Welnee. De linkse users vormen een cordon sanitaire om je heen waar geen verfkogel meer door komt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doag, dan gaan ze allemaal op mij schieten
Je weet dat een veer op je hoed deze werking heeft, zodat iedereen ziet waar je bent?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of ik leen zo'n apenpakje van jou, want doorgaans beschermen die pakken die ze uitdelen bij het paintball niet tegen blauwe plekken.
Ik zal persoonlijk de vrije doorgang zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Welnee. De linkse users vormen een cordon sanitaire om je heen waar geen verfkogel meer door komt.
Ik heb bar weinig verstand van defensie en wat daarmee samenhangt, maar ik kan me voorstellen dat dit je echt gaat helpen bij een oorlog.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:15 schreef von_Preussen het volgende:
+ dat een vest van 12 kilo je bewegingsvrijheid zodanig beperkt dat je een langzaam doel vormt.
Dan heb ik het over zo een vest met van die Kevlar (?) platen erin:
[ afbeelding ]
Zoals ik eens tegen V_P heb gezegd: soms is gebruik van geweld noodzakelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doag, dan gaan ze allemaal op mij schieten
In dit geval kan ik je alleen maar gelijk geven, ik zal niet meer aan je twijfelen (totdat je weer iets twijfelachtigs eruit flaptquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zoals ik eens tegen V_P heb gezegd: soms is gebruik van geweld noodzakelijk.
In een oorlog, vooral bij explosieven (daar komen scherven van af die een kogelwereld vest NIET kan tegenhouden), helpt het je echt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb bar weinig verstand van defensie en wat daarmee samenhangt, maar ik kan me voorstellen dat dit je echt gaat helpen bij een oorlog.
Als je het kan voorkomen moet je daar gewoon alles aan doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:19 schreef von_Preussen het volgende:
En trouwens, wat is er mis met een beetje pijn?
Ik heb eens een gloeiend hete huls in mijn broek gehad, toen ben ik ook niet gaan brullen.
No pain, no gain.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je het kan voorkomen moet je daar gewoon alles aan doen.
Dan doe jij toch lekker geen overal aan tijdens het paintballquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
No pain, no gain.
Niets is mooier om na een dagje afgemat te worden met een compleet geschaafd en met blauwe plekken bezaaid lichaam naar huis te komen. Vrouwen worden er helemaal gek van.
Dat heb ik niet gezegd, maar ik ga me niet met vesten en andere beschermers van defensie uitrusten alleen maar omdat ik bang ben een paar blauwe plekken te krijgen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan doe jij toch lekker geen overal aan tijdens het paintball
Ik hijs ze voor je in uniform, en jij rent de andere kant op...quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:26 schreef Voorschrift het volgende:
Gaan de kleuters maar dat doen, ik duik wel de kroeg in.
Ik ben het zowaar met jou eensquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:26 schreef Voorschrift het volgende:
Tijdens een nachtje uitgaan in Amsterdam heb je ook een grote kans op bloeduitstortingen, alleen dan in je gezicht.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:28 schreef eriksd het volgende:
Paintball is lachen.
Alleen jammer van die bloeduitstortingen na afloop.
Mag....geen.....grapjes....maken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:28 schreef eriksd het volgende:
Paintball is lachen.
Alleen jammer van die bloeduitstortingen na afloop.
Kleding maakt niet altijd de man.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik hijs ze voor je in uniform, en jij rent de andere kant op...
Wacht ik je daar op... met een gaitling paintball gunquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:26 schreef Voorschrift het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |