Ik vermoed van niet nee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Buurtbemiddeling gaat vast niet werken he?
Maar daar zijn ze toch juist voor?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:28 schreef drvc het volgende:
Ik vind het goed, politie kan het niet oplossen.
[...]
Hoe willen ze het oplossen dan? Door te gaan praten, ouders aanspreken? Karate-les geven?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:39 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Maar daar zijn ze toch juist voor?
SP heeft wel gelijk, als je onzin boetes uitdeelt, dat je juist meer onvrede brengt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:43 schreef Gravedigger het volgende:
Dat is beter dan deze aanpak:
http://www.at5.nl/artikel(...)beleid-bos-en-lommer
Afwachten dan maar. Van alle steden in NL weet ik zeker dat Helmond dé stad is die het ook gewoon doet.quote:De vrouw: ‘Als er nu nog een keer wat ernstigs gebeurt dan kun je iets verwachten als in Culemborg.’ Op nieuwsjaarnacht 2010 woedde daar een straatoorlog tussen Molukkers en Marokkanen. ‘De harde kern van PSV wil ook komen helpen. Probleem is: Zij gaan daarna weg. Wij wonen hier.’
In mijn ideale wereld zouden ze er gewoon een paar uitpikken en executeren. Ik denk dat het dan snel ophoudt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:44 schreef drvc het volgende:
[..]
Hoe willen ze het oplossen dan? Door te gaan praten, ouders aanspreken? Karate-les geven?
Ja, precies.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:45 schreef ElectricEye het volgende:
Elke plaats met een Murkenwijk zou een anti-Marokkanenknokploeg moeten hebben om het onaangepaste tuig te leren hoe ze moeten voldoen aan onze eisen. Dagelijkse afranseling, intimidatie en vernedering is HET middel tegen de Zuidmediterrane agressie en haantjescultuur die hier niet thuis hoort.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:43 schreef Gravedigger het volgende:
Dat is beter dan deze aanpak:
http://www.at5.nl/artikel(...)beleid-bos-en-lommer
Ja, ach, laten we dat maar weer eens proberen, de dialoog.quote:De burgemeester kan beter met de buurtbewoners en jongeren in overleg treden
Ja, precies, heeft lekker veel zin als die jongens het idee hebben dat ze boven de wet staan. Hier kom je er ook weer een beetje op uit dat regels nuttig zijn voor de zwak(ker)en en niet voor de sterk(er)en. Waarom zou je met iemand een compromis sluiten als niemand je een strobreed in de weg legt als je je eigen zin doet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
[..]
Ja, ach, laten we dat maar weer eens proberen, de dialoog.
Ben jij ook zuidmediterraans? Gezien je agressieve haantjespost.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:45 schreef ElectricEye het volgende:
Elke plaats met een Murkenwijk zou een anti-Marokkanenknokploeg moeten hebben om het onaangepaste tuig te leren hoe ze moeten voldoen aan onze eisen. Dagelijkse afranseling, intimidatie en vernedering is HET middel tegen de Zuidmediterrane agressie en haantjescultuur die hier niet thuis hoort.
Dan zou hij perfect weten hoe we zijn medevolk aan moeten pakken, dus dat zou alleen maar goed zijn!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben jij ook zuidmediterraans? Gezien je agressieve haantjespost.
hunzelf verlagen? juist ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Afwachten dan maar. Van alle steden in NL weet ik zeker dat Helmond dé stad is die het ook gewoon doet.
De een noemt het verlagen, de verstandigere noemt het voor jezelf opkomen. Nederlanders laten veel te veel over zich heenlopen, hopelijk nemen meer mensen hier een voorbeeld aan.quote:
laatste ben ik met je eens, er wordt teveel gepikt van die straatratten. maar of dit de oplossing is?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De een noemt het verlagen, de verstandigere noemt het voor jezelf opkomen. Nederlanders laten veel te veel over zich heenlopen, hopelijk nemen meer mensen hier een voorbeeld aan.
Je verzint gewoon reacties van medefokkers.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nou volgens de vaste ontkenners op FOK! is er niets aan de hand.
Ik snap ook niet dat die buurtbewoners dit verzinnen.
Het zijn in elk topic weer dezelfde oogklep-users, die gasten komen echt nooit ergens buiten, ja vast in noord-groningenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nou volgens de vaste ontkenners op FOK! is er niets aan de hand.
Ik snap ook niet dat die buurtbewoners dit verzinnen.
Welke Posts en welke users in dit topic , ben toch benieuwd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zijn in elk topic weer dezelfde oogklep-users, die gasten komen echt nooit ergens buiten, ja vast in noord-groningen.
Ik word zo moe van die ontkenners die blaten dat het allemaal niet waar is... waar wonen die mensen?
Als je iets beters weet moet je dat zeggen, maar die bewoners weten het niet meerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:34 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
laatste ben ik met je eens, er wordt teveel gepikt van die straatratten. maar of dit de oplossing is?
Nu keer een meerderheid zich ook tegen een minderheid. De bewoners gaan dat omdraaien. Ik kan dit soort dingen wel toejuichen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:50 schreef De_Nuance het volgende:
Dit klinkt allemaal heel stoer en tof maar dit zijn gevaarlijke dingen.
Nederland is dit soort dingen niet gewend.
Maar knokploegen zijn gevaarlijk, raciale spanningen ook. Helemaal als een meerderheid zich keert tegen een minderheid.
Je moet het zeker aanpakken. Maar het moeten geen Afrikaanse militie tegen militie toestanden worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:51 schreef ems. het volgende:
Er zijn zoveel dingen gevaarlijk. Gevaarlijker lijkt mij wegkijken.
Klik dan op de bron, slome duikelaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:59 schreef kLowJow het volgende:
Oud nieuws: Buurt duldt overlast Marokkaanse hangjongeren niet langer
Als ik vandaag een artikel schrijf over het droogleggen van de Noordoostpolder blijft het oud nieuws.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Klik dan op de bron, slome duikelaar
Hebben honger, denk ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:40 schreef Chooselife het volgende:
Zaterdag nog getuige van een mocro vs. mocro gevecht.
Die hebben echt een agressie-probleem met z'n allen. De wanhoop en onmacht spatte er vanaf. Het ging totáál nergens over.
In die wijk zijn Marokkanen niet in de minderheid.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:50 schreef De_Nuance het volgende:
Dit klinkt allemaal heel stoer en tof maar dit zijn gevaarlijke dingen.
Nederland is dit soort dingen niet gewend.
Maar knokploegen zijn gevaarlijk, raciale spanningen ook. Helemaal als een meerderheid zich keert tegen een minderheid.
Inderdaad... het moeten Nederlandse militie tegen marokanen worden.... Ik hoop echt dat Helmond een voorbeeld gaat stellen voor de rest van Nederland.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:53 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je moet het zeker aanpakken. Maar het moeten geen Afrikaanse militie tegen militie toestanden worden.
Hiervoor hebben we een overheid, die faalt nu dus helaas.
Dan maakt het vast niet uitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:09 schreef Gia het volgende:
[..]
In die wijk zijn Marokkanen niet in de minderheid.
Het wordt niet voor niets 'klein Marokko' genoemd.
Triest dat het zover moet gaan komen. Triest van die kutmocrotjes, maar nog triester van het theedrinkend tuig met je softe aanpak.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Inderdaad... het moeten Nederlandse militie tegen marokanen worden.... Ik hoop echt dat Helmond een voorbeeld gaat stellen voor de rest van Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |