Nee ik ook hoor. Alleen 1.9 is al bijna te veel voor hem.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:16 schreef Merkie het volgende:
Ben ik de enige die Immers best graag zou willen zien komen? Alleen niet voor die belachelijke bedragen waar ADO het over heeft.
Ik zie hem graag komen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:16 schreef Merkie het volgende:
Ben ik de enige die Immers best graag zou willen zien komen? Alleen niet voor die belachelijke bedragen waar ADO het over heeft.
Zolang er geen spits is mag hij wegblijven.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:16 schreef Merkie het volgende:
Waarom lees jij mijn posts niet?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:16 schreef Merkie het volgende:
Ik lees niet allesquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:41 schreef voice-over het volgende:
[..]
Waarom lees jij mijn posts niet?
Wishful thinking.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:48 schreef Caland het volgende:
---Ryo--------------Spits--------Biseswar-----
--------Clasie-----Immers-----El Ahmadi----
--Nelom-----Vlaar----De Vrij--Fernandez--
Opzich best een team dat voor plek 5/6 kan gaan, afhankelijk van de spits. Als je Immers haalt voor de spits ben je echt compleet achterlijk.
Iemand moet het doen nu De Swert geblesseerd is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:00 schreef Caland het volgende:
Ik overschat Vlaar totaal niet, ik vind zelfs De Vrij al een tijdje verder dan hem, vooral voetballend.
Maar het is gewoon een nuttige verdediger, beetje zoals een Wisgerhof dat ook is. Heb alleen een het idee dat hij de laatste tijd te veel hooi op z'n vork neemt, teveel de aanvoerder en het gezicht van Feyenoord wil zijn. Kan er niet echt m'n vinger op leggen, maar vind hem maar matig en een beetje semi-agressief over het veld lopen in de voorbereiding en tegen Excelsior.
Iets teveel een signaal willen afgeven, zoals Been zou zeggen.
Een signaal geef je af door elke wedstrijd en elke training alles te geven. Bovendien hoor je zelf ook goed te spelen voor je een grote bek tegen anderen hebt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Iemand moet het doen nu De Swert geblesseerd is.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:00 schreef Caland het volgende:
Ik overschat Vlaar totaal niet, ik vind zelfs De Vrij al een tijdje verder dan hem, vooral voetballend.
Maar het is gewoon een nuttige verdediger, beetje zoals een Wisgerhof dat ook is. Heb alleen een het idee dat hij de laatste tijd te veel hooi op z'n vork neemt, teveel de aanvoerder en het gezicht van Feyenoord wil zijn. Kan er niet echt m'n vinger op leggen, maar vind hem maar matig en een beetje semi-agressief over het veld lopen in de voorbereiding en tegen Excelsior.
Iets teveel een signaal willen afgeven, zoals Been zou zeggen.
Idd, eerste thuiswedstrijd van het seizoen, heb er zin inquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:09 schreef Caland het volgende:
Maar ach, zo'n openingspot op een extreem klein korrelig kutveld tegen een tegenstander die met 10 man voor de pot hangt is nooit echt een hele goede graadmeter.
Ben wat dat betreft wel benieuwd naar zaterdag. Roda is echt zo'n leep counterploegje, daar konden we vorig seizoen echt nooit iets tegen beginnen. Hopelijk is de hand van Koeman en co. wat dat betreft al wat meer te zien.
Het verhaal klopte dus wel.quote:Castaignos: "Nooit een probleem met Been gehad" (video)
Luc Castaignos maakte grote sprongen. De achttienjarige spits hoopt woensdag in Zweden te debuteren voor Jong Oranje, nadat hij zaterdag in China tijdens de wedstrijd om de Europese Super Cup tegen AC Milan zijn officiële debuut voor Internazionale maakte.
“Ik heb niet het idee dat ik voor mijn nieuwe medespelers onderdoe,” zegt de van Feyenoord overgekomen spits tegen NUsport. “Je gaat eigenlijk gewoon mee in het niveau. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik een vaste waarde in de selectie van Inter kan worden.”
Inter-trainer Gian Piero Gasperini gunt Castaignos in de voorbereiding veel speelminuten. De achttienjarige Schiedammer scoorde tegen Celtic en een regioteam uit Trentino en mocht tijdens de verloren wedstrijd om de Super Cup tien minuten voor tijd invallen.
“Het gaat lekker. Volgens mij ziet de trainer het wel in me zitten. Hij had tegen Milan ook Pandev of Muntari kunnen inzetten, maar hij koos voor mij. Dat doet me goed.”
Castaignos heeft zich gestoord aan berichtgeving in Italiaanse media die meldden dat hij wellicht zou worden verhuurd. “Daar is nooit sprake van geweest. Ik heb er tenminste nooit iets van de club over gehoord. Ik denk dat al die verhalen uit de lucht zijn gegrepen.”
Het vertrek van trainer Mario Been bij Feyenoord, na een stemming onder de spelers, heeft Castaignos verrast. “Ik heb vorig seizoen nooit iets gemerkt van onvrede over de trainer."
"Ik heb gelezen dat de jongens zich er toen aan stoorden dat hij de hele tijd ‘Inter, Inter’ naar me riep, maar dat waren gewoon geintjes van ’m. Ik heb nooit een probleem met Mario Been gehad.”
Hoezo?quote:Hij mag trouwens nog steeds wel een keertje mediatraining krijgen hoor.
Ja, weet niet. Hij komt altijd een beetje als een randdebiel over.quote:
Klopt, maar hij mag de interviewer op zich wel aankijken als 'ie tegen hem praat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:54 schreef PIETR het volgende:
Kan ie verder niet veel aan doen natuurlijk. Vind hem niet slecht overkomen in zon interview. Zelfverzekerd. Mannetje leeft in een bizarre wereld, 18 jaar, speelt bij één van de beste clubs van de wereld, salaris van een paar ton per jaar ..
Dat heb ik met Vlaar altijd. Alsof die jongen echt een kutleven heeft en permanent moet schijten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, maar hij mag de interviewer op zich wel aankijken als 'ie tegen hem praat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |