Toe maar Koos, just let it go, het is natuurlijk.....quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mag....geen.....grapjes....maken.
Ik zag de wolken al hangen boven Hengelo toen ik net op de snelweg zat, hier schijnt de zon nog.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wacht ik je daar op... met een gaitling paintball gun
*edit*
Sodeknetters! De hel breekt hier los. Onweer, regen, woesh-woesh
Wellicht moet je wat aan je openingszinnen werken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tijdens een nachtje uitgaan in Amsterdam heb je ook een grote kans op bloeduitstortingen, alleen dan in je gezicht.
Nooit last van gehad eigenlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tijdens een nachtje uitgaan in Amsterdam heb je ook een grote kans op bloeduitstortingen, alleen dan in je gezicht.
Wie binden we aan een boom vast?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wacht ik je daar op... met een gaitling paintball gun
Don't worry. Het kan mij niet hard genoeg gaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zag de wolken al hangen boven Hengelo toen ik net op de snelweg zat, hier schijnt de zon nog.
Succes.
In tegendeel, obers knuffelen en geven nummers.quote:
Ik vermoed dat het hoofd van V_P nogal wat agressie opwekt bij anderen.quote:
Das dus de bui waar ik pakweg een half uur geleden vrolijk doorheen marcheerde.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Don't worry. Het kan mij niet hard genoeg gaan.
Koos.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wie binden we aan een boom vast?
Wien's vrouw zei dat ook alweer vannacht.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Don't worry. Het kan mij niet hard genoeg gaan.
Niet alleen dat, vooral als ik dan m'n muil lostrek over wat voor een grafkankerstad Amsterdam wel niet is, dan wil dat nog wel eens nare reactie's oproepen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het hoofd van V_P nogal wat agressie opwekt bij anderen.
Wut? Je was erbij maar bent het alweer vergeten?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wien's vrouw zei dat ook alweer vannacht.
Ik heb dan ook een expressieloos hoofd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het hoofd van V_P nogal wat agressie opwekt bij anderen.
Had jij nou wel of geen grote neus?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een expressieloos hoofd.
Stond erbij en ik keek ernaar, oh wat neukten die beren met mekaar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wut? Je was erbij maar bent het alweer vergeten?
LEUGENS!quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet alleen dat, vooral als ik dan m'n muil lostrek over wat voor een grafkankerstad Amsterdam wel niet is, dan wil dat nog wel eens nare reactie's oproepen.
Waarom moet ik bij het woord beren aan zanger rinus en z'n vriendin denken:quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stond erbij en ik keek ernaar, oh wat neukten die beren met mekaar.
Een kleintje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Had jij nou wel of geen grote neus?
Dat het een grafstad is.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom moet ik bij het woord beren aan zanger rinus en z'n vriendin denken:
Hihi, die wordt tegenwoordig in elke club/kroeg gedraaid.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom moet ik bij het woord beren aan zanger rinus en z'n vriendin denken:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |