pi_100515700
quote:
Wilders gebruikt dit alleen maar voor eigen gewin: nog meer aandacht, nog meer stemmen.
Gelukkig is hij de enige politicus die zich daarmee bezighoudt, nietwaar?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:55:47 #160
137949 Disana
pi_100515727
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Het heeft ook aandacht nodig schat...ontkennen heeft geen zin.
Vanzelfsprekend heeft het aandacht nodig, er is niemand te vinden die dat ontkent. Maar die had het al, anders zouden we er hier niet over lezen.
pi_100515778
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend heeft het aandacht nodig, er is niemand te vinden die dat ontkent. Maar die had het al, anders zouden we er hier niet over lezen.
Maar wat is er dan fout aan het gegeven dat Wilders er iets aan wil doen. Of zijn manier werkt is een tweede maar de rest hoor ik niet....waar is Groenlinks? Waar is de SP waar is de PvdA? Komen die niet op voor de normale man?? Die hoor je niet, hopen dat als je er over zwijgt dat het dan wel overwaait.
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:58:31 #162
137949 Disana
pi_100515819
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Maar wat is er dan fout aan het gegeven dat Wilders er iets aan wil doen.
Wat gaat Wilders eraan doen dan?
pi_100515860
quote:
Net als Cohen deed met Noorwegen en de SP tijdens de demonstraties tegen de overheid in Egypte (in NL)?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_100515921
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:58 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat gaat Wilders eraan doen dan?
Moet je aan hem vragen, ik ken hem niet persoonlijk. Hij is in ieder geval de enige van politiek Nederland die uberhaubt wil luisteren naar de mensen. Ik vind het niet vreemd dat er veel mensen op hem stemmen. Immers de rest regeert vanuit de Ivoren Toren.
pi_100515951
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Moet je aan hem vragen, ik ken hem niet persoonlijk. Hij is in ieder geval de enige van politiek Nederland die uberhaubt wil luisteren naar de mensen. Ik vind het niet vreemd dat er veel mensen op hem stemmen. Immers de rest regeert vanuit de Ivoren Toren.
Dit. De linkse partijen hoor je nu niet hierover.
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 17:02:46 #166
341203 3-voud
pi_100515994
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:01 schreef ConscienceNL het volgende:

[..]

Die wachten tot Wilders terugkomt zodat ze kunnen blèren dat Wilders het aangegrepen heeft voor stemmen, eigen gewin, ophitsten van haat...
Zeg maar datgene wat Disana nu al doet.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 17:02:58 #167
351780 Piye
King of Kush
pi_100515999
Wat is dat toch met dat benoemen? Nederland heeft veel last van kutmarokkaantjes, antillianen kunnen er ook wat van en die roma's zijn helemaal erg. Wie stemt er op mij? :D
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 17:03:13 #168
137949 Disana
pi_100516008
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Moet je aan hem vragen, ik ken hem niet persoonlijk.
Jij zegt dat hij er iets aan gaat doen, maar je weet dus niet wat. Dat kan kloppen, want hij zegt ook nergens dat hij er iets aan gaat doen.
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 17:03:57 #169
341203 3-voud
pi_100516033
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:03 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij zegt dat hij er iets aan gaat doen, maar je weet dus niet wat. Dat kan kloppen, want hij zegt ook nergens dat hij er iets aan gaat doen.
Euh, dat beweer jij. immers, jij komt op de proppen met dat artikel en je vooroordeel.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 17:24:41 #170
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_100517401
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Maar wat is er dan fout aan het gegeven dat Wilders er iets aan wil doen.
Wil hij dat? Waarom omringt hij zich dan zelf met criminelen, komt hij met geen enkel plan, gaat schaarse politiecapaciteit naar de hamsterpolite en is hij vooral bezig met alle moslims zwart maken? Neemt hij daarvoor geld aan uit het buitenland? Of wil hij alleen maar anti-moslimstemming maken ten bate van Israel?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_100517512
quote:
Mwah. Het is geen oplossing die kan rekenen op brede steun, maar het zou er één kunnen zijn :)

quote:
'Oppakken, cel in en land uit!'
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 17:44:05 #173
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_100517629
:Ik quote het originele bericht nog maar even voor de zekerheid, je weet maar nooit wanneer de linkse censuur toeslaat:

http://www.depers.nl/binn(...)der-pik-ik-niet.html

‘Kut-Hollander roepen pik ik niet

quote:
In het Brabantse Helmond willen bewoners een knokploeg tegen de terreur van Marokkaanse jongeren. ‘Ik laat me niet wegjagen.’

Aanbellen herinnert aan bezoeken in Syrië of Birma. De vrouw die opent fluistert samenzweerderig: ‘Kom binnen. Anders zien ze dat ik met je praat.’ Alleen, dit is Helmond, een Brabantse stad ten oosten van Eindhoven. Hier loeren geen agenten van een meedogenloze geheime dienst. De angst begon toen de moeder met haar dochter van 10 jaar langs een groep van 40 mannen liep. ‘Ze riepen: ‘Meisje, meisje wil je 50 euro verdienen? Moet je me even likken.’ Toen ze er wat van zei, kwam een jongen voor de ramen staan en liet zijn broek zakken. ‘Als je dan de politie belt, gaan ze je pesten. Belletje trekken. Tegen je deur aan plassen. Ze roepen ‘kankerhoer’ tegen je.’

Haar man met een baby op de arm: ‘Als we iets terugzeggen, hebben wij geen respect voor hen.’

Seksuele intimidatie

‘Wijk in aanbouw’ meldt een geel bord aan de wijkgrens van Binnenstad Oost. Langs de Heistraat staat een mix van nieuwe huizen en oude winkelpanden. Zand op het trottoir verraadt recente verbouwingen, dus niks geen sloppenbuurt. Toch willen bewoners een knokploeg formeren. Een 37-jarige man, ‘alsjeblieft geen naam’ dreigde ermee in het Eindhovens Dagblad. Aanleiding vormde de maandenlange seksuele intimidatie van zijn dochter van 9 door jongens. ‘En in mei moest zijn zoontje van 3 in de bosjes zijn broek naar beneden doen.’ Uit kwaadheid zou hij hebben geroepen dat hij de volgende keer zijn broer en schoonzus erbij zou halen. ‘Het is wat uit zijn verband gerukt. Maar als het nog een maal gebeurt, gebruik ik geweld. Mijn hele leven heb ik in de binnenstad gewoond en laat met niet wegjagen.’

Het idee van een knokploeg spreekt bewoners wel aan. Een vader van vier kinderen. ‘32 jaar liever geen naam’ praat op straat terwijl zijn hond, type bijter, rustig aan de leiband wacht. 150 tot 200 man kunnen zij samenbrengen ‘Daar komen Molukkers en Antilianen nog bij, want die hebben ook een hekel aan die lui.’

‘Die lui’ dat zijn Marokkanen tussen de 12 en 25 jaar. De kleine jongens worden opgejut door hun grotere broers. Ze dragen Armani en dure sportschoenen maar werken hebben ze niet uitgevonden. ‘Die gasten zijn zo arrogant. Die slingeren opmerkingen naar je hoofd als ‘kut-Hollander’. Bewoners accepteren dat niet langer.’

Overlast bestaat al vijf jaar in de wijk. Er staat een moskee die veel bezoekers trekt en in de Heistraat barst het van Turkse en Marokkaanse winkels. De laatste maanden is de situatie doorgeslagen naar ware terreur. Ouderen durven de straat niet meer op, ziek van woeste blikken van hangjeugd en discriminerende opmerkingen. Een bewoonster heeft dagen ondergedoken gezeten. Ze zei er iets van toen plantjes kapot werden trokken. Daarop maakte een jongen een snijbeweging langs zijn hals. Waarna zij een klacht indiende bij de politie. Daarop kwamen zijn ouders en broer verhaal halen. Haar buurman: ‘Ze is doodsbang, slikt medicijnen en gaat achterom haar woning in. Door de voordeur durft ze niet meer.’

Vuurwerkbom

Bij de bewoonster daartegenover werd een paar weken geleden om half elf ‘s avonds tegen een voordeur een vuurwerkbom geplaatst. Ook zij had geklaagd en dit was de represaille. De vrouw doet in een korte groene broek open. Of ze schrok? ‘Wat wil je als je het gevoel hebt dat je halve huis wordt opgeblazen.’ Gelukkig is het een stevige deur. Verder wil ze geen commentaar geven. ‘Ik ben er klaar mee.’ Het huis van de buurman schuin tegenover staat leeg. Hij is inmiddels verhuisd. ‘In elkaar geslagen toen hij ze met een stuk hout wilde verjagen,’ zegt een straatgenoot.

Bij de laatste Tweede Kamerverkiezingen werd de nationalistische PVV de grootste partij van Helmond met 23,4 procent. ‘Dat is echt niet voor niks,’ hoor ik ettelijke malen. Zeventig procent zou als ze de kans zouden krijgen uit de wijk vertrekken, verzekeren bewoners. Alleen is de waarde van de koophuizen de laatste maanden door alle berichtgeving met 20- tot 30.000 euro gezakt.

Een vrouw: ‘Het huis is perfect, maar we hebben enorme spijt van dat we hier zijn komen wonen.’ Een waslijst van instanties bemoeit zich inmiddels met Binnenstad Oost. Vergadering na vergadering wordt uitgeschreven. Maar de ouders van de overlastgevers verschijnen nooit. De gemeente heeft camera’s opgehangen’ Een lachertje volgens de vrouw en man in de woonkamer. De beelden worden niet ‘live’ gevolgd en de overlastgevers lopen er langs met de capuchon over hun hoofd getrokken. Een samenscholingsverbod is van kracht maar de politie rijdt langs groepen soms zo groot als 30 mensen en doet niks. ‘De politie is bang. Dat vreet aan me,’ zegt de man.

Culemborg

De vrouw: ‘Als er nu nog een keer wat ernstigs gebeurt dan kun je iets verwachten als in Culemborg.’ Op nieuwsjaarnacht 2010 woedde daar een straatoorlog tussen Molukkers en Marokkanen. ‘De harde kern van PSV wil ook komen helpen. Probleem is: Zij gaan daarna weg. Wij wonen hier.’

Bij het vertrek kijk ik snel de straat in. De kust is veilig. De bewoonster zegt dat ik haar naam mag noemen. Ik weiger. Ik bescherm mijn bronnen. Net als in een echte oorlog.
pi_100517648
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wil hij dat? Waarom omringt hij zich dan zelf met criminelen, komt hij met geen enkel plan, gaat schaarse politiecapaciteit naar de hamsterpolite en is hij vooral bezig met alle moslims zwart maken? Neemt hij daarvoor geld aan uit het buitenland? Of wil hij alleen maar anti-moslimstemming maken ten bate van Israel?
Waarom heb je het over 'criminelen' bij de PVV terwijl de grootste bij de PvdA en GL zitten, met daden waarbij die van de PVV verbleken?!
pi_100517683
quote:

[..]

Ik denk dat je je PVV terreur in het PVV topic moet doen.
Dit topic is daar in ieder geval niet voor.

Terug naar het onderwerp ... het onderwerp wat volgens jou geen probleem is toch?
pi_100517722
Maar de hoofdvraag is, waar kun je je aanmelden voor de knokploeg, evt pb'en kan ook, groepje Amsterdammers zijn er klaar voor.
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 17:47:22 #177
137949 Disana
pi_100517738
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:40 schreef Wokkel het volgende:

Mwah. Het is geen oplossing die kan rekenen op brede steun, maar het zou er één kunnen zijn :)

'Oppakken, cel in en land uit!'

Mja, hoe wou je dat doen. Het zijn Nederlandse staatsburgers.
pi_100517781
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:47 schreef Disana het volgende:

[..]

Oppakken, in de cel gooien, heel de familie (dus niet alleen het gezin) geen uitkering meer. Krijg je vanzelf correcties vanuit de familie.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 17:49:02 #179
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_100517794
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:40 schreef Wokkel het volgende:

Deze oplossing is juridisch niet haalbaar, aangezien het gaat om Nederlanders met een dubbel paspoort. Bovendien zul je Europa ook op je dak krijgen, mocht je zo'n maatregel willen implementeren. Zie het geval waar de gemeente Vaals werkloze Polen wil weigeren.

Misschien dat die jongeren een flinke celstraf moeten krijgen + vergoeding van de schade die ze hebben aangericht. Mochten zij dit niet kunnen betalen, dan zullen de ouders ervoor moeten opdraaien.
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 17:50:51 #180
137949 Disana
pi_100517843
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Oppakken, in de cel gooien, heel de familie (dus niet alleen het gezin) geen uitkering meer. Krijg je vanzelf correcties vanuit de familie.
Onschuldigen vastzetten en dood laten hongeren?
pi_100517854
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:47 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat is aan de politiek. Je zou het paspoort kunnen intrekken na aanpassing van de regels, maar je zou ze ook gewoon een som geld kunnen geven om elders geiten te gaan hoeden.
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 17:52:47 #182
137949 Disana
pi_100517900
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:51 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Dat is aan de politiek. Je zou het paspoort kunnen intrekken na aanpassing van de regels, maar je zou ze ook gewoon een som geld kunnen geven om elders geiten te gaan hoeden.
Onmogelijk. Bovendien zou je dan rechtsongelijkheid krijgen: Nederlandse etters mogen blijven, allochtone etters worden eruit gegooid.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 17:53:26 #183
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_100517918
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:51 schreef Wokkel het volgende:

Je zou het paspoort kunnen intrekken na aanpassing van de regels, maar je zou ze ook gewoon een som geld kunnen geven om elders geiten te gaan hoeden.
Daarmee trek je weer mensen aan die hier misbruik van maken. Elk 'voordeel' heeft z'n nadeel.
pi_100517983
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:52 schreef Disana het volgende:

[..]

Onmogelijk. Bovendien zou je dan rechtsongelijkheid krijgen: Nederlandse etters mogen blijven, allochtone etters worden eruit gegooid.
'Onmogelijk ' bestaat niet in de politiek.

Daarnaast is het natuurlijk geen rechtsongelijkheid omdat het gaat om mensen met een dubbele nationaliteit, die hebben Nederlandse etters in het algemeen niet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:53 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Daarmee trek je weer mensen aan die hier misbruik van maken. Elk 'voordeel' heeft z'n nadeel.
Nieuwkomers moeten natuurlijk een contract tekenen dat ze akkoord gaan met intrekking van alles zodra ze veroordeeld worden :)
pi_100518090
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Deze oplossing is juridisch niet haalbaar, aangezien het gaat om Nederlanders met een dubbel paspoort. Bovendien zul je Europa ook op je dak krijgen, mocht je zo'n maatregel willen implementeren. Zie het geval waar de gemeente Vaals werkloze Polen wil weigeren.

Misschien dat die jongeren een flinke celstraf moeten krijgen + vergoeding van de schade die ze hebben aangericht. Mochten zij dit niet kunnen betalen, dan zullen de ouders ervoor moeten opdraaien.
Altijd dat linkse gezeur: grondwet, verdragen, Europa etc. :r
Je noemt Polen, mooi. Volgens de EU mogen Polen wel hierheen, waarom kunnen we dan deze criminelen dan niet naar Polen sturen, dan laten we Europa eens in ons voordeel werken :W
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 17:59:46 #186
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100518096
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:44 schreef slashdotter3 het volgende:
:Ik quote het originele bericht nog maar even voor de zekerheid, je weet maar nooit wanneer de linkse censuur toeslaat:

‘Daar komen Molukkers en Antilianen nog bij, want die hebben ook een hekel aan die lui.’

Luguber wel eigenlijk, the enemy of my enemy is my friend op zijn best, maakt niet uit hoe crimineel 'die andere lui' zelf zijn.
AFC AJAX
pi_100518100
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:23 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja. Nederlanders zijn tof wat dat betreft. Hier gelegerde Duitsers tijdens de Tweede Wereldoorlog merkten het ook al op "Als zodadelijk de Engelsen in Nederland aankomen om met ons te vechten, zullen de Nederlanders waarschijnlijk stoelen en een drankje pakken en rustig gaan toekijken wie er wint".
Dus jij gelooft die bullshit van die Amenth? Als ik in die tijd had geleefd had ik niet rustig toegekeken. En btw, de nazi's waren extreem hard tegen verzet. Kwam er verzet? prima, dan executeerden ze een stuk of 20 man uit het desbetreffende dorp.
Je doet met je opmerking de verzetsgroepen zwaar tekort.

Btw, mocht er ooit een burgeroorlog komen, dan zal ik met liefde er een paar doodschieten.
Ik zou er geen minuut slechter van slapen.
pi_100518211
Ik ben zelf Marokkaan en zeg oppakken en hard aanpakken die mother fuckers.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 18:07:12 #189
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_100518338
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:59 schreef Oud_student het volgende:

Altijd dat linkse gezeur: grondwet, verdragen, Europa etc. :r
Je noemt Polen, mooi. Volgens de EU mogen Polen wel hierheen, waarom kunnen we dan deze criminelen dan niet naar Polen sturen, dan laten we Europa eens in ons voordeel werken :W
Ik kan er niks aan doen dat ik wel wat van deze zaken af weet en jij niet.
pi_100518594
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:55 schreef Wokkel het volgende:
...
Daarnaast is het natuurlijk geen rechtsongelijkheid omdat het gaat om mensen met een dubbele nationaliteit, die hebben Nederlandse etters in het algemeen niet.
...
Je kan ze ook op voornaam selecteren. "Pietje? Jij mag blijven. Mohammed? Je hebt hetzelfde gedaan als Pietje, maar jij heet geen Pietje, dus is het geen gelijk geval. Jij moet het land uit."

Oftewel: nee, zo werkt het niet. Het hebben van een dubbel paspoort maakt ze niet rechtens ongelijk.
pi_100518652
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik denk dat je je PVV terreur in het PVV topic moet doen.
Dit topic is daar in ieder geval niet voor.
Jij kwam met Wilders aanzetten, ik heb van die PVV van hem nog geen oplossing vernomen.

quote:
Terug naar het onderwerp ... het onderwerp wat volgens jou geen probleem is toch?
Jawel, alleen een plaatselijk probleem en geen probleem wat uitsluitend Marokkanen betreft en zeker geen probleem wat alle Marokkanen betreft.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 18:18:31 #192
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100518662
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 18:03 schreef Tetouanie het volgende:
Ik ben zelf Marokkaan en zeg oppakken en hard aanpakken die mother fuckers.
The truth was in here.
pi_100518777
quote:
Marokkaantjes die werkend wat rottigheid uit halen.
Zucht :')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 18:24:32 #194
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_100518833
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:55 schreef Wokkel het volgende:
Nieuwkomers moeten natuurlijk een contract tekenen dat ze akkoord gaan met intrekking van alles zodra ze veroordeeld worden :)
Konden we dat niet 40 jaar geleden doen toen we al die Marokkanen en Turken naar NL haalden? ;(
pi_100518937
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 18:24 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Konden we dat niet 40 jaar geleden doen toen we al die Marokkanen en Turken naar NL haalden? ;(
Geen tijd voor, anders werden de vakbonden te machtig en gingen de werknemers te veel loon vragen.
pi_100519054
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 18:16 schreef DonJames het volgende:

[..]

Je kan ze ook op voornaam selecteren. "Pietje? Jij mag blijven. Mohammed? Je hebt hetzelfde gedaan als Pietje, maar jij heet geen Pietje, dus is het geen gelijk geval. Jij moet het land uit."

Oftewel: nee, zo werkt het niet. Het hebben van een dubbel paspoort maakt ze niet rechtens ongelijk.
Als het slist als een Marokkaan, als het eruitziet als een Marokkaan, als het elke gelegenheid te baat neemt om te benadrukken dat het een Marokkaan is (Iek ben Marokkahn wat bedoel jij?) en het heeft als kers op de taart óók nog een Marokkaans paspoort....dan is het een Marokkaan.

Die 'ongelijkheid' hebben ze dus aan zichzelf te danken.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 18:32:31 #197
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_100519070
Mja, een knokploeg is natuurlijk geen oplossing, maar het is wel goed als de buurtbewoners samen sterk staan, en zo gezamenlijk iets kunnen doen tegen die eikels.Ik denk dat het vooral handig is om wat videomateriaal te maken, want dan kan de politie ook beter optreden. Ik heb het zelf ook gezien hoe een groep relschoppers een hele wijk in hun greep kunnen houden; uiteindelijk werd dat minder door sanering van de wijk, maar dat is ook niet altijd een werkende oplossing.
Géén kloon van tvlxd!
pi_100519354
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:01 schreef ConscienceNL het volgende:

[..]

Mooi dat rechts lekker een meerderheid heeft in de Tweede Kamer als wel in de Senaat als we de SGP bij rechts mogen indelen.

Alsjeblieft, geen gezeur over links als rechts alle middelen kan aanwenden om dit probleem te kunnen oplossen.
pi_100519383
quote:

[..]

Dit in Helmond is natuurlijk ook pure bangerikkerij van Tokkies die zich via de Telegraaf bang hebben laten maken voor volledig onschuldige nobele Marokkanen he?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 18:43:11 #200
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_100519421
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 18:32 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Als het slist als een Marokkaan, als het eruitziet als een Marokkaan, als het elke gelegenheid te baat neemt om te benadrukken dat het een Marokkaan is (Iek ben Marokkahn wat bedoel jij?) en het heeft als kers op de taart óók nog een Marokkaans paspoort....dan is het een Marokkaan.

Die 'ongelijkheid' hebben ze dus aan zichzelf te danken.
Bestaat DE Marokkaan? Nee, want DE Nederlander bestaat volgens Prinses Maxima ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')