Maar dat is natuurlijk lang niet de enige keer dat Wilders steken naar moslims gaf en daarvoor werd hij aangeklaagd, niet omdat hij zo voor veiligheid is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom nou weer die kopvoddentax erbij halen. Dat was een opmerking van Wilders op de uitspraak dat er 'van nu af aan geen heilige huisjes meer zouden zijn'.
Schijnbaar was dit wel een heilig huisje, want van die hoofddoekjes moet je afblijven.
Omdat je net doet of het onterecht is dat Wilders zijn toon moest matigen. Het tuig waar we het over hebben was echt niet het enige mikpunt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom nou weer die kopvoddentax erbij halen.
Burgemeester Jacobs, verantwoordelijk voor de veiligheid in zijn stad....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:15 schreef MissionPhailed het volgende:
De dreiging van een knokploegvorming is een ongewenst en schadelijk effect van het compleet falen van burgermeester Jacobs. Ik acht Jacobs tezamen met de Marokkaanse relschoppers verantwoordelijk voor de verslechterende situatie in Binnenstad-Oost. Overheid en politie moeten in het betreffende stadsdeel verregaande bevoegdheid krijgen om straattereur de kop in te drukken.
Exactly. Dat is eigenlijk een groter probleem (en aanjager van deze ellende) dan de Marokkanen zelf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wederom helemaal gelijk. Het gevaar is in Nederland, dat wanneer je als politieke partij dingen benoemt, hetgeen moet voordat je een probleem kunt aanpakken. Heel links Nederland (en FOK!) je wegzet als een racist.
Dus er moet EN hard worden aangepakt EN 'de linksen' moeten diegene die gaan aanpakken met rust laten.
Een eventuele knokploeg zou afkeurenswaardig zijn, maar ook begrijpelijk gezien de omstandigheden. Overigens is het zeldzaam dat Nederlanders enige cohesie vertonen, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Molukkers en Marokkanen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef inZanity het volgende:
Ah dus het Helmondse PVV-stemmende tokkietuig gaat voor eigen rechter spelen, en is daarmee dus geen haar beter dan die door hun zo verfoeide Marokkaantjes die werkend wat rottigheid uit halen. Als ik dan zie dat het hier nog volop word toegejuicht vraag ik me echt weer af in wat voor land we toch in hemelsnaam leven ondertussen.. Mag toch hopen dat deze 'eigen rechters' keihard aangepakt worden wanneer ze dit belachelijke plannetje doorzetten.
En die Wilders inderdaad ook weer. Meteen weer een slaatje eruit proberen te slaan in de hoop weer een zeteltje te stijgen in de pijlingen.. In plaatse van deze verwerpelijke criminelen plannetjes keihard af te keuren kondigt hij aan deze criminelen te zullen steunen..
Precies.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:29 schreef amenth het volgende:
weet ej wat het is .. nederlanders zijn over het algemeen te grote watjes en dit zien die marokannen natuurlijk gelijk. jullie verwachten te veel dat de overheid julie beschermd dit dat en dan zie je word je geterroriseerd als het ff wat tegen valt met de popo enzo zoals in nederland. Ik heb wel een paar nederlandse vrienden als alle nederlanders zo waren keken die marokanen jullie niet eens aan maar over het algemeen zijn nederlanders echt watjes en dat is heel het probleem
Eens. Geertje heeft alleen maar een grote bek op twitter, draagt totaal niets bij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als Wilders zo'n grote bek heeft moet hij de politiek mobiliseren en keihard met de bezem door die wijken gaan. In plaats van een beetje te staan janken op tv/Twitter elke keer.
Zijn PVV is inmiddels na de VVD al bijna 2 jaar de grootste partij dus aan mandaat zal het hem niet ontbreken.
Waarom niet? Dat is namelijk waar Wilders o.a voor staat. Als je op de pvv/ wilders stemt kies je er ook voor dat onschuldige mensen worden gediscrimineerd, beledigd en beperkt in hun vrijheden. Alleen dat zou al een reden moeten zijn om niet op de PVV te stemmen, sterker nog dit enge racistenclubje af te keuren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom nou weer die kopvoddentax erbij halen.
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Sterker nog: je wordt aangeklaagd wegens haatzaaien en moet, volgens velen, vooral je toon matigen.
Ja omdat als je er fatsoenlijk wat van zegt je een steen door je ruit krijgtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:29 schreef amenth het volgende:
weet ej wat het is .. nederlanders zijn over het algemeen te grote watjes en dit zien die marokannen natuurlijk gelijk. jullie verwachten te veel dat de overheid julie beschermd dit dat en dan zie je word je geterroriseerd als het ff wat tegen valt met de popo enzo zoals in nederland. Ik heb wel een paar nederlandse vrienden als alle nederlanders zo waren keken die marokanen jullie niet eens aan maar over het algemeen zijn nederlanders echt watjes en dat is heel het probleem
ik terroriseer nooit wat alleen vechten als mensen ons uitdagen toen ik 16 was misschien ja maar al gooit iemand steen door je ruit heb je geen familie die genen ff goed terug te pakken of vrienden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja omdat als je er fatsoenlijk wat van zegt je een steen door je ruit krijgt,
Met je popo-straattaal. Zeker jouw 'matties' die dit soort onzin flikken?
Dus het is de schuld van de ontwikkelde westerlingen dat onontwikkeld tuig zich zo achterlijk misdraagt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:29 schreef amenth het volgende:
Ja, die genen . Dat is juist het probleem.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef amenth het volgende:
[..]
ik terroriseer nooit wat alleen vechten als mensen ons uitdagen toen ik 16 was misschien ja maar al gooit iemand steen door je ruit heb je geen familie die genen ff goed terug te pakken of vrienden?
Onzin. Wilders word racist genoemd omdat hij het is niet omdat hij tuig wil aanpakken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wederom helemaal gelijk. Het gevaar is in Nederland, dat wanneer je als politieke partij dingen benoemt, hetgeen moet voordat je een probleem kunt aanpakken. Heel links Nederland (en FOK!) je wegzet als een racist.
Dus er moet EN hard worden aangepakt EN 'de linksen' moeten diegene die gaan aanpakken met rust laten.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef inZanity het volgende:
Ah dus het Helmondse PVV-stemmende tokkietuig gaat voor eigen rechter spelen, en is daarmee dus geen haar beter dan die door hun zo verfoeide Marokkaantjes die werkend wat rottigheid uit halen. Als ik dan zie dat het hier nog volop word toegejuicht vraag ik me echt weer af in wat voor land we toch in hemelsnaam leven ondertussen.. Mag toch hopen dat deze 'eigen rechters' keihard aangepakt worden wanneer ze dit belachelijke plannetje doorzetten.
En die Wilders inderdaad ook weer. Meteen weer een slaatje eruit proberen te slaan in de hoop weer een zeteltje te stijgen in de pijlingen.. In plaatse van deze verwerpelijke criminelen plannetjes keihard af te keuren kondigt hij aan deze criminelen te zullen steunen..
Hij heeft natuurlijk wel gelijk, Nederlanders zijn watjes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus het is de schuld van de ontwikkelde westerlingen dat onontwikkeld tuig zich zo achterlijk misdraagt?
Leuk hoor dat jullie 1 op 1 zo mans zijn, ga vooral zo door en het wordt op een gegeven moment gewoon legaal om met scherp te schieten.
En dat is dan natuurlijk weer de schuld van de ontwikkelde mens.
Tikje overtrokken taalgebruik, maar je snapt het wel denk ik.
Maar hij heeft wel een punt; belaag je een Nederlander, dan komt er hoogstwaarschijnlijk geen reactie. Belaag je bijvoorbeeld een Molukker, dan komt er een significante groep op de proppen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus het is de schuld van de ontwikkelde westerlingen dat onontwikkeld tuig zich zo achterlijk misdraagt?
Leuk hoor dat jullie 1 op 1 zo mans zijn, ga vooral zo door en het wordt op een gegeven moment gewoon legaal om met scherp te schieten.
En dat is dan natuurlijk weer de schuld van de ontwikkelde mens.
Tikje overtrokken taalgebruik, maar je snapt het wel denk ik.
Het gebash is begonnen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
![]()
![]()
ze hebben het topic gevonden!
Dus mag je maar crimineel zijn? Hele goeie redenering. Vrouwen zijn ook zwakker, maar vogelvrij verklaren, iedereen mag elk meisje verkrachten, want het zijn watjes?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:37 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel gelijk, Nederlanders zijn watjes.
Tja, we moeten ons blijkbaar verlagen naar het niveau van dat tuig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus mag je maar crimineel zijn? Hele goeie redenering. Vrouwen zijn ook zwakker, maar vogelvrij verklaren, iedereen mag elk meisje verkrachten, want het zijn watjes?
Tief toch op, dit is een beschaafd land.
Ik zocht deze woorden, jij vond ze.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus mag je maar crimineel zijn? Hele goeie redenering. Vrouwen zijn ook zwakker, maar vogelvrij verklaren, iedereen mag elk meisje verkrachten, want het zijn watjes?
Uiteraard niet, maar wat weerbaarheid is nooit weg.quote:
Ik moet toegeven, ik moest lachenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die genen . Dat is juist het probleem.
Natuurlijk niet. Maar wie houdt je tegen als de watjes je niet aanpakken als jij lak aan hun regels hebt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier lag ik toch wel even in een deuk en je hebt gelijk natuurlijk. Alleen hij heeft ook een punt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is het dus gewoon een mentaliteitskwestie, en dat zou koren op de molen van de PVV zijn, ze WILLEN gewoon tuig zijn. Ik voorspel 100 zetels als dit uit zou komenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:42 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar wie houdt je tegen als de watjes je niet aanpakken als jij lak aan hun regels hebt?
Sterker nog, als je thuiskomt in je gesubsidieerde huis staat er weer een maatschappelijk werkster (ook zo'n watje) voor te rekenen waar je allemaal recht op hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |