Can you play clover coats?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
I'm gonne play to you the black-pete.
Daarom hebben ministers ook chauffeursquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:22 schreef GSbrder het volgende:
Zo, paar liter bloed armer
Wel internet in de trein en verstelbare stoelen in de eerste klas.
Auto's zijn eigenlijk maar kut
En 220 230quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:22 schreef GSbrder het volgende:
Waar ben je heen geweest?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:22 schreef GSbrder het volgende:
Je sleept je van incident naar incident hé?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet, heb 't mezelf gewoon aangeleerd omdat ik er woonde en bijna al m'n vrienden Amerikaans waren. Maar die domme Hollanders denken dan dat ze je maar kunnen uitschelden omdat je 't toch niet verstaat, draai me dan altijd om en gooi een klote opmerking terug.
Dom volk.
Ja oké, het kan altijd ergerquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nog altijd liever echte Amerikanen dan Nederlanders die het macho na proberen te doen met "Yeah man?", "Alright man/dude"... Als daar de teelballen niet van inzakken, sjezus.
Neu maar mensen vinden altijd dat ze hun mening moeten ventileren, ik ben gewoon niet iemand die 't daar bij laat. Laatst met v_P ook op het terras, dat gekanker over die sigaren, ik blies 't gewoon op een gegeven moment met opzet die kant op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je sleept je van incident naar incident hé?
Hahaha, die ober die toen de deur / raam / whatever sloot, dat was hilarisch.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu maar mensen vinden altijd dat ze hun mening moeten ventileren, ik ben gewoon niet iemand die 't daar bij laat. Laatst met v_P ook op het terras, dat gekanker over die sigaren, ik blies 't gewoon op een gegeven moment met opzet die kant op.
Rij nu langs A'dam Zuid.quote:
Ja omdat ze al de hele tijd zat te zaniken tegen mij en ik op een gegeven moment uit irritatie met opzet juist hen ging irriteren, toen gingen ze maar naar de uitbater.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahaha, die ober die toen de deur / raam / whatever sloot, dat was hilarisch.
Ben je bloed wezen doneren in Amsterdam?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rij nu langs A'dam Zuid.
En ik hoef niet eens parkeergeld te betalen
Nee, daar woont iemand waar ik ff langs moest.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben je bloed wezen doneren in Amsterdam?
En dan bloed je een paar liter?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, daar woont iemand waar ik ff langs moest.
Als het weer beter is, en uw persoon zin heeft, moeten we het maar eens herhalen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja omdat ze al de hele tijd zat te zaniken tegen mij en ik op een gegeven moment uit irritatie met opzet juist hen ging irriteren, toen gingen ze maar naar de uitbater.
... en je dacht:" Hier, wat bloed van me. Heb je koffie?"quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, daar woont iemand waar ik ff langs moest.
Ik vind die combinatie idd erg raar, maar goed, in Groningen werden ook van die rare feesten gehouden, dus ik verbaas me nergens meer over.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En dan bloed je een paar liter?
Stimmt, komt goed.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als het weer beter is, en uw persoon zin heeft, moeten we het maar eens herhalen.
Beetje onzeker dus.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja omdat ze al de hele tijd zat te zaniken tegen mij en ik op een gegeven moment uit irritatie met opzet juist hen ging irriteren, toen gingen ze maar naar de uitbater.
Voeg ik me wel toe.quote:
Nee, trok me gewoon geen reet van ze aan, ik zit buiten en ik mag roken.quote:
Ben een beetje teleurgesteld, had eigenlijk verwacht dat we aan het einde van de dag geen geld meer konden opnemen en met horloge's zouden betalen.quote:
Goed plan, mini-meet in het Oosten.quote:
Rook je toch gewoon binnen? Als de ober je dan verteld dat dat niet mag, zeg je "Weet ik."quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, trok me gewoon geen reet van ze aan, ik zit buiten en ik mag roken.
Als je dan dramatisch met je handen gaat wapperen en rare bekken trekken krijg je extra.
Westerlingen... ik zeg het al zo vaak.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed plan, mini-meet in het Oosten.
Verder wil toch nooit iemand hier heen komen, altijd dat gezanik in de Randstad.
Zulk slecht weer was het nou ook weer niet, terrasje is altijd lekkerder dan binnen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Rook je toch gewoon binnen? Als de ober je dan verteld dat dat niet mag, zeg je "Weet ik."
17:30quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe laat kappen die schreeuwpakken?
Vind je het gek, die malle Randstelingen geven op 9292ov aan dat ze alleen de vervoersmodaliteiten "postkoets / trekschuit" aan, dus dan krijg je ook een raar reisadvies, maar daar doen we zelfs in het oosten niet meer aan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed plan, mini-meet in het Oosten.
Verder wil toch nooit iemand hier heen komen, altijd dat gezanik in de Randstad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |