Zulk slecht weer was het nou ook weer niet, terrasje is altijd lekkerder dan binnen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Rook je toch gewoon binnen? Als de ober je dan verteld dat dat niet mag, zeg je "Weet ik."
17:30quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe laat kappen die schreeuwpakken?
Vind je het gek, die malle Randstelingen geven op 9292ov aan dat ze alleen de vervoersmodaliteiten "postkoets / trekschuit" aan, dus dan krijg je ook een raar reisadvies, maar daar doen we zelfs in het oosten niet meer aan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed plan, mini-meet in het Oosten.
Verder wil toch nooit iemand hier heen komen, altijd dat gezanik in de Randstad.
Dan houd ik me idd ook warm aanbevolen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed plan, mini-meet in het Oosten.
Verder wil toch nooit iemand hier heen komen, altijd dat gezanik in de Randstad.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vind je het gek, die malle Randstelingen geven op 9292ov aan dat ze alleen de vervoersmodaliteiten "postkoets / trekschuit" aan, dus dan krijg je ook een raar reisadvies, maar daar doen we zelfs in het oosten niet meer aan.
Ja ach, mij boeit het geen hol eigenlijk, vind de Randstad ook wel leuk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Westerlingen... ik zeg het al zo vaak.
Arrogant volkje.
Eh ik moet sowieso morgen ook in Enschede zijn, maar dat is wat later op de middag/avond pas.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan houd ik me idd ook warm aanbevolen.
Zit morgen weer voor een opdrachtgever in Enschede, maar dat zal wel te kort dag zijn (+ dat het kutweer is)?
Nederlands met een Amerikaans accent klinkt ook best kut.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederlanders die Engels proberen zijn dan ook tenenkrommend.
Moet helaas zelf bekennen dat ik een Amerikaans/Australisch accent heb, op terrasjes met Engelsen e.d. heb je altijd weer die kut Hollanders die zeggen "Heb je weer zo'n klote Yank".
Ik moest lachen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nederlands met een Amerikaans accent klinkt ook best kut.
Ik zit er vanaf 8u00 tot (geplanned) 17u00, mocht het nog in de planning passen kan je altijd even bellen sms'en, moet sowieso weer m'n voorraad sigaren aanvullen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eh ik moet sowieso morgen ook in Enschede zijn, maar dat is wat later op de middag/avond pas.
Volgende meet in Enschede - Oude Markt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eh ik moet sowieso morgen ook in Enschede zijn, maar dat is wat later op de middag/avond pas.
Pensioenfondsen beleggen hun vermogen op langere termijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:37 schreef Zienswijze het volgende:
AEX onder de 285 gedoken. Leuk voor de mensen die verplicht hun pensioenpremie bij een pensioenfonds moeten stallen.
Meebrallen met foute muziek bij Molly's in de avond, denk dat 't wel in de smaak valt inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Volgende meet in Enschede - Oude Markt.
Succes gegarandeerd.
Denk dat ik dat niet red, maar als dat wel het geval is laat ik 't je weten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zit er vanaf 8u00 tot (geplanned) 17u00, mocht het nog in de planning passen kan je altijd even bellen sms'en, moet sowieso weer m'n voorraad sigaren aanvullen.
Ja, ware we het niet dat als de beurs een paar jaar zo doorsukkelt, er weinig rendement wordt gemaakt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:38 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Pensioenfondsen beleggen hun vermogen op langere termijn.
Kan wel wat betere cafe's bedenken dan dat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meebrallen met foute muziek bij Molly's in de avond, denk dat 't wel in de smaak valt inderdaad.
Bolke?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan wel wat betere cafe's bedenken dan dat.
Ach die hoeven toch pas over 35-40 jaar eventueel uit te keren voor mij, dan ziet de wereld er compleet anders uitquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:37 schreef Zienswijze het volgende:
AEX onder de 285 gedoken. Leuk voor de mensen die verplicht hun pensioenpremie bij een pensioenfonds moeten stallen.
Verstandige beleggers kopen juist nu.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, ware we het niet dat als de beurs een paar jaar zo doorsukkelt, er weinig rendement wordt gemaakt.
Alle starters die nu hun pensioenpremie laten beleggen, vangen nu anders wel een karig rendement.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach die hoeven toch pas over 35-40 eventueel uit te keren voor mij, dan ziet de wereld er compleet anders uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |