abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100478899
wtf moet je als ADO met VoH die man heeft al jaren niet meer op niveau gespeeld
  maandag 8 augustus 2011 @ 21:16:56 #102
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_100478991
Ben ik de enige die Immers best graag zou willen zien komen? Alleen niet voor die belachelijke bedragen waar ADO het over heeft.
2000 light years from home
pi_100479045
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:16 schreef Merkie het volgende:
Ben ik de enige die Immers best graag zou willen zien komen? Alleen niet voor die belachelijke bedragen waar ADO het over heeft.
Nee ik ook hoor. Alleen 1.9 is al bijna te veel voor hem.
  maandag 8 augustus 2011 @ 21:20:48 #104
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_100479200
quote:
Ik zie hem graag komen.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_100479330
quote:
Zolang er geen spits is mag hij wegblijven.
Maar ergens ben ik er van overtuigt dat er een spits bij gaat komen en ze daar op de achtergrond mee bezig zijn. Misschien inderdaad wel die knakker van Arsenal.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 8 augustus 2011 @ 21:41:51 #106
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_100480461
quote:
Waarom lees jij mijn posts niet?
  maandag 8 augustus 2011 @ 21:42:15 #107
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_100480483
quote:
19s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:41 schreef voice-over het volgende:

[..]

Waarom lees jij mijn posts niet?
Ik lees niet alles ;(. Sorry opa :@ .
2000 light years from home
  maandag 8 augustus 2011 @ 21:48:36 #108
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100480851
---Ryo--------------Spits--------Biseswar-----
--------Clasie-----Immers-----El Ahmadi----
--Nelom-----Vlaar----De Vrij--Fernandez--

Opzich best een team dat voor plek 5/6 kan gaan, afhankelijk van de spits. Als je Immers haalt voor de spits ben je echt compleet achterlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100481477
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:48 schreef Caland het volgende:
---Ryo--------------Spits--------Biseswar-----
--------Clasie-----Immers-----El Ahmadi----
--Nelom-----Vlaar----De Vrij--Fernandez--

Opzich best een team dat voor plek 5/6 kan gaan, afhankelijk van de spits. Als je Immers haalt voor de spits ben je echt compleet achterlijk.
Wishful thinking.
Volgens mij overschatten wij Vlaar ook enorm met zn allen. Die jongen wordt zo enorm belangrijk gemaakt terwijl hij best veel fouten maakt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:00:16 #110
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_100481725
VOH en Immers hoeven van mij beide niet te komen. VOH is een trage houten klaas, zeker met zijn huidige leeftijd. Immers is niet goed genoeg, en heeft qua positie ook geen prioriteit. En de gevraagde transfersom slaat ook nergens op. Belangrijkste is om een spits aan te schaffen en eventueel een tien of vleugelspeler.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:00:29 #111
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100481744
Ik overschat Vlaar totaal niet, ik vind zelfs De Vrij al een tijdje verder dan hem, vooral voetballend.

Maar het is gewoon een nuttige verdediger, beetje zoals een Wisgerhof dat ook is. Heb alleen een het idee dat hij de laatste tijd te veel hooi op z'n vork neemt, teveel de aanvoerder en het gezicht van Feyenoord wil zijn. Kan er niet echt m'n vinger op leggen, maar vind hem maar matig en een beetje semi-agressief over het veld lopen in de voorbereiding en tegen Excelsior.

Iets teveel een signaal willen afgeven, zoals Been zou zeggen. :+
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100481894
Toch zou ik schone de voorkeur geven boven immers, die moet meer voetbal kunnen brengen. Ben wel benieuwd wat er waar allemaal uit de hoge hoed wordt getoverd.
#12 is not for sale!
pi_100481954
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:00 schreef Caland het volgende:
Ik overschat Vlaar totaal niet, ik vind zelfs De Vrij al een tijdje verder dan hem, vooral voetballend.

Maar het is gewoon een nuttige verdediger, beetje zoals een Wisgerhof dat ook is. Heb alleen een het idee dat hij de laatste tijd te veel hooi op z'n vork neemt, teveel de aanvoerder en het gezicht van Feyenoord wil zijn. Kan er niet echt m'n vinger op leggen, maar vind hem maar matig en een beetje semi-agressief over het veld lopen in de voorbereiding en tegen Excelsior.

Iemand moet het doen nu De Swert geblesseerd is.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:07:22 #114
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_100482233
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:03 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Iemand moet het doen nu De Swert geblesseerd is.
Een signaal geef je af door elke wedstrijd en elke training alles te geven. Bovendien hoor je zelf ook goed te spelen voor je een grote bek tegen anderen hebt.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:09:25 #115
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100482348
Maar ach, zo'n openingspot op een extreem klein korrelig kutveld tegen een tegenstander die met 10 man voor de pot hangt is nooit echt een hele goede graadmeter.

Ben wat dat betreft wel benieuwd naar zaterdag. Roda is echt zo'n leep counterploegje, daar konden we vorig seizoen echt nooit iets tegen beginnen. Hopelijk is de hand van Koeman en co. wat dat betreft al wat meer te zien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100482357
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:00 schreef Caland het volgende:

Helemaal mee eens.
Ligt ook een beetje aan de houding van Feyenoord en het verhaal rond het vertrek van Been dat hij zich verplicht voelt om zo te acteren.
Ik zeg acteren, een echte leider in het veld is hij namelijk niet.
Groetjes, Ezio.
  Moderator maandag 8 augustus 2011 @ 22:25:15 #117
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100483336
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:09 schreef Caland het volgende:
Maar ach, zo'n openingspot op een extreem klein korrelig kutveld tegen een tegenstander die met 10 man voor de pot hangt is nooit echt een hele goede graadmeter.

Ben wat dat betreft wel benieuwd naar zaterdag. Roda is echt zo'n leep counterploegje, daar konden we vorig seizoen echt nooit iets tegen beginnen. Hopelijk is de hand van Koeman en co. wat dat betreft al wat meer te zien.
Idd, eerste thuiswedstrijd van het seizoen, heb er zin in :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:45:20 #118
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100484565

quote:
Castaignos: "Nooit een probleem met Been gehad" (video)

Luc Castaignos maakte grote sprongen. De achttienjarige spits hoopt woensdag in Zweden te debuteren voor Jong Oranje, nadat hij zaterdag in China tijdens de wedstrijd om de Europese Super Cup tegen AC Milan zijn officiële debuut voor Internazionale maakte.

“Ik heb niet het idee dat ik voor mijn nieuwe medespelers onderdoe,” zegt de van Feyenoord overgekomen spits tegen NUsport. “Je gaat eigenlijk gewoon mee in het niveau. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik een vaste waarde in de selectie van Inter kan worden.”

Inter-trainer Gian Piero Gasperini gunt Castaignos in de voorbereiding veel speelminuten. De achttienjarige Schiedammer scoorde tegen Celtic en een regioteam uit Trentino en mocht tijdens de verloren wedstrijd om de Super Cup tien minuten voor tijd invallen.

“Het gaat lekker. Volgens mij ziet de trainer het wel in me zitten. Hij had tegen Milan ook Pandev of Muntari kunnen inzetten, maar hij koos voor mij. Dat doet me goed.”

Castaignos heeft zich gestoord aan berichtgeving in Italiaanse media die meldden dat hij wellicht zou worden verhuurd. “Daar is nooit sprake van geweest. Ik heb er tenminste nooit iets van de club over gehoord. Ik denk dat al die verhalen uit de lucht zijn gegrepen.”

Het vertrek van trainer Mario Been bij Feyenoord, na een stemming onder de spelers, heeft Castaignos verrast. “Ik heb vorig seizoen nooit iets gemerkt van onvrede over de trainer."

"Ik heb gelezen dat de jongens zich er toen aan stoorden dat hij de hele tijd ‘Inter, Inter’ naar me riep, maar dat waren gewoon geintjes van ’m. Ik heb nooit een probleem met Mario Been gehad.”
Het verhaal klopte dus wel. _O- :')

Hij mag trouwens nog steeds wel een keertje mediatraining krijgen hoor. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:47:54 #119
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_100484759
:') :') :')

quote:
Hij mag trouwens nog steeds wel een keertje mediatraining krijgen hoor. :')
Hoezo?
Niets is sterker dan dat ene woord
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:49:36 #120
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100484865
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:47 schreef PIETR het volgende:
:') :') :')

[..]

Hoezo?
Ja, weet niet. Hij komt altijd een beetje als een randdebiel over.

Maar volgens mij is 'ie sowieso niet echt snugger, maar dat geeft verder ook niks.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:54:44 #121
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_100485189
Kan ie verder niet veel aan doen natuurlijk. Vind hem niet slecht overkomen in zon interview. Zelfverzekerd. Mannetje leeft in een bizarre wereld, 18 jaar, speelt bij één van de beste clubs van de wereld, salaris van een paar ton per jaar ..
Niets is sterker dan dat ene woord
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:55:54 #122
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100485269
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:54 schreef PIETR het volgende:
Kan ie verder niet veel aan doen natuurlijk. Vind hem niet slecht overkomen in zon interview. Zelfverzekerd. Mannetje leeft in een bizarre wereld, 18 jaar, speelt bij één van de beste clubs van de wereld, salaris van een paar ton per jaar ..
Klopt, maar hij mag de interviewer op zich wel aankijken als 'ie tegen hem praat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100486924
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Klopt, maar hij mag de interviewer op zich wel aankijken als 'ie tegen hem praat.
Dat heb ik met Vlaar altijd. Alsof die jongen echt een kutleven heeft en permanent moet schijten.
Groetjes, Ezio.
pi_100486999
Lekker boeiend hoe een speler overkomt in een interview.
pi_100487094
Ga jij maar eens voor een camera staan en zon interview afgeven. Kom op zeg. Wat een gezeik. Ik zie daar voor de camera een gewone jongen van 18 jaar die net ff iets beter kan voetballen dan de rest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')