Can you play clover coats?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
I'm gonne play to you the black-pete.
Daarom hebben ministers ook chauffeursquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:22 schreef GSbrder het volgende:
Zo, paar liter bloed armer
Wel internet in de trein en verstelbare stoelen in de eerste klas.
Auto's zijn eigenlijk maar kut
En 220 230quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:22 schreef GSbrder het volgende:
Waar ben je heen geweest?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:22 schreef GSbrder het volgende:
Je sleept je van incident naar incident hé?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet, heb 't mezelf gewoon aangeleerd omdat ik er woonde en bijna al m'n vrienden Amerikaans waren. Maar die domme Hollanders denken dan dat ze je maar kunnen uitschelden omdat je 't toch niet verstaat, draai me dan altijd om en gooi een klote opmerking terug.
Dom volk.
Ja oké, het kan altijd ergerquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nog altijd liever echte Amerikanen dan Nederlanders die het macho na proberen te doen met "Yeah man?", "Alright man/dude"... Als daar de teelballen niet van inzakken, sjezus.
Neu maar mensen vinden altijd dat ze hun mening moeten ventileren, ik ben gewoon niet iemand die 't daar bij laat. Laatst met v_P ook op het terras, dat gekanker over die sigaren, ik blies 't gewoon op een gegeven moment met opzet die kant op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je sleept je van incident naar incident hé?
Hahaha, die ober die toen de deur / raam / whatever sloot, dat was hilarisch.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu maar mensen vinden altijd dat ze hun mening moeten ventileren, ik ben gewoon niet iemand die 't daar bij laat. Laatst met v_P ook op het terras, dat gekanker over die sigaren, ik blies 't gewoon op een gegeven moment met opzet die kant op.
Rij nu langs A'dam Zuid.quote:
Ja omdat ze al de hele tijd zat te zaniken tegen mij en ik op een gegeven moment uit irritatie met opzet juist hen ging irriteren, toen gingen ze maar naar de uitbater.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahaha, die ober die toen de deur / raam / whatever sloot, dat was hilarisch.
Ben je bloed wezen doneren in Amsterdam?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rij nu langs A'dam Zuid.
En ik hoef niet eens parkeergeld te betalen
Nee, daar woont iemand waar ik ff langs moest.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben je bloed wezen doneren in Amsterdam?
En dan bloed je een paar liter?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, daar woont iemand waar ik ff langs moest.
Als het weer beter is, en uw persoon zin heeft, moeten we het maar eens herhalen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja omdat ze al de hele tijd zat te zaniken tegen mij en ik op een gegeven moment uit irritatie met opzet juist hen ging irriteren, toen gingen ze maar naar de uitbater.
... en je dacht:" Hier, wat bloed van me. Heb je koffie?"quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, daar woont iemand waar ik ff langs moest.
Ik vind die combinatie idd erg raar, maar goed, in Groningen werden ook van die rare feesten gehouden, dus ik verbaas me nergens meer over.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En dan bloed je een paar liter?
Stimmt, komt goed.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als het weer beter is, en uw persoon zin heeft, moeten we het maar eens herhalen.
Beetje onzeker dus.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja omdat ze al de hele tijd zat te zaniken tegen mij en ik op een gegeven moment uit irritatie met opzet juist hen ging irriteren, toen gingen ze maar naar de uitbater.
Voeg ik me wel toe.quote:
Nee, trok me gewoon geen reet van ze aan, ik zit buiten en ik mag roken.quote:
Ben een beetje teleurgesteld, had eigenlijk verwacht dat we aan het einde van de dag geen geld meer konden opnemen en met horloge's zouden betalen.quote:
Goed plan, mini-meet in het Oosten.quote:
Rook je toch gewoon binnen? Als de ober je dan verteld dat dat niet mag, zeg je "Weet ik."quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, trok me gewoon geen reet van ze aan, ik zit buiten en ik mag roken.
Als je dan dramatisch met je handen gaat wapperen en rare bekken trekken krijg je extra.
Westerlingen... ik zeg het al zo vaak.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed plan, mini-meet in het Oosten.
Verder wil toch nooit iemand hier heen komen, altijd dat gezanik in de Randstad.
Zulk slecht weer was het nou ook weer niet, terrasje is altijd lekkerder dan binnen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Rook je toch gewoon binnen? Als de ober je dan verteld dat dat niet mag, zeg je "Weet ik."
17:30quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe laat kappen die schreeuwpakken?
Vind je het gek, die malle Randstelingen geven op 9292ov aan dat ze alleen de vervoersmodaliteiten "postkoets / trekschuit" aan, dus dan krijg je ook een raar reisadvies, maar daar doen we zelfs in het oosten niet meer aan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verder wil toch nooit iemand hier heen komen, altijd dat gezanik in de Randstad.
Dan houd ik me idd ook warm aanbevolen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vind je het gek, die malle Randstelingen geven op 9292ov aan dat ze alleen de vervoersmodaliteiten "postkoets / trekschuit" aan, dus dan krijg je ook een raar reisadvies, maar daar doen we zelfs in het oosten niet meer aan.
Ja ach, mij boeit het geen hol eigenlijk, vind de Randstad ook wel leuk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Westerlingen... ik zeg het al zo vaak.
Arrogant volkje.
Eh ik moet sowieso morgen ook in Enschede zijn, maar dat is wat later op de middag/avond pas.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan houd ik me idd ook warm aanbevolen.
Zit morgen weer voor een opdrachtgever in Enschede, maar dat zal wel te kort dag zijn (+ dat het kutweer is)?
Nederlands met een Amerikaans accent klinkt ook best kut.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederlanders die Engels proberen zijn dan ook tenenkrommend.
Moet helaas zelf bekennen dat ik een Amerikaans/Australisch accent heb, op terrasjes met Engelsen e.d. heb je altijd weer die kut Hollanders die zeggen "Heb je weer zo'n klote Yank".
Ik moest lachen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nederlands met een Amerikaans accent klinkt ook best kut.
Ik zit er vanaf 8u00 tot (geplanned) 17u00, mocht het nog in de planning passen kan je altijd even bellen sms'en, moet sowieso weer m'n voorraad sigaren aanvullen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eh ik moet sowieso morgen ook in Enschede zijn, maar dat is wat later op de middag/avond pas.
Volgende meet in Enschede - Oude Markt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eh ik moet sowieso morgen ook in Enschede zijn, maar dat is wat later op de middag/avond pas.
Pensioenfondsen beleggen hun vermogen op langere termijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:37 schreef Zienswijze het volgende:
AEX onder de 285 gedoken. Leuk voor de mensen die verplicht hun pensioenpremie bij een pensioenfonds moeten stallen.
Meebrallen met foute muziek bij Molly's in de avond, denk dat 't wel in de smaak valt inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Volgende meet in Enschede - Oude Markt.
Succes gegarandeerd.
Denk dat ik dat niet red, maar als dat wel het geval is laat ik 't je weten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zit er vanaf 8u00 tot (geplanned) 17u00, mocht het nog in de planning passen kan je altijd even bellen sms'en, moet sowieso weer m'n voorraad sigaren aanvullen.
Ja, ware we het niet dat als de beurs een paar jaar zo doorsukkelt, er weinig rendement wordt gemaakt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:38 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Pensioenfondsen beleggen hun vermogen op langere termijn.
Kan wel wat betere cafe's bedenken dan dat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meebrallen met foute muziek bij Molly's in de avond, denk dat 't wel in de smaak valt inderdaad.
Bolke?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan wel wat betere cafe's bedenken dan dat.
Ach die hoeven toch pas over 35-40 jaar eventueel uit te keren voor mij, dan ziet de wereld er compleet anders uitquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:37 schreef Zienswijze het volgende:
AEX onder de 285 gedoken. Leuk voor de mensen die verplicht hun pensioenpremie bij een pensioenfonds moeten stallen.
Verstandige beleggers kopen juist nu.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, ware we het niet dat als de beurs een paar jaar zo doorsukkelt, er weinig rendement wordt gemaakt.
Alle starters die nu hun pensioenpremie laten beleggen, vangen nu anders wel een karig rendement.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach die hoeven toch pas over 35-40 eventueel uit te keren voor mij, dan ziet de wereld er compleet anders uit
Dat weet je niet. Het kan nog verder zakken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:41 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Verstandige beleggers kopen juist nu.
Goddank niet.quote:
Volgens mij draait het juist bij aandelen om het rendement op de langere termijn. Je spaart in principe een jaar of 40. Daar mogen best een of meer slechte jaren tussen zitten zonder dat je echt een probleem hebt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:41 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Alle starters die nu hun pensioenpremie laten beleggen, vangen nu anders wel een karig rendement.
Eigenlijk zouden alle pensioenfonden hun klanten zo'n weekgrafiek van hun pensioenvermogen moeten opsturen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Het weekoverzicht is ook wel mooi.
Ach het is Steenwijk.quote:
Doe mij maar blik.quote:
Zodat die weten of ze in 2038 theoretisch een tientje meer of minder per maand zouden krijgen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden alle pensioenfonden hun klanten zo'n weekgrafiek van hun pensioenvermogen moeten opsturen.
Ja, maar als we de komende jaren nauwelijks economische groei hebben (doordat zo'n beetje alle Westerse landen moeten bezuiningen) dan is de hoogte van het BBP over 40 jaar ook een stuk lager.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij draait het juist bij aandelen om het rendement op de langere termijn. Je spaart in principe een jaar of 40. Daar mogen best een of meer slechte jaren tussen zitten zonder dat je echt een probleem hebt.
quote:
Het volk is anders behoorlijk "bang". Toen een paar maanden geleden men zei dat onze pensioenen meer afhankelijk van de beurs zouden zijn (is eigenlijk altijd al zo), toen waren er behoorlijk wat discussies.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zodat die weten of ze in 2038 theoretisch een tientje meer of minder per maand zouden krijgen?
De hoogte van het BBP maakt niet zoveel uit, het gaat om het gemiddelde rendement dat zo'n fonds jaarlijks weet te maken. Gaat het hier niet dan beleggen ze maar in China om geld binnen te halen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, maar als we de komende jaren nauwelijks economische groei hebben (doordat zo'n beetje alle Westerse landen moeten bezuiningen) dan is de hoogte van het BBP over 40 jaar ook een stuk lager.
Nou, zoals Syvester Eijffinger al schrijft: particuliere beleggers raken sneller in paniek; verkopen dus sneller, ook al is dat op dit moment niet verstandig. Ik voel niets voor een "democratisch" pensioenfonds.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden alle pensioenfonden hun klanten zo'n weekgrafiek van hun pensioenvermogen moeten opsturen.
De afhankelijkheid van de beurs is wel degelijk groter geworden, de fondsen zijn minder conservatief gaan beleggen en tot nu toe met redelijk wat succes. Maar goed dit gaat echt over de lange termijn, dat gedoe nu boeit minder.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:45 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het volk is anders behoorlijk "bang". Toen een paar maanden geleden men zei dat onze pensioenen meer afhankelijk van de beurs zouden zijn (is eigenlijk altijd al zo), toen waren er behoorlijk wat discussies.
Ja ach, alles buiten de Randstad.quote:
dat zo'n fonds jaarlijks weet te maken. Gaat het hier niet dan beleggen ze maar in China om geld binnen te halen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
De hoogte van het BBP maakt niet zoveel uit, het gaat om het gemiddelde rendement dat zo'n fonds jaarlijks weet te maken. Gaat het hier niet dan beleggen ze maar in China om geld binnen te halen.
Dat is al 1 streep door een biertjequote:Op maandag 8 augustus 2011 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, alles buiten de Randstad.
Maar mensen die geen zin hebben om afhankelijk van een pensioenfonds te zijn, worden hier wel de dupe ervan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:46 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Nou, zoals Syvester Eijffinger al schrijft: particuliere beleggers raken sneller in paniek; verkopen dus sneller, ook al is dat op dit moment niet verstandig. Ik voel niets voor een "democratisch" pensioenfonds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |