Expressief gezicht is wel handig, mensen weten altijd wanneer ze je met rust moeten laten.quote:
Ok, dat eerste moet wel kunnen natuurlijk, als jij wegrijdt dan moet je maar net zijn kenteken in je binnenspiegel zien+plus onthouden, maar als je een fotografisch geheugen hebt lukt je dat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och kenteken onthouden, ik ga toch niet midden op een kruispunt met allemaal auto's achter me uitstappen en daar iemand op z'n bek timmeren of wel.
Mensen waren al agressief genoeg dat die malloot z'n auto liet staan voor een groen licht en uitstapte.
Uit je auto stappen is 99 van de 100 keer het domste wat je kunt doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och kenteken onthouden, ik ga toch niet midden op een kruispunt met allemaal auto's achter me uitstappen en daar iemand op z'n bek timmeren of wel.
Mensen waren al agressief genoeg dat die malloot z'n auto liet staan voor een groen licht en uitstapte.
Stond eens in de file met een maat in de auto voor me, dus zaten we een beetje te etteren (toeteren, remmen, grootlicht geven etc.). Toen voor de gein ook uitgestapt en een beetje met elkaar gaan matten (het reed op dat moment toch niet), je had de mensen in de auto's om ons heen moeten zien kijken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:56 schreef waht het volgende:
[..]
Uit je auto stappen is 99 van de 100 keer het domste wat je kunt doen.
Met emotionele paupers valt niet te communiceren. Tevens is je auto een wapen.
Met een vriend matten is dan wel weer leuk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Stond eens in de file met een maat in de auto voor me, dus zaten we een beetje te etteren (toeteren, remmen, grootlicht geven etc.). Toen voor de gein ook uitgestapt en een beetje met elkaar gaan matten (het reed op dat moment toch niet), je had de mensen in de auto's om ons heen moeten zien kijken.
Altijd weer leuk als ze het Holland ipv The Netherlands noemen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:03 schreef remlof het volgende:
Hmmmm: The Last Countries With Triple-A Ratings (and Those at Risk of Losing Them)
Hey, het is FOX hè, niet de New York Timesquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:05 schreef waht het volgende:
[..]
Altijd weer leuk als ze het Holland ipv The Netherlands noemen.
Pak aan, provincialen!
Wel, deze analyse is wel treffend:quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, het is FOX hè, niet de New York Times
quote:Our take is that the triple-A rating has no severe risk as long as those dikes holding back the sea continue to work just fine.
FOX news ga ik elke dag in de bus bekijken als ik naar school ga, kan ik mooi mijn engels een beetje mee opvijzelenquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, het is FOX hè, niet de New York Times
Je Engels?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
FOX news ga ik elke dag in de bus bekijken als ik naar school ga, kan ik mooi mijn engels een beetje mee opvijzelen
Engels lezen kan ik prima, maar mijn gevoel voor spraak moet beter, te meer als ik eventueel op uitwisseling wil.quote:
Men zegt tegen mij altijd dat ik een chagrijnig hoofd heb. Zal wel compensatie zijn voor dat geouwehoer de hele tijd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Expressief gezicht is wel handig, mensen weten altijd wanneer ze je met rust moeten laten.
Wacht, er zijn mensen die zich echt druk maken of het Holland of Nederland is?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:05 schreef waht het volgende:
[..]
Altijd weer leuk als ze het Holland ipv The Netherlands noemen.
Pak aan, provincialen!
Jazeker. Vooral buiten Holland.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wacht, er zijn mensen die zich echt druk maken of het Holland of Nederland is?![]()
Don't make me go grammar nazi on you!quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Zanger Rinus heeft meer succes als jou.
Ach, gewoon Engels vind ik inderdaad wel een stuk makkelijker en fijner om naar te luisteren, ik heb altijd het idee (hoe dom het ook klinkt) dat Amerikanen met een enorm dialect praten. Alsof je je zeg maar in Friesland begeeft.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat is het geluid dat Amerikanen maken als ze praten.
Bevalt het zomerhuis van papa en mama een beetje?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Zanger Rinus heeft meer succes als jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |