Prima uiteenzetting Lastpostquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:53 schreef Lastpost het volgende:
Zoals wel vaker ben ik het eens met je.![]()
Maar het is denk ik gewoon een duidelijk geval van een andere Feyenoord-beleving, anders kan ik het niet verklaren.
Rationeel gezien is er weinig mis/geks aan een stap vanuit dit Feyenoord naar een Twente of PSV, gevoelsmatig is er alles mis mee.
Veel jongens op de tribune doen en denken aan niets anders als Feyenoord, zouden hun relatie nog inruilen voor de winst op de aards rivaal en kunnen niet goed tegen die poppenkast.
Huilen na een historische nederlaag in Eindhoven en daar nota bene bij gaan tekenen enkele maanden later, op laten tekenen dat Feyenoord altijd groter blijft als Twente maar daar wel heen willen, in interviews melden dat Feyenoord je club is en je jezelf niet voor een ander ziet spelen, logo's kussen, zeggen dat je van deze club houdt maar nu wel transfervrij willen vertrekken als de clubs er niet uitkomen, eerst doen alsof de keuze zo lastig is en nog voor je een serieuze aanbieding van je eigen cluppie krijgt ben je al persoonlijk rond met Twente en wil je niets anders meer en kijk je de aanbieding niet eens in.
Dat soort zaken voelen gewoon als een naaistreek, zodra dergelijke dingen (zoals hierboven) worden gedaan of gezegd hebben velen het gevoel dat we eindelijk weer eens jongens hebben rondlopen met het juiste gevoel, die liefde voor Feyenoord en als ze dan nota bene vertrekken naar een andere Nederlandse club, terwijl Feyenoord voor iedere supporter het mooiste en grootste van allemaal is voelt dat ronduit kut en als je dan ook nog met zaken aankomt als dat je desnoods transfervrij vertrekt zet dat een hoop kwaad bloed, juist door die betrokkenheid en echte pure en oprechte liefde voor de club.
Die supporters hebben geen behoefte om rationeel te denken, daarvoor zit de liefde te diep.
En ondergetekende is net zo'n supporter hoor, rationeel gezien snap ik het allemaal wel, qua curve een logische stap richting een Europese club ... maar het kan niet dat je van het grote Feyenoord verkast naar een Twente of PSV, nog even en wij worden een opleidingsploeg voor de Nederlandse hoogst geklasseerden.
quote:Feyenoord-transfer Immers van de baan
Lex Immers vertrekt voorlopig niet naar Feyenoord, meldt het Algemeen Dagblad. ADO Den Haag weigert om de middenvelder voor een spotprijsje te laten gaan. Daardoor is een transfer van de baan.
De Rotterdammers hoopten Immers voor een slordige één miljoen euro over te kunnen nemen, maar daar gaat ADO niet mee akkoord. De Hagenaars houden vast aan de vraagprijs van naar verluidt vier miljoen euro.
Dat bedrag kan en wil Feyenoord niet ophoesten, waardoor Immers (25) zijn gewenste transfer naar de Kuip voorlopig uit zijn hoofd kan zetten. De kans op een doorbraak lijkt miniem, wat voor Feyenoord betekent dat na Bas Dost ook Immers onhaalbaar blijkt te zijn.
Zou Lex dat doen? hij zal kwaad zijn op Van der Kallen, maar heeft ook geen poot om op te staan. Voor een spotprijs was het een goede versterking geweest, maar het is niet de speler die het verschil maakt tussen linker of rechterrijtjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:04 schreef Caland het volgende:
Denk dat Immers nog wel oorlog gaat maken binnen de club, maar hoop dat wij daar niet in meegaan.
Gewoon naar het volgende target overgaan.
Njah, hij ziet al zijn ploegmaten verdwijnen en mag zelf zijn droomtransfer niet maken. Die stond zondag na de wedstrijd al redelijk gefrustreerd voor de camera's toen hem over de geruchten werd gevraagd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:31 schreef zlakto het volgende:
[..]
Zou Lex dat doen? hij zal kwaad zijn op Van der Kallen, maar heeft ook geen poot om op te staan. Voor een spotprijs was het een goede versterking geweest, maar het is niet de speler die het verschil maakt tussen linker of rechterrijtje
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 10:47:11De kans dat Leroy #Fer zijn laatste wedstrijd voor #Feyenoord gespeeld heeft zeer aannemelijk. Zowel Fer als Twente gaan er vanuit dat... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 10:48:11...de #transfer deze week rond gaat komen. #Fer zal een contract voor 3 jaar tekenen e#Feyenoord zal zo'n 4 miljoen ontvangen. Dit bedrag... reageer retweet
4 miljoen is een prima bedrag.twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 10:48:41...zal oplopen als #Twente prijzen pakt en Europees Voetbal speelt. #Feyenoord reageer retweet
Natuurlijk snap ik dat wel, maar daarom mag ik supporters er toch wel van betichten buiten proportioneel gedrag te vertonen. Die doodsbedreigingen aan Fer z'n adres bijvoorbeeld, constant fluiten als hij de bal heeft. Dat gaat toch nergens meer over. Het is toch niet zo alsof Fer zich ziek heeft gemeld en een arbitragezaak heeft aangespannen? Ik snap de teleurstelling, alleen de manier waarop het geuit wordt vind ik buitenproportioneel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Snap je werkelijk nog steeds niet, na al die jaren dat je Feijenoord support, dat supporters er niet tegen kunnen dat 'kinderen' van de club een andere Nederlandse club verkiezen boven de enige club in die er toe doet in Nederland?
Iedereen snapt wel dat Twente op dit moment een stap hoger is, het hem gunnen doet bijna niemand echter. Feijenoord is alles voor de meesten, fuck de rest.
Precies hetzelfde verhaal als met Wijnaldum. Speler is altijd positief over de club, houd van de club en vertrekt vervolgens zonder blikken of blozen naar een andere club in Nederland. Dat voelen mensen als een dolksteek.
De werkelijke situatie is ook duidelijk voor veel supporters. De club kan niet anders. De club wordt ook veel verweten. Niets voor niets worden er nog steeds acties gehouden door die '5%'.
Nee, maar tijdens de voorbereiding wel. Ik vind gewoon dat Fer niet zo gek veel misdaan heeft.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:56 schreef Caland het volgende:
Fer werd vrijdag totaal niet uitgefloten hoor, tenminste... was op TV niks van te horen.
Al zal er wel weer het eea geroepen zijn.
Nouja, de uitspraak 'Feyenoord moet mij gewoon laten gaan want ik teken toch niet bij' (of iets in die richting) was niet echt een handige natuurlijk. Dat deed Wijnaldum een stuk slimmer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, maar tijdens de voorbereiding wel. Ik vind gewoon dat Fer niet zo gek veel misdaan heeft.
Het is inderdaad niet zo slim, maar aan de andere kant zegt de rest van de wereld exact hetzelfde. Moet hij dan zeggen dat Feyenoord de mooiste club is en dat er geen grotere club is, blabla, om vervolgens weg te gaan? Dat is toch nog erger.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, de uitspraak 'Feyenoord moet mij gewoon laten gaan want ik teken toch niet bij' (of iets in die richting) was niet echt een handige natuurlijk. Dat deed Wijnaldum een stuk slimmer.
Dirk Kuyt heeft gezegd dat hij zijn carriere wil afsluiten bij Feyenoord. Dat heeft hij ook gezegd bij Utrecht en Liverpool. Ik hecht gewoon geen waarde aan uitspraken van voetballers, ik beoordeel ze alleen om hun prestaties op het veld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet zo slim, maar aan de andere kant zegt de rest van de wereld exact hetzelfde. Moet hij dan zeggen dat Feyenoord de mooiste club is en dat er geen grotere club is, blabla, om vervolgens weg te gaan? Dat is toch nog erger.
Sterker nog, hij stelde dat het op te halen bedrag eerder in de buurt van 40 mln. zal liggen. Maar hij zei dat al in mei van dit jaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:00 schreef Dekatria het volgende:
Hmja, ben benieuwd wanneer Blokland eens wat over die vermaarde 30 miljoen meldt. Hij roept ook al maanden dat dat dichtbij is
vergeet de talentpoules niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:04 schreef voice-over het volgende:
Veertig miljoen omzetting van schulden in aandelen plus 12 mln. aan transferbedragen = een ZEER GEZONDE CLUB.
zal ik altijd doen voor 1 of 2 jaar. Investering van 1 miljoen ofzo. En hij scoort altijd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:54 schreef Dekatria het volgende:
Maar nu dat Immers van de baan is en Fer lijkt te vertrekken, is Amoah dan niet reëel?
Schone of Vormer zouden goed passen bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:21 schreef onlogisch het volgende:
Waarom zien ze bij Feyenoord niks in Schöne?
Daar zien ze wel wat in...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:21 schreef onlogisch het volgende:
Waarom zien ze bij Feyenoord niks in Schöne?
Eerst moet Fer verkocht zijn denk ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom hebben ze hem nog niet gehaald dan?
Je moet niet zo in de kont kruipen van de VG.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:20 schreef Caland het volgende:
40 miljoenZe mogen blij zijn als ze de 30 halen, na dik een jaar inzamelen.
Die Feyenoord daarna overigens weer vrolijk mag terugbetalen, het liefst binnen 5 jaar aldus Blokland.
Doe ik ook niet, ik herhaal gewoon wat Blokland eerder aangaf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:53 schreef voice-over het volgende:
[..]
Je moet niet zo in de kont kruipen van de VG.
Die kan niet aarden hier joh, zover van huis.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:37 schreef Merkie het volgende:
Verhoek halen. Lekker dichtbij Den Haag.
Dat terugkopen moet alleen als VG daarom vraagt en als het de financiele positie van Feyenoord niet in gevaar brengtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:20 schreef Caland het volgende:
40 miljoenZe mogen blij zijn als ze de 30 halen, na dik een jaar inzamelen.
Die Feyenoord daarna overigens weer vrolijk mag terugbetalen, het liefst binnen 5 jaar aldus Blokland.
Nee, verplichting bij een EV van +3 miljoen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat terugkopen moet alleen als VG daarom vraagt en als het de financiele positie van Feyenoord niet in gevaar brengt.
Toch zijn dat nog steeds veel gunstigere leenvoorwaarden dan als Feyenoord bij een willekeurige bank had moeten aankloppen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, verplichting bij een EV van +3 miljoen.
En er moet een jaarlijks rentebedrag betaald worden aan de VVF van 1.2 miljoen bij 30 miljoen en 1.6 bij 40 miljoen door Feyenoord.
Zeker weten, daar heb ik ook totaal geen kritiek op hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toch zijn dat nog steeds veel gunstigere leenvoorwaarden dan als Feyenoord bij een willekeurige bank had moeten aankloppen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker weten, daar heb ik ook totaal geen kritiek op hoor.
Maar voice-over sprak eerder over een gezonde club. Naar mijn mening ben je pas weer gezond als je zelf 100% van de aandelen in handen hebt en structureel winst maakt. Dat duurt nog wel een dik decennium als je het mij vraagt.
De VVF hadden dik 17 miljoen in de club zitten, als zij hun nek niet hadden uitgestoken waren ze dat geld gewoon kwijt geweest en Feyenoord failliet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Inderdaad.
Je kunt je afvragen waar zo'n Blokland nou precies op uit is.
Macht binnen de club? Een speeltje en her en der wat media-aandacht? Geld? Of gewoon een supporter die echt alleen uit is op het weer gezond maken van Feyenoord.
Ondanks dat hij veel betekent heeft voor de club vertrouw ik hem en die rattenkop van een Hennie Huigen voor geen meter.
Alsnog betekent dat dat Feyenoord geen schulden hoeft te maken die het eigenlijk niet kan betalen, zoals in het verleden wel is gebeurd. Veel gunstigere leenconstructies bestaan er volgens mij niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, verplichting bij een EV van +3 miljoen.
En er moet een jaarlijks rentebedrag betaald worden aan de VVF van 1.2 miljoen bij 30 miljoen en 1.6 bij 40 miljoen door Feyenoord.
Uiteindelijk gewoon een zakelijke investering dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
De VVF hadden dik 17 miljoen in de club zitten, als zij hun nek niet hadden uitgestoken waren ze dat geld gewoon kwijt geweest en Feyenoord failliet.
Nu krijgen ze sowieso het geld terug en maken ze er nog een leuke winst op ook. Niets meer. niets minder.
Aandelen worden teruggekocht zolang het eigen vermogen van de club niet onder de plus 3 miljoen zakt. Het eigen vermogen van Feyenoord was vorig jaar -/- 35 mln. Technisch dus hartstikke failliet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat terugkopen moet alleen als VG daarom vraagt en als het de financiele positie van Feyenoord niet in gevaar brengt.
Is dat zo ja?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:33 schreef Hamilcar het volgende:
Zonder Blokland waren we nu failliet, zo simpel is het.
Waar stel ik dat dan? Gaarne in quotes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:29 schreef voice-over het volgende:
Waarom Blokland een schoft is, zoals Caland ons wil doen geloven, is mij compleet een raadsel.
Ik neem aan dat zonder de investeringen we nooit meer de operationele kosten konden dekken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
De enige die ik dat namelijk ooit heb horen beweren waren Blokland en Huigen zelf voor de camera's van RTV Rijnmond in december 2010.
Jij stelt dat nergens maar suggereert het in overvloed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar stel ik dat dan? Gaarne in quotes.
Noes/quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:22 schreef Paul-89 het volgende:
Ryo heeft een werkvergunning gekregen.
Das mooi kut dan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:22 schreef Paul-89 het volgende:
Ryo heeft een werkvergunning gekregen.
Nah die Wenger heeft serieuze plannen met hem zo te horen:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:28 schreef Paul-89 het volgende:
Toch denk ik dat het voor hem beter is eens een heel seizoen eredivisie mee te draaien. Want van op de bank zitten en in de winterstop gedropt worden bij Crystal Palace o.i.d. ga je niet beter worden.
quote:Ryo Miyaichi krijgt werkvergunning en is ‘Gunner’
Ryo Miyaichi blijft definitief bij Arsenal. Het Japanse talent (18) heeft dinsdag een werkvergunning gekregen, wat inhoudt dat hij vanaf dit seizoen wedstrijden mag spelen voor de Londense topclub.
Miyaichi speelde in de eerste helft van dit kalenderjaar op huurbasis voor Feyenoord. De Rotterdamse club hoopte de onbevangen aanvaller ook voor dit seizoen te huren, maar Arsenal-coach Arsene Wenger was tijdens de voorbereiding dusdanig onder de indruk van Miyaichi geraakt dat hij hem voor The Gunners wilde behouden. Maar omdat Miyaichi geen A-international is, kon hij niet direct een werkvergunning krijgen.
Een speciale commissie van de Engelse voetbalbond zat dinsdag om de tafel met Arsenal en Wenger om te kijken of er een uitzondering te maken is. Tijdens het onderhoud liet Wenger onder meer weten Miyaichi als een ‘buitengewoon talent’ te zien. De Japanse voetbalbond onderstreepte dat, waarop het panel van de FA uiteindelijk overstag ging en Miyaichi een werkvergunning aanbood.
“We zijn heel blij met dit nieuws”, aldus Wenger op de website van Arsenal. “Dit voelt net alsof we een nieuwe speler hebben vastgelegd. Ryo heeft keihard gewerkt in de voorbereiding en heel goed gepresteerd.”
Dat zal ook gaan gebeuren.. Wenger maakt hem echt wel beter.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:32 schreef Caland het volgende:
Tsja, Wenger geilt wel een beetje op matige buitenspelers.
Ik bedoel, met Ryo ga je de PL niet winnen. Kan me ook niet voorstellen dat hij verder komt dan wat invalbeurtjes na een 4-0 voorsprong en wat cupwedstrijden ofzo.
En het hele argument van die goede voorbereiding dan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:32 schreef Caland het volgende:
Tsja, Wenger geilt wel een beetje op matige buitenspelers.
Ik bedoel, met Ryo ga je de PL niet winnen. Kan me ook niet voorstellen dat hij verder komt dan wat invalbeurtjes na een 4-0 voorsprong en wat cupwedstrijden ofzo.
Hoezo kan Ryo nu niet gehuurd worden dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:52 schreef PIETR het volgende:
In de wintertstop nog maar eens een poging wagen om Ryo te huren. Dan zal zijn gebleken datie veel te kort komt voor de PL.
Werkvergunning gekregen. Zal dus ook wel aan spelen toekomen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hoezo kan Ryo nu niet gehuurd worden dan?
Geen prioquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is Verhoek eigenlijk niets voor Feyenoord?
Omdat hij nu een plekje in de selectie van Arsenal gaat krijgen, kreeg hij die vergunning niet dan zou hij verhuurd worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hoezo kan Ryo nu niet gehuurd worden dan?
Als je geen (kopsterke) spits hebt niet nee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dat mag dus niet. Is voorwaarde voor zo'n tijdelijke werkvergunning.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:52 schreef PIETR het volgende:
In de wintertstop nog maar eens een poging wagen om Ryo te huren. Dan zal zijn gebleken datie veel te kort komt voor de PL.
Ik vind Biseswar beter dan Verhoek.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als je geen (kopsterke) spits hebt niet nee.
Meh, mits in vorm en gemotiveerd zoals de tweede seizoenshelft.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Biseswar beter dan Verhoek.
Een vleugelspeler die de diepte opzoekt en een bal richting penaltystip crossed is geweldig, maar niet als er niemand staat ;/quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
bron:vi.nlquote:'Exceptioneel talent' Miyaichi krijgt werkvergunning
09/08/2011 19:14
De kans dat Feyenoord in het huidige seizoen nog de beschikking krijgt over Ryo Miyaichi is zo goed als verkeken. De Japanse aanvaller van Arsenal heeft een werkvergunning bemachtigd en is zo speelgerechtigd om voor het eerste elftal van The Gunners.
Om in aanmerking te komen voor de werkvergunning heeft Ryo weliswaar niet het vereiste aantal interlands voor Japan gespeeld, maar men heeft de speler officieel bestempeld als 'exceptioneel talent', waardoor het benodigde papiertje eveneens verkregen kon worden. Dat meldt Arsenal op de eigen website.
Vorig seizoen stalde Arsenal de nog niet speelgerechtigde Japanner bij Feyenoord, waar Miyaichi veel indruk maakte. De Rotterdammers hoopten de speler dit seizoen opnieuw te kunnen huren, maar de kans daarop lijkt zo goed als verkeken. Arsenal-manager Arsène Wenger is zeer gecharmeerd van de Japanner.
'Wij zijn ontzettend opgelucht met de werkvergunning van Ryo. Het is bijna een nieuwe aankoop. Ryo heeft de gehele voorbereiding hard gewerkt en heeft een uitstekende indruk achtergelaten. Ryo is extreem snel en heeft een uitstekende voorzet. Vorig seizoen heeft-ie het goed gedaan bij Feyenoord en we kijken uit naar zijn bijdrage in het komende seizoen.'
Ok, de geruchten kloppen dus! Ik vraag me wel af of ie nou echt veel gaat spelen bij Arsenal, hoogstens in het begin een paar keer een deel van de wedstrijd..quote:
Zal wel eenzelfde traject doorlopen als V. Persie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ok, de geruchten kloppen dus! Ik vraag me wel af of ie nou echt veel gaat spelen bij Arsenal, hoogstens in het begin een paar keer een deel van de wedstrijd..
quote:'Van Geel gaat met Arsenal praten over Sunu en Özyakup'
Ryo Miyaichi zal het zéér zeker niet worden, maar technisch directeur Martin van Geel zal toch naar Londen afreizen om met Arsenal te praten over eventuele huurspelers. Feyenoord probeert zich nog voor de transferdeadline te versterken en de Engelse topclub is mogelijk een uitweg voor de financieel geplaagde voetbalclub.
Fransman Gilles Sunu en Nederlander Oğuzhan Özyakup lijken de twee voornaamste namen, waarover beide clubs zullen spreken, zo bevestigen insiders tegenover FR12.nl. Mario Been, ex-trainer van Feyenoord, zou eerder al geïnformeerd hebben naar Özyakup, maar verder dan 'informeren' kwam het niet.
Zowel Sunu als Özyakup staat op het lijstje voor een mogelijke verhuur bij Arsenal. De 20-jarige aanvaller Sunu werd eerder al verhuurd aan respectievelijk Derby County en FC Lorient. Özyakup maakte in 2008 de overstap van AZ naar Arsenal. De wegen van de Nederlandse-Turk en Arsenal leken in mei van dit jaar nog te gaan scheiden, maar uiteindelijk verlengde hij zijn contract tot medio 2013.
Gezien de kwaliteit van onze huidige selectie (of beter gezegd het ontbreken ervan) is het al snel een versterking.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:24 schreef Maastoren het volgende:
Die Sunu is geen doelpuntenmachine: 18 wedstrijden waarin hij 1 keer scoorde. In de nationale ploeg doet hij het niet veel beter: 9 goals in 41 wedstrijden. Maarja, beter iets dan niets.
Dat ben ik niet met je eens, er lopen enkele toptalenten, maar het gemiddelde dat daar rondloopt in de jeugd is echt niet beter als onze eigen jeugd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 07:21 schreef voice-over het volgende:
Elke jeugdspeler van Arsenal is gezien de huidige zeer matige selectie van Feyenoord, een versterking.
Je hebt daar wel gelijk in, wat routine zou bij Feyenoord welkom zijn, jeugd is er genoegquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:29 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, er lopen enkele toptalenten, maar het gemiddelde dat daar rondloopt in de jeugd is echt niet beter als onze eigen jeugd.
Of deze jongens het verschil gaan maken betwijfel ik, dan zie ik liever onze eigen jeugd strubbelen en veel bijleren dan een ventje van Arsenal.
Als ik al gelijkwaardige eigen (!) jeugdige jongens heb rondlopen in het eerste die hier al zijn sinds klein ventje en direct vertrekken als het tegenzit ga ik toch niet extra betalen om nog een aantal vergelijkbare gasten aan te trekken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:49 schreef Dekatria het volgende:
Beggars can't be choosers. Ik vind het al heel wat dat van Geel het initiatief neemt, en het niet bij de huidige selectie laat zitten
Gaat niet gebeuren, die Van Kallen is wel een harde.quote:Immers hoopt op transfersom van 1,3 miljoen
Lex Immers hoop ADO Den Haag te kunnen verruilen voor Feyenoord voor een transfersom van 1,3 miljoen euro, zo schrijft AD Sportwereld.
Vandaag schuift de dynamische middenvelder aan tafel met de ADO-top om alsnog een opening te vinden voor een vertrek naar Rotterdam.
Het kamp Immers hoopt vurig dat ADO de speler voor 1,3 miljoen euro laat vertrekken naar de Kuip. Dat bedrag sprak Immers mondeling af met ADO in geval er een 'droomclub' op de stoep zou staan van de volbloed Hagenaar.
'Er is destijds wel een afspraak gemaakt', legt commissaris Paul Beyersbergen uit. 'Maar die gold alleen als een droomclub uit het buitenland aan zou kloppen. In dat geval zou ADO zich bereidwillig opstellen. Maar in die categorie valt Feyenoord niet.'
Immers zou inmiddels bij de leiding van ADO hebben erkend dat de mondelinge afspraak, die acht maanden geleden is gemaakt, niet over een Nederlandse club ging. De spits hoopt nu dat ADO hem alsnog voor 1,3 miljoen euro, het uiterste bod dat Feyenoord richting ADO kan doen, naar de Kuip laat vertrekken.
Volgens AD Sportwereld heeft Feyenoord een eerste op Immers gedaan van 1 miljoen. 'Dat was ontoereikend', aldus Van der Kallen.
Hoeveel de clubleiding wel wil incasseren voor Immers wil Van der Kallen niet kwijt. 'Ik heb in de krant een bedrag van vier miljoen gelezen. Maar er is tijdens het gesprek geen bedrag genoemd.'
Immers staat nog drie jaar onder contract in Den Haag.
quote:Schøne sluit vertrek niet uit
NEC-middenvelder Lasse Schøne blijft rustig onder de toenemende geruchten dat Feyenoord gecharmeerd zou zijn van hem. De Rotterdammers hebben meerdere malen laten weten - dat na het vertrek van Georginio Wijnaldum naar PSV - graag Schøne van NEC zal willen over nemen als vervanger. Schøne, die bij NEC nog een 1-jarig contract heeft, wil de Nijmeegse club graag verlaten deze zomer zo liet zijn zaakwaarnemer, Rob Groener, onlangs in het AD weten.
Schøne laat aan het voetbalweekblad Voetbal International weten niet uit te sluiten nog deze maand te vertrekken. 'Dat valt nooit uit te sluiten', weet de Deen, die onder trainer Alex Pastoor een plaats in de spits heeft toegewezen gekregen. 'Het is anders maar het bevalt goed. Met het snelle positiespel dat we nu spelen kan ik daar veel van mezelf in kwijt.'
Feyenoord heeft zich nog niet gemeld in Nijmegen en zal voor de komst van de na verluidt slechts 1 miljoen kostende Schøne afhankelijk zijn van de Vrienden Van Feyenoord.
De Rotterdammers hoopten Lex Immers van Ado Den Haag voor een slordige één miljoen euro over te kunnen nemen, maar daar gaat ADO niet mee akkoord. De Hagenaars houden vast aan de vraagprijs van naar verluidt vier miljoen euro. De kans op een doorbraak lijkt miniem, wat voor Feyenoord betekent dat na Bas Dost ook Immers onhaalbaar blijkt te zijn.
Ik ben wel gecharmeerd van Schöne. Ik zou hem verkiezen boven Immers.quote:
4 miljoen + doorverkooppercentage. Gaat deze week afgerond worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Heeft Twente al rond de 5 miljoen geboden voor Fer?
Ok. Mag Feyenoord dat uitgeven?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:58 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
4 miljoen + doorverkooppercentage. Gaat deze week afgerond worden.
Geloof het wel. Als Fer verkocht wordt is het sowieso van belang dat er wat gekocht gaat worden anders wordt het weer een kutseizoen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ok. Mag Feyenoord dat uitgeven?
Ik ben het met je eens dat we een spits nodig hebben, al vraag ik me af of Amoah daarbij de gewenste versterking zou zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:55 schreef TheGreatHooD het volgende:
Wat ik me afvraag, en wat ik ook wel interessant vind om van jullie te horen..
Is de spits nou een nummer 1 prioriteit of niet?
Immers, Schone, Ryo, noem maar op, het zijn allemaal niet de spitsen waar we op gehoopt hadden. We hebben Amoah voorbij zien komen, en Dost maar dat is of al gauw van tafel of te duur. Mij lijkt de spits positie dus echt wel van belang voor komend seizoen. Leuk een Schone of een Immers maar als je niemand hebt die die ballen erin knalt heb je alsnog niks aan hen. Zo'n Schone hebben we in principe al in ons team, een mooi-weer voetballer die leuk kan ballen en mooie steekpassjes kan geven, alleen hij is wat ouder dan de rest. Ik zou zeggen schuif dit eens allemaal aan de kant en ga voor de spitspositie i.p.v. onzinnige aankopen die ons echt niet verder gaan helpen. Wat mij betreft staat het middenveld echt wel goed, het is de aanval die ons kan gaan opbreken.
Tja ik hoop toch wel dat er nog een spits bijkomt ook als Schone komt. Met alleen Fernandez ga je t niet redden, ondanks dat ik m niet zo slecht vind als dat men het hier soms doet vermoeden. Een spits hoeft ook niet veel te kosten zo'n Amoah die hier genoemd word of een talentje van Arsenal lijkt me al prima.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:55 schreef TheGreatHooD het volgende:
Immers, Schone, Ryo, noem maar op, het zijn allemaal niet de spitsen waar we op gehoopt hadden. We hebben Amoah voorbij zien komen, en Dost maar dat is of al gauw van tafel of te duur. Mij lijkt de spits positie dus echt wel van belang voor komend seizoen. Leuk een Schone of een Immers maar als je niemand hebt die die ballen erin knalt heb je alsnog niks aan hen. Zo'n Schone hebben we in principe al in ons team, een mooi-weer voetballer die leuk kan ballen en mooie steekpassjes kan geven, alleen hij is wat ouder dan de rest. Ik zou zeggen schuif dit eens allemaal aan de kant en ga voor de spitspositie i.p.v. onzinnige aankopen die ons echt niet verder gaan helpen. Wat mij betreft staat het middenveld echt wel goed, het is de aanval die ons kan gaan opbreken.
Vormer/Schone en Amoah terughalen. Zal Feyenoord sterker maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:05 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Geloof het wel. Als Fer verkocht wordt is het sowieso van belang dat er wat gekocht gaat worden anders wordt het weer een kutseizoen.
Bronquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:58 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
4 miljoen + doorverkooppercentage. Gaat deze week afgerond worden.
Ja klopt, we moeten gewoon een spits hebben. IMHO veel belangrijker als een 10. Als Fer wegvalt misschien ook nog liever een Vormer, kan Clasie op 10.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vormer/Schone en Amoah terughalen. Zal Feyenoord sterker maken.
Je kunt het van verschillende kanten bekijken, koop je een spits dan krijg je weer dat de aanvoer te weinig is, koop je een Schone dan heb je weer geen echte afmaker. Ik denk persoonlijk dat je met een echte 10 ook veel beter gaat voetballen en met een spits is dat minder snel het geval.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:55 schreef TheGreatHooD het volgende:
Hopen dan dat dat van Immers niet doorgaat.twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 10-08-2011 om 10:27:11Lasse Schone sluit een vertrek niet uit, mocht de komst van #Immers niet doorgaan komt #Schone in beeld. Hij moet ongeveer 1 miljoen kosten. reageer retweet
WTF, heb ik ergens gelezen, zat ook helemaal in mijn hoofd geprent. Kan het nu alleen niet zo snel meer terugvinden. Indien niemand dat kan, dan heb ik het gedroomdquote:
Twitter account van FR1908Nieuws die hebben het de afgelopen tijd nog niet een keer mis gehad en zijnv aak de eerste met nieuwtjes/geruchten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
WTF, heb ik ergens gelezen, zat ook helemaal in mijn hoofd geprent. Kan het nu alleen niet zo snel meer terugvinden. Indien niemand dat kan, dan heb ik het gedroomd
Toch ben ik wel zeker dat dit het wordt.
Ik denk toch dat er iemand moet zijn die een beetje vertrouwen kan geven aan de aanvallende spelers. Een spits die toch wel zijn doelpunten maakt en altijd op de juiste plek staat vind ik toch een wat hogere prio hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je kunt het van verschillende kanten bekijken, koop je een spits dan krijg je weer dat de aanvoer te weinig is, koop je een Schone dan heb je weer geen echte afmaker. Ik denk persoonlijk dat je met een echte 10 ook veel beter gaat voetballen en met een spits is dat minder snel het geval.
Ja FR1908Nieuws had het idd geroepen. Zitten er altijd goed bij. Kheb speciaal een Twitter accountje aangemaakt om hen te volgen..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Twitter account van FR1908Nieuws die hebben het de afgelopen tijd nog niet een keer mis gehad en zijnv aak de eerste met nieuwtjes/geruchten.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
WTF, heb ik ergens gelezen, zat ook helemaal in mijn hoofd geprent. Kan het nu alleen niet zo snel meer terugvinden. Indien niemand dat kan, dan heb ik het gedroomd
Toch ben ik wel zeker dat dit het wordt.
@Paul,
Hoe doe je die Twitter zo mooi qouten?
Bij een tweet rechtermuisknop op de tijd/datum en dan koppeling kopiëren dat in je bericht plakken, alles selecteren en op dat blauwe vogeltje rechtsboven klikken.quote:@Paul,
Hoe doe je die Twitter zo mooi qouten?
Raar ik weet het nog precies.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik kan het nergens vinden namelijk
Via het Twitter icoontje.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 10:47:11De kans dat Leroy #Fer zijn laatste wedstrijd voor #Feyenoord gespeeld heeft zeer aannemelijk. Zowel Fer als Twente gaan er vanuit dat... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 10:48:11...de #transfer deze week rond gaat komen. #Fer zal een contract voor 3 jaar tekenen e#Feyenoord zal zo'n 4 miljoen ontvangen. Dit bedrag... reageer retweet
Ja je hebt gelijk. Waar ik de tweettwitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 10:48:41...zal oplopen als #Twente prijzen pakt en Europees Voetbal speelt. #Feyenoord reageer retweet
heb gezien is mij een raadsel.twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 10:48:414 Miljoen + 10-15% doorverkooppercentage reageer retweet
Ja volgens mij kan dat wel. Alhoewel je er niet zoveel geld uit kan halen. Maar zeker doen. Gaat deze week rondkomen, geloof mij!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:41 schreef Caland het volgende:
Maar ik kan hier dus al m'n spaargeld op zetten?![]()
[ afbeelding ]
70% rente, dat krijg ik bij de bank niet heur.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:43 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja volgens mij kan dat wel. Alhoewel je er niet zoveel geld uit kan halen. Maar zeker doen. Gaat deze week rondkomen, geloof mij!
Ruiz heeft nu een quote van 3,45:1,25quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
70% rente, dat krijg ik bij de bank niet heur.
Maar veel zal toch afhangen of Ruiz verkocht wordt, of valt dat wel mee?
Ja klopt. Maar je kan er wel vanuit gaan dat Ruiz weggaat. Wilt zelf, plus het is voor Twente beter om hem nu te laten gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
70% rente, dat krijg ik bij de bank niet heur.
Maar veel zal toch afhangen of Ruiz verkocht wordt, of valt dat wel mee?
Kan Feijenoord haar eigen spaargeld hier niet opzetten?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:41 schreef Caland het volgende:
Maar ik kan hier dus al m'n spaargeld op zetten?![]()
[ afbeelding ]
Welk spaargeld?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan Feijenoord haar eigen spaargeld hier niet opzetten?
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:05 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Geloof het wel. Als Fer verkocht wordt is het sowieso van belang dat er wat gekocht gaat worden anders wordt het weer een nog groter kutseizoen.
Tsja, hij geeft gewoon om de club, kan toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:45 schreef Caland het volgende:
In elk interview dat Wijnaldum afgeeft gaat het voornamelijk over Feyenoord, dacht dat die kneus een andere club had
Nu ook weer, met die leugens van hem. 'Ik snap er niets van dat Been weg is gestuurd.' Hou je oma voor de gek man, mafkees.
quote:Roma-fans vallen Barusso aan
Ahmed Barusso aan de slag tegen Manchester United.
Boze fans van serie A-club AS Roma hebben middenvelder Ahmed Barusso duidelijk gemaakt dat ze hem niet langer in een Roma-shirt aan het werk willen zien en dat hij zo snel mogelijk andere oorden moet opzoeken. Bij het verlaten van het trainingscomplex Trigoria werd de auto van de Ghanees door diverse heethoofden belaagd. De 26-jarige international kon ongedeerd wegkomen. Zijn manager sprak later van een triest en walgelijk incident. Barusso moet van de harde kern opstappen om plaats te maken voor een andere speler van buiten de EU. Vooralsnog heeft hij elke aanbieding tot dusver afgewezen. (tma)
Waarom dat duimpje ervoor? Is toch te triest voor woorden dat dit gebeurt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:28 schreef Happel het volgende:
Komt Fer nog goed weg, zo pakken ze het aan in Italië...
[..]
Terecht. Openlijk leuren met andere clubs doe je gewoon niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:28 schreef Happel het volgende:
Komt Fer nog goed weg, zo pakken ze het aan in Italië...
[..]
Dat duimpje is mijn standaard PI. Heeft niks van doen met het bericht.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Waarom dat duimpje ervoor? Is toch te triest voor woorden dat dit gebeurt.
Wij moeten Fer ook maar even aanvallen dusquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Terecht. Openlijk leuren met andere clubs doe je gewoon niet.
Er staat dat hij is lastiggevallen terwijl hij in zijn auto zat, niet dat hij op zijn bek is geslagen of zo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat duimpje is mijn standaard PI. Heeft niks van doen met het bericht.
[..]
Wij moeten Fer ook maar even aanvallen dus
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 10-08-2011 om 21:17:27Georginio #Wijnaldum zegt vandaag in VI dat hij het vertrek van Been bij #Feyenoord niet zag aankomen.Wijnaldum noemt Been een warme man. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 10-08-2011 om 21:18:07Opmerkelijke woorden van #Wijnaldum. Beiden lagen bij #Feyenoord regelmatig met elkaar in de clinch, Wijnaldum was niet blij met de... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 10-08-2011 om 21:18:46benadering van Been van de spelersgroep en #Wijnaldum zou, mocht dit aan de orde geweest zijn, tegen Been gestemd hebben. #Feyenoord reageer retweet
Precies wat ik al eerder zeitwitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 10-08-2011 om 21:19:33Wat ons betreft kan #Wijnaldum beter stoppen met deze leugens en het spelen van de vermoorde onschuld. #Feyenoord reageer retweet
Volgens mij ben ik niet de enige die uitkijkt naar PSV thuisquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:03 schreef Caland het volgende:
Geeft maar weer eens aan wat voor watje het is, net als Castaignos.
Helemaal gek maken die gozer in december, raakt 'ie geen pepernoot.
Wie is dat FR1908nieuws eigenlijk? Wie is 'ons'? Elke dorpsidioot kan wel wat twitteren wat dan waar moet zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:55 schreef Caland het volgende:
Precies wat ik al eerder zeitwitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 10-08-2011 om 21:19:33Wat ons betreft kan #Wijnaldum beter stoppen met deze leugens en het spelen van de vermoorde onschuld. #Feyenoord reageer retweet
Pisventje.
Werkelijk geen idee wie erachter zitten, maar ze hebben het bijna altijd goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wie is dat FR1908nieuws eigenlijk? Wie is 'ons'? Elke dorpsidioot kan wel wat twitteren wat dan waar moet zijn
Sterker nog, ik heb ze nooit een onwaarheid zien verspreiden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee wie erachter zitten, maar ze hebben het bijna altijd goed.
En van Wijnaldum was het gewoon algemeen bekend dat 'ie niet met Been op kon schieten. Daar komen zij nu niet voor het eerst mee ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |