abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:44:26 #31
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100502064
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nou volgens de vaste ontkenners op FOK! is er niets aan de hand.

Ik snap ook niet dat die buurtbewoners dit verzinnen.
Het zijn in elk topic weer dezelfde oogklep-users, die gasten komen echt nooit ergens buiten, ja vast in noord-groningen :').

Ik word zo moe van die ontkenners die blaten dat het allemaal niet waar is... waar wonen die mensen?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_100502103
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het zijn in elk topic weer dezelfde oogklep-users, die gasten komen echt nooit ergens buiten, ja vast in noord-groningen :').

Ik word zo moe van die ontkenners die blaten dat het allemaal niet waar is... waar wonen die mensen?
Welke Posts en welke users in dit topic , ben toch benieuwd.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_100502244
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:34 schreef Irakeesje het volgende:

[..]

laatste ben ik met je eens, er wordt teveel gepikt van die straatratten. maar of dit de oplossing is?
Als je iets beters weet moet je dat zeggen, maar die bewoners weten het niet meer ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  PR/Manusje van alles dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:49:46 #34
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_100502260
Heb ze hier ook nog niet gezien nee...

Ik gok dat de molukse motormuizen binnenkort wel die kant op zullen gaan. :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_100502295
Dit klinkt allemaal heel stoer en tof maar dit zijn gevaarlijke dingen.

Nederland is dit soort dingen niet gewend.

Maar knokploegen zijn gevaarlijk, raciale spanningen ook. Helemaal als een meerderheid zich keert tegen een minderheid.
pi_100502332
Er zijn zoveel dingen gevaarlijk. Gevaarlijker lijkt mij wegkijken.
Conscience do cost.
pi_100502333
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:50 schreef De_Nuance het volgende:

Maar knokploegen zijn gevaarlijk, raciale spanningen ook. Helemaal als een meerderheid zich keert tegen een minderheid.
Nu keer een meerderheid zich ook tegen een minderheid. De bewoners gaan dat omdraaien. Ik kan dit soort dingen wel toejuichen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_100502385
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:51 schreef ems. het volgende:
Er zijn zoveel dingen gevaarlijk. Gevaarlijker lijkt mij wegkijken.
Je moet het zeker aanpakken. Maar het moeten geen Afrikaanse militie tegen militie toestanden worden.

Hiervoor hebben we een overheid, die faalt nu dus helaas.
pi_100502445
Wordt het ook niet, de overheid doet niets dus knapt de 'meerderheid' het zelf op. Zo hebben ze het toch soort van netjes democratisch opgelost.

Maar het zal wel weer aflopen met een sisser. En dan volgende week is weer een nieuwe wijk aan de beurt. En dan zullen mensen weer om dialogen vragen :')
Conscience do cost.
pi_100502698
quote:
Klik dan op de bron, slome duikelaar
pi_100502865
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Klik dan op de bron, slome duikelaar
Als ik vandaag een artikel schrijf over het droogleggen van de Noordoostpolder blijft het oud nieuws. :').
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:07:21 #43
3542 Gia
User under construction
pi_100502918
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:40 schreef Chooselife het volgende:
Zaterdag nog getuige van een mocro vs. mocro gevecht.

Die hebben echt een agressie-probleem met z'n allen. De wanhoop en onmacht spatte er vanaf. Het ging totáál nergens over.
Hebben honger, denk ik.

Maar goed, douw het hele zootje in één wijk bij elkaar en je ziet wat er van komt.
Ze voelen zich heer en meester en daar hebben de aangrenzende wijken veel last van.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:09:13 #44
3542 Gia
User under construction
pi_100502995
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:50 schreef De_Nuance het volgende:

In die wijk zijn Marokkanen niet in de minderheid.
Het wordt niet voor niets 'klein Marokko' genoemd.
pi_100503038
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:53 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Je moet het zeker aanpakken. Maar het moeten geen Afrikaanse militie tegen militie toestanden worden.

Hiervoor hebben we een overheid, die faalt nu dus helaas.
Inderdaad... het moeten Nederlandse militie tegen marokanen worden.... Ik hoop echt dat Helmond een voorbeeld gaat stellen voor de rest van Nederland.
pi_100503284
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:09 schreef Gia het volgende:

[..]

Dan maakt het vast niet uit :P
pi_100503380
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Inderdaad... het moeten Nederlandse militie tegen marokanen worden.... Ik hoop echt dat Helmond een voorbeeld gaat stellen voor de rest van Nederland.
Triest dat het zover moet gaan komen. Triest van die kutmocrotjes, maar nog triester van het theedrinkend tuig met je softe aanpak.

Maaaar oooowweee als je gaat bbq'en in het vondelpark of je tafeltje mee wil nemen naar een gemeentebankje. Overheid, schaam je. Diep.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:43:22 #48
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100504157
Hoe lang gaat het duren voordat er in NL net zulke rellen zijn als in de UK?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_100504268
Er gaat natuurlijk helemaal geen knokploeg komen, dit is gewoon een schreeuw om aandacht zodat de media komen kijken.
Vervolgens moet de burgemeester wel reageren, iets wat hij al die tijd niet adequaat heeft gedaan.

Over een maandje is alles weer zoals het was, met als verschil dat de autochtone knokploeg bedenkers een fikse waarschuwing van de politie te pakken hebben dat ze in de gaten worden gehouden.

Welkom in Nederland.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:50:08 #50
351780 Piye
King of Kush
pi_100504436
Ik vrees dat dit grootspraak is, want wees eerlijk als je echt van plan bent met een knokploeg wat kutmarokkaantjes in elkaar te timmeren is er natuurlijk geen enkele reden om dit eerst aan te kondigen in de media. Het zou wel mooi zijn als ze mijn ongelijk gaan bewijzen.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_100504680
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:50 schreef Piye het volgende:
Ik vrees dat dit grootspraak is, want wees eerlijk als je echt van plan bent met een knokploeg wat kutmarokkaantjes in elkaar te timmeren is er natuurlijk geen enkele reden om dit eerst aan te kondigen in de media. Het zou wel mooi zijn als ze mijn ongelijk gaan bewijzen.
Tuurlijk wel, eerst wat rumoer creëren om vervolgens onder de steun van de bevolking even 'te rauzen'. Pas als ze dit doen zonder eerst de sympathie van het volk te winnen werkt het averechts.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:00:34 #52
351780 Piye
King of Kush
pi_100504889
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, eerst wat rumoer creëren om vervolgens onder de steun van de bevolking even 'te rauzen'. Pas als ze dit doen zonder eerst de sympathie van het volk te winnen werkt het averechts.
Nou ik hoop dat ze het doorzetten, maar toch vermoed ik dat velen niet bereid zullen zijn hun straf te accepteren. Die paar maandjes cel waar altijd over geklaagd wordt zijn voor een huisvader toch een stukje langer dan voor iemand "van de straat".
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:01:09 #53
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_100504908
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Noordgroningen 4 life homie :@ :@
pi_100504952
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:46 schreef Wokkel het volgende:
Er gaat natuurlijk helemaal geen knokploeg komen, dit is gewoon een schreeuw om aandacht zodat de media komen kijken.
Vervolgens moet de burgemeester wel reageren, iets wat hij al die tijd niet adequaat heeft gedaan.

Over een maandje is alles weer zoals het was, met als verschil dat de autochtone knokploeg bedenkers een fikse waarschuwing van de politie te pakken hebben dat ze in de gaten worden gehouden.

Welkom in Nederland.
Nouja, de aandacht hebben ze in ieder geval.

quote:
Een samenscholingsverbod is van kracht maar de politie rijdt langs groepen soms zo groot als 30 mensen en doet niks
Dit geeft alleen maar aan dat de groep de dienst uitmaakt en de politie niets kan doen. Je kunt niet verwachten dat twee surveillanten in een auto een groep van 30 man uit elkaar haalt. Blijkbaar heeft de politie niet de capaciteiten om hierop te reageren?

Zet eens een speciale politieeenheid op voor dit soort probleemgebieden. Gebruik de marreschoussee desnoods. De normale politie wordt weggehoond, dan maar wat militairen erin...
pi_100505217
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:02 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

Nouja, de aandacht hebben ze in ieder geval.

[..]

Dit geeft alleen maar aan dat de groep de dienst uitmaakt en de politie niets kan doen. Je kunt niet verwachten dat twee surveillanten in een auto een groep van 30 man uit elkaar haalt. Blijkbaar heeft de politie niet de capaciteiten om hierop te reageren?

Zet eens een speciale politieeenheid op voor dit soort probleemgebieden. Gebruik de marreschoussee desnoods. De normale politie wordt weggehoond, dan maar wat militairen erin...
Helemaal verkeerd, de politie moet de rust bewaren en verder niets.

Staat die groep daar dus met 30 man dan is het onzinnig om daar een peloton ME op af te sturen. Geen burgemeester die zijn vingers daaraan zal branden, dan escaleert de boel naar een oncontroleerbare situatie. Deze slappa aanpak vertaalt zich weer in het feit dat die jongeren precies weten wat ze wel en niet kunnen doen en hierbij steeds een stukje verder over de grens gaan.
pi_100505389
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:10 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Helemaal verkeerd, de politie moet de rust bewaren en verder niets.

Staat die groep daar dus met 30 man dan is het onzinnig om daar een peloton ME op af te sturen. Geen burgemeester die zijn vingers daaraan zal branden, dan escaleert de boel naar een oncontroleerbare situatie. Deze slappa aanpak vertaalt zich weer in het feit dat die jongeren precies weten wat ze wel en niet kunnen doen en hierbij steeds een stukje verder over de grens gaan.
Wat dus nog maar eens onderschrijft met wat voor een debiele bevolkingsgroep je te maken hebt, eentje die met een gebruiksaanwijzing voor gedragscodes komt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_100505394
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:09 schreef Gia het volgende:

[..]

Alle andere nationaliteiten laten vertrekken en groot hek er omheen. Problem solved.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100505591
Wilders er meteen weer bij, die bloedhond . :')
Verder aan alle mensen die roepen dat dit 'terecht' is moeten maar eens goed nadenken wat ze zeggen.
Je kunt tegenwoordig niet meer rekenen op bescherming van politie/justitie en het zelf samenstellen van knokploegen krijgt de steun van de regering.

Moet toch niet veel dieper zinken met dit land.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_100505625
Mee eens dat de politie de rust moet bewaren, maar als het niet toegestaan is om met grote groepen te gaan hangen, dan moet daar ook iets tegen gedaan worden.

Het is ook niet toegestaan om op bepaalde plekken te parkeren, daar zou je dan ook een boete voor krijgen. Waarom dit dan wel toestaan? Pure onmacht van de politie.

Wat betreft de marreschoussee, die moet je ook niet inschakelen als het mis gaat, want dan is het al te laat. Laat die gasten wat vaker patrouilleren om, als er iets dreigt te gebeuren, het in de kiem te smoren. En dan met name in probleemgebieden, hier op het platteland zal het niet nodig zijn...
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:25:13 #60
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_100505820
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:34 schreef remlof het volgende:

[..]

Ben jij ook zuidmediterraans? Gezien je agressieve haantjespost.
Zit jij de hele dag in een bunker 50 meter diep? Gezien je wereldvreemde kijk op zaken en laffe houding...
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')