abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100508481
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:02 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Als Wilders zo'n grote bek heeft moet hij de politiek mobiliseren en keihard met de bezem door die wijken gaan. In plaats van een beetje te staan janken op tv/Twitter elke keer.

Zijn PVV is inmiddels na de VVD al bijna 2 jaar de grootste partij dus aan mandaat zal het hem niet ontbreken.
Eens. Geertje heeft alleen maar een grote bek op twitter, draagt totaal niets bij.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:32:25 #102
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_100508520
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Waarom nou weer die kopvoddentax erbij halen.
Waarom niet? Dat is namelijk waar Wilders o.a voor staat. Als je op de pvv/ wilders stemt kies je er ook voor dat onschuldige mensen worden gediscrimineerd, beledigd en beperkt in hun vrijheden. Alleen dat zou al een reden moeten zijn om niet op de PVV te stemmen, sterker nog dit enge racistenclubje af te keuren.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:06 schreef Gia het volgende:

[..]

Sterker nog: je wordt aangeklaagd wegens haatzaaien en moet, volgens velen, vooral je toon matigen.
Wat is daar mis mee? :')
pi_100508523
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:29 schreef amenth het volgende:
weet ej wat het is .. nederlanders zijn over het algemeen te grote watjes en dit zien die marokannen natuurlijk gelijk. jullie verwachten te veel dat de overheid julie beschermd dit dat en dan zie je word je geterroriseerd als het ff wat tegen valt met de popo enzo zoals in nederland. Ik heb wel een paar nederlandse vrienden als alle nederlanders zo waren keken die marokanen jullie niet eens aan maar over het algemeen zijn nederlanders echt watjes en dat is heel het probleem
Ja omdat als je er fatsoenlijk wat van zegt je een steen door je ruit krijgt
Met je popo-straattaal. Zeker jouw 'matties' die dit soort onzin flikken?

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 09-08-2011 14:43:43 ]
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_100508588
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:32 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja omdat als je er fatsoenlijk wat van zegt je een steen door je ruit krijgt,
Met je popo-straattaal. Zeker jouw 'matties' die dit soort onzin flikken?
ik terroriseer nooit wat alleen vechten als mensen ons uitdagen toen ik 16 was misschien ja maar al gooit iemand steen door je ruit heb je geen familie die genen ff goed terug te pakken of vrienden? ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 09-08-2011 14:43:53 ]
Ne mutlu Türküm diyene
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:34:27 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100508605
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:29 schreef amenth het volgende:
weet ej wat het is .. nederlanders zijn over het algemeen te grote watjes en dit zien die marokannen natuurlijk gelijk. jullie verwachten te veel dat de overheid julie beschermd dit dat en dan zie je word je geterroriseerd als het ff wat tegen valt met de popo enzo zoals in nederland. Ik heb wel een paar nederlandse vrienden als alle nederlanders zo waren keken die marokanen jullie niet eens aan maar over het algemeen zijn nederlanders echt watjes en dat is heel het probleem
Dus het is de schuld van de ontwikkelde westerlingen dat onontwikkeld tuig zich zo achterlijk misdraagt?

Leuk hoor dat jullie 1 op 1 zo mans zijn, ga vooral zo door en het wordt op een gegeven moment gewoon legaal om met scherp te schieten.

En dat is dan natuurlijk weer de schuld van de ontwikkelde mens :').

Tikje overtrokken taalgebruik, maar je snapt het wel denk ik :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:35:47 #106
249559 crew  Lavenderr
pi_100508664
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef amenth het volgende:

[..]

ik terroriseer nooit wat alleen vechten als mensen ons uitdagen toen ik 16 was misschien ja maar al gooit iemand steen door je ruit heb je geen familie die genen ff goed terug te pakken of vrienden? ;)
Ja, die genen . Dat is juist het probleem.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:36:41 #107
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_100508715
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Wederom helemaal gelijk. Het gevaar is in Nederland, dat wanneer je als politieke partij dingen benoemt, hetgeen moet voordat je een probleem kunt aanpakken. Heel links Nederland (en FOK!) je wegzet als een racist.

Dus er moet EN hard worden aangepakt EN 'de linksen' moeten diegene die gaan aanpakken met rust laten.
Onzin. Wilders word racist genoemd omdat hij het is niet omdat hij tuig wil aanpakken.
pi_100508745
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef inZanity het volgende:
Ah dus het Helmondse PVV-stemmende tokkietuig gaat voor eigen rechter spelen, en is daarmee dus geen haar beter dan die door hun zo verfoeide Marokkaantjes die werkend wat rottigheid uit halen. Als ik dan zie dat het hier nog volop word toegejuicht vraag ik me echt weer af in wat voor land we toch in hemelsnaam leven ondertussen.. Mag toch hopen dat deze 'eigen rechters' keihard aangepakt worden wanneer ze dit belachelijke plannetje doorzetten.

En die Wilders inderdaad ook weer. Meteen weer een slaatje eruit proberen te slaan in de hoop weer een zeteltje te stijgen in de pijlingen.. In plaatse van deze verwerpelijke criminelen plannetjes keihard af te keuren kondigt hij aan deze criminelen te zullen steunen.. :r
*O* *O* *O* ze hebben het topic gevonden!
pi_100508760
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dus het is de schuld van de ontwikkelde westerlingen dat onontwikkeld tuig zich zo achterlijk misdraagt?

Leuk hoor dat jullie 1 op 1 zo mans zijn, ga vooral zo door en het wordt op een gegeven moment gewoon legaal om met scherp te schieten.

Hij heeft natuurlijk wel gelijk, Nederlanders zijn watjes.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:37:50 #110
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_100508769
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar hij heeft wel een punt; belaag je een Nederlander, dan komt er hoogstwaarschijnlijk geen reactie. Belaag je bijvoorbeeld een Molukker, dan komt er een significante groep op de proppen.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:37:59 #111
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_100508774
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

*O* *O* *O* ze hebben het topic gevonden!
Het gebash is begonnen. :')
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:38:35 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100508807
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:37 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Dus mag je maar crimineel zijn? Hele goeie redenering. Vrouwen zijn ook zwakker, maar vogelvrij verklaren, iedereen mag elk meisje verkrachten, want het zijn watjes?

Tief toch op, dit is een beschaafd land.
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:40:05 #113
249559 crew  Lavenderr
pi_100508879
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dus mag je maar crimineel zijn? Hele goeie redenering. Vrouwen zijn ook zwakker, maar vogelvrij verklaren, iedereen mag elk meisje verkrachten, want het zijn watjes?

Tja, we moeten ons blijkbaar verlagen naar het niveau van dat tuig.
pi_100508917
quote:

[..]

Ik zocht deze woorden, jij vond ze.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:41:19 #115
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_100508948
quote:

[..]Dus mag je maar crimineel zijn?
Uiteraard niet, maar wat weerbaarheid is nooit weg.
Maar nogmaals: vorming van knokploegen is een slechte zaak. Meer bevoegdheden voor politie/overheid om straattereur de kop in te drukken valt te prefereren.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:42:02 #116
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100508975
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, die genen . Dat is juist het probleem.
Ik moet toegeven, ik moest lachen _O- Maar dit kan natuurlijk niet :') Wat is er mis met mijn genen? Niets ;(
AFC AJAX
pi_100508983
quote:

[..]

Natuurlijk niet. Maar wie houdt je tegen als de watjes je niet aanpakken als jij lak aan hun regels hebt?
Sterker nog, als je thuiskomt in je gesubsidieerde huis staat er weer een maatschappelijk werkster (ook zo'n watje) voor te rekenen waar je allemaal recht op hebt.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:42:27 #118
351780 Piye
King of Kush
pi_100509000
quote:

[..]

Hier lag ik toch wel even in een deuk en je hebt gelijk natuurlijk. Alleen hij heeft ook een punt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:48:25 #119
8369 speknek
Another day another slay
pi_100509287
Terug naar de schutterij. Moet er natuurlijk wel iemand van de hoogste klasse aan het roer gezet worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:51:03 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100509427
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:42 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Maar wie houdt je tegen als de watjes je niet aanpakken als jij lak aan hun regels hebt?
Sterker nog, als je thuiskomt in je gesubsidieerde huis staat er weer een maatschappelijk werkster (ook zo'n watje) voor te rekenen waar je allemaal recht op hebt.
Dan is het dus gewoon een mentaliteitskwestie, en dat zou koren op de molen van de PVV zijn, ze WILLEN gewoon tuig zijn. Ik voorspel 100 zetels als dit uit zou komen ;).

Dus dat is jouw argument? ;).
Get woke, go broke!
pi_100509645
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan is het dus gewoon een mentaliteitskwestie, en dat zou koren op de molen van de PVV zijn, ze WILLEN gewoon tuig zijn. Ik voorspel 100 zetels als dit uit zou komen ;).

Dus dat is jouw argument? ;).
Het feit dat de Nederlanders te scheiterig zijn om er wat aan te doen maakt ze alleen maar sterker, denk je niet?
Nederlandse vrouwen worden uitgemaakt voor alles en nog wat, al jarenlang. Hoe vaak zie je dat er dan koene ridders opstaan en die jochies even terecht wijst?
pi_100509896
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:41 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Uiteraard niet, maar wat weerbaarheid is nooit weg.
Maar nogmaals: vorming van knokploegen is een slechte zaak. Meer bevoegdheden voor politie/overheid om straattereur de kop in te drukken valt te prefereren.
Trust me, mentale weerbaarheid gaat je niet helpen als je door 20 van die varkens wordt aangevallen.
Molukse gemeenschap laat inderdaad niet met zich fucken. Maar die eerste generatie komt ook van een eiland af waar geweld en vechten aan de orde van de dag waren, dus die kunnen wel een potje knokken.
Als het moet trouwens ook tegen politie en ME:

Als Nederlander en inwoner van een fatsoenlijk land hoort de politie dit soort zaken af te handelen. De gemiddelde Nederlander en zijn familie is nu eenmaal niet in staat om 200 tot 300 man te mobiliseren om zichzelf of zijn eigendommen te verdedigen.
Voor de gemiddelde Molukker is dit totaal geen probleem omdat ze een hechte samenleving vormen. Waar geweld dus ook nog eens min of meer ingebakken zit.
Groetjes, Ezio.
pi_100510244
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Inderdaad... het moeten Nederlandse militie tegen marokanen worden.... Ik hoop echt dat Helmond een voorbeeld gaat stellen voor de rest van Nederland.
Dan zou het in de rest van Nederland ook net zo kut moeten gaan als in deze wijk in Helmond. Wat natuurlijk niet het geval is.
pi_100510741
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:37 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Zo zijn we gemaakt.

Slaat een groep marokkanen constant homo's en buurtbewoners in elkaar en zelfs met de dood bedreigen dat moeten we dat 'negeren, hoe moeilijk dat ook is' (PvdA utrecht).

Neem jij een keer wraak en sla je met de buurt een paar kutmarokkanen die lopen te dealen in elkaar dan wordt je met z'n allen opgepakt en eengeklaagt wegens racisme (weer Utrecht).

Wordt je al jaren lastig gevallen door kutmarokkanen in je buurt, bel je 100 x de politie die steeds maar weer niet op komt dagen.
Word er de laatste keer je vrouw en dochter bedreigt en neem je zelf het recht in je handen (samen met een mes) dan staat de politie binnen 5 minuten in je buurt om je dood te schieten (goh alweer Utrecht, ondiep)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:19:08 #125
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_100510896
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:16 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Zo zijn we gemaakt.

Slaat een groep marokkanen constant homo's en buurtbewoners in elkaar en zelfs met de dood bedreigen dat moeten we dat 'negeren, hoe moeilijk dat ook is' (PvdA utrecht).

Neem jij een keer wraak en sla je met de buurt een paar kutmarokkanen die lopen te dealen in elkaar dan wordt je met z'n allen opgepakt en eengeklaagt wegens racisme (weer Utrecht).

Wordt je al jaren lastig gevallen door kutmarokkanen in je buurt, bel je 100 x de politie die steeds maar weer niet op komt dagen.
Word er de laatste keer je vrouw en dochter bedreigt en neem je zelf het recht in je handen (samen met een mes) dan staat de politie binnen 5 minuten in je buurt om je dood te schieten (goh alweer Utrecht, ondiep)
En terecht. Moet je maar geen eigen rechter spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')