Dat hoop ik ook en ik denk met mij nog vele anderenquote:
Eens! Als VI gelijk heeft meteen halen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:37 schreef macca728 het volgende:
Amoah mag weg voor een paar ton volgens VI, drukt heel zwaar op de begroting bij NAC, verdient daar 5 ton.
Altijd beter dan Immers voor 2,5-3 miljoen + salaris. En die is geen echte spits.
Feyenoord heeft 1.9 miljoen geboden op Immers. Van dat geld kun je Amoah én Schone halen. Zou een veel betere investering zijn, lijkt mij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:37 schreef macca728 het volgende:
Amoah mag weg voor een paar ton volgens VI, drukt heel zwaar op de begroting bij NAC, verdient daar 5 ton.
Altijd beter dan Immers voor 2,5-3 miljoen + salaris. En die is geen echte spits.
quote:Gio stopt bij Jong Oranje en kiest voor Feyenoord
Giovanni van Bronckhorst stopt bij Jong Oranje en gaat fulltime aan de slag als assistent van Feyenoord-trainer Ronald Koeman. Van Bronckhorst werd in 2010, na het beëindigen van zijn actieve loopbaan, assistent van Cor Pot bij Jong Oranje.
De 36-jarige Rotterdammer wil zich echter volledig richten op zijn taken bij Feyenoord en heeft daarom de functie bij de voetbalbond per direct neergelegd. (ANP/Redactie)
Ik denk niet dat ze Immers als echte spits zien maar meer een die vanuit het middenveld doordrukt richting 16. Nu heb je prima voetballers op het middenveld maar geen een die echt doorstoot of gevaarlijk is in de 16. Oftewel er zit geen diepgang in het middenveld was tegen Malaga en ook tegen Excelsior weer duidelijk te zien.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Goed van Gio!
Overigens zou ik ook graag Amoah zien komen. Stuk goedkoper dan Immers èn hij is een echte spits.
De houding van ADO is te begrijpen, hoewel Fer wel beter is dan Immers en die zeker geen 5M waard is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:13 schreef Calciumdude het volgende:
bijna net zo triest als de 5 miljoen voor Fer dan he..
ik begrijp ADO wel .. Feyenoord heeft inzake Fer dezelfde houding..
We zouden zo'n type anders prima kunnen gebruiken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:16 schreef Calciumdude het volgende:
hopelijk zijn ze niet bereid nog meer te investeren !!
2 miljoen is echt veel geld voor een speler die we eigenlijk niet echt nodig hebben
2 miljoen voor een spits daarentegen....
Gaat Joopie dan toch zwichten ?quote:Update 8 augustus 13:20 uur - FC Twente en Feyenoord praten deze week verder over Fer
FC Twente heeft Leroy Fer absoluut nog niet uit het hoofd gezet. De middenvelder van Feyenoord moet als het aan de Tukkers ligt in de aankomende jaren de clubkleuren van FC Twente verdedigen. "Deze week nemen we weer contact op met Feyenoord. We willen Fer nog steeds graag inlijven", liet voorzitter Joop Munsterman weten aan Voetbal International. Beide clubs spraken eerder over een transfer, maar toen liepen de onderhandelingen stuk op het transferbedrag.
Voor 4 moet je hem echt laten gaan naar mijn idee.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:27 schreef Calciumdude het volgende:
we gaan het meemaken...
persoonlijk zie ik liever Fer blijven
bronquote:ADO en Feyenoord praten verder over Immers
ADO Den Haag heeft een eerste bod van Feyenoord op Lex Immers van tafel geveegd. De Rotterdamse beleidsbepalers Martin van Geel en Eric Gudde hoopten voor één miljoen euro Lex Immers mee terug te kunnen nemen naar Rotterdam-Zuid.
De Rotterdamse club dacht dat er in het contract van Immers een gelimiteerde transfersom was opgenomen, meldt het Algemeen Dagblad. De Hagenaar zou eerder met de clubleiding een overeenkomst hebben afgesloten dat, als er een droomclub op de stoep zou staan, de beleidsbepalers met een gelimiteerd transferbedrag akkoord zouden gaan.
In principe zou het dan gaan om een club uit de Engelse Premier League of de Italiaanse Serie A. Nu Feyenoord-trainer Ronald Koeman heeft aangegeven gecharmeerd te zijn van Immers zou de Rotterdamse interesse ook onder deze overeenkomst vallen. ADO ontkent de mondelinge overeenkomst stellig. "Er staat in het contract van Immers geen gelimiteerde transfersom", aldus commissaris Mark van der Kallen.
Immers, die vier miljoen euro moet kosten, kan bij Feyenoord aanzienlijk meer geld gaan verdienen en wil bovendien zelf graag naar de Kuip. Mede daardoor praten ADO Den Haag en Feyenoord deze week verder. "Wij houden de belangen van Lex natuurlijk in de gaten, daarom praten wij verder. Maar de kans dat wij er uitkomen, lijkt mij echt minimaal", sluit Van der Kallen af.
Denk dat een arbitragecommissie Den Haag gewoon in het gelijk gaat stellen hoor mocht het zover komen. Zelfs Groningen kreeg toen gelijk inzake Suarez-Ajax toentertijd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:21 schreef Gert het volgende:
Immers heeft toch gezegd dat-ie in z'n contract heeft staan dat hij voor een schappelijke prijs weg mag als hij zich kan verbeteren?
En je kunt op basis van één seizoen niet gaan beweren dat Feyenoord geen verbetering is t.o..v ADO.
Verder slaat die koppeling aan Fer echt helemaal nergens op.
Als er in het contract niets staat over de nationaliteit van de club in kwestie , is een financiele verbetering bij een club die onder ADO is geeindigd ook vooruitgang he..quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat een arbitragecommissie Den Haag gewoon in het gelijk gaat stellen hoor mocht het zover komen. Zelfs Groningen kreeg toen gelijk inzake Suarez-Ajax toentertijd.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 08-08-2011 om 14:59:58Ricky van Haaren heeft bij de leiding van #Feyenoord kenbaar gemaakt dat hij verhuurd wil worden. #Feyenoord kan dit verzoek (voorlopig) ... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 08-08-2011 om 15:01:01... nog niet inwilligen. Van Haaren speelde tot dusver 14 competitieduels voor #Feyenoord, maar is veelal wisselspeler bij #Feyenoord. reageer retweet
Gebeurd niet, Feijenoord wil Immers.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:06 schreef TC03 het volgende:
Fer out, Schone + Amoah in... Ik teken ervoor.
Slimme marketingmensen zijn dat. Eigenlijk zeggen ze dat we het dan maar via de boarding moeten doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Goed tijdstip om met zo'n reclame te komen.![]()
Dat is ook goed. Drie?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:04 schreef Lastpost het volgende:
Of ze betalen gewoon een fatsoenlijk bedrag.
Ja laten we de beste man van Feyenoord ruilen tegen de slechtste van Twente.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Goed, De Joop waagt dus een nieuwe poging voor Fer. Misschien is dit een idee: Tiendalli naar de Kuip en Fer de omgekeerde weg. Hoeft Feyenoord niks voor bij te betalen.
5+ dusquote:"We gaan Fer absoluut niet verkopen. Als we onze sportieve ambities willen waarmaken, kunnen we ons dat simpelweg niet veroorloven. De deur gaat dicht", aldus Van Geel in de krant.
Alleen een 'astronomisch bod' kan Feyenoord van de gedachten doen veranderen. Dat betekent wel dat FC Twente, de belangrijkste gegadigde om Fer over te nemen van de Rotterdammers, het bod dat het uitbracht flink moet verhogen.
"We hebben voor acht miljoen euro aan spelers verkocht. Sportief is nóg een vertrek van een bepalende speler onbespreekbaar. Ja, zo hebben we dat ook aan Leroy en zijn management medegedeeld."
quote:
Voor 5M zie ik m graag vertrekken. We gaan toch een verloren seizoen tegenmoet en of we nu 9de of 12de worden boeit ook niet zo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:13 schreef Caland het volgende:
5+ dus
Transfer zal dus wel heel snel na de Ruiz-deal beklonken worden.
Ideale situatie voor Van Geel, aangezien Jopie dan niet meer kan schermen met dat ze weinig geld te besteden hebben.
Idd, 100x nuttiger dan bakken geld spenderen in een speler voor de positie waar Immers speelt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:06 schreef TC03 het volgende:
Fer out, Schone + Amoah in... Ik teken ervoor.
Immers mag van mij komen maar voor maximaal 1 mln.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd, 100x nuttiger dan bakken geld spenderen in een speler voor de positie waar Immers speelt.
Faalbeleid weer.
Immers moet alleen gehaald worden als er al een spits is. Dus eerst bijvoorbeeld Amoah, en dan kijken of je hem nog kunt krijgen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:57 schreef voice-over het volgende:
[..]
Immers mag van mij komen maar voor maximaal 1 mln.
Fer voor 5 mln? --------> persoonlijk afleveren bij ome Joop de Duitser.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 08-08-2011 om 17:53:07#Feyenoord zal deze week een vernieuwd bod uit gaan brengen op Lex #Immers van #ADO Den Haag. Het eerste bod van 1,9 mil werd afgewezen. reageer retweet
Ik heb sterk het vermoeden dat de keuze voor Immers vanuit de investeerders komt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:10 schreef onlogisch het volgende:
Verschrikkelijk als we zoveel geld uit gaan geven voor zo'n middelmatige voetballer. Waarom niet Schöne & Amoah voor dat geld halen? Waar zit het verstand van die gasten?
Als je dan toch niet je schulden af wil lossen haal dan iig die spelers ipv Lex Immers
hebben die ook verstand van voetballers dan ??quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:12 schreef eight het volgende:
[..]
Ik heb sterk het vermoeden dat de keuze voor Immers vanuit de investeerders komt.
Prima. Als ze ook het risico willen dragen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:12 schreef eight het volgende:
[..]
Ik heb sterk het vermoeden dat de keuze voor Immers vanuit de investeerders komt.
Kan niet anders. Feyenoord heeft geen geld.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:12 schreef eight het volgende:
[..]
Die Costa Ricaan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:00 schreef Caland het volgende:
Zou mij niks verbazen als samen met Ryo die Joel Campbell opeens naar de Kuip komt.
Zou ik ook wel toejuichen, goedkope tussenoplossing.
Ja. Al is die transfer volgens mij nog steeds niet rond.quote:
No way dat hij die krijgt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Al is die transfer volgens mij nog steeds niet rond.
Ryo zal volgende week ergens te horen krijgen of hij een werkvergunning krijgt ja of nee.
Dan is het nog steeds maar de vraag of Wenger hem kosteloos aan ons wil verhuren. Denk dat hij bij ongeveer elke andere Europese subtop-club ook wel aan speelminuten toe kan komen.quote:
Daar heb je gelijk in, maar ik denk niet dat het onmogelijk is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds maar de vraag of Wenger hem kosteloos aan ons wil verhuren. Denk dat hij bij ongeveer elke andere Europese subtop-club ook wel aan speelminuten toe kan komen.
FC Twente - AZ gelijk, wij winnen van Roda, en we hebben alleen Ajax nog op gelijke hoogte.quote:1. Ajax 1 1 0 0 3 4- 1
2. AZ 1 1 0 0 3 3- 1
3. Feyenoord 1 1 0 0 3 2- 0
4. Roda JC 1 1 0 0 3 2- 1
5. FC Twente 1 1 0 0 3 1- 0
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds maar de vraag of Wenger hem kosteloos aan ons wil verhuren. Denk dat hij bij ongeveer elke andere Europese subtop-club ook wel aan speelminuten toe kan komen.
quote:Feyenoord bovenaan lijstje voor verhuur van Ryo
Als Ryo Miyaichi rond 15 augustus hoort dat hij geen werkvergunning krijgt waarmee hij in de Premier League kan voetballen, is de kans groot dat de achttienjarige Japanner van Arsenal opnieuw bij Feyenoord wordt gestald. “Ik heb begrepen dat wij bovenaan het lijstje staan van clubs om hem aan te verhuren”, zegt technisch directeur Martin van Geel tegenover NUsport.
'Onze contacten met Arsenal zijn goed en ik heb begrepen dat Ryo zelf graag terugwil naar Feyenoord, mocht hij niet in Engeland kunnen blijven. Krijgt hij geen vergunning, dan gaan we meteen naar Londen om te praten.'
Ook als Ryo wel een werkvergunning krijgt in Engeland, gaat Feyenoord later deze maand mogelijk met Arsenal in gesprek. “Misschien zijn er dan andere mogelijkheden om een speler van die club te huren,” aldus Van Geel.
Ah zo, dat zou mooi zijn.quote:
Wat betreft zijn spel en kwaliteiten kan hij absoluut van waarde zijn voor dit Feyenoord maar je moet er echt niet teveel voor gaan betalen. 2 miljoen is echt max.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:04 schreef Caland het volgende:
Ik snap de aankoop Immers opzich wel, laatste 2 wedstrijden op zitten letten en alhoewel hij bagger speelde hebben we wel zo'n speler nodig. Je zag dat tegen Excelsior ook goed, een El Ahmadi die regelmatig opduikt voor het doel--> fail.
Maar imo moet je er nooit meer dan 1 of 1.5 miljoen voor willen betalen. Of, zoals ik al eerder zei, de investeerders moeten het risico willen dragen. Maar dat lijkt me erg sterk met Blokland, dat heeft hij nooit eerder gedaan.
Zaterdag doen waarschijnlijk Indi, D. Fernandez en Biseswar weer mee trouwens. Of ze kunnen iig minuten maken.
Mwah... het wordt best als een versterking gezien toch, alleen is hij geen miljoenen waard.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:19 schreef Haringkop het volgende:
Ik heb werkelijk nog niemand gehoord die de komst van Immers toejuicht. De nergens opslaande vergelijking met Kuijt lijkt kennelijk zijn uitwerking te hebben in het Maasgebouw. Iedereen kan zien dat er veel betere (en goedkopere) oplossingen dan deze Haagse grootmuil te halen...
Precies, eigen jeugd moet voorrang krijgen. Maar Cabral is wel erg matig vergeleken met Ryo. Al had hij vorig seizoen bij ons ook echt kutwedstrijden waarin hij onzichtbaar was.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah... het wordt best als een versterking gezien toch, alleen is hij geen miljoenen waard.
Hopelijk komt Ryo. Jammer dan voor Cabral, het niveauverschil met Ryo is gewoon té groot om daar geen gebruik van te maken.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:28 schreef Marktplaatsman het volgende:
Voor Ryo zou ik een seizoenskaart kopen
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:28 schreef Marktplaatsman het volgende:
Voor Ryo zou ik een seizoenskaart kopen
Njah, Cabral was vrijdag wel onze beste aanvaller. Al was dat nog niet eens zo'n prestatie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies, eigen jeugd moet voorrang krijgen. Maar Cabral is wel erg matig vergeleken met Ryo. Al had hij vorig seizoen bij ons ook echt kutwedstrijden waarin hij onzichtbaar was.
Wenger heeft eerder aangegeven dat men een huursom moet betalen voor Ryo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is er ergens uitgelekt hoe hoog of laag die som precies is?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:57 schreef eight het volgende:
[..]
Wenger heeft eerder aangegeven dat men een huursom moet betalen voor Ryo.
Maar dat moet niet zo'n probleem zijn, er is meer dan voldoende salarisruimte.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:57 schreef eight het volgende:
[..]
Wenger heeft eerder aangegeven dat men een huursom moet betalen voor Ryo.
Een huursom lijkt me wat anders dan salarisquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat moet niet zo'n probleem zijn, er is meer dan voldoende salarisruimte.
Huursom is iets anders. Salaris komt er dan nog bovenop.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Huursom is iets anders. Salaris komt er dan nog bovenop.
Feyenoord moet in de persoon van Brard gewoon kijken om een vaste samenwerking met Arsenal te regelen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:07 schreef TheGreatHooD het volgende:
Nee idd, het salaris moet echt geen probleem zijn, het is meer of Arsenal/Wenger het wilt en dat Ryo het wilt. Al ga ik van dat laatste wel uit.
Beter gaat Immers alsnog naar ons toe, maar niet voor meer dan 3 miljoen. Eigenlijk vind ik 1.9 al teveel voor hem.
Nou nou, lijkt me niet dat er zo super veel aan huur betaalt moet worden. Lijkt me niet eigenlijk. Ik bedoel, Arsenal kent de situatie dus moet daar ook in meedenken. Tevens denk ik ook niet dat Arsenal de goede band met Feyenoord wil verslechteren. Dus ik denk dat Arsenal wel water bij de wijn wilt doen.
Tsja, als Ryo het wilt dan zijn ze toch snel klaar lijkt me. Ook wel hoopvol dat Van Geel aangaf dat ook al kreeg Ryo wel een werkvergunning hij alsnog naar Londen ging om te kijken voor andere spelers. Denk dat er al wel wat in de pijpleiding zit, hoop op die Campbell.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:07 schreef TheGreatHooD het volgende:
Nee idd, het salaris moet echt geen probleem zijn, het is meer of Arsenal/Wenger het wilt en dat Ryo het wilt. Al ga ik van dat laatste wel uit.
Beter gaat Immers alsnog naar ons toe, maar niet voor meer dan 3 miljoen. Eigenlijk vind ik 1.9 al teveel voor hem.
Nou nou, lijkt me niet dat er zo super veel aan huur betaalt moet worden. Lijkt me niet eigenlijk. Ik bedoel, Arsenal kent de situatie dus moet daar ook in meedenken. Tevens denk ik ook niet dat Arsenal de goede band met Feyenoord wil verslechteren. Dus ik denk dat Arsenal wel water bij de wijn wilt doen.
Jij moet de rest van dit draadje maar ff je mond houden na zo'n opmerkingquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:14 schreef TheGreatHooD het volgende:
Spits?
Want als Ryo, Immers en deze Campbell kunnen komen snap ik wel waarom de investeerders dan persé Lex willen. Ideale nummer 10 voor ons, lopende man etc.
Nice, misschien horen we vanavond nog wat van de Snor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja.
Maar is vooralsnog compleet uit de lucht gegrepen hoor.Heeft nog niet eens getekend bij Arsenal. Al is de verwachting dat dat wel snel gaat gebeuren, al zit Man Utd. ook aan hem te trekken nu.
VoH voor een jaartje zou best een goede optie kunnen zijn... Ik weet alleen niet hoe fit hij nog is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:12 schreef Caland het volgende:
De Snor gaf trouwens aan dat Den Haag interesse gaat tonen in Vennegoor.
Ben bang dat wij ze wel eens kunnen gaan aftroeven. Van Geel heeft hem al eerder gepolst.
Hij wilde wachten op een aanbieding uit het buitenland omdat hij daar meer kan verdienen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:12 schreef Caland het volgende:
De Snor gaf trouwens aan dat Den Haag interesse gaat tonen in Vennegoor.
Ben bang dat wij ze wel eens kunnen gaan aftroeven. Van Geel heeft hem al eerder gepolst.
Klopt ja, maar die aanbieding lijkt toch uit te blijven nu waardoor Nederland weer een optie is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:14 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hij wilde wachten op een aanbieding uit het buitenland omdat hij daar meer kan verdienen.
Nee ik ook hoor. Alleen 1.9 is al bijna te veel voor hem.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:16 schreef Merkie het volgende:
Ben ik de enige die Immers best graag zou willen zien komen? Alleen niet voor die belachelijke bedragen waar ADO het over heeft.
Ik zie hem graag komen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:16 schreef Merkie het volgende:
Ben ik de enige die Immers best graag zou willen zien komen? Alleen niet voor die belachelijke bedragen waar ADO het over heeft.
Zolang er geen spits is mag hij wegblijven.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:16 schreef Merkie het volgende:
Waarom lees jij mijn posts niet?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:16 schreef Merkie het volgende:
Ik lees niet allesquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:41 schreef voice-over het volgende:
[..]
Waarom lees jij mijn posts niet?
Wishful thinking.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:48 schreef Caland het volgende:
---Ryo--------------Spits--------Biseswar-----
--------Clasie-----Immers-----El Ahmadi----
--Nelom-----Vlaar----De Vrij--Fernandez--
Opzich best een team dat voor plek 5/6 kan gaan, afhankelijk van de spits. Als je Immers haalt voor de spits ben je echt compleet achterlijk.
Iemand moet het doen nu De Swert geblesseerd is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:00 schreef Caland het volgende:
Ik overschat Vlaar totaal niet, ik vind zelfs De Vrij al een tijdje verder dan hem, vooral voetballend.
Maar het is gewoon een nuttige verdediger, beetje zoals een Wisgerhof dat ook is. Heb alleen een het idee dat hij de laatste tijd te veel hooi op z'n vork neemt, teveel de aanvoerder en het gezicht van Feyenoord wil zijn. Kan er niet echt m'n vinger op leggen, maar vind hem maar matig en een beetje semi-agressief over het veld lopen in de voorbereiding en tegen Excelsior.
Iets teveel een signaal willen afgeven, zoals Been zou zeggen.
Een signaal geef je af door elke wedstrijd en elke training alles te geven. Bovendien hoor je zelf ook goed te spelen voor je een grote bek tegen anderen hebt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Iemand moet het doen nu De Swert geblesseerd is.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:00 schreef Caland het volgende:
Ik overschat Vlaar totaal niet, ik vind zelfs De Vrij al een tijdje verder dan hem, vooral voetballend.
Maar het is gewoon een nuttige verdediger, beetje zoals een Wisgerhof dat ook is. Heb alleen een het idee dat hij de laatste tijd te veel hooi op z'n vork neemt, teveel de aanvoerder en het gezicht van Feyenoord wil zijn. Kan er niet echt m'n vinger op leggen, maar vind hem maar matig en een beetje semi-agressief over het veld lopen in de voorbereiding en tegen Excelsior.
Iets teveel een signaal willen afgeven, zoals Been zou zeggen.
Idd, eerste thuiswedstrijd van het seizoen, heb er zin inquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:09 schreef Caland het volgende:
Maar ach, zo'n openingspot op een extreem klein korrelig kutveld tegen een tegenstander die met 10 man voor de pot hangt is nooit echt een hele goede graadmeter.
Ben wat dat betreft wel benieuwd naar zaterdag. Roda is echt zo'n leep counterploegje, daar konden we vorig seizoen echt nooit iets tegen beginnen. Hopelijk is de hand van Koeman en co. wat dat betreft al wat meer te zien.
Het verhaal klopte dus wel.quote:Castaignos: "Nooit een probleem met Been gehad" (video)
Luc Castaignos maakte grote sprongen. De achttienjarige spits hoopt woensdag in Zweden te debuteren voor Jong Oranje, nadat hij zaterdag in China tijdens de wedstrijd om de Europese Super Cup tegen AC Milan zijn officiële debuut voor Internazionale maakte.
“Ik heb niet het idee dat ik voor mijn nieuwe medespelers onderdoe,” zegt de van Feyenoord overgekomen spits tegen NUsport. “Je gaat eigenlijk gewoon mee in het niveau. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik een vaste waarde in de selectie van Inter kan worden.”
Inter-trainer Gian Piero Gasperini gunt Castaignos in de voorbereiding veel speelminuten. De achttienjarige Schiedammer scoorde tegen Celtic en een regioteam uit Trentino en mocht tijdens de verloren wedstrijd om de Super Cup tien minuten voor tijd invallen.
“Het gaat lekker. Volgens mij ziet de trainer het wel in me zitten. Hij had tegen Milan ook Pandev of Muntari kunnen inzetten, maar hij koos voor mij. Dat doet me goed.”
Castaignos heeft zich gestoord aan berichtgeving in Italiaanse media die meldden dat hij wellicht zou worden verhuurd. “Daar is nooit sprake van geweest. Ik heb er tenminste nooit iets van de club over gehoord. Ik denk dat al die verhalen uit de lucht zijn gegrepen.”
Het vertrek van trainer Mario Been bij Feyenoord, na een stemming onder de spelers, heeft Castaignos verrast. “Ik heb vorig seizoen nooit iets gemerkt van onvrede over de trainer."
"Ik heb gelezen dat de jongens zich er toen aan stoorden dat hij de hele tijd ‘Inter, Inter’ naar me riep, maar dat waren gewoon geintjes van ’m. Ik heb nooit een probleem met Mario Been gehad.”
Hoezo?quote:Hij mag trouwens nog steeds wel een keertje mediatraining krijgen hoor.
Ja, weet niet. Hij komt altijd een beetje als een randdebiel over.quote:
Klopt, maar hij mag de interviewer op zich wel aankijken als 'ie tegen hem praat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:54 schreef PIETR het volgende:
Kan ie verder niet veel aan doen natuurlijk. Vind hem niet slecht overkomen in zon interview. Zelfverzekerd. Mannetje leeft in een bizarre wereld, 18 jaar, speelt bij één van de beste clubs van de wereld, salaris van een paar ton per jaar ..
Dat heb ik met Vlaar altijd. Alsof die jongen echt een kutleven heeft en permanent moet schijten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, maar hij mag de interviewer op zich wel aankijken als 'ie tegen hem praat.
Zegt de man die vond dat we Bas Dost niet moesten halen omdat hij op jou de indruk maakte geestelijk niet in orde te zijn n.a.v. een of ander interview.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:25 schreef Paul-89 het volgende:
Lekker boeiend hoe een speler overkomt in een interview.
Hij maakte niet alleen die indruk hij zei het zelf zo'n beetje letterlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zegt de man die vond dat we Bas Dost niet moesten halen omdat hij op jou de indruk maakte geestelijk niet in orde te zijn n.a.v. een of ander interview.
quote:Van Geel: 'Fer is duurder dan Wijnaldum'
FC Twente zal zeer diep in de buidel moeten tasten als het Leroy Fer wil overnemen van Feyenoord. Directeur Martin van Geel van de Rotterdammers laat weten dat de vraagprijs meer dan vijf miljoen euro is.
FC Twente liet maandag weten een nieuwe poging te willen wagen voor Fer, die zelf heel graag naar Enschede zou vertrekken. Feyenoord is echter niet van plan zich te laten vermurwen, liet Van Geel weten aan Voetbal International.
"Pas als het bod hoger is dan de vijf miljoen die wij kregen voor Wijnaldum willen wij daarover nadenken", aldus Van Geel, die Fer zeer hoog heeft zitten en niet op het geld zit te wachten. Het meest reële scenario lijkt dan ook dat Fer zijn nog één jaar doorlopende contract bij Feyenoord zal uitdienen.
Van Geel: "Het is prachtig als je tien miljoen aan inkomsten van transfers in de boeken hebt, maar wat heb je daaraan als het ten koste van het elftal gaat?"
Hij zei laatst wel dat 'ie een hoop lijntjes had voor als de KNVB toestemming zou geven om transfers uit te voeren. Ook was hij erg blij met de 3 punten van vrijdag, maar de vraag is nu over welke punten hij het had.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:18 schreef Stokstaart het volgende:
Wat een held die Van GeelZou die aan de coke zitten?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:18 schreef Stokstaart het volgende:
Wat een held die Van GeelZou die aan de coke zitten?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zei laatst wel dat 'ie een hoop lijntjes had voor als de KNVB toestemming zou geven om transfers uit te voeren. Ook was hij erg blij met de 3 punten van vrijdag, maar de vraag is nu over welke punten hij het had.
Lees je wel?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Goed bezig die van GeelTwente moet gewoon ¤5M betalen, en anders blijft Fer maar lekker een jaartje.
Zo zal Joop ongetwijfeld ook redeneren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:48 schreef Vork87 het volgende:
Anders halen we hem deze winter wel voor anderhalf!
Ook prima
Is toch grappig dat hij bij Inter speelt en een verslaggever van Rijnmond nog steeds met "u" aanspreektquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, maar hij mag de interviewer op zich wel aankijken als 'ie tegen hem praat.
Heel aandoenlijk ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is toch grappig dat hij bij Inter speelt en een verslaggever van Rijnmond nog steeds met "u" aanspreekt.
Snap je werkelijk nog steeds niet, na al die jaren dat je Feijenoord support, dat supporters er niet tegen kunnen dat 'kinderen' van de club een andere Nederlandse club verkiezen boven de enige club in die er toe doet in Nederland?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:09 schreef Merkie het volgende:
Verder moet "het Legioen" eens niet zo snel op haar teentjes getrapt zijn. Er mag geen enkel negatief woord vallen of iedereen wordt helemaal gek. Wat heeft Fer nou werkelijk waar misdaan? Vrij weinig toch? Hij kan er niks aan doen dat er 10 prutsers om hem heen lopen, die problemen liggen veel dieper. Maarja, het is een makkelijk zondebok. Lekker de problemen van de werkelijke situatie afleiden. Als ze maar iemand hebben om tegen te schoppen... Beetje kleine kinders soms.
Zoals wel vaker ben ik het eens met je.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Snap je werkelijk nog steeds niet, na al die jaren dat je Feijenoord support, dat supporters er niet tegen kunnen dat 'kinderen' van de club een andere Nederlandse club verkiezen boven de enige club in die er toe doet in Nederland?
Iedereen snapt wel dat Twente op dit moment een stap hoger is, het hem gunnen doet bijna niemand echter. Feijenoord is alles voor de meesten, fuck de rest.
Precies hetzelfde verhaal als met Wijnaldum. Speler is altijd positief over de club, houd van de club en vertrekt vervolgens zonder blikken of blozen naar een andere club in Nederland. Dat voelen mensen als een dolksteek.
De werkelijke situatie is ook duidelijk voor veel supporters. De club kan niet anders. De club wordt ook veel verweten. Niets voor niets worden er nog steeds acties gehouden door die '5%'.
Is toch 1e persoons meervoud? "Wij hebben nog geen bod ontvangen. "Wij gaan er over nadenken. "Wij .....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:07 schreef heiden6 het volgende:
Ik stoor me trouwens al jaren aan het vreemde fenomeen dat veel voetballers over zichzelf spreken in de tweede persoon enkelvoud.
Het is net de politie...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:02 schreef voice-over het volgende:
[..]
Is toch 3e persoons meervoud? "Wij hebben nog geen bod ontvangen. "Wij gaan er over nadenken. "Wij .....
Alsof hij de afgelopen jaren niet van alles aan Feyenoord te danken heeft gehad,quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:09 schreef Merkie het volgende:
Ik denk trouwens dat Fer zeker weten weggaat. Feyenoord heeft het geld nodig, Twente wil hem, Fer wil zelf ook. Laat hem lekker gaan, iedereen blij. Kan Van Geel wel stoer roepen dat er minstens 5 miljoen op tafel gelegd moet worden, maar Fer gaat echt geen 5 miljoen voor ons verdienen als hij blijft.
Verder moet "het Legioen" eens niet zo snel op haar teentjes getrapt zijn. Er mag geen enkel negatief woord vallen of iedereen wordt helemaal gek. Wat heeft Fer nou werkelijk waar misdaan? Vrij weinig toch? Hij kan er niks aan doen dat er 10 prutsers om hem heen lopen, die problemen liggen veel dieper. Maarja, het is een makkelijk zondebok. Lekker de problemen van de werkelijke situatie afleiden. Als ze maar iemand hebben om tegen te schoppen... Beetje kleine kinders soms.
Prima toch!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lees je wel?
Er staat dat V Geel nu sowieso meer dan 5 miljoen wil hebben.
Echt he, Twente moet gewoon Fer hebben als Ruiz wordt verkocht. Dus wij kunnen lekker standvastig zijn. Zij moeten, niet wij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Prima toch!
Hoe dichter bij het eind van de transferperiode hoe moeilijker het word voor Twente, niet meer dan normaal. Begin steeds meer vertouwen in van Geel te krijgen
Het gaat er natuurlijk niet alleen om dat Fer naar een concurrent wil/gaat in de moeilijkste periode ijn de historie van de club, dat is al erg genoeg. Maar het simpele feit dat ie niet gewoon z'n muil kan houden vind nog het ergst de hele tijd maar lopen jaren dat je weg wil terwijl je alles aan de club te danken hebt uit de eigen jeugd komt en het haarstukje goed hebt bij deze club een prima salaris , een basisplek en iedere week voor een volle kuip/vol uitvak spelen wat gewoon uniek is in Nederland. Als je dan al naar zo'n pauperclub wil hou dan gewoon je gemak en wacht tot de clubs er uit komen, gebeurt dit niet dan zit je prima bij de mooiste club van Nederland.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:09 schreef Merkie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |