Dat hoop ik ook en ik denk met mij nog vele anderenquote:
Eens! Als VI gelijk heeft meteen halen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:37 schreef macca728 het volgende:
Amoah mag weg voor een paar ton volgens VI, drukt heel zwaar op de begroting bij NAC, verdient daar 5 ton.
Altijd beter dan Immers voor 2,5-3 miljoen + salaris. En die is geen echte spits.
Feyenoord heeft 1.9 miljoen geboden op Immers. Van dat geld kun je Amoah én Schone halen. Zou een veel betere investering zijn, lijkt mij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:37 schreef macca728 het volgende:
Amoah mag weg voor een paar ton volgens VI, drukt heel zwaar op de begroting bij NAC, verdient daar 5 ton.
Altijd beter dan Immers voor 2,5-3 miljoen + salaris. En die is geen echte spits.
quote:Gio stopt bij Jong Oranje en kiest voor Feyenoord
Giovanni van Bronckhorst stopt bij Jong Oranje en gaat fulltime aan de slag als assistent van Feyenoord-trainer Ronald Koeman. Van Bronckhorst werd in 2010, na het beëindigen van zijn actieve loopbaan, assistent van Cor Pot bij Jong Oranje.
De 36-jarige Rotterdammer wil zich echter volledig richten op zijn taken bij Feyenoord en heeft daarom de functie bij de voetbalbond per direct neergelegd. (ANP/Redactie)
Ik denk niet dat ze Immers als echte spits zien maar meer een die vanuit het middenveld doordrukt richting 16. Nu heb je prima voetballers op het middenveld maar geen een die echt doorstoot of gevaarlijk is in de 16. Oftewel er zit geen diepgang in het middenveld was tegen Malaga en ook tegen Excelsior weer duidelijk te zien.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Goed van Gio!
Overigens zou ik ook graag Amoah zien komen. Stuk goedkoper dan Immers èn hij is een echte spits.
De houding van ADO is te begrijpen, hoewel Fer wel beter is dan Immers en die zeker geen 5M waard is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:13 schreef Calciumdude het volgende:
bijna net zo triest als de 5 miljoen voor Fer dan he..
ik begrijp ADO wel .. Feyenoord heeft inzake Fer dezelfde houding..
We zouden zo'n type anders prima kunnen gebruiken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:16 schreef Calciumdude het volgende:
hopelijk zijn ze niet bereid nog meer te investeren !!
2 miljoen is echt veel geld voor een speler die we eigenlijk niet echt nodig hebben
2 miljoen voor een spits daarentegen....
Gaat Joopie dan toch zwichten ?quote:Update 8 augustus 13:20 uur - FC Twente en Feyenoord praten deze week verder over Fer
FC Twente heeft Leroy Fer absoluut nog niet uit het hoofd gezet. De middenvelder van Feyenoord moet als het aan de Tukkers ligt in de aankomende jaren de clubkleuren van FC Twente verdedigen. "Deze week nemen we weer contact op met Feyenoord. We willen Fer nog steeds graag inlijven", liet voorzitter Joop Munsterman weten aan Voetbal International. Beide clubs spraken eerder over een transfer, maar toen liepen de onderhandelingen stuk op het transferbedrag.
Voor 4 moet je hem echt laten gaan naar mijn idee.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:27 schreef Calciumdude het volgende:
we gaan het meemaken...
persoonlijk zie ik liever Fer blijven
bronquote:ADO en Feyenoord praten verder over Immers
ADO Den Haag heeft een eerste bod van Feyenoord op Lex Immers van tafel geveegd. De Rotterdamse beleidsbepalers Martin van Geel en Eric Gudde hoopten voor één miljoen euro Lex Immers mee terug te kunnen nemen naar Rotterdam-Zuid.
De Rotterdamse club dacht dat er in het contract van Immers een gelimiteerde transfersom was opgenomen, meldt het Algemeen Dagblad. De Hagenaar zou eerder met de clubleiding een overeenkomst hebben afgesloten dat, als er een droomclub op de stoep zou staan, de beleidsbepalers met een gelimiteerd transferbedrag akkoord zouden gaan.
In principe zou het dan gaan om een club uit de Engelse Premier League of de Italiaanse Serie A. Nu Feyenoord-trainer Ronald Koeman heeft aangegeven gecharmeerd te zijn van Immers zou de Rotterdamse interesse ook onder deze overeenkomst vallen. ADO ontkent de mondelinge overeenkomst stellig. "Er staat in het contract van Immers geen gelimiteerde transfersom", aldus commissaris Mark van der Kallen.
Immers, die vier miljoen euro moet kosten, kan bij Feyenoord aanzienlijk meer geld gaan verdienen en wil bovendien zelf graag naar de Kuip. Mede daardoor praten ADO Den Haag en Feyenoord deze week verder. "Wij houden de belangen van Lex natuurlijk in de gaten, daarom praten wij verder. Maar de kans dat wij er uitkomen, lijkt mij echt minimaal", sluit Van der Kallen af.
Denk dat een arbitragecommissie Den Haag gewoon in het gelijk gaat stellen hoor mocht het zover komen. Zelfs Groningen kreeg toen gelijk inzake Suarez-Ajax toentertijd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:21 schreef Gert het volgende:
Immers heeft toch gezegd dat-ie in z'n contract heeft staan dat hij voor een schappelijke prijs weg mag als hij zich kan verbeteren?
En je kunt op basis van één seizoen niet gaan beweren dat Feyenoord geen verbetering is t.o..v ADO.
Verder slaat die koppeling aan Fer echt helemaal nergens op.
Als er in het contract niets staat over de nationaliteit van de club in kwestie , is een financiele verbetering bij een club die onder ADO is geeindigd ook vooruitgang he..quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat een arbitragecommissie Den Haag gewoon in het gelijk gaat stellen hoor mocht het zover komen. Zelfs Groningen kreeg toen gelijk inzake Suarez-Ajax toentertijd.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 08-08-2011 om 14:59:58Ricky van Haaren heeft bij de leiding van #Feyenoord kenbaar gemaakt dat hij verhuurd wil worden. #Feyenoord kan dit verzoek (voorlopig) ... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 08-08-2011 om 15:01:01... nog niet inwilligen. Van Haaren speelde tot dusver 14 competitieduels voor #Feyenoord, maar is veelal wisselspeler bij #Feyenoord. reageer retweet
Gebeurd niet, Feijenoord wil Immers.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:06 schreef TC03 het volgende:
Fer out, Schone + Amoah in... Ik teken ervoor.
Slimme marketingmensen zijn dat. Eigenlijk zeggen ze dat we het dan maar via de boarding moeten doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Goed tijdstip om met zo'n reclame te komen.![]()
Dat is ook goed. Drie?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:04 schreef Lastpost het volgende:
Of ze betalen gewoon een fatsoenlijk bedrag.
Ja laten we de beste man van Feyenoord ruilen tegen de slechtste van Twente.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Goed, De Joop waagt dus een nieuwe poging voor Fer. Misschien is dit een idee: Tiendalli naar de Kuip en Fer de omgekeerde weg. Hoeft Feyenoord niks voor bij te betalen.
5+ dusquote:"We gaan Fer absoluut niet verkopen. Als we onze sportieve ambities willen waarmaken, kunnen we ons dat simpelweg niet veroorloven. De deur gaat dicht", aldus Van Geel in de krant.
Alleen een 'astronomisch bod' kan Feyenoord van de gedachten doen veranderen. Dat betekent wel dat FC Twente, de belangrijkste gegadigde om Fer over te nemen van de Rotterdammers, het bod dat het uitbracht flink moet verhogen.
"We hebben voor acht miljoen euro aan spelers verkocht. Sportief is nóg een vertrek van een bepalende speler onbespreekbaar. Ja, zo hebben we dat ook aan Leroy en zijn management medegedeeld."
quote:
Voor 5M zie ik m graag vertrekken. We gaan toch een verloren seizoen tegenmoet en of we nu 9de of 12de worden boeit ook niet zo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:13 schreef Caland het volgende:
5+ dus
Transfer zal dus wel heel snel na de Ruiz-deal beklonken worden.
Ideale situatie voor Van Geel, aangezien Jopie dan niet meer kan schermen met dat ze weinig geld te besteden hebben.
Idd, 100x nuttiger dan bakken geld spenderen in een speler voor de positie waar Immers speelt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:06 schreef TC03 het volgende:
Fer out, Schone + Amoah in... Ik teken ervoor.
Immers mag van mij komen maar voor maximaal 1 mln.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd, 100x nuttiger dan bakken geld spenderen in een speler voor de positie waar Immers speelt.
Faalbeleid weer.
Immers moet alleen gehaald worden als er al een spits is. Dus eerst bijvoorbeeld Amoah, en dan kijken of je hem nog kunt krijgen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:57 schreef voice-over het volgende:
[..]
Immers mag van mij komen maar voor maximaal 1 mln.
Fer voor 5 mln? --------> persoonlijk afleveren bij ome Joop de Duitser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |